Προβλήματα-Αντιμετώπιση-Εντυπώσεις με SERVICE Ελληνικών αντιπροσωπειών.

Phillip_K

New member
26 January 2007
56
Καλημέρα σε όλους.
Εδώ και μια βδομάδα περίπου αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με ένα ηχειο roister emphasis 25. Την Δευτέρα που μας πέρασε επικοινώνησα με το service από ένα κινητό που αναγραφόταν στο site της roister (και όχι από τα σταθερά τηλέφωνα που αναγραφονται στο site γιατί κανείς δεν απαντούσε). Μου είπε ο κύριος με τον οποίο μίλησα να επικοινωνήσω πάλι σήμερα για να πάω το ηχείο άυριο να το δούνε, λεγοντάς μου βέβαια ότι τα γραφεία της Avicon Technologies που έχουν την υποστήριξη των roister άλλαξαν διεύθυνση (Ξενοφώντος 46, Μοσχάτο πλέον). Που είναι το πρόβλημα; Ότι δεν υπάρχει τηλέφωνο επικοινωνίας πλέον. Τα σταθερά που αναγράφονται στο επίσημο site εξακολουθούν να μην τα σηκώνουν και το κινητό που υπήρχε για το service το αποσύρανε.

Αν κάποιος γνωρίζει κάποιον τρόπο για επικοινωνία θα το εκτιμούσα πολύ.

P.S.: Η συγκεκριμένη εταιρεία είναι η πρώτη που συναντώ που με αναγκάζει να παω εγώ ο ίδιος το ελλατωματικό προιόν στο service αντί να στείλουν κάποιο courier να το παραλάβει. Δεν ξέρω αν συμβαίνει και με άλλες εταιρείες αλλά είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει σε εμένα. Και έχω αντιμετωπίσει ουκ ολίγες φορές πρόβλημα με κάποια συσκευή.
 

nemesi54

AVClub Addicted Member
18 September 2007
1,694
Μοσχάτο
Crystal Audio service

Κατά καιρούς διάβαζα θετικά σχόλια σχετικά με την Crystal Audio και τις υπηρεσίες τους μέχρι που χρειάστηκα το service και απογοητεύτηκα πλήρως.....
Εξηγώ άμεσα.


4 Ιανουαρίου στέλνω με το ταχυδρομείο και κατεπείγον ένα κουτάκι που περιέχει έναν εξοικονομητή ρεύματος CES-5S-LL στο Service Αιαντος 3α και με ενδειξη "Για το Service"....

Τηλεφωνώ σήμερα στο service (6 εργάσιμες μετά) και μου λένε ότι δεν υπάρχει τέτοια αποστολή σε αυτούς!
Πάω στο ταχυδρομείο της περιοχής μου και απο κει μου λένε ότι πιθανότατα έχει ειδοποιηθεί ο Παραλήπτης αλλά ακόμα δεν έχει πάει να παραλάβει..!!

Ξανατηλεφωνω στην Crystal Audio στο Service και ρωτάω αν έχουν ειδοποιηθεί και ενας ευγενεστατος κύριος μου λέει ότι δεν έχουν κάποια ειδοποίηση απο το ταχυδρομείο....

Τηλεφωνώ ο ίδιος στο Ταχυδρομείο Βριλησσίων και μαθαίνω ότι παρέλαβαν το πακέτο στης 7 Ιανουαρίου, έχουν ειδοποιήσει αλλά ακόμα κανείς δεν έχει παραλάβει..!!

Ξανατηλεφωνώ στην Crystal Audio και τους λέω ότι είναι εκεί το πακέτο και περιμένει, μου είπαν ότι θα το παραλάβουν σήμερα..! (14 Ιανουαρίου)

Να σημειώσω ότι πριν το αποστειλώ τηλεφώνησα στην Crystal Audio για να τους ρωτήσω ΠΩΣ θέλουν να τους το αποστείλω και μου απάντησαν "Όπως θέλετε δεν υπάρχει πρόβλημα, αρκεί να έχω εντός μια σημείωση με το πρόβλημα, φωτοτυπία απόδειξης (για την εγγύηση) και τα στοιχεία μου."

Δλδ αν δεν έκανα εγω την αρχή να δω τι γίνετε ακόμα θα περίμενα;

Κύριοι στην Crystal Audio, έχετε καταφέρει να είστε μια απο τις λίγες εταιρίες στη Ελλάδα που σέβεται τον καταναλωτή αλλά και τον εαυτό σας παρέχοντας σωστές υπηρεσίες.
Είναι κρίμα να χαλάτε μια τέτοια εικόνα με τέτοια "χαζά" λάθη.
 

nemesi54

AVClub Addicted Member
18 September 2007
1,694
Μοσχάτο
Ξέχασα να αναφέρω ότι η Crystal Audio βρίσκεται Αίαντος 3Α και το ταχυδρομείο Βριλλησίων ΑΙΑΝΤΟΣ & ΘΕΤΙΔΟΣ 1 !!!!

Τους χωρίζουν 5-10 πλάκες πεζοδρομίου....

:grinning-smiley-043
 
Last edited:

leo1964

AVClub Fanatic
12 May 2010
10,381
Νησί των Φαιάκων
Απάντηση: Re: Προβλήματα-Αντιμετώπιση-Εντυπώσεις με SERVICE Ελληνικών αντιπροσωπειών.

Ξέχασα να αναφέρω ότι η Crystal Audio βρίσκεται Αίαντος 3Α και το ταχυδρομείο Βριλλησίων ΑΙΑΝΤΟΣ & ΘΕΤΙΔΟΣ 1 !!!!

Τους χωρίζουν 5-10 πλάκες πεζοδρομίου....

:grinning-smiley-043
Δεν ξέρω αν είναι για γέλια ή κλάματα
 

htsopelas

New member
26 December 2012
22
το πιο αψογο service για μενα ειναι της yamaha γιατι το cd player πεταγε το cd και δεν το διαβαζε και αφου της το πηγα μετα απο 2 μερες μου δωσανε αλλο γιατι δεν μπορουσανε να το φτιαξουν
 

leo1964

AVClub Fanatic
12 May 2010
10,381
Νησί των Φαιάκων
Άψογο και το service της Tivoli στη Θεσσαλονίκη
Ευγενέστατοι,κατατοπιστικοί,ταχύτατοι και μάλιστα δεν με χρέωσαν έξοδα αποστολής
Mπράβο τους,είναι σοβαροί επαγγελματίες
 

nemesi54

AVClub Addicted Member
18 September 2007
1,694
Μοσχάτο
Re: Crystal Audio service

Κατά καιρούς διάβαζα θετικά σχόλια σχετικά με την Crystal Audio και τις υπηρεσίες τους μέχρι που χρειάστηκα το service και απογοητεύτηκα πλήρως.....
Εξηγώ άμεσα.


4 Ιανουαρίου στέλνω με το ταχυδρομείο και κατεπείγον ένα κουτάκι που περιέχει έναν εξοικονομητή ρεύματος CES-5S-LL στο Service Αιαντος 3α και με ενδειξη "Για το Service"....

Τηλεφωνώ σήμερα στο service (6 εργάσιμες μετά) και μου λένε ότι δεν υπάρχει τέτοια αποστολή σε αυτούς!
Πάω στο ταχυδρομείο της περιοχής μου και απο κει μου λένε ότι πιθανότατα έχει ειδοποιηθεί ο Παραλήπτης αλλά ακόμα δεν έχει πάει να παραλάβει..!!

Ξανατηλεφωνω στην Crystal Audio στο Service και ρωτάω αν έχουν ειδοποιηθεί και ενας ευγενεστατος κύριος μου λέει ότι δεν έχουν κάποια ειδοποίηση απο το ταχυδρομείο....

Τηλεφωνώ ο ίδιος στο Ταχυδρομείο Βριλησσίων και μαθαίνω ότι παρέλαβαν το πακέτο στης 7 Ιανουαρίου, έχουν ειδοποιήσει αλλά ακόμα κανείς δεν έχει παραλάβει..!!

Ξανατηλεφωνώ στην Crystal Audio και τους λέω ότι είναι εκεί το πακέτο και περιμένει, μου είπαν ότι θα το παραλάβουν σήμερα..! (14 Ιανουαρίου)

Να σημειώσω ότι πριν το αποστειλώ τηλεφώνησα στην Crystal Audio για να τους ρωτήσω ΠΩΣ θέλουν να τους το αποστείλω και μου απάντησαν "Όπως θέλετε δεν υπάρχει πρόβλημα, αρκεί να έχω εντός μια σημείωση με το πρόβλημα, φωτοτυπία απόδειξης (για την εγγύηση) και τα στοιχεία μου."

Δλδ αν δεν έκανα εγω την αρχή να δω τι γίνετε ακόμα θα περίμενα;

Κύριοι στην Crystal Audio, έχετε καταφέρει να είστε μια απο τις λίγες εταιρίες στη Ελλάδα που σέβεται τον καταναλωτή αλλά και τον εαυτό σας παρέχοντας σωστές υπηρεσίες.
Είναι κρίμα να χαλάτε μια τέτοια εικόνα με τέτοια "χαζά" λάθη.

Επανέρχομαι στο ώς άνω θέμα που μου προέκυψε...

Επικοινώνησα ξανά σήμερα με την Crystal Audio για να μάθω τι έχει γίνει με το προς επισκευή-αντικατάσταση προϊόν που απέστειλα.
Μίλησα με τον κ.Παπαθεοδώρου και ο οποίος με ενημέρωσε ότι ΚΑΝΕΝΑ πακέτο δικό μου δεν έχει παραληφθεί απο τα ΕΛΤΑ...!!!

Προς τιμήν του πήγε ο ΙΔΙΟΣ στα ΕΛΤΑ για να το αναζητήσει και εκεί ο υπάλληλος του είπε ότι ήταν αυτός που μίλησε μαζί μου και μου είπε ότι έχει εκεί το πακέτο μου...
Επίσης του είπε ότι, ΟΥΔΕΠΟΤΕ έλεγξε αν το δέμα ήταν όντως εκεί παρά μόνο, ότι το έβλεπε στην λίστα με τα παραληφθέντα δέματα του ταχυδρομείου...!!! :grinning-smiley-043

Με λίγα λόγια, στην λίστα του ΕΛΤΑ το δέμα φαίνεται εκεί, μόνο που, στην πραγματικότητα ΚΑΝΕΙΣ δεν γνωρίζει ΠΟΥ είναι και αν το έχει παραλάβει ο οποιοσδήποτε.....:slapface:

Εν τέλει και πάλι προς τιμήν του, ο κ.Παπαθεοδώρου μου πρότεινε να μου στείλει νέο εξοικονομήτη CES-5S-LL ρεύματος και να τελειώσει το θέμα εκεί.

Να τον ευχαριστήσω θερμά για το ενδιαφέρον και για την λύση που έδωσε.
Τέλος να πώ ότι με Ελτα δεν πρόκειται να στείλω ξανά ΟΥΤΕ τον πυρετό μου......:slapface:
 

#@george@#

AVClub Addicted Member
1 April 2010
1,753
Πρόβλημα με τις HDMI στον RX-V771 της YAMAHA. Παράδοση στο σέρβις 19/12/2012 τηλέφωνα, τηλέφωνα, τηλ........ και τελικά τον παρέλαβα στις 6/3/2013. Μόνο δύο τα θετικά. Πρώτον : επισκευάστηκε και δεύτερον : δεν έκαναν γκρίνια για την εγγύηση, η οποία έληγε στις 3/1/2013. Ότι να 'ναι.:twoguns:
 

#@george@#

AVClub Addicted Member
1 April 2010
1,753
Θέλετε να γράψω και εδώ την ιστορία μου με την Intersys- Μανωλόπουλος Ε.Π.Ε - Pioneer Europe ή την έχετε διαβασει και παρακάτω :twoguns: ?
Τη διάβασα, τη διάβασα! Είναι να μην μπλέξεις. Αυτό που με προβλημάτισε είναι κάτι που αναφέρθηκε. Ότι αν είναι να έχουμε τέτοια σόου, γιατί να μην το παίρνουμε απ' έξω ώστε να είναι δικαιολογημένη η ταλαιπωρία σε περίπτωση που συμβεί κάτι. Σκέφτομαι ότι χρειάστηκαν περίπου δυόμιση μήνες για να επισκευασθεί ένας ενισχυτής των 500 . Εντός εγγύησης. Πόσο παραπάνω θα είχα ταλαιπωρηθεί αν τον είχα πάρει απ' έξω;
 

spyrosiatrakis

New member
6 June 2013
3
γεια σε ολη την παρεα.Κατοχος ενος lg ht 503 thw home theater.κατεβαζω update απο lg,το κανω,παει το μηχανημα!!!!!(εχω βρει πολλα threat ανα το κοσμο με ιδιο προβλημα απο το συγκεκριμενο update).τηλεφωνο στην lg.κατευθειαν λενε πλακετα και ''να το πατε για τεχνικο ελεγχο Μανωλοπουλο".ρωταω για χρεωση και εν τελει το χρεωνεται η lg hellas(20 euros).τηλ απο μανωλοπουλο εχει καψει main!!!!!!παω απο εκει και μου λενε 50 ευρω η πλακετα και 20 η εργασια(εχουν παρει ηδη 20 ευρω τεχν.ελεγχο).παιρνω το dvd και δινω προκαταβολη για πλακετα.προ 2 βδομαδων παιρνουν τηλ για το οτι η πλακετα εχει ερθει.ενας φιλος τεχνικος μου λεει πηγαινε το dvd απο εκει για να εχεις την εγγυηση αφου κανουν την εγκατασταση αυτοι.παω λοιπον,ανεβαινει ενας τεχνικος και μου λεει εμεις δεν ειπαμε 70 ευρω.καγκελο εγω!!!!δηλαδη ρωταω ποσο θα μας παει η δουλεια?μου λεει δεν γνωριζω γιατι δεν θα βγαλουμε απλα την πλακετα και θα βαλουμε την καινουργια.αρχιζω φορτωνω και λιγο πριν εκραγω δινω τα λεφτα και φευγω.ΥΓ σε 10 λεπτα αλλαξα την πλακετα(20 βιδες,1 φισα,6 καλωδιοταινιες το επιστημονικο κομματι κατα μανωλοπουλο).το μηχανημα δουλευει κανονικα.Σπυρος Ιατρακης 6946110877
 

kimon

Established Member
Έχει κάποιος εμπειρία από το σέρβις της B&O στην Αθήνα;Ρωτώ,γιατί μου συμβαίνει το εξής:έχω στην κατοχή μου ένα ζευγάρι Beolab 5 και το ένα σταματησε να ανάβει (από το τ/χ,δεν υπάρχει διακόπτης έναυσης).Σε επικοινωνία μου με το σέρβις μου είπαν ότι έρχονται και παραλαμβάνουν το ηχείο από το σπίτι (μιλάμε για ηχείο βάρους 60 κιλών που βρίσκεται σε πρώτο όροφο,χωρίς ανελκυστήρα).Εν τω μεταξύ,το σέρβις μάνιουαλ της Β&Ο λέει σαφώς ότι,ακριβώς λόγω βάρους, το σέρβις γίνεται γίνεται επί τόπου,με ειδικό βαλιτσάκι που διαθέτει ο τεχνικός,με τη βοήθεια του οποίου βρίσκει και αντικαθιστά την προβληματική πλακέτα.Όταν το επισήμανα αυτό, η απάντηση (που με προβλημάτησε) ήταν ότι "τα μηχανήματα ελέγχου βρίσκονται μόνο στο σέρβις".
Καθε απάντηση καλοδεχούμενη.[
 

Γιώργος(MAC)

Senior Member
28 December 2007
521
Έχει κάποιος εμπειρία από το σέρβις της B&O στην Αθήνα;Ρωτώ,γιατί μου συμβαίνει το εξής:έχω στην κατοχή μου ένα ζευγάρι Beolab 5 και το ένα σταματησε να ανάβει (από το τ/χ,δεν υπάρχει διακόπτης έναυσης).Σε επικοινωνία μου με το σέρβις μου είπαν ότι έρχονται και παραλαμβάνουν το ηχείο από το σπίτι (μιλάμε για ηχείο βάρους 60 κιλών που βρίσκεται σε πρώτο όροφο,χωρίς ανελκυστήρα).Εν τω μεταξύ,το σέρβις μάνιουαλ της Β&Ο λέει σαφώς ότι,ακριβώς λόγω βάρους, το σέρβις γίνεται γίνεται επί τόπου,με ειδικό βαλιτσάκι που διαθέτει ο τεχνικός,με τη βοήθεια του οποίου βρίσκει και αντικαθιστά την προβληματική πλακέτα.Όταν το επισήμανα αυτό, η απάντηση (που με προβλημάτησε) ήταν ότι "τα μηχανήματα ελέγχου βρίσκονται μόνο στο σέρβις".
Καθε απάντηση καλοδεχούμενη.[

Τελικά τι έγινε? Το μετέφεραν? Στο έφτιαξαν?