Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Service, Βλάβες, Επισκευές
Προβλήματα-Αντιμετώπιση-Εντυπώσεις με SERVICE Ελληνικών αντιπροσωπειών.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="georgiou.cr" data-source="post: 1056582130" data-attributes="member: 15865"><p>Καλησπέρα σε όλους. Σας παραθέτω την δική μου εμπειρία απο το service της ONKYO ελληνικό + ευρωπαικό. Στον ενισχυτή μου (ONKYO 906) έχει σπάσει το πλαστικό κλιπς που κουμπώνει το μπροστινό πορτάκι και που είναι κοινό ανταλλακτικό στην σειρά 876-906 κλπ με part number 27230047 σύμφωνα με το service manual. Επικοινώνησα αρχικά με το service της ONKYO στην Μεσογείων και οι οποίοι αρνήθηκαν να με εξυπηρετήσουν δεδομένου ότι ο ενισχυτής έχει αγοραστεί απο το εξωτερικό (αν και είναι εντός εγγύησης). Στη συνέχεια επικοινώνησα ηλεκτρονικά με το service της ONKYO σε UK και Γερμανία. Απάντησε μόνο το γερμανικό site που μου πρότεινε να απευθυνθώ στον παραπάνω έλληνα αντιπρόσωπο. Οταν ζήτησα να εξυπηρετηθώ απο κάποιο Γερμανικό service center μου έδωσαν τα στοιχεία επικοινωνίας ενος στην Στουντγκάρδη και οι οποιοί μου απάντησαν άμεσα. </p><p>Το αστείο της υπόθεσης είναι οτι το κόστος του παραπάνω κλιπς σύμφωνα με το τιμολόγιο των Γερμανών είναι 1.5Ε και για να μου το στείλουν ζητάνε 30Ε για έξοδα αποστολής! Η 2η μου προσπάθεια να επικοινωνήσω με το Service στην Μεσογείων είχε πάλι την ίδια κατάληξη - δηλαδή να μου πουν να φέρω τον ενισχυτή να τον εξετάσουν και στην συνέχεια να με ενημερώσουν πόσο θα στοιχίσει η επισκευή. Και όλα αυτά για ένα ανταλλακτικό που στοιχίζει 1.5 Ευρώ (και μπαινει κουμπωτό χωρίς ίσως να ανοίξεις καν το κουτί) !!! Δεν μπορώ πραγματικά να βρω λύση για κάτι τόσο απλό και εύχομαι ο ενισχυτής να μην βγάλει κανένα σοβαρό πρόβλημα. Τελικά το service της ONKYO είναι δράμα :-(</p><p></p><p>Αν κάποιος φίλος μπορεί να προτείνει λύση στην αναζήτηση του ανταλλακτικού ας με ενημερώσει.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="georgiou.cr, post: 1056582130, member: 15865"] Καλησπέρα σε όλους. Σας παραθέτω την δική μου εμπειρία απο το service της ONKYO ελληνικό + ευρωπαικό. Στον ενισχυτή μου (ONKYO 906) έχει σπάσει το πλαστικό κλιπς που κουμπώνει το μπροστινό πορτάκι και που είναι κοινό ανταλλακτικό στην σειρά 876-906 κλπ με part number 27230047 σύμφωνα με το service manual. Επικοινώνησα αρχικά με το service της ONKYO στην Μεσογείων και οι οποίοι αρνήθηκαν να με εξυπηρετήσουν δεδομένου ότι ο ενισχυτής έχει αγοραστεί απο το εξωτερικό (αν και είναι εντός εγγύησης). Στη συνέχεια επικοινώνησα ηλεκτρονικά με το service της ONKYO σε UK και Γερμανία. Απάντησε μόνο το γερμανικό site που μου πρότεινε να απευθυνθώ στον παραπάνω έλληνα αντιπρόσωπο. Οταν ζήτησα να εξυπηρετηθώ απο κάποιο Γερμανικό service center μου έδωσαν τα στοιχεία επικοινωνίας ενος στην Στουντγκάρδη και οι οποιοί μου απάντησαν άμεσα. Το αστείο της υπόθεσης είναι οτι το κόστος του παραπάνω κλιπς σύμφωνα με το τιμολόγιο των Γερμανών είναι 1.5Ε και για να μου το στείλουν ζητάνε 30Ε για έξοδα αποστολής! Η 2η μου προσπάθεια να επικοινωνήσω με το Service στην Μεσογείων είχε πάλι την ίδια κατάληξη - δηλαδή να μου πουν να φέρω τον ενισχυτή να τον εξετάσουν και στην συνέχεια να με ενημερώσουν πόσο θα στοιχίσει η επισκευή. Και όλα αυτά για ένα ανταλλακτικό που στοιχίζει 1.5 Ευρώ (και μπαινει κουμπωτό χωρίς ίσως να ανοίξεις καν το κουτί) !!! Δεν μπορώ πραγματικά να βρω λύση για κάτι τόσο απλό και εύχομαι ο ενισχυτής να μην βγάλει κανένα σοβαρό πρόβλημα. Τελικά το service της ONKYO είναι δράμα :-( Αν κάποιος φίλος μπορεί να προτείνει λύση στην αναζήτηση του ανταλλακτικού ας με ενημερώσει. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Service, Βλάβες, Επισκευές
Προβλήματα-Αντιμετώπιση-Εντυπώσεις με SERVICE Ελληνικών αντιπροσωπειών.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…