Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Ψηφιακά βινύλια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Costas Coyias" data-source="post: 28300" data-attributes="member: 359"><p>Το δίχως άλλο! Είναι επόμενο, τουλάχιστον μέχρι ο μέσος πολίτης του δυτικού κόσμου, αλλά κυρίως ο προϊστάμενός του, κατανοήσουν ότι η εργατικότητα είναι συνδεδεμένη με την παραγωγικότητα. Μέχρι τότε, ο μέσος εργαζόμενος θα επιστρέφει στο σπίτι του επωχούμενος, αργά το απόγευμα, σιγομουρμουρίζοντας "πω, πω, τί εργατικός που είμαι", (ασχέτως εάν το εργασιακό του έργο μπορεί να αντιστοιχεί στα 2/3 του παραγωγικού του χρόνου), και δεν θα έχει το χρόνο, ούτε και την όρεξη να ακούσει από τα ηχεία. Επομένως, ό,τι ακούει, το ακούει από το αυτοκίνητο, και εκείνο το άκουσμα πρέπει να του αρέσει, ώστε να αγοράσει το CD, για την ακρόαση του οποίου ουδείς ενδιαφέρεται. Αυτή η κατάσταση επικρατεί εδώ και μια 20ετία περίπου, μπορεί και παραπάνω, και ξεκίνησε από τις ΗΠΑ, όπου η ηχητική ποιότητα των FM ελάχιστη σχέση έχει με την καφρίλα των 64Kbps που επικρατεί στα Ελληνικά ερτζιανά. Προσωπικά, θεωρώ απαρχή αυτού του marketing το Thriller, κι ας ακούγεται καλά και από τα ηχεία. (Το Gaucho παραείναι περφεξιονιστικό, για να θεωρηθεί αποτέλεσμα αυτού του marketing. Βλέπεις, είχαν μπόλικο πιπέρι και πολλά λάχανα).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Costas Coyias, post: 28300, member: 359"] Το δίχως άλλο! Είναι επόμενο, τουλάχιστον μέχρι ο μέσος πολίτης του δυτικού κόσμου, αλλά κυρίως ο προϊστάμενός του, κατανοήσουν ότι η εργατικότητα είναι συνδεδεμένη με την παραγωγικότητα. Μέχρι τότε, ο μέσος εργαζόμενος θα επιστρέφει στο σπίτι του επωχούμενος, αργά το απόγευμα, σιγομουρμουρίζοντας "πω, πω, τί εργατικός που είμαι", (ασχέτως εάν το εργασιακό του έργο μπορεί να αντιστοιχεί στα 2/3 του παραγωγικού του χρόνου), και δεν θα έχει το χρόνο, ούτε και την όρεξη να ακούσει από τα ηχεία. Επομένως, ό,τι ακούει, το ακούει από το αυτοκίνητο, και εκείνο το άκουσμα πρέπει να του αρέσει, ώστε να αγοράσει το CD, για την ακρόαση του οποίου ουδείς ενδιαφέρεται. Αυτή η κατάσταση επικρατεί εδώ και μια 20ετία περίπου, μπορεί και παραπάνω, και ξεκίνησε από τις ΗΠΑ, όπου η ηχητική ποιότητα των FM ελάχιστη σχέση έχει με την καφρίλα των 64Kbps που επικρατεί στα Ελληνικά ερτζιανά. Προσωπικά, θεωρώ απαρχή αυτού του marketing το Thriller, κι ας ακούγεται καλά και από τα ηχεία. (Το Gaucho παραείναι περφεξιονιστικό, για να θεωρηθεί αποτέλεσμα αυτού του marketing. Βλέπεις, είχαν μπόλικο πιπέρι και πολλά λάχανα). [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Ψηφιακά βινύλια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…