Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
Ψηφιακή αποκατάσταση ταινιών
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="superfly" data-source="post: 1057586464" data-attributes="member: 13768"><p><strong>Απάντηση: Ψηφιακή αποκατάσταση ταινιών της Finos Film</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Γιαννη το πως αποτυπωνεται το φως στο φιλμ εχει αμεσο αντικτυπο στην αφηγηση της ταινιας.Η ατμοσφαιρα δεν ειναι απλα μια πολυτελεια,ενα κερασακι στην τουρτα που στην τελικη μπορεις να κανεις και χωρις αυτη.</p><p>Εχει αμεση σχεση με το storrytelling,με αυτα που θελει να πει ο σκηνοθετης και να σου "περασει" η ταινια.</p><p>Για παραδειγμα το ασπρομαυρο φιλμ νουαρ του '40 δεν ηταν τιποτα αν δεν ειχε αυτο το φως και-κυριως- τις σκιες.Για να μην μιλησω για τα Horror της εποχης (το Cat People του Tουρνερ θα ηταν αλλη ταινια χωρις αυτο το φως).</p><p>Οι σκηνοθετες εκαναν την αναγκη (το ασπρομαυρο φιλμ) φιλοτιμια και κατ'επεκταση τεχνη εφευρισκοντας τροπους για να δουλεψει ο περιορισμος του χρωματος σε οφελος τους.</p><p>Προσθετοντας χρωμα δεν το κανεις πιο ελκυστικο,του αλλαζεις τον αδοξαστο.</p><p>Ισχυει και το αντιστροφο βεβαια.Το εγχρωμο φιλμ εχει τους δικους του κανονες για να το φωτισεις.Αν το κανεις ασπρομαυρο...χ@σε θεατρο.</p><p></p><p>Για αποκαταστασεις φιλμ σαν το παραδειγμα που εφερες ειμαι μαζι σου 100%.Οτι εχω δει σε τετοια δουλεια ειναι απιστευτο.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="superfly, post: 1057586464, member: 13768"] [b]Απάντηση: Ψηφιακή αποκατάσταση ταινιών της Finos Film[/b] Γιαννη το πως αποτυπωνεται το φως στο φιλμ εχει αμεσο αντικτυπο στην αφηγηση της ταινιας.Η ατμοσφαιρα δεν ειναι απλα μια πολυτελεια,ενα κερασακι στην τουρτα που στην τελικη μπορεις να κανεις και χωρις αυτη. Εχει αμεση σχεση με το storrytelling,με αυτα που θελει να πει ο σκηνοθετης και να σου "περασει" η ταινια. Για παραδειγμα το ασπρομαυρο φιλμ νουαρ του '40 δεν ηταν τιποτα αν δεν ειχε αυτο το φως και-κυριως- τις σκιες.Για να μην μιλησω για τα Horror της εποχης (το Cat People του Tουρνερ θα ηταν αλλη ταινια χωρις αυτο το φως). Οι σκηνοθετες εκαναν την αναγκη (το ασπρομαυρο φιλμ) φιλοτιμια και κατ'επεκταση τεχνη εφευρισκοντας τροπους για να δουλεψει ο περιορισμος του χρωματος σε οφελος τους. Προσθετοντας χρωμα δεν το κανεις πιο ελκυστικο,του αλλαζεις τον αδοξαστο. Ισχυει και το αντιστροφο βεβαια.Το εγχρωμο φιλμ εχει τους δικους του κανονες για να το φωτισεις.Αν το κανεις ασπρομαυρο...χ@σε θεατρο. Για αποκαταστασεις φιλμ σαν το παραδειγμα που εφερες ειμαι μαζι σου 100%.Οτι εχω δει σε τετοια δουλεια ειναι απιστευτο. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
Ψηφιακή αποκατάσταση ταινιών
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…