Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
Ψηφιακή αποκατάσταση ταινιών
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Cinemusic - Ανδρέας" data-source="post: 1057586660" data-attributes="member: 439"><p><strong>Απάντηση: Ψηφιακή αποκατάσταση ταινιών της Finos Film</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Έτσι…</p><p>Το ότι η ταινία γυρίστηκε ασπρόμαυρη και μονοφωνική δεν σημαίνει ντε και καλα πως ηταν η επιλογή των δημιουργών</p><p>Μιλαμε για την δεκαετία του 50 που εκτος από τις τεχνολογικές - κινηματογραφικές ελλείψεις υπήρχαν και περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες.</p><p>Αυτές δυστηχως ηταν πολύ δύσκολο να αντιμετωπιστούν ακομα και απο τον μεγαλο Φινο που την δεκαετία του 60 μεν έβγαζε εγρωμες ταινιες αλλα πάσχιζε ακομα πιο πολυ όταν θελησε σε μια απο αυτες να παρουσιάσει στερεοφωνικό ηχο σε μια χωρα που δεν ειχε αίθουσα για να τον ακούσει ο κοσμος.</p><p>Στο Hollywood είναι συχνό φαινόμενο η αποκατάσταση η ακομα και η προσθήκη χαρακτηριστικών σε μια ταινια που γυρίστηκε με φτωχότερα μεσα .</p><p>Το ευχάριστο για αυτους είναι ότι σε αρκετες περιπτώσεις ο δημιουργός ζει ώστε να προσφέρει την αποψη του στην ανανεωμένη εκδοση της ταινιας του.</p><p>Αυτό βεβαια γιατι ο χρονος που μεσολαβεί δεν ειναι μισος αιώνας από την πρωτη προβολή.</p><p>Στον μισο αιώνα που περασε δυστυχώς οι δημιουργοί του εξαιρετικού Η γυνή να φοβήται τον άντρα, δεν ζουν πια αλλα αυτό ισως να μην είναι τοσο κακο, αφου ο χρονος έδωσε τον χρόνο στην τεχνολογία να ωριμάσει ώστε σε τέτοιους ειδους ανανεώσεις να μπορει να δοθεί υψηλού επιπέδου αποτέλεσμα.</p><p>Σε οτι αφορα το εγχειρημα η τεχνική δυνατότητα που υπαρχει σημερα είναι τέτοια που να με φοβίζει πολύ λιγοτερο από ότι παλιότερα αφου έχουμε δει να γινονται παπάδες πανω στο φιλμ .</p><p>Το ότι θα καθίσουν σε μια κονσόλα κάποιοί τεχνικοί δεν σημαίνει πως πρόκειται για ατομα που στερούνται οπτικής ικανότητας και καλλιτεχνικής αίσθησης και αρα ανικανοι να δωσουν ένα πειστικό αποτέλεσμα.</p><p>Αντιθέτως πρόκειται για ματια που μπορούν να δώσουν τα μέγιστα με την ευκολία που τους δινουν τα μεσα μετα από δεκατιες περιορισμών. </p><p>Το τρειλερ που εβγαλε η Σπεντζος δείχνει πως η φωτογραφία τα χρώματα και η γενικοτερη εικονα είναι στα πρότυπα της εποχης όπως ακριβώς τις γνωρίσαμε σε άλλες έγχρωμες ταινιες.</p><p>Με όλα αυτά δεν βλεπω τουλάχιστον προς το παρόν στο δίλεπτο βιντεο καποιο βανδαλισμό και λεω προς το παρον γιατι πιο ολοκληρωμένη αποψη θα εχω όταν την δω ολόκληρη στις 10 Μαρτίου στους κινηματογράφους (ελπίζω μαλιστα και σε στερεοφωνική μπάντα ηχου) .</p><p>Για μενα αυτή η επανέκδοση είναι μια ευκαιρία για σκηνικό Back to the Future αφου γεννημένος το 1973 δεν ειχα την τύχη να δω καμία από αυτές τις ταινίες σε μεγαλη αιθουσα και ας εχω μεγαλώσει με αυτές.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cinemusic - Ανδρέας, post: 1057586660, member: 439"] [b]Απάντηση: Ψηφιακή αποκατάσταση ταινιών της Finos Film[/b] Έτσι… Το ότι η ταινία γυρίστηκε ασπρόμαυρη και μονοφωνική δεν σημαίνει ντε και καλα πως ηταν η επιλογή των δημιουργών Μιλαμε για την δεκαετία του 50 που εκτος από τις τεχνολογικές - κινηματογραφικές ελλείψεις υπήρχαν και περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες. Αυτές δυστηχως ηταν πολύ δύσκολο να αντιμετωπιστούν ακομα και απο τον μεγαλο Φινο που την δεκαετία του 60 μεν έβγαζε εγρωμες ταινιες αλλα πάσχιζε ακομα πιο πολυ όταν θελησε σε μια απο αυτες να παρουσιάσει στερεοφωνικό ηχο σε μια χωρα που δεν ειχε αίθουσα για να τον ακούσει ο κοσμος. Στο Hollywood είναι συχνό φαινόμενο η αποκατάσταση η ακομα και η προσθήκη χαρακτηριστικών σε μια ταινια που γυρίστηκε με φτωχότερα μεσα . Το ευχάριστο για αυτους είναι ότι σε αρκετες περιπτώσεις ο δημιουργός ζει ώστε να προσφέρει την αποψη του στην ανανεωμένη εκδοση της ταινιας του. Αυτό βεβαια γιατι ο χρονος που μεσολαβεί δεν ειναι μισος αιώνας από την πρωτη προβολή. Στον μισο αιώνα που περασε δυστυχώς οι δημιουργοί του εξαιρετικού Η γυνή να φοβήται τον άντρα, δεν ζουν πια αλλα αυτό ισως να μην είναι τοσο κακο, αφου ο χρονος έδωσε τον χρόνο στην τεχνολογία να ωριμάσει ώστε σε τέτοιους ειδους ανανεώσεις να μπορει να δοθεί υψηλού επιπέδου αποτέλεσμα. Σε οτι αφορα το εγχειρημα η τεχνική δυνατότητα που υπαρχει σημερα είναι τέτοια που να με φοβίζει πολύ λιγοτερο από ότι παλιότερα αφου έχουμε δει να γινονται παπάδες πανω στο φιλμ . Το ότι θα καθίσουν σε μια κονσόλα κάποιοί τεχνικοί δεν σημαίνει πως πρόκειται για ατομα που στερούνται οπτικής ικανότητας και καλλιτεχνικής αίσθησης και αρα ανικανοι να δωσουν ένα πειστικό αποτέλεσμα. Αντιθέτως πρόκειται για ματια που μπορούν να δώσουν τα μέγιστα με την ευκολία που τους δινουν τα μεσα μετα από δεκατιες περιορισμών. Το τρειλερ που εβγαλε η Σπεντζος δείχνει πως η φωτογραφία τα χρώματα και η γενικοτερη εικονα είναι στα πρότυπα της εποχης όπως ακριβώς τις γνωρίσαμε σε άλλες έγχρωμες ταινιες. Με όλα αυτά δεν βλεπω τουλάχιστον προς το παρόν στο δίλεπτο βιντεο καποιο βανδαλισμό και λεω προς το παρον γιατι πιο ολοκληρωμένη αποψη θα εχω όταν την δω ολόκληρη στις 10 Μαρτίου στους κινηματογράφους (ελπίζω μαλιστα και σε στερεοφωνική μπάντα ηχου) . Για μενα αυτή η επανέκδοση είναι μια ευκαιρία για σκηνικό Back to the Future αφου γεννημένος το 1973 δεν ειχα την τύχη να δω καμία από αυτές τις ταινίες σε μεγαλη αιθουσα και ας εχω μεγαλώσει με αυτές. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
Ψηφιακή αποκατάσταση ταινιών
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…