Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="czoun" data-source="post: 1057471542" data-attributes="member: 6084"><p>Μόλις τον ενημέρωσαν από τη Samsung Hellas ότι αν δεν αποδεχθεί το κόστος εργατικών δεν θα προχωρήσουν σε επισκευή, υποστηρίζοντας και επιμένοντας ότι η περίπτωσή του είναι διαφορετική από τη δική μου (δεν είχα χρεωθεί τίποτα).</p><p></p><p>Ας τα ξαναγράψουμε λοπόν για να δούμε τις διαφορές:</p><p></p><p><strong>Η δική μου περίπτωση:</strong></p><p></p><p>Αγορά τηλεόρασης: 12/6/2012</p><p></p><p>1η βλάβη, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: 09/03/2014</p><p></p><p>Αλλαγή χωρίς χρέωση και παράδοση τηλεόρασης από το service : 17/03/2014 (ημερομηνία έναρξης εγγύησης 1ου ανταλλακτικού panel)</p><p></p><p>12/06/2014 : Λήξη 2ετούς εγγύησης από την αγορά της τηλεόρασης.</p><p></p><p>2η βλάβη, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: 05/12/2014 (σε ισχύ εγγύηση του 1ου ανταλλακτικού panel)</p><p></p><p>Αλλαγή χωρίς χρέωση και παράδοση τηλεόρασης από το service: 02/01/2015 </p><p>----------------------------------------------------------------------------------------------------------</p><p><strong>Η περίπτωση του φίλου μου:</strong></p><p></p><p>Αγορά τηλεόρασης: 14/6/2012 (η ημερομηνία που την άνοιξε)</p><p></p><p>1η βλάβη, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: 10/02/2014</p><p></p><p>Αλλαγή χωρίς χρέωση και παράδοση τηλεόρασης από το service : 17/02/2014 (ημερομηνία έναρξης εγγύησης 1ου ανταλλακτικού panel)</p><p></p><p>14/06/2014 : Λήξη 2ετούς εγγύησης από την αγορά της τηλεόρασης.</p><p></p><p>2η βλάβη, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: 18/09/2015 (σε ισχύ εγγύηση του 1ου ανταλλακτικού panel)</p><p></p><p>Αλλαγή <strong><u><span style="font-size: 12px"><span style="color: #FF0000">ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ 100 </span></span></u></strong> και παράδοση τηλεόρασης από το service: εντός της εβδομάδος</p><p></p><p>*Σημειώνω ότι επειδή είμαστε "γειτονιά", το αρμόδιο εξουσιοδοτημένο service είναι το ίδιο και για τους δυό μας.</p><p>----------------------------------------------------------------------------------------------------------</p><p></p><p>Είναι προφανές ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά και είναι ανήθικο και απαράδεκτο να θεωρούν τους πελάτες του ηλίθιους.</p><p></p><p>Μπορεί τα 100 να αποτελούν διαφορετικό μέγεθος για τον καθένα μας, αλλά απ' ότι φαίνεται αποτελεί ένα σοβαρότατο ποσό για την Samsung, η οποία δεν έχει κανένα πρόβλημα να γελοιοποιηθεί δημοσίως ........ προκειμένου να το εισπράξει!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="czoun, post: 1057471542, member: 6084"] Μόλις τον ενημέρωσαν από τη Samsung Hellas ότι αν δεν αποδεχθεί το κόστος εργατικών δεν θα προχωρήσουν σε επισκευή, υποστηρίζοντας και επιμένοντας ότι η περίπτωσή του είναι διαφορετική από τη δική μου (δεν είχα χρεωθεί τίποτα). Ας τα ξαναγράψουμε λοπόν για να δούμε τις διαφορές: [B]Η δική μου περίπτωση:[/B] Αγορά τηλεόρασης: 12/6/2012 1η βλάβη, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: 09/03/2014 Αλλαγή χωρίς χρέωση και παράδοση τηλεόρασης από το service : 17/03/2014 (ημερομηνία έναρξης εγγύησης 1ου ανταλλακτικού panel) 12/06/2014 : Λήξη 2ετούς εγγύησης από την αγορά της τηλεόρασης. 2η βλάβη, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: 05/12/2014 (σε ισχύ εγγύηση του 1ου ανταλλακτικού panel) Αλλαγή χωρίς χρέωση και παράδοση τηλεόρασης από το service: 02/01/2015 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- [B]Η περίπτωση του φίλου μου:[/B] Αγορά τηλεόρασης: 14/6/2012 (η ημερομηνία που την άνοιξε) 1η βλάβη, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: 10/02/2014 Αλλαγή χωρίς χρέωση και παράδοση τηλεόρασης από το service : 17/02/2014 (ημερομηνία έναρξης εγγύησης 1ου ανταλλακτικού panel) 14/06/2014 : Λήξη 2ετούς εγγύησης από την αγορά της τηλεόρασης. 2η βλάβη, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: 18/09/2015 (σε ισχύ εγγύηση του 1ου ανταλλακτικού panel) Αλλαγή [B][U][SIZE=3][COLOR="#FF0000"]ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ 100 [/COLOR][/SIZE][/U][/B] και παράδοση τηλεόρασης από το service: εντός της εβδομάδος *Σημειώνω ότι επειδή είμαστε "γειτονιά", το αρμόδιο εξουσιοδοτημένο service είναι το ίδιο και για τους δυό μας. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Είναι προφανές ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά και είναι ανήθικο και απαράδεκτο να θεωρούν τους πελάτες του ηλίθιους. Μπορεί τα 100 να αποτελούν διαφορετικό μέγεθος για τον καθένα μας, αλλά απ' ότι φαίνεται αποτελεί ένα σοβαρότατο ποσό για την Samsung, η οποία δεν έχει κανένα πρόβλημα να γελοιοποιηθεί δημοσίως ........ προκειμένου να το εισπράξει!!!! [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…