Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="czoun" data-source="post: 1057472088" data-attributes="member: 6084"><p>Γιώργο δεν είναι μόνο η περίπτωση Α (czoun/2.1.2015) ίδια, είναι και η Β (shadowf/3.4.2015) και η Γ(gzoun/20.6.2015) , μαλιστα στην Β με την παράδοση του 3ου panel διαπιστώθηκε πρόβλημα με κολλημένο pixel και αλλάχτηκε "στο καπάκι" με 4ο panel χωρίς καμία χρέωση.</p><p></p><p>Ν. 2251/94 / Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις / Παράγραφος 3</p><p><a href="http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdf" target="_blank">http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdf</a></p><p>[SPOILER]Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης. Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή.</p><p></p><p>Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, <u><strong>υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι’ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο.</strong></u> Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του.</p><p></p><p></p><p>[SPOILER]Ν. 3587/07 / Τροποποίηση του Ν. 2251/94 / Άρθρο 6 / Παράγραφος 3</p><p><a href="http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_3587_2007.pdf" target="_blank">http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_3587_2007.pdf</a></p><p>Στο τέλος της αναριθμηθείσας παραγράφου 3 του Άρθρου 5 του ν.2251/94 προστίθενται εδάφια ως εξής:</p><p></p><p>Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης. Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή.</p><p></p><p>Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηιότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, <strong><u>υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι' αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. </u></strong></p><p></p><p>Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του.[/SPOILER][/SPOILER]</p><p>Εν προκειμένω <strong><u>υπάρχει γραπτή δήλωση του κατασκευαστή ότι το ανταλλακτικό έχει εγγύηση 2 ετών </u></strong>και όχι πιθανή διάρκεια ζωής 2 ετών.</p><p>Σε κάθε περίπτωση οι νομικοί γνωρίζουν καλύτερα, αλλά κάποια στιγμή πρέπει ν´αρχίσουμε και εμείς σαν καταναλωτές να μην καταπίνουμε αμάσητο ό,τι μας λέει η κάθε αντιπροσωπεία.</p><p></p><p>Υ.Γ.: Σκέφτηκα να πω του φίλου μου, να τους πει ότι τον λένε petasis και παίρνει τηλέφωνο για ένα ψυγείο Samsung, αλλά λέω ...άσε μην πάθουν κανένα εγκεφαλικό :flipout: -bye-</p><p></p><p><u>EDIT</u></p><p></p><p>Είναι λογικό και νόμιμο ότι για να έχει εγγύηση οποιοδήποτε ανταλλακτικό, η επισκευή θα πρέπει να γίνει με την ευθύνη του εξουσιοδοτημένου service του κατασκευαστή.</p><p></p><p>Το πόσο λογικό και νόμιμο είναι ότι για να έχει νέα εγγύηση το ίδιο ανταλλακτικό (που αλλάζεται εντός εγγύησης), υποχρεώνεται ο καταναλωτής να πληρώσει το εξουσιοδοτημένο service.... θα "δείξει".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="czoun, post: 1057472088, member: 6084"] Γιώργο δεν είναι μόνο η περίπτωση Α (czoun/2.1.2015) ίδια, είναι και η Β (shadowf/3.4.2015) και η Γ(gzoun/20.6.2015) , μαλιστα στην Β με την παράδοση του 3ου panel διαπιστώθηκε πρόβλημα με κολλημένο pixel και αλλάχτηκε "στο καπάκι" με 4ο panel χωρίς καμία χρέωση. Ν. 2251/94 / Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις / Παράγραφος 3 [URL]http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdf[/URL] [SPOILER]Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης. Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή. Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, [U][B]υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι’ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο.[/B][/U] Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του. [SPOILER]Ν. 3587/07 / Τροποποίηση του Ν. 2251/94 / Άρθρο 6 / Παράγραφος 3 [URL]http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_3587_2007.pdf[/URL] Στο τέλος της αναριθμηθείσας παραγράφου 3 του Άρθρου 5 του ν.2251/94 προστίθενται εδάφια ως εξής: Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης. Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή. Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηιότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, [B][U]υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι' αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. [/U][/B] Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του.[/SPOILER][/SPOILER] Εν προκειμένω [B][U]υπάρχει γραπτή δήλωση του κατασκευαστή ότι το ανταλλακτικό έχει εγγύηση 2 ετών [/U][/B]και όχι πιθανή διάρκεια ζωής 2 ετών. Σε κάθε περίπτωση οι νομικοί γνωρίζουν καλύτερα, αλλά κάποια στιγμή πρέπει ν´αρχίσουμε και εμείς σαν καταναλωτές να μην καταπίνουμε αμάσητο ό,τι μας λέει η κάθε αντιπροσωπεία. Υ.Γ.: Σκέφτηκα να πω του φίλου μου, να τους πει ότι τον λένε petasis και παίρνει τηλέφωνο για ένα ψυγείο Samsung, αλλά λέω ...άσε μην πάθουν κανένα εγκεφαλικό :flipout: -bye- [U]EDIT[/U] Είναι λογικό και νόμιμο ότι για να έχει εγγύηση οποιοδήποτε ανταλλακτικό, η επισκευή θα πρέπει να γίνει με την ευθύνη του εξουσιοδοτημένου service του κατασκευαστή. Το πόσο λογικό και νόμιμο είναι ότι για να έχει νέα εγγύηση το ίδιο ανταλλακτικό (που αλλάζεται εντός εγγύησης), υποχρεώνεται ο καταναλωτής να πληρώσει το εξουσιοδοτημένο service.... θα "δείξει". [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…