Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="czoun" data-source="post: 1057478579" data-attributes="member: 6084"><p>Συμφωνώ στο ότι πιθανή ζωή panel,δεν σημαίνει και πιθανή ζωή προϊόντος, αλλά μιλάμε για αλλαγή panel και όχι συσκευής.</p><p></p><p>Υπό Κ.Σ. δεν χρειάζεται κάποιος να πιέσει μια εταιρεία για να του πει τον πιθανό χρόνο ζωής του καταναλωτικού αγαθού που αγοράζει, καθώς είναι υποχρεωμένη να το κάνει πριν το αγοράσει. </p><p></p><p>Το θέμα είναι γιατί δεν το κάνει, πόσοι από εμάς γνωρίζουμε ότι είναι υποχρέωσή της και πόσοι από εμάς είναι διατεθειμένοι να το ζητήσουν.</p><p></p><p>Για παράδειγμα το FAQ που παρέθεσα πριν από το efpolis για ανταλλακτικό κουζίνας δεν αποτελεί υποθετικό σενάριο, αλλά έχει συμβεί και στην πραγματικότητα.</p><p></p><p>Η εταιρεία (teka) έδωσε επίσημη απάντηση , ότι έχει παρέλθει το νομικά προβλεπόμενο χρονικό διάστημα για το οποίο έπρεπε να διατηρεί ανταλλακτικό (για κάποιο συγκεκριμένο μοντέλου φούρνου), το οποίο μάλιστα προσδιόρισε σε 10 έτη.</p><p></p><p>Επίσης οι τεχνικές προδιαγραφές που συντάσσονται για την προκήρυξη διαγωνισμών προμήθειας τέτοιου είδους προϊόντων (από τα πιο απλά πχ. κλιματιστικά, συστήματα καθορισμού προτεραιότητας, μέχρι και πιο σύνθετα π.χ. ιατρικά μηχανήματα) περιλαμβάνουν απαραίτητα ξεχωριστό όρο, που απαιτεί την υποβολή δήλωσης του προμηθευτή ή της κατασκευάστριας εταιρείας ότι θα παρέχει για 10 έτη ανταλλακτικά για το προϊόν (από την ημερομήνια εγκατάστασής του), με ρήτρα ή ακόμα και έκπτωση αναδόχου σε περίπτωση που δεν τηρηθεί ο όρος.</p><p></p><p>Οπότε για αρχή, ας γνωρίζουμε ότι ο κάθε κατασκευαστής ΟΦΕΙΛΕΙ να μας ενημερώσει για την πιθανή διάρκεια του προϊόντος που αγοράζουμε, ώστε να αποφασίσουμε αν θα τον ρωτήσουμε ή όχι και μετά αυτός ας μας πει όσο θέλει.</p><p></p><p>Στην τελική ακόμα κι αν δεν μας απαντήσει κάποιος την ώρα που αγοράζουμε, υπάρχουν οι φόρμες δήλωσης προϊόντων των κατασκευαστών, όπου μπορούμε με την αγορά κάποιου προϊόντος να δηλώσουμε ημερομηνία αγοράς-Serial No και στην συνέχεια να υποβάλλουμε γραπτώς το ερώτημα για πιθανή διάρκεια ζωής του....5-10 λεπτά χρόνος.</p><p></p><p>Αν δεν μας απαντήσει, τα κάνουμε copy-paste στην ηλεκτρονική φόρμα καταγγελιών του efpolis και το ερωτημά μας "πηγαίνει" στον κατασκευαστή μέσω αυτών (με δικό τους αριθμό πρωτοκόλλου) στους οποίους οφείλει να απαντήσει για να μας αποστείλουν την απάντηση...πάλι 5-10 λεπτά χρόνος.</p><p></p><p>Μετά ας μην απαντήσουν κι ας γίνει ό,τι θέλει..... εμάς σαν καταναλωτές δεν θα μας στοιχίσει τίποτα παραπάνω εκτός από λίγο χρόνο...και όλα αυτά από τον καναπέ</p><p></p><p>Όπως αυτοί εκμεταλλεύονται την άγνοια ή αδιαφορία μας και πράττουν κατά περίπτωση (και όχι βάσει νόμου), έτσι κι εμείς θα πρέπει κάποια στιγμή να πάψουμε να μεμψιμοιρούμε για την κάθε "κακή" αντιπροσωπεία που μπλέξαμε και να απαιτήσουμε αυτά που δικαιωματικά μας ανήκουν...κατά τη γνώμη μου, μόνο αυτή είναι η λύση.</p><p></p><p>Υ.Γ.:Το θέμα σχετικά με την βλάβη της 6500 τελείωσε, οπότε συζήτηση κάνουμε. -bye-</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="czoun, post: 1057478579, member: 6084"] Συμφωνώ στο ότι πιθανή ζωή panel,δεν σημαίνει και πιθανή ζωή προϊόντος, αλλά μιλάμε για αλλαγή panel και όχι συσκευής. Υπό Κ.Σ. δεν χρειάζεται κάποιος να πιέσει μια εταιρεία για να του πει τον πιθανό χρόνο ζωής του καταναλωτικού αγαθού που αγοράζει, καθώς είναι υποχρεωμένη να το κάνει πριν το αγοράσει. Το θέμα είναι γιατί δεν το κάνει, πόσοι από εμάς γνωρίζουμε ότι είναι υποχρέωσή της και πόσοι από εμάς είναι διατεθειμένοι να το ζητήσουν. Για παράδειγμα το FAQ που παρέθεσα πριν από το efpolis για ανταλλακτικό κουζίνας δεν αποτελεί υποθετικό σενάριο, αλλά έχει συμβεί και στην πραγματικότητα. Η εταιρεία (teka) έδωσε επίσημη απάντηση , ότι έχει παρέλθει το νομικά προβλεπόμενο χρονικό διάστημα για το οποίο έπρεπε να διατηρεί ανταλλακτικό (για κάποιο συγκεκριμένο μοντέλου φούρνου), το οποίο μάλιστα προσδιόρισε σε 10 έτη. Επίσης οι τεχνικές προδιαγραφές που συντάσσονται για την προκήρυξη διαγωνισμών προμήθειας τέτοιου είδους προϊόντων (από τα πιο απλά πχ. κλιματιστικά, συστήματα καθορισμού προτεραιότητας, μέχρι και πιο σύνθετα π.χ. ιατρικά μηχανήματα) περιλαμβάνουν απαραίτητα ξεχωριστό όρο, που απαιτεί την υποβολή δήλωσης του προμηθευτή ή της κατασκευάστριας εταιρείας ότι θα παρέχει για 10 έτη ανταλλακτικά για το προϊόν (από την ημερομήνια εγκατάστασής του), με ρήτρα ή ακόμα και έκπτωση αναδόχου σε περίπτωση που δεν τηρηθεί ο όρος. Οπότε για αρχή, ας γνωρίζουμε ότι ο κάθε κατασκευαστής ΟΦΕΙΛΕΙ να μας ενημερώσει για την πιθανή διάρκεια του προϊόντος που αγοράζουμε, ώστε να αποφασίσουμε αν θα τον ρωτήσουμε ή όχι και μετά αυτός ας μας πει όσο θέλει. Στην τελική ακόμα κι αν δεν μας απαντήσει κάποιος την ώρα που αγοράζουμε, υπάρχουν οι φόρμες δήλωσης προϊόντων των κατασκευαστών, όπου μπορούμε με την αγορά κάποιου προϊόντος να δηλώσουμε ημερομηνία αγοράς-Serial No και στην συνέχεια να υποβάλλουμε γραπτώς το ερώτημα για πιθανή διάρκεια ζωής του....5-10 λεπτά χρόνος. Αν δεν μας απαντήσει, τα κάνουμε copy-paste στην ηλεκτρονική φόρμα καταγγελιών του efpolis και το ερωτημά μας "πηγαίνει" στον κατασκευαστή μέσω αυτών (με δικό τους αριθμό πρωτοκόλλου) στους οποίους οφείλει να απαντήσει για να μας αποστείλουν την απάντηση...πάλι 5-10 λεπτά χρόνος. Μετά ας μην απαντήσουν κι ας γίνει ό,τι θέλει..... εμάς σαν καταναλωτές δεν θα μας στοιχίσει τίποτα παραπάνω εκτός από λίγο χρόνο...και όλα αυτά από τον καναπέ Όπως αυτοί εκμεταλλεύονται την άγνοια ή αδιαφορία μας και πράττουν κατά περίπτωση (και όχι βάσει νόμου), έτσι κι εμείς θα πρέπει κάποια στιγμή να πάψουμε να μεμψιμοιρούμε για την κάθε "κακή" αντιπροσωπεία που μπλέξαμε και να απαιτήσουμε αυτά που δικαιωματικά μας ανήκουν...κατά τη γνώμη μου, μόνο αυτή είναι η λύση. Υ.Γ.:Το θέμα σχετικά με την βλάβη της 6500 τελείωσε, οπότε συζήτηση κάνουμε. -bye- [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…