Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Σχολιασμός για οδηγική ασφάλεια ,Κ.Ο.Κ ,πρόστιμα ,κλπ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="click" data-source="post: 1057989098" data-attributes="member: 3833"><p>Προφανώς για να ρίχνουν τα όρια από 130 στα 120 έχουν συμβουλευτεί κάποιες μελέτες, δεν το κάνουν από το κεφάλι τους. Το πόσο μειώνονται οι ρύποι σε κάθε ταχύτητα και κατά πόσο αξίζει αυτή η μείωση σίγουρα οι ειδικοί το γνωρίζουν καλύτερα από εμένα και από εσένα. </p><p></p><p></p><p></p><p>Τα παράλογα όρια ταχύτητας στην Ελλάδα αφορούν κυρίως επαρχιακούς δρόμους, όχι σύγχρονους αυτοκινητόδρομους που φτιάχτηκαν μέσα στην τελευταία 20ετία. Εσείς πιο πάνω μιλάτε για αύξηση του ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους πάνω από τα 130χλμ. Τώρα όσο έχει να κάνει με τους επαρχιακούς δρόμους, ναι να αναθεωρηθούν τα όρια εκεί που είναι λάθος όμως σε καμία περίπτωση στους δρόμους αυτούς το όριο δεν πρέπει να είναι πάνω από 100χλμ. και δυστυχώς όπως έχω δει παράλογα όρια των 30-40χλμ ακόμα και των 5!!! έτσι έχω δει και παράλογα όρια των 110 και των 120 χλμ. σε επαρχιακούς δρόμους χωρίς διάζωμα και άλλες προδιαγραφές.</p><p></p><p></p><p></p><p>Το συνιστόμενο όριο υπάρχει σε πολλές χώρες. Μάλιστα αυτό σε πολλές περιπτώσεις υπάρχει και ως προσωρινό όταν π.χ. υπάρχουν δυσμενείς καιρικές συνθήκες.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="click, post: 1057989098, member: 3833"] Προφανώς για να ρίχνουν τα όρια από 130 στα 120 έχουν συμβουλευτεί κάποιες μελέτες, δεν το κάνουν από το κεφάλι τους. Το πόσο μειώνονται οι ρύποι σε κάθε ταχύτητα και κατά πόσο αξίζει αυτή η μείωση σίγουρα οι ειδικοί το γνωρίζουν καλύτερα από εμένα και από εσένα. Τα παράλογα όρια ταχύτητας στην Ελλάδα αφορούν κυρίως επαρχιακούς δρόμους, όχι σύγχρονους αυτοκινητόδρομους που φτιάχτηκαν μέσα στην τελευταία 20ετία. Εσείς πιο πάνω μιλάτε για αύξηση του ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους πάνω από τα 130χλμ. Τώρα όσο έχει να κάνει με τους επαρχιακούς δρόμους, ναι να αναθεωρηθούν τα όρια εκεί που είναι λάθος όμως σε καμία περίπτωση στους δρόμους αυτούς το όριο δεν πρέπει να είναι πάνω από 100χλμ. και δυστυχώς όπως έχω δει παράλογα όρια των 30-40χλμ ακόμα και των 5!!! έτσι έχω δει και παράλογα όρια των 110 και των 120 χλμ. σε επαρχιακούς δρόμους χωρίς διάζωμα και άλλες προδιαγραφές. Το συνιστόμενο όριο υπάρχει σε πολλές χώρες. Μάλιστα αυτό σε πολλές περιπτώσεις υπάρχει και ως προσωρινό όταν π.χ. υπάρχουν δυσμενείς καιρικές συνθήκες. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Σχολιασμός για οδηγική ασφάλεια ,Κ.Ο.Κ ,πρόστιμα ,κλπ
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…