Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Σχολιασμός για οδηγική ασφάλεια ,Κ.Ο.Κ ,πρόστιμα ,κλπ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="click" data-source="post: 1057989195" data-attributes="member: 3833"><p>Τα όρια μπαίνουν σε συνδυασμό με τις κατασκευαστικές προδιαγραφές ενός δρόμου, με τις επικρατούσες συνθήκες στον δρόμο αυτό (κίνηση, καιρικές κλπ.) βάση στατιστικών, και με τα οικολογικά και οικονομοτεχνικά στάνταρ που θέτει η εκάστοτε κυβέρνηση βάση ορισμένων μελετών. </p><p></p><p>Η ισπανική κυβέρνηση έκρινε για διάφορους λόγους (οικολογία, οικονομία στις εισαγωγές καυσίμων κλπ) πως έπρεπε να μειώσει το όριο. Οι Γερμανοί έκριναν πως δεν υπάρχει ανάγκη να μειωθούν τα όρια και πως ακόμα και με απεριόριστο όριο. το οποίο υποστηρίζουν οι προδιαγραφές των δρόμων τους, είναι μέσα στους οικολογικούς και οικονομικούς στόχους τους. Σε κάποια κρατίδια της Γερμανίας που οι τοπικές κυβερνήσεις ελέγχονται από το κόμμα των πρασίνων, υπάρχει πολιτική πίεση για τεθούν υψηλότεροι οικολογικοί στόχοι και επομένως να μειωθούν τα όρια. Οι Ιταλοί και οι Γάλλοι αντίστοιχα έκριναν πως με το μέγιστο όριο που θέτουν οι προδιαγραφές των δρόμων τους (που είναι τα 130) επίσης είναι στους στόχους τους. Οι Αμερικάνοι έκριναν πως οι στόχοι τους απαιτούν όριο 90 ακόμα και αν οι δρόμοι τους έχουν προδιαγραφές για παραπάνω και αυτό μάλλον όχι για οικολογικούς λόγους αλλά περισσότερο λόγω ατυχημάτων κλπ.</p><p></p><p>Με την μείωση του ορίου δεν αμφισβητείται πως επιτυγχάνονται οι στόχοι που θέτει η εκάστοτε κυβέρνηση σε οικολογία, οικονομία, μείωση ατυχημάτων κλπ. αυτό βασίζεται σε μελέτες. Τώρα αν οι στόχοι αυτοί είναι σωστοί ή όχι αυτό είναι άλλο ζήτημα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="click, post: 1057989195, member: 3833"] Τα όρια μπαίνουν σε συνδυασμό με τις κατασκευαστικές προδιαγραφές ενός δρόμου, με τις επικρατούσες συνθήκες στον δρόμο αυτό (κίνηση, καιρικές κλπ.) βάση στατιστικών, και με τα οικολογικά και οικονομοτεχνικά στάνταρ που θέτει η εκάστοτε κυβέρνηση βάση ορισμένων μελετών. Η ισπανική κυβέρνηση έκρινε για διάφορους λόγους (οικολογία, οικονομία στις εισαγωγές καυσίμων κλπ) πως έπρεπε να μειώσει το όριο. Οι Γερμανοί έκριναν πως δεν υπάρχει ανάγκη να μειωθούν τα όρια και πως ακόμα και με απεριόριστο όριο. το οποίο υποστηρίζουν οι προδιαγραφές των δρόμων τους, είναι μέσα στους οικολογικούς και οικονομικούς στόχους τους. Σε κάποια κρατίδια της Γερμανίας που οι τοπικές κυβερνήσεις ελέγχονται από το κόμμα των πρασίνων, υπάρχει πολιτική πίεση για τεθούν υψηλότεροι οικολογικοί στόχοι και επομένως να μειωθούν τα όρια. Οι Ιταλοί και οι Γάλλοι αντίστοιχα έκριναν πως με το μέγιστο όριο που θέτουν οι προδιαγραφές των δρόμων τους (που είναι τα 130) επίσης είναι στους στόχους τους. Οι Αμερικάνοι έκριναν πως οι στόχοι τους απαιτούν όριο 90 ακόμα και αν οι δρόμοι τους έχουν προδιαγραφές για παραπάνω και αυτό μάλλον όχι για οικολογικούς λόγους αλλά περισσότερο λόγω ατυχημάτων κλπ. Με την μείωση του ορίου δεν αμφισβητείται πως επιτυγχάνονται οι στόχοι που θέτει η εκάστοτε κυβέρνηση σε οικολογία, οικονομία, μείωση ατυχημάτων κλπ. αυτό βασίζεται σε μελέτες. Τώρα αν οι στόχοι αυτοί είναι σωστοί ή όχι αυτό είναι άλλο ζήτημα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Σχολιασμός για οδηγική ασφάλεια ,Κ.Ο.Κ ,πρόστιμα ,κλπ
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…