Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Σχολιασμός για οδηγική ασφάλεια ,Κ.Ο.Κ ,πρόστιμα ,κλπ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="supersonic" data-source="post: 1057989202" data-attributes="member: 94"><p>να συμπληρώσω για τα τόξα.</p><p>Σε οδό πχ με 90 όριο πρέπει ο οδηγός να μπορεί να στρίψει και με 90.</p><p>Και φυσικά χρειάζεται τρεις επεμβάσεις τιμονιού. </p><p>μια στροφή (τόξο) περιλαμβάνει δυό τόξα συναρμογής δηλαδή αυτό που μπαίνεις στη στροφή μέχρι να πιάσει το τιμόνι την ακτίνα της στροφής</p><p>την ίδια τη στροφή όπου παραμένει σταθερή η θέση του τιμονιού μέχρι να τελειώσει</p><p>και το αντίστροφο δεύτερο τόξο συναρμογής για να μεταβεί το τιμόνι από την ακτίνα στροφής ξανα σταδιακά στην ευθεία.</p><p></p><p>Ετσι σε μια στροφή πρέπει από την ευθεία να στρίψετε το τιμόνι μέχρι ένα σημείο, μετά να μείνει σταθερό και μετά να ξανα-ξε-στρίψει μέχρι την ευθεία.</p><p>Αν όλα έχουν γίνει σωστά σχεδιαστικά και στην πράξη πρέπει το τιμόνι να μείνει ακλόνητο σε όλο το διάστημα του τόξου και να μεταβάλλεται μόνο στις συναρμογές για λίγο.</p><p>Το τόξο δεν είναι κύκλος ακριβώς αλλά μια άλλη καμπύλη που λέγεται κλωθοειδής και είναι ειδική σχεδίαση για αυτοκίνητο που στρίβουν οι δυό τροχοί και ακολουθούν οι άλλοι.</p><p></p><p>Αν σε στροφή μπείτε με τα χιλιόμετρα της σχεδίασης (μελέτης) πχ 90 και δείτε ότι στο μεγαλύτερο μέρος πρέπει συνέχεια να διορθώνετε για να κρατηθείτε σημαίνει ότι ο εργολάβος την έκανε την παπαριά του και ο δρόμος είναι επικίνδυνος.</p><p>α. για να μπεί από την ευθεία στο τόξο (μεταβαλλόμενη στροφή)</p><p>β. γι</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supersonic, post: 1057989202, member: 94"] να συμπληρώσω για τα τόξα. Σε οδό πχ με 90 όριο πρέπει ο οδηγός να μπορεί να στρίψει και με 90. Και φυσικά χρειάζεται τρεις επεμβάσεις τιμονιού. μια στροφή (τόξο) περιλαμβάνει δυό τόξα συναρμογής δηλαδή αυτό που μπαίνεις στη στροφή μέχρι να πιάσει το τιμόνι την ακτίνα της στροφής την ίδια τη στροφή όπου παραμένει σταθερή η θέση του τιμονιού μέχρι να τελειώσει και το αντίστροφο δεύτερο τόξο συναρμογής για να μεταβεί το τιμόνι από την ακτίνα στροφής ξανα σταδιακά στην ευθεία. Ετσι σε μια στροφή πρέπει από την ευθεία να στρίψετε το τιμόνι μέχρι ένα σημείο, μετά να μείνει σταθερό και μετά να ξανα-ξε-στρίψει μέχρι την ευθεία. Αν όλα έχουν γίνει σωστά σχεδιαστικά και στην πράξη πρέπει το τιμόνι να μείνει ακλόνητο σε όλο το διάστημα του τόξου και να μεταβάλλεται μόνο στις συναρμογές για λίγο. Το τόξο δεν είναι κύκλος ακριβώς αλλά μια άλλη καμπύλη που λέγεται κλωθοειδής και είναι ειδική σχεδίαση για αυτοκίνητο που στρίβουν οι δυό τροχοί και ακολουθούν οι άλλοι. Αν σε στροφή μπείτε με τα χιλιόμετρα της σχεδίασης (μελέτης) πχ 90 και δείτε ότι στο μεγαλύτερο μέρος πρέπει συνέχεια να διορθώνετε για να κρατηθείτε σημαίνει ότι ο εργολάβος την έκανε την παπαριά του και ο δρόμος είναι επικίνδυνος. α. για να μπεί από την ευθεία στο τόξο (μεταβαλλόμενη στροφή) β. γι [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Σχολιασμός για οδηγική ασφάλεια ,Κ.Ο.Κ ,πρόστιμα ,κλπ
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…