Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Ανακοινώσεις, συζητήσεις
Σεμινάρια/ webinars/ workshop/ μαθήματα φωτογραφίας και τεχνικών κινηματογράφησης
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="alexanderchalkidis" data-source="post: 1058345392" data-attributes="member: 56555"><p><strong>From Story to Screen. Τριήμερο σεμινάριο Οπτικοακουστικών παραγωγών</strong></p><p></p><p><span style="font-family: inherit"><strong>Training Workshop</strong></span></p><p><span style="font-family: inherit"></span></p><p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: inherit"><strong>10-12 Ιουλίου,:09:30 β 18:00</strong></p></span></p><p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: inherit"></p></span></p><p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: inherit">Τριήμερο σεμινάριο με πρακτικές συμβουλές για την ολοκλήρωση μιας ανεξάρτητης παραγωγής από την ιδέα και το σενάριο μέχρι την διανομή και την μεγάλη οθόνη, βασισμένο στην ελληνική πραγματικότητα από ανθρώπους με εμπειρία στον χώρο. Θα συζητηθούν τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας δημιουργός και θα αναπτυχθούν λύσεις, τεχνικές και μέθοδοι για να επιτευχθούν οι στόχοι.</p></span></p><p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: inherit"><strong>Το κόστος του τριήμερου σεμιναρίου είναι 403,00 συν ΦΠΑ (499 με το ΦΠΑ).</strong></p></span></p><p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: inherit"><strong></strong></p></span></p><p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: inherit"></p></span></p><p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: inherit">Ειδικές τιμές για μέλη του dvLAB, φοιτητές και εκπαιδευόμενους. Ενημερωθείτε στο <a href="mailto:info@dvlab.eu">info@dvlab.eu</a></p></span></p><p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: inherit"></p><p>Για εγγραφή, εκδήλωση ενδιαφέροντος ή για να μάθετε περισσότερα, <a href="http://eepurl.com/gniXaj" target="_blank">πατήστε εδώ για να επικοινωνήσουμε. </a></span></p><p><span style="font-family: inherit">Οι Νίκος Απειρανθίτης, Αργύρης Θέος, Τασος Κακουλίδης, Γιαννης Καλογερόπουλος, Γιάννης Κουτσομύτης και η ομάδα του dvLAB.eu θα φωτίσουν ο καθένας το χώρο του και όλοι μαζί την διαδρομή ενός έργου ‛από την ιδέα μέχρι την οθόνη’ (From Story to Screen).</span></p><p><span style="font-family: inherit">Οι τομείς που θα καλύψει το εργαστήριο είναι οι παρακάτω:</span></p><p><span style="font-family: inherit"> <ol> <li data-xf-list-type="ol">Intro. Ανάλυση Εργαστηρίου (Χαλκίδης Δαυίδ) </li> <li data-xf-list-type="ol">Ιδέα β Σενάριο β Υλοποίηση β Επικοινωνία (Νίκος Απειρανθίτης) </li> <li data-xf-list-type="ol">Προετοιμασία β Παραγωγή -(Γιάννης Κουτσομύτης) </li> <li data-xf-list-type="ol">Σκηνοθεσία (Γιάννης Καλογερόπουλος) </li> <li data-xf-list-type="ol">Εικόνα β Διεύθυνση Φωτογραφίας (Αργύρης Θέος) </li> <li data-xf-list-type="ol">Editing β Post Production (Τασος Κακουλίδης) </li> <li data-xf-list-type="ol">Διανομή (Γιάννης Κουτσομύτης) </li> <li data-xf-list-type="ol">Panel (Απειρανθίτης, Θέος, Καλογερόπουλος, Κακουλίδης, Κουτσομύτης, Χαλκίδης) </li> </ol><p>ΠΡΟΣΟΧΗ! Για την καλύτερη οργάνωση των ομάδων που θα δημιουργηθούν παρακαλούμε να μας πληροφορήσετε για τα ενδιαφέροντά και την σχετική επαγγελματική σας εμπειρία.<p style="margin-left: 20px">Λόγω του διαδραστικού χαρακτήρα της εκδήλωσης οι θέσεις είναι περιορισμένες.</p></span></p><p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: inherit"><a href="http://eepurl.com/gniXaj" target="_blank">Δηλώστε το ενδιαφέρον σας τώρα για να επικοινωνήσουμε μαζί σας!</a></p></span></p><p style="margin-left: 20px"><span style="font-family: inherit"></p><p><strong>Ημέρα πρώτη, 10 Ιουλίου</strong></span></p><p><span style="font-family: inherit"></span></p><p><span style="font-family: inherit">Το σεμινάριο From story to Screen, που σχεδίασε το τμήμα dvLAB με τους συνεργάτες και επίσημους προσκεκλημένους του, περιλαμβάνει τα παρακάτω:</span></p><p><span style="font-family: inherit"><strong>Ιδέα β Σενάριο β Υλοποίηση β Επικοινωνία (Νίκος Απειρανθίτης)</strong></span></p><p><span style="font-family: inherit"></span></p><p><span style="font-family: inherit"></span></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Δημιουργία μιας ιστορίας </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Δομή β Υπόθεση </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Σχήματα, σενάρια και προτάσεις </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Ήρωες. Δημιουργία, εξέλιξη και πλοκή </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Διάλογος </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Τεχνικές για το σωστό format για την σύνταξη επαγγελματικών σεναρίων </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Διαφορετικά είδη και μορφές (κωμωδία, ντοκυμαντέρ, αστυνομικά, τηλεοπτικά κτλ) </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Πνευματικά δικαιώματα </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Πώς θα πουλήσετε ένα σενάριο </span></li> </ul><p><strong>Προετοιμασία β Παραγωγή (Γιάννης Κουτσομύτης)</strong></span></p><p><span style="font-family: inherit"></span></p><p><span style="font-family: inherit"></span></p><p><span style="font-family: inherit"> <ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Τρόποι εύρεσης χρημάτων για οπτικοακουστική παραγωγή </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Ιδιωτικά κεφάλαια, χορηγίες, γκρίζα διαφήμιση </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Συμμετοχή του κράτους. Νομοσχέδια υποστήριξης οπτικοακουστικών έργων β οικονομικά οφέλη </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Συμπαραγωγές με εταιρίες εξωτερικού. </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Ευρωπαικό πλαίσιο συμπαραγωγών </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Ανάλυση, διαχείριση σεναρίου </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Προεργασία, προετοιμασία για το γύρισμα </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Ο προϋπολογισμός που αφορά τους πάντες </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Επιλογή συνεργατών (μπροστά και πίσω από την κάμερα) </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Επιλογή εξοπλισμού </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Επιλογή χώρων γυρίσματος </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Προετοιμασία για το γύρισμα. </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Ανάλυση του storyboard </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Πρόβλεψη των πιθανών δυσκολιών η απρόβλεπτων </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Οργάνωση του γυρίσματος </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Πρόγραμμα γυρίσματος οικονομία χρόνου και χρημάτων </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Ρεαλιστικές επιλογές ώστε να τηρηθεί το πρόγραμμα </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Το χρήμα είναι χρόνος και αντίθετα β¦ </span></li> </ul><p><strong>Ημέρα δεύτερη, 11 Ιουλίου</strong></span></p><p><span style="font-family: inherit"></span></p><p><span style="font-family: inherit"><strong>Σκηνοθεσία (Γιάννης Καλογερόπουλος)</strong></span></p><p><span style="font-family: inherit"></span></p><p><span style="font-family: inherit"></span></p><p><span style="font-family: inherit"> <ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Ανάλυση, διαχείριση σεναρίου. </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Προεργασία, προετοιμασία για το γύρισμα. </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Storyboard και αναζήτηση των καλυτέρων συνθήκων. Οι απαραίτητοι συμβιβασμοί και το επιθυμητό </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Επιλογή συνεργατών (μπροστά και πίσω από την κάμερα) </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Επιλογή εξοπλισμού </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Επιλογή χώρων γυρίσματος </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Προετοιμασία για το γύρισμα </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Πρόβες με ηθοποιούς </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Δοκιμαστικά γυρίσματα. Στυλ και προοπτικές της αισθητικής </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Ανάλυση του storyboard </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Εικόνα και ήχος </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Η μουσική και πόσο σημαντική είναι για την ταινία </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Ο σεναριογράφος ο μουσικός και ο μοντέρ. Η συμμετοχή τους στο γύρισμα και η βοήθεια που μπορούν να προσφέρουν </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Ρεαλιστικές επιλογές ώστε να τηρηθεί το πρόγραμμα </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Ο σκηνοθέτης είναι ο διαχειριστής πολλών ικανών ανθρώπων που πρέπει να τους πείσει να αποδώσουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Στυλ, τρόποι και τερτίπια, για να πέτυχεις την άψογη λειτουργία της ομάδας </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Θέματα εμπιστοσύνης. Ανταγωνισμοί και λάθη στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Σημασία στη λεπτομέρεια αλλά και χρονικά περιθώρια. </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Κάθε λήψη ελέγχεται άμεσα. Κατόπιν της αποχώρησης από το χώρο κανένα λάθος δεν μπορεί να διορθωθεί </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Διάφοροι τρόποι απόδοσης των ηθοποιών και τι είναι καλύτερο για κάθε περίπτωση. </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Οι θέσεις της μηχανής και η σημασία στις πρόβες πριν τη λήψη </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Πως θα αποφύγουμε την παγίδα των πολλών λήψεων </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Η χρησιμότητα της άλλης προσέγγισης εναλλακτικής λήψης αν δεν είμαστε σίγουροι τι είναι καλύτερο. </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν αρνητικά η θετικά την πορεία των γυρισμάτων </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Τα χρονικά περιθώρια του κάθε γυρίσματος και πως δεν θα φέρουμε εκνευρισμό και χάσιμο χρημάτων </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Στο μοντάζ μετά το καθημερινό γύρισμα. Οι απόψεις των συνεργατών που μπορεί να μας βοηθήσουν η και όχι. </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Οι διορθώσεις στο storyboard που οφείλουμε, προσαρμόζοντας το στις ρεαλιστικές συνθήκες που διαμορφώνονται </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Πόσο εφικτές είναι οι αλλαγές πορείας στο σενάριο όταν ήδη έχουν αρχίσει τα γυρίσματα </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Τελείωσαν τα γυρίσματα. Και τώρα τι; </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Ακούμε προτάσεις και αποφασίζουμε η εφαρμόζουμε τις αποφάσεις μας; </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Η αξία του μιξάζ και της τελικής εικόνας </span></li> </ul><p><strong>Εικόνα β Διεύθυνση Φωτογραφίας (Αργύρης Θέος)</strong></span></p><p><span style="font-family: inherit"></span></p><p><span style="font-family: inherit"></span></p><p><span style="font-family: inherit"> <ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Εισαγωγή στην έννοια της οπτικής αφήγησης και της εφαρμογής της μέσω του κινηματογραφικού φωτισμού (παραδείγματα από κινηματογραφικές ταινίες) </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Το φως (Επίδειξη) </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Daylight, tungsten, θερμοκρασία χρώματος </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Τεχνολογία φωτιστικών σωμάτων (Επίδειξη) </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Fresnel, open face, panel (Επίδειξη) </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Πυράκτωση, HMI, φθορισμός, LE, CRI TLαφιλτρα </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Το χρώμα στον κινηματογράφο (παραδείγματα από κινηματογραφικές ταινίες) </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Θεωρία χρώματος, χώροι χρώματος, διαχείριση χρώματος κατά την λήψη. Ισορροπία λευκού, ισορροπία μαύρου, color </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Grading (Εισήγηση) </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Πρακτικά παραδείγματα (Βιωματική παρουσίαση) </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Η σημασία της κατεύθυνσης του φωτός (Βιωματική παρουσίαση) </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Key light, fill light, back light, side light, kicker light </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Εργαστήριο φωτισμού (βιωματικές ασκήσεις0 </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Περισσότερα ζητήματα κινηματογραφικού φωτισμού (παραδείγματα από κινηματογραφικές ταινίες) </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Εργαστήριο φωτισμού (βιωματικές ασκήσεις) </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">εισαγωγή στις χρωματικές διορθώσεις μέσω του λογισμού DaVinci Resolve (Βιωματική παρουσίαση) </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">βασικές λειτουργίες της περιοχής χρωματικών διορθώσεων του Resolve, όργανα μέτρησης, codecs, παραδοτέα </span></li> </ul><p><strong>Ημέρα τρίτη, 12 Ιουλίου</strong></span></p><p><span style="font-family: inherit"></span></p><p><span style="font-family: inherit"><strong>Μοντάζ β Post Production (Τάσος Κακουλίδης)</strong></span></p><p><span style="font-family: inherit"></span></p><p><span style="font-family: inherit"></span></p><p><span style="font-family: inherit"> <ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ: Το μοντάζ ως τεχνική και δημιουργική αναγκαιότητα συγκερασμού ομοειδών και ετερόκλητων στοιχείων. </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΑΖ: Η γλώσσα της εικόνας ανά εποχή. Η γλώσσα της εικόνας σήμερα. Δομή και σημεία ενδιαφέροντος. Εκφραστικά μέσα. Τεχνικές και τεχνοτροπίες. Αφηγηματικό μοντάζ, παράλληλη δράση, flash-back, μονοπλάνο, jump-cut. Κώδικες και στυλ. Ακαδημαϊκό και προσωπικό στυλ. Πραγματικός, φιλμικός και ψυχολογικός χρόνος. </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Δεοντολογία, τομείς ευθύνης, συνεργασία με σκηνοθέτη και παραγωγό. Κρίσιμες αποφάσεις </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">ΓΕΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΑΖ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Τεχνικές προδιαγραφές, ψηφιοποίηση </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Προεργασία, ξεσκαρτάρισμα, ταξινόμηση, συγχρονισμοί. </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Πρώτο, Δεύτερο, Τελικό μοντάζ </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Color correction β Sound design β Final mix β Composition. </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Προγράμματα μονταζ </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Διαφορές β ομοιότητες β δυνατότητες </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">ΣΧΕΣΗ ΕΙΚΟΝΑΣ & ΗΧΟΥ. ΡΥΘΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΑΖ </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ β ΕΙΔΙΚΑ ΕΦΕ </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">ΜΟΝΤΑΡΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΔΗ: Μεγάλες διάρκειες: Ταινίες μεγάλου μήκους, ντοκιμαντέρ, τηλεταινίες, σειρές. Μικρές διάρκειες: Ταινίες μικρού μήκους, διαφημιστικά σποτς, trailers, Ειδική κατηγορία: Video-clip, εταιρικές παρουσιάσειςγάμοι-τελετές. </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">TIPS β ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ </span></li> </ul><p><strong>Διανομή (Γιάννης Κουτσομύτης)</strong></span></p><p><span style="font-family: inherit"></span></p><p><span style="font-family: inherit">Η ενηλικίωση ενός έργου είναι η προβολή του σε ένα φεστιβάλ ή σε μία αίθουσα. Οσο πιο νωρίς σχεδιάσουμε που απευθυνόμαστε τόσο πιο πολύ μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε την διαδικασία. Τι πρεπει να προσέξουμε να κάνουμε και τι να μην κανουμε.</span></p><p><span style="font-family: inherit"> <ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Διανομή. Πότε και πως την σχεδιάζουμε </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Κατοχύρωση του έργου </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Τα trailer που πρέπει να γίνουν και πως να προωθηθούν </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Παραγωγοί β Διανομείς. Πότε ακούμε τις συμβουλές τους και πότε τις αγνοούμε </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Ειδικές περιπτώσεις διανομής. Φεστιβάλ, προσκλήσεις, Τηλεόραση </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Οι νέοι διανομείς. Οι κυρίαρχοι του ιντερνετ (Google, Netflix, Apple, Facebook κτλ) </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Εταιρίες διανομής. Θετικά και αρνητικά </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Συμμετοχή του κράτους </span></li> </ul><p><strong>Ανοιχτή συζήτηση β Panel</strong></span></p><p><span style="font-family: inherit"></span></p><p><span style="font-family: inherit">Ανοιχτή συζήτηση με όλους τους συμμετέχοντες επάνω σε θέματα που μας απασχόλησαν τις προηγούμενες μέρες μεταξύ των οποίων και τα</span></p><p><span style="font-family: inherit"> <ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Ο φόβος του τερματοφύλακα πριν απο το πέναλτυ. Ποιά πράγματα μας εμποδίζουν από το να πετύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Ο ρόλος του σκηνοθέτη στο μοντάζ και στο post production μέχρι το τελικό αποτέλεσμα. </span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="font-family: inherit">Είναι μια ταινία το όραμα του σκηνοθέτη ή το όραμα της ομάδας των ανθρώπων που την κατασκευάζουν; </span></li> </ul></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="alexanderchalkidis, post: 1058345392, member: 56555"] [b]From Story to Screen. Τριήμερο σεμινάριο Οπτικοακουστικών παραγωγών[/b] [FONT='inherit'][B]Training Workshop[/B] [INDENT][B]10-12 Ιουλίου,:09:30 β 18:00[/B] Τριήμερο σεμινάριο με πρακτικές συμβουλές για την ολοκλήρωση μιας ανεξάρτητης παραγωγής από την ιδέα και το σενάριο μέχρι την διανομή και την μεγάλη οθόνη, βασισμένο στην ελληνική πραγματικότητα από ανθρώπους με εμπειρία στον χώρο. Θα συζητηθούν τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας δημιουργός και θα αναπτυχθούν λύσεις, τεχνικές και μέθοδοι για να επιτευχθούν οι στόχοι. [B]Το κόστος του τριήμερου σεμιναρίου είναι 403,00 συν ΦΠΑ (499 με το ΦΠΑ). [/B] Ειδικές τιμές για μέλη του dvLAB, φοιτητές και εκπαιδευόμενους. Ενημερωθείτε στο [EMAIL="info@dvlab.eu"]info@dvlab.eu[/EMAIL] [/INDENT] Για εγγραφή, εκδήλωση ενδιαφέροντος ή για να μάθετε περισσότερα, [URL="http://eepurl.com/gniXaj"]πατήστε εδώ για να επικοινωνήσουμε. [/URL] Οι Νίκος Απειρανθίτης, Αργύρης Θέος, Τασος Κακουλίδης, Γιαννης Καλογερόπουλος, Γιάννης Κουτσομύτης και η ομάδα του dvLAB.eu θα φωτίσουν ο καθένας το χώρο του και όλοι μαζί την διαδρομή ενός έργου ‛από την ιδέα μέχρι την οθόνη’ (From Story to Screen). Οι τομείς που θα καλύψει το εργαστήριο είναι οι παρακάτω: [LIST=1] [*]Intro. Ανάλυση Εργαστηρίου (Χαλκίδης Δαυίδ) [*]Ιδέα β Σενάριο β Υλοποίηση β Επικοινωνία (Νίκος Απειρανθίτης) [*]Προετοιμασία β Παραγωγή -(Γιάννης Κουτσομύτης) [*]Σκηνοθεσία (Γιάννης Καλογερόπουλος) [*]Εικόνα β Διεύθυνση Φωτογραφίας (Αργύρης Θέος) [*]Editing β Post Production (Τασος Κακουλίδης) [*]Διανομή (Γιάννης Κουτσομύτης) [*]Panel (Απειρανθίτης, Θέος, Καλογερόπουλος, Κακουλίδης, Κουτσομύτης, Χαλκίδης) [/LIST] ΠΡΟΣΟΧΗ! Για την καλύτερη οργάνωση των ομάδων που θα δημιουργηθούν παρακαλούμε να μας πληροφορήσετε για τα ενδιαφέροντά και την σχετική επαγγελματική σας εμπειρία.[INDENT]Λόγω του διαδραστικού χαρακτήρα της εκδήλωσης οι θέσεις είναι περιορισμένες. [URL="http://eepurl.com/gniXaj"]Δηλώστε το ενδιαφέρον σας τώρα για να επικοινωνήσουμε μαζί σας![/URL] [/INDENT] [B]Ημέρα πρώτη, 10 Ιουλίου[/B] Το σεμινάριο From story to Screen, που σχεδίασε το τμήμα dvLAB με τους συνεργάτες και επίσημους προσκεκλημένους του, περιλαμβάνει τα παρακάτω: [B]Ιδέα β Σενάριο β Υλοποίηση β Επικοινωνία (Νίκος Απειρανθίτης)[/B] [LIST] [*]Δημιουργία μιας ιστορίας [*]Δομή β Υπόθεση [*]Σχήματα, σενάρια και προτάσεις [*]Ήρωες. Δημιουργία, εξέλιξη και πλοκή [*]Διάλογος [*]Τεχνικές για το σωστό format για την σύνταξη επαγγελματικών σεναρίων [*]Διαφορετικά είδη και μορφές (κωμωδία, ντοκυμαντέρ, αστυνομικά, τηλεοπτικά κτλ) [*]Πνευματικά δικαιώματα [*]Πώς θα πουλήσετε ένα σενάριο [/LIST] [B]Προετοιμασία β Παραγωγή (Γιάννης Κουτσομύτης)[/B] [LIST] [*]Τρόποι εύρεσης χρημάτων για οπτικοακουστική παραγωγή [*]Ιδιωτικά κεφάλαια, χορηγίες, γκρίζα διαφήμιση [*]Συμμετοχή του κράτους. Νομοσχέδια υποστήριξης οπτικοακουστικών έργων β οικονομικά οφέλη [*]Συμπαραγωγές με εταιρίες εξωτερικού. [*]Ευρωπαικό πλαίσιο συμπαραγωγών [*]Ανάλυση, διαχείριση σεναρίου [*]Προεργασία, προετοιμασία για το γύρισμα [*]Ο προϋπολογισμός που αφορά τους πάντες [*]Επιλογή συνεργατών (μπροστά και πίσω από την κάμερα) [*]Επιλογή εξοπλισμού [*]Επιλογή χώρων γυρίσματος [*]Προετοιμασία για το γύρισμα. [*]Ανάλυση του storyboard [*]Πρόβλεψη των πιθανών δυσκολιών η απρόβλεπτων [*]Οργάνωση του γυρίσματος [*]Πρόγραμμα γυρίσματος οικονομία χρόνου και χρημάτων [*]Ρεαλιστικές επιλογές ώστε να τηρηθεί το πρόγραμμα [*]Το χρήμα είναι χρόνος και αντίθετα β¦ [/LIST] [B]Ημέρα δεύτερη, 11 Ιουλίου[/B] [B]Σκηνοθεσία (Γιάννης Καλογερόπουλος)[/B] [LIST] [*]Ανάλυση, διαχείριση σεναρίου. [*]Προεργασία, προετοιμασία για το γύρισμα. [*]Storyboard και αναζήτηση των καλυτέρων συνθήκων. Οι απαραίτητοι συμβιβασμοί και το επιθυμητό [*]Επιλογή συνεργατών (μπροστά και πίσω από την κάμερα) [*]Επιλογή εξοπλισμού [*]Επιλογή χώρων γυρίσματος [*]Προετοιμασία για το γύρισμα [*]Πρόβες με ηθοποιούς [*]Δοκιμαστικά γυρίσματα. Στυλ και προοπτικές της αισθητικής [*]Ανάλυση του storyboard [*]Εικόνα και ήχος [*]Η μουσική και πόσο σημαντική είναι για την ταινία [*]Ο σεναριογράφος ο μουσικός και ο μοντέρ. Η συμμετοχή τους στο γύρισμα και η βοήθεια που μπορούν να προσφέρουν [*]Ρεαλιστικές επιλογές ώστε να τηρηθεί το πρόγραμμα [*]Ο σκηνοθέτης είναι ο διαχειριστής πολλών ικανών ανθρώπων που πρέπει να τους πείσει να αποδώσουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους [*]Στυλ, τρόποι και τερτίπια, για να πέτυχεις την άψογη λειτουργία της ομάδας [*]Θέματα εμπιστοσύνης. Ανταγωνισμοί και λάθη στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού [*]Σημασία στη λεπτομέρεια αλλά και χρονικά περιθώρια. [*]Κάθε λήψη ελέγχεται άμεσα. Κατόπιν της αποχώρησης από το χώρο κανένα λάθος δεν μπορεί να διορθωθεί [*]Διάφοροι τρόποι απόδοσης των ηθοποιών και τι είναι καλύτερο για κάθε περίπτωση. [*]Οι θέσεις της μηχανής και η σημασία στις πρόβες πριν τη λήψη [*]Πως θα αποφύγουμε την παγίδα των πολλών λήψεων [*]Η χρησιμότητα της άλλης προσέγγισης εναλλακτικής λήψης αν δεν είμαστε σίγουροι τι είναι καλύτερο. [*]Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν αρνητικά η θετικά την πορεία των γυρισμάτων [*]Τα χρονικά περιθώρια του κάθε γυρίσματος και πως δεν θα φέρουμε εκνευρισμό και χάσιμο χρημάτων [*]Στο μοντάζ μετά το καθημερινό γύρισμα. Οι απόψεις των συνεργατών που μπορεί να μας βοηθήσουν η και όχι. [*]Οι διορθώσεις στο storyboard που οφείλουμε, προσαρμόζοντας το στις ρεαλιστικές συνθήκες που διαμορφώνονται [*]Πόσο εφικτές είναι οι αλλαγές πορείας στο σενάριο όταν ήδη έχουν αρχίσει τα γυρίσματα [*]Τελείωσαν τα γυρίσματα. Και τώρα τι; [*]Ακούμε προτάσεις και αποφασίζουμε η εφαρμόζουμε τις αποφάσεις μας; [*]Η αξία του μιξάζ και της τελικής εικόνας [/LIST] [B]Εικόνα β Διεύθυνση Φωτογραφίας (Αργύρης Θέος)[/B] [LIST] [*]Εισαγωγή στην έννοια της οπτικής αφήγησης και της εφαρμογής της μέσω του κινηματογραφικού φωτισμού (παραδείγματα από κινηματογραφικές ταινίες) [*]Το φως (Επίδειξη) [*]Daylight, tungsten, θερμοκρασία χρώματος [*]Τεχνολογία φωτιστικών σωμάτων (Επίδειξη) [*]Fresnel, open face, panel (Επίδειξη) [*]Πυράκτωση, HMI, φθορισμός, LE, CRI TLαφιλτρα [*]Το χρώμα στον κινηματογράφο (παραδείγματα από κινηματογραφικές ταινίες) [*]Θεωρία χρώματος, χώροι χρώματος, διαχείριση χρώματος κατά την λήψη. Ισορροπία λευκού, ισορροπία μαύρου, color [*]Grading (Εισήγηση) [*]Πρακτικά παραδείγματα (Βιωματική παρουσίαση) [*]Η σημασία της κατεύθυνσης του φωτός (Βιωματική παρουσίαση) [*]Key light, fill light, back light, side light, kicker light [*]Εργαστήριο φωτισμού (βιωματικές ασκήσεις0 [*]Περισσότερα ζητήματα κινηματογραφικού φωτισμού (παραδείγματα από κινηματογραφικές ταινίες) [*]Εργαστήριο φωτισμού (βιωματικές ασκήσεις) [*]εισαγωγή στις χρωματικές διορθώσεις μέσω του λογισμού DaVinci Resolve (Βιωματική παρουσίαση) [*]βασικές λειτουργίες της περιοχής χρωματικών διορθώσεων του Resolve, όργανα μέτρησης, codecs, παραδοτέα [/LIST] [B]Ημέρα τρίτη, 12 Ιουλίου[/B] [B]Μοντάζ β Post Production (Τάσος Κακουλίδης)[/B] [LIST] [*]ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ: Το μοντάζ ως τεχνική και δημιουργική αναγκαιότητα συγκερασμού ομοειδών και ετερόκλητων στοιχείων. [*]ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΑΖ: Η γλώσσα της εικόνας ανά εποχή. Η γλώσσα της εικόνας σήμερα. Δομή και σημεία ενδιαφέροντος. Εκφραστικά μέσα. Τεχνικές και τεχνοτροπίες. Αφηγηματικό μοντάζ, παράλληλη δράση, flash-back, μονοπλάνο, jump-cut. Κώδικες και στυλ. Ακαδημαϊκό και προσωπικό στυλ. Πραγματικός, φιλμικός και ψυχολογικός χρόνος. [*]Δεοντολογία, τομείς ευθύνης, συνεργασία με σκηνοθέτη και παραγωγό. Κρίσιμες αποφάσεις [*]ΓΕΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΑΖ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ [*]Τεχνικές προδιαγραφές, ψηφιοποίηση [*]Προεργασία, ξεσκαρτάρισμα, ταξινόμηση, συγχρονισμοί. [*]Πρώτο, Δεύτερο, Τελικό μοντάζ [*]Color correction β Sound design β Final mix β Composition. [*]Προγράμματα μονταζ [*]Διαφορές β ομοιότητες β δυνατότητες [*]ΣΧΕΣΗ ΕΙΚΟΝΑΣ & ΗΧΟΥ. ΡΥΘΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΑΖ [*]ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ β ΕΙΔΙΚΑ ΕΦΕ [*]ΜΟΝΤΑΡΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΔΗ: Μεγάλες διάρκειες: Ταινίες μεγάλου μήκους, ντοκιμαντέρ, τηλεταινίες, σειρές. Μικρές διάρκειες: Ταινίες μικρού μήκους, διαφημιστικά σποτς, trailers, Ειδική κατηγορία: Video-clip, εταιρικές παρουσιάσειςγάμοι-τελετές. [*]TIPS β ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ [/LIST] [B]Διανομή (Γιάννης Κουτσομύτης)[/B] Η ενηλικίωση ενός έργου είναι η προβολή του σε ένα φεστιβάλ ή σε μία αίθουσα. Οσο πιο νωρίς σχεδιάσουμε που απευθυνόμαστε τόσο πιο πολύ μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε την διαδικασία. Τι πρεπει να προσέξουμε να κάνουμε και τι να μην κανουμε. [LIST] [*]Διανομή. Πότε και πως την σχεδιάζουμε [*]Κατοχύρωση του έργου [*]Τα trailer που πρέπει να γίνουν και πως να προωθηθούν [*]Παραγωγοί β Διανομείς. Πότε ακούμε τις συμβουλές τους και πότε τις αγνοούμε [*]Ειδικές περιπτώσεις διανομής. Φεστιβάλ, προσκλήσεις, Τηλεόραση [*]Οι νέοι διανομείς. Οι κυρίαρχοι του ιντερνετ (Google, Netflix, Apple, Facebook κτλ) [*]Εταιρίες διανομής. Θετικά και αρνητικά [*]Συμμετοχή του κράτους [/LIST] [B]Ανοιχτή συζήτηση β Panel[/B] Ανοιχτή συζήτηση με όλους τους συμμετέχοντες επάνω σε θέματα που μας απασχόλησαν τις προηγούμενες μέρες μεταξύ των οποίων και τα [LIST] [*]Ο φόβος του τερματοφύλακα πριν απο το πέναλτυ. Ποιά πράγματα μας εμποδίζουν από το να πετύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα [*]Ο ρόλος του σκηνοθέτη στο μοντάζ και στο post production μέχρι το τελικό αποτέλεσμα. [*]Είναι μια ταινία το όραμα του σκηνοθέτη ή το όραμα της ομάδας των ανθρώπων που την κατασκευάζουν; [/LIST] [/FONT] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Ανακοινώσεις, συζητήσεις
Σεμινάρια/ webinars/ workshop/ μαθήματα φωτογραφίας και τεχνικών κινηματογράφησης
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…