Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Sony 55xe9005 πρόβλημα με panel
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Soundgarden" data-source="post: 1058051579" data-attributes="member: 3318"><p>Δεν παρατήρησα κάτι περίεργο στην λειτουργία της οπότε θεωρώ ότι είναι όλα εντάξει.</p><p>Εντόπισα μόνο 2 sub pixels (δεν νομίζω να είναι pixels) τέρμα κάτω δεξιά, που μάλλον είναι καμμένα,όχι κολλημένα, αλλά ευτυχώς φαίνονται μόνο από πολύ κοντά στους 30-40 πόντους και πιο πολύ αν κοιτάω ευθεία στο πάνελ όχι υπό γωνία.</p><p>Στην πρώτη τηλεόραση να πω την αλήθεια, έκανα τα κλασσικά screen tests για καμμένα pixels, αλλά τόσο προσεκτικά και από τόσο κοντά δεν την έλεγξα όσο αυτή.</p><p>Ξέρεις, με όλη αυτή την ιστορία έχασα την αρχική ανυπομονησία της εξερεύνησης, της δοκιμής και για αυτό δεν έγραψα κάτι σχετικά με την τηλεόραση που αντικειμενικά είναι πολύ καλή σε όλους τους τομείς.</p><p></p><p>Πήρα τηλέφωνο στην sony και μίλησα με την εξυπηρέτηση για το θέμα και μου έδωσε ένα mail για να τους τα στείλω εγγράφως και να το προωθήσουν στον προϊστάμενό τους.</p><p>Του έγραψα τα πάντα αναλυτικά σε έντονο ύφος,τους ανέφερα ότι είναι απαράδεκτη η όλη διαδικασία για καινούριο προϊον και ότι θέλω το αυτονόητο,μια καινούργια τηλεόραση σφραγισμένη στο κουτί της και όχι μία μεταχειρισμένη με γρατσουνιές,ας είναι ελάχιστες και δύσκολα αντιληπτές.</p><p>Τους ζήτησα επίσης να με ενημερώσουν βάσει του serial number για το ιστορικό της τηλεόρασης που μου έστειλαν και τον λόγο για τον οποίο η sony την χαρακτηρίζει "σαν καινούργια".</p><p></p><p>Με το service μίλησα τελικά και μου επιβεβαίωσε ότι αυτός την άνοιξε για να την ελέγξει και ρύθμισε κανάλια κ.λ.Π.</p><p>Επίσης με διαβεβαίωσε ότι τις γρατσουνιές που εντόπισα, αποκλείεται να έγιναν στο εργαστήριο του, γιατί ο πάγκος εργασίας έχει προστατευτικό υλικό (τσόχα) και γενικά προσέχουν πολύ....δεν έχω λόγο να μην τον πιστέψω.</p><p></p><p>Περιμένω τώρα για την απάντηση από την sony...αν δώσουν σημασία.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Soundgarden, post: 1058051579, member: 3318"] Δεν παρατήρησα κάτι περίεργο στην λειτουργία της οπότε θεωρώ ότι είναι όλα εντάξει. Εντόπισα μόνο 2 sub pixels (δεν νομίζω να είναι pixels) τέρμα κάτω δεξιά, που μάλλον είναι καμμένα,όχι κολλημένα, αλλά ευτυχώς φαίνονται μόνο από πολύ κοντά στους 30-40 πόντους και πιο πολύ αν κοιτάω ευθεία στο πάνελ όχι υπό γωνία. Στην πρώτη τηλεόραση να πω την αλήθεια, έκανα τα κλασσικά screen tests για καμμένα pixels, αλλά τόσο προσεκτικά και από τόσο κοντά δεν την έλεγξα όσο αυτή. Ξέρεις, με όλη αυτή την ιστορία έχασα την αρχική ανυπομονησία της εξερεύνησης, της δοκιμής και για αυτό δεν έγραψα κάτι σχετικά με την τηλεόραση που αντικειμενικά είναι πολύ καλή σε όλους τους τομείς. Πήρα τηλέφωνο στην sony και μίλησα με την εξυπηρέτηση για το θέμα και μου έδωσε ένα mail για να τους τα στείλω εγγράφως και να το προωθήσουν στον προϊστάμενό τους. Του έγραψα τα πάντα αναλυτικά σε έντονο ύφος,τους ανέφερα ότι είναι απαράδεκτη η όλη διαδικασία για καινούριο προϊον και ότι θέλω το αυτονόητο,μια καινούργια τηλεόραση σφραγισμένη στο κουτί της και όχι μία μεταχειρισμένη με γρατσουνιές,ας είναι ελάχιστες και δύσκολα αντιληπτές. Τους ζήτησα επίσης να με ενημερώσουν βάσει του serial number για το ιστορικό της τηλεόρασης που μου έστειλαν και τον λόγο για τον οποίο η sony την χαρακτηρίζει "σαν καινούργια". Με το service μίλησα τελικά και μου επιβεβαίωσε ότι αυτός την άνοιξε για να την ελέγξει και ρύθμισε κανάλια κ.λ.Π. Επίσης με διαβεβαίωσε ότι τις γρατσουνιές που εντόπισα, αποκλείεται να έγιναν στο εργαστήριο του, γιατί ο πάγκος εργασίας έχει προστατευτικό υλικό (τσόχα) και γενικά προσέχουν πολύ....δεν έχω λόγο να μην τον πιστέψω. Περιμένω τώρα για την απάντηση από την sony...αν δώσουν σημασία. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Sony 55xe9005 πρόβλημα με panel
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…