Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Sony A80J - Απαράδεκτη αντιμετώπιση
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Dim-sat" data-source="post: 1058817275" data-attributes="member: 8524"><p>Καλησπέρα.</p><p></p><p>Αγόρασα τον Μάρτιο του 22 την Α80J, και η συμβιωση ήταν καταπληκτική, ως το τέλος Αυγούστου που εμφανισε μια μικρή καθετη γραμμη.</p><p></p><p>Μίλησα με την sony, μου ανέφεραν αντικατάσταση με ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ, to service τους ηρθε κ μου έφερε refurbished.</p><p></p><p>Δεν το έκανα ζήτημα κ παρέλαβα, ομως διαπίστωσα διαφορα εξωτερικά ζητηματα (κρυσταλλο οθόνης μη ομαλό, καπάκι hdmi λαθος κουμπωμένο, σημάδια στο σασί, ταλαιπωρημενα αυτοκόλλητα), αλλά το χειρότερο είναι ότι σιγα σιγα παρατήρησα ότι τα near black κυρίως χρώματα σπάνε (μου φαίνεται κ παράλογα φωτεινο το πάνελ συνολικα) ακομη και σε υλικό ps5 ή κ σε 4κ imax. Σε χαμηλότερες αναλύσεις είναι δράμα! Δεν το κάνει σε κάθε υλικό, παρόλα αυτά ισχύει σε πολύ μεγάλο βαθμό.</p><p>Οπότε ξεκινήσαμε έναν μαραθώνιο, με την sony να ισχυρίζεται μετα από επιτοπιο έλεγχο οτι είναι εντός προδιαγραφών, διαφώνησα, ήρθαν κσι την παρέλαβαν να την συγκρίνουν με μια ίδια, είπαν το ιδιο, πηγα κ εγω εκει να γίνει σύγκριση, συγκριση δεν έγινε ακριβώς γιατί δεν μπορούσαν να δουν το υλικό που είχα γραψει στην άλλη τβ, δεν είχαν βαλει κεραίες, δεν είχαν πρόσβαση στο bravia core στην άλλη tv που εχει 4κ imax περιεχομενο(!!!!!) και αφού είδαμε 2 λεπτα μέσω στριμ κοσμοτε, μίλαγαν για τον θόρυβο των καναλιών κ οχι για το σπάσιμο στα χρώματα, αγνοησαν το δικο μου υλικό, πάλι δεν το δέχθηκαν, έμεινα 8 μέρες χωρίς τηλεόραση, κ έκτοτε με αγνοούν καθώς δεν μπορώ να μιλήσω με κανέναν υπεύθυνο τηλεφωνικά και αγνοούν τα mail μου...</p><p></p><p>Είμαι σε απόγνωση, έχω χάσει τον ύπνο μου και νοιώθω εξαπατημένος.</p><p>Ούτε λόγος βέβαια για τα εξωτερικά ζητηματα ή για την σαφη και ηχογραφημένη αναφορά για αντικατάσταση με καινούργια.</p><p></p><p>Ενδεικτικά κάποιες φωτογραφίες.</p><p></p><p>Ποια είναι η γνώμη σας?</p><p></p><p>Ευχαριστώ πολύ.</p><p></p><p></p><p>Nova</p><p>[ATTACH=full]205375[/ATTACH]</p><p>4k imax</p><p>[ATTACH=full]205376[/ATTACH]</p><p></p><p>Digea</p><p>[ATTACH=full]205377[/ATTACH]</p><p></p><p>Cosmote</p><p>[ATTACH=full]205378[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dim-sat, post: 1058817275, member: 8524"] Καλησπέρα. Αγόρασα τον Μάρτιο του 22 την Α80J, και η συμβιωση ήταν καταπληκτική, ως το τέλος Αυγούστου που εμφανισε μια μικρή καθετη γραμμη. Μίλησα με την sony, μου ανέφεραν αντικατάσταση με ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ, to service τους ηρθε κ μου έφερε refurbished. Δεν το έκανα ζήτημα κ παρέλαβα, ομως διαπίστωσα διαφορα εξωτερικά ζητηματα (κρυσταλλο οθόνης μη ομαλό, καπάκι hdmi λαθος κουμπωμένο, σημάδια στο σασί, ταλαιπωρημενα αυτοκόλλητα), αλλά το χειρότερο είναι ότι σιγα σιγα παρατήρησα ότι τα near black κυρίως χρώματα σπάνε (μου φαίνεται κ παράλογα φωτεινο το πάνελ συνολικα) ακομη και σε υλικό ps5 ή κ σε 4κ imax. Σε χαμηλότερες αναλύσεις είναι δράμα! Δεν το κάνει σε κάθε υλικό, παρόλα αυτά ισχύει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Οπότε ξεκινήσαμε έναν μαραθώνιο, με την sony να ισχυρίζεται μετα από επιτοπιο έλεγχο οτι είναι εντός προδιαγραφών, διαφώνησα, ήρθαν κσι την παρέλαβαν να την συγκρίνουν με μια ίδια, είπαν το ιδιο, πηγα κ εγω εκει να γίνει σύγκριση, συγκριση δεν έγινε ακριβώς γιατί δεν μπορούσαν να δουν το υλικό που είχα γραψει στην άλλη τβ, δεν είχαν βαλει κεραίες, δεν είχαν πρόσβαση στο bravia core στην άλλη tv που εχει 4κ imax περιεχομενο(!!!!!) και αφού είδαμε 2 λεπτα μέσω στριμ κοσμοτε, μίλαγαν για τον θόρυβο των καναλιών κ οχι για το σπάσιμο στα χρώματα, αγνοησαν το δικο μου υλικό, πάλι δεν το δέχθηκαν, έμεινα 8 μέρες χωρίς τηλεόραση, κ έκτοτε με αγνοούν καθώς δεν μπορώ να μιλήσω με κανέναν υπεύθυνο τηλεφωνικά και αγνοούν τα mail μου... Είμαι σε απόγνωση, έχω χάσει τον ύπνο μου και νοιώθω εξαπατημένος. Ούτε λόγος βέβαια για τα εξωτερικά ζητηματα ή για την σαφη και ηχογραφημένη αναφορά για αντικατάσταση με καινούργια. Ενδεικτικά κάποιες φωτογραφίες. Ποια είναι η γνώμη σας? Ευχαριστώ πολύ. Nova [ATTACH type="full" alt="20221006_012447.jpg"]205375[/ATTACH] 4k imax [ATTACH type="full" alt="20221020_025103.jpg"]205376[/ATTACH] Digea [ATTACH type="full" alt="20221110_214523.jpg"]205377[/ATTACH] Cosmote [ATTACH type="full" alt="20221006_012137.jpg"]205378[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Sony A80J - Απαράδεκτη αντιμετώπιση
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…