Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
SONY kd49x8005c και λοιπες ιστοριες..
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Ducksong" data-source="post: 1058022764" data-attributes="member: 44049"><p>Στην ΕΕ ο πωλητής έχει την ευθύνη για να επισκευάσει ή αντικαταστήσει το προιόν ή να επιστρέψει τα χρήματα σε περίπτωση που είναι ελαττωματικό. </p><p></p><p>Η αντιπροσωπία χρησιμοποιείται ως εμπειρογνώμονας που εξετάζει αν υπάρχει πραγματικό ελάττωμα που δεν οφείλεται σε κακή χρήση. Αν δηλαδή πχ στην περίπτωση μας ο φίλος billpsil είχε μπει στο service menu πειράζοντας κάποιες τιμές και δημιούργησε το πρόβλημα, η αντιπροσωπία έχει το know how για να το αξιολογήσει. Το ίδιο ισχύει και για κάποιες παραμέτρους που είναι ή δεν είναι "εντός προδιαγραφών"</p><p></p><p>Σε κάθε περίπτωση πάντως το κατάστημα θα πρέπει να απαντήσει αν αυτό θα τηρήσει την εγγύηση, όχι το κάθε σέρβις, και αν δεν την τηρεί, να παραθέσει και την αιτιολογία.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ducksong, post: 1058022764, member: 44049"] Στην ΕΕ ο πωλητής έχει την ευθύνη για να επισκευάσει ή αντικαταστήσει το προιόν ή να επιστρέψει τα χρήματα σε περίπτωση που είναι ελαττωματικό. Η αντιπροσωπία χρησιμοποιείται ως εμπειρογνώμονας που εξετάζει αν υπάρχει πραγματικό ελάττωμα που δεν οφείλεται σε κακή χρήση. Αν δηλαδή πχ στην περίπτωση μας ο φίλος billpsil είχε μπει στο service menu πειράζοντας κάποιες τιμές και δημιούργησε το πρόβλημα, η αντιπροσωπία έχει το know how για να το αξιολογήσει. Το ίδιο ισχύει και για κάποιες παραμέτρους που είναι ή δεν είναι "εντός προδιαγραφών" Σε κάθε περίπτωση πάντως το κατάστημα θα πρέπει να απαντήσει αν αυτό θα τηρήσει την εγγύηση, όχι το κάθε σέρβις, και αν δεν την τηρεί, να παραθέσει και την αιτιολογία. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
SONY kd49x8005c και λοιπες ιστοριες..
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…