Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Ενημέρωση (συναυλίες, ειδήσεις) - Νέες παραγωγές
Συναυλίες Κλασσικής Μουσικής
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Maestro" data-source="post: 1058961444" data-attributes="member: 1746"><p>Εγώ δεν τον έκρινα ως μουσικό, αφού έχει ελάχιστα δείγματα για να βγάλει κανείς άκρη. Μάλιστα, από τα ελάχιστα που έχω δει, μια χαρά κίνηση έχει (άρα μια ορχήστρα παίζει με ασφάλεια μαζί του) και μορφωμένος είναι, και έχει κι έναν άλφα ενθουσιασμό που χρειάζεται για να δέσει το γλυκό. Αλλα αυτό ισχύει για όλους τους πολύ καλούς και άνω μαέστρους της γενιάς μας, που είναι χιλιάδες.</p><p></p><p>Τον έκρινα ως επιλογή ως τιμονιέρη της σημαντικότερης (ΙΜΗΟ) αμερικανικής ορχήστρας, ενός ιστορικού γίγαντα της λόγιας μουσικής (Chicago Symphony). Τη στιγμή που υπάρχουν στην πιάτσα τεράστιες φυσιογνωμίες που έχουν φυσικά τα παραπάνω minimum χαρακτηριστικά, και παράλληλα τεράστια εμπειρία, ωριμότητα, και βέβαια καταγεγραμμένο έργο, κι έχουν μείνει ήδη στην ιστορία.</p><p></p><p>Δε λέω πως μπήκε με μέσο, φοβάμαι όμως ότι πλέον οι προτεραιότητες αλλάζουν ακόμα και σε αυτόν τον μέχρι τώρα (σχετικά) αμόλυντο χώρο, και πέρα από τα bare minimum που ανέφερα παραπάνω, αρχίζει να προέχει η φωτογένεια, το ωραίο μπλαμπλα, το ψαγμένο ντύσιμο από PR teams, κλπ κλπ κλπ. Διότι οι ορχήστρες, ακόμα και του βεληνεκούς της Chicago, ψάχνουν απεγνωσμένα για χορηγίες, και ποιος θα ήταν πιο κατάλληλος για να τις τραβήξει;</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maestro, post: 1058961444, member: 1746"] Εγώ δεν τον έκρινα ως μουσικό, αφού έχει ελάχιστα δείγματα για να βγάλει κανείς άκρη. Μάλιστα, από τα ελάχιστα που έχω δει, μια χαρά κίνηση έχει (άρα μια ορχήστρα παίζει με ασφάλεια μαζί του) και μορφωμένος είναι, και έχει κι έναν άλφα ενθουσιασμό που χρειάζεται για να δέσει το γλυκό. Αλλα αυτό ισχύει για όλους τους πολύ καλούς και άνω μαέστρους της γενιάς μας, που είναι χιλιάδες. Τον έκρινα ως επιλογή ως τιμονιέρη της σημαντικότερης (ΙΜΗΟ) αμερικανικής ορχήστρας, ενός ιστορικού γίγαντα της λόγιας μουσικής (Chicago Symphony). Τη στιγμή που υπάρχουν στην πιάτσα τεράστιες φυσιογνωμίες που έχουν φυσικά τα παραπάνω minimum χαρακτηριστικά, και παράλληλα τεράστια εμπειρία, ωριμότητα, και βέβαια καταγεγραμμένο έργο, κι έχουν μείνει ήδη στην ιστορία. Δε λέω πως μπήκε με μέσο, φοβάμαι όμως ότι πλέον οι προτεραιότητες αλλάζουν ακόμα και σε αυτόν τον μέχρι τώρα (σχετικά) αμόλυντο χώρο, και πέρα από τα bare minimum που ανέφερα παραπάνω, αρχίζει να προέχει η φωτογένεια, το ωραίο μπλαμπλα, το ψαγμένο ντύσιμο από PR teams, κλπ κλπ κλπ. Διότι οι ορχήστρες, ακόμα και του βεληνεκούς της Chicago, ψάχνουν απεγνωσμένα για χορηγίες, και ποιος θα ήταν πιο κατάλληλος για να τις τραβήξει; [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Ενημέρωση (συναυλίες, ειδήσεις) - Νέες παραγωγές
Συναυλίες Κλασσικής Μουσικής
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…