Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="anderm" data-source="post: 1058021574" data-attributes="member: 18087"><p>Δεν χρειάζεται να εκνευρίζεσαι. </p><p></p><p>Καταρχάς, προφανώς και καμία εταιρία εάν δεν υποχρεωθεί (που δεν υποχρεούται) δεν θα στείλει επιστολή ξεχωριστά που να αναφέρει ότι κάνει αυξήσεις, marketing rules. Από εκεί και πέρα, τα πάντα είναι θέμα επιλογής. Συνειδητά επέλεξες τη wind, προφανώς για χαμηλότερες τιμές, η τιμή του πακέτου που χρεώνει είναι ευκολότατα κάτω του κόστους (18 ευρώ χωρίς φπα) συνεπώς είναι λογικό και επόμενο να προσπαθούν να βγάλουν τα σπασμένα. Συγκριτικά, στον ΟΤΕ το λεπτό ομιλίας είναι 0,0565 ευρώ (η τιμή της wind είναι πενταπλάσια) ωστόσο υπηρεσία επέλεξες με βάση τη βασική χρέωση του bundle.</p><p></p><p>Ένα παράλληλο παράδειγμα που θα μπορούσε να σταθεί είναι οι αερομεταφορές. Μπορεί ένα δρομολόγιο να εκτελείται από Aegean και Ryanair, η μια 40 ευρώ η άλλη 20. Αν ξεχάσεις το boarding pass σου στη Ryanair θα πληρώσεις 75 ευρώ για να σου εκτυπώσουν το χαρτάκι ή 3 ευρώ για το νερό.</p><p></p><p>Το point μου είναι πως μια φθηνή βασική υπηρεσία για να σταθεί πρέπει να έχει μεγάλες επιμέρους χρεώσεις. Αυτό είναι το business model, διαφορετικά δεν μπορεί να επιβιώσει η εταιρία. Οπότε επιλέγεις ή μεγαλύτερη βασική χρέωση και χαμηλές επιμέρους ή το αντίστροφο, η επιλογή σε κάθε περίπτωση είναι στον πελάτη.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anderm, post: 1058021574, member: 18087"] Δεν χρειάζεται να εκνευρίζεσαι. Καταρχάς, προφανώς και καμία εταιρία εάν δεν υποχρεωθεί (που δεν υποχρεούται) δεν θα στείλει επιστολή ξεχωριστά που να αναφέρει ότι κάνει αυξήσεις, marketing rules. Από εκεί και πέρα, τα πάντα είναι θέμα επιλογής. Συνειδητά επέλεξες τη wind, προφανώς για χαμηλότερες τιμές, η τιμή του πακέτου που χρεώνει είναι ευκολότατα κάτω του κόστους (18 ευρώ χωρίς φπα) συνεπώς είναι λογικό και επόμενο να προσπαθούν να βγάλουν τα σπασμένα. Συγκριτικά, στον ΟΤΕ το λεπτό ομιλίας είναι 0,0565 ευρώ (η τιμή της wind είναι πενταπλάσια) ωστόσο υπηρεσία επέλεξες με βάση τη βασική χρέωση του bundle. Ένα παράλληλο παράδειγμα που θα μπορούσε να σταθεί είναι οι αερομεταφορές. Μπορεί ένα δρομολόγιο να εκτελείται από Aegean και Ryanair, η μια 40 ευρώ η άλλη 20. Αν ξεχάσεις το boarding pass σου στη Ryanair θα πληρώσεις 75 ευρώ για να σου εκτυπώσουν το χαρτάκι ή 3 ευρώ για το νερό. Το point μου είναι πως μια φθηνή βασική υπηρεσία για να σταθεί πρέπει να έχει μεγάλες επιμέρους χρεώσεις. Αυτό είναι το business model, διαφορετικά δεν μπορεί να επιβιώσει η εταιρία. Οπότε επιλέγεις ή μεγαλύτερη βασική χρέωση και χαμηλές επιμέρους ή το αντίστροφο, η επιλογή σε κάθε περίπτωση είναι στον πελάτη. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…