Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="tegonik" data-source="post: 1058021586" data-attributes="member: 928"><p>φίλε μου το θέμα δεν είναι για ποιον λόγο επιλέχθηκε η συγκεκριμένη εταιρία από τους γονείς μου (αν θέλεις βέβαια να ξέρεις είναι γιατί τους έπεισαν από το τηλέφωνο που τους πήραν, ότι κάνοντας αυτό το συμβόλαιο θα έχουν και μία καρτοκινητή δώρο που θα φορτώνεται με 10 ευρώ κάρτα κάθε μήνα ως δώρο, φυσικά η καρτοκινητή ήρθε με 10 ευρώ μέσα της και ποτέ δεν ανανεώθηκε δωρεάν).</p><p>Το θέμα είναι ότι αν κάνεις ένα συμβόλαιο παροχής υπηρεσιών και ο πάροχος αποφασίσει ξαφνικά να σε χρεώνει διπλά, πρέπει βάση λογικής να φροντίσει να ενημερωθείς, και όχι να "κρύψει" την ενημέρωση εντέχνως ώστε να σε δεσμεύσει χωρίς εσύ να μπορείς να αρνηθείς.</p><p>Η απάντηση δε του υπαλλήλου της wind, "μα κύριε το έχουμε αναρτήσει και στο site μας" με έκανε να γελάσω μετα δακρύων όταν συνειδητοποιούσα ότι μιλούσε για συμβόλαιο σε άνθρωπο 72 ετών..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tegonik, post: 1058021586, member: 928"] φίλε μου το θέμα δεν είναι για ποιον λόγο επιλέχθηκε η συγκεκριμένη εταιρία από τους γονείς μου (αν θέλεις βέβαια να ξέρεις είναι γιατί τους έπεισαν από το τηλέφωνο που τους πήραν, ότι κάνοντας αυτό το συμβόλαιο θα έχουν και μία καρτοκινητή δώρο που θα φορτώνεται με 10 ευρώ κάρτα κάθε μήνα ως δώρο, φυσικά η καρτοκινητή ήρθε με 10 ευρώ μέσα της και ποτέ δεν ανανεώθηκε δωρεάν). Το θέμα είναι ότι αν κάνεις ένα συμβόλαιο παροχής υπηρεσιών και ο πάροχος αποφασίσει ξαφνικά να σε χρεώνει διπλά, πρέπει βάση λογικής να φροντίσει να ενημερωθείς, και όχι να "κρύψει" την ενημέρωση εντέχνως ώστε να σε δεσμεύσει χωρίς εσύ να μπορείς να αρνηθείς. Η απάντηση δε του υπαλλήλου της wind, "μα κύριε το έχουμε αναρτήσει και στο site μας" με έκανε να γελάσω μετα δακρύων όταν συνειδητοποιούσα ότι μιλούσε για συμβόλαιο σε άνθρωπο 72 ετών.. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…