Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="tegonik" data-source="post: 1058021617" data-attributes="member: 928"><p>Αυτό που έγινε, και μόλις πριν λίγο το συνειδητοποίησα είναι το εξής παιδιά.</p><p>Η ΕΕΤΤ άλλαξε τον κανονισμό της (ο οποίος εξυπηρετούσε επι χρόνια τις τρεις εταιρίες) και ο συνδρομητής έχει πλέον 3 μήνες αντί για 1 για να καταγγείλει την σύμβαση χωρίς πέναλντι σε περίπτωση αυθαίρετης τιμολογιακής διαφοροποίησης των εταιριών.</p><p>Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι σχεδόν όλοι οι συνδρομητές θα μπορούν να πάρουν χαμπάρι την αύξηση μιας και το διάστημα των 3 μηνών είναι αρκετό ωστε να πάρουν στα χέρια του ΚΑΙ τον νέο αυξημένο λογαριασμό (εκεί πλέον συνειδητοποιείς ότι σου έχει γίνει αύξηση), και φυσικά να προχωρήσουν σε λύση της σύμβασης χωρίς πρόστιμο.</p><p>Ε, η wind έτρεξε να προλάβει να τα τσεπώσει από όσο το δυνατόν περισσότερους συνδρομητές της λίγο πριν την αλλαγή, ώστε να πέσει στον παλιό κανονισμό του ενός μήνα, είναι απλά τα πράγματα.</p><p></p><p>Εδώ, όποιος βάλει την λογική του να δουλέψει βλέπει καθαρά ότι η ΕΕΤΤ στη ουσία "ειδοποίησε" κατά κάποιον τρόπο την wind να προβεί σε αυτή την αύξηση διαρρέοντας τον νέο κανονισμό πριν αυτός ανακοινωθεί ή βάζοντας μέσα στον κανονισμό ημερομηνία ισχύος μεταγενέστερη της δημοσιοποίησης του, ή απλά ΜΗ βάζοντας στον κανονισμό όρο ότι οι εταιρίες στο "παράθυρο" μεταξύ των δυο κανονισμών ΔΕΝ μπορούν να κάνουν τιμολογιακή αλλαγή.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tegonik, post: 1058021617, member: 928"] Αυτό που έγινε, και μόλις πριν λίγο το συνειδητοποίησα είναι το εξής παιδιά. Η ΕΕΤΤ άλλαξε τον κανονισμό της (ο οποίος εξυπηρετούσε επι χρόνια τις τρεις εταιρίες) και ο συνδρομητής έχει πλέον 3 μήνες αντί για 1 για να καταγγείλει την σύμβαση χωρίς πέναλντι σε περίπτωση αυθαίρετης τιμολογιακής διαφοροποίησης των εταιριών. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι σχεδόν όλοι οι συνδρομητές θα μπορούν να πάρουν χαμπάρι την αύξηση μιας και το διάστημα των 3 μηνών είναι αρκετό ωστε να πάρουν στα χέρια του ΚΑΙ τον νέο αυξημένο λογαριασμό (εκεί πλέον συνειδητοποιείς ότι σου έχει γίνει αύξηση), και φυσικά να προχωρήσουν σε λύση της σύμβασης χωρίς πρόστιμο. Ε, η wind έτρεξε να προλάβει να τα τσεπώσει από όσο το δυνατόν περισσότερους συνδρομητές της λίγο πριν την αλλαγή, ώστε να πέσει στον παλιό κανονισμό του ενός μήνα, είναι απλά τα πράγματα. Εδώ, όποιος βάλει την λογική του να δουλέψει βλέπει καθαρά ότι η ΕΕΤΤ στη ουσία "ειδοποίησε" κατά κάποιον τρόπο την wind να προβεί σε αυτή την αύξηση διαρρέοντας τον νέο κανονισμό πριν αυτός ανακοινωθεί ή βάζοντας μέσα στον κανονισμό ημερομηνία ισχύος μεταγενέστερη της δημοσιοποίησης του, ή απλά ΜΗ βάζοντας στον κανονισμό όρο ότι οι εταιρίες στο "παράθυρο" μεταξύ των δυο κανονισμών ΔΕΝ μπορούν να κάνουν τιμολογιακή αλλαγή. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Συνδρομητές της εταιρίας Wind προσοχή!!
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…