Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End ηχεία
Τα "είδη" ηχείων κι εμείς...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="DIPIE" data-source="post: 734317" data-attributes="member: 3712"><p>Εχουμε και λέμε:</p><p> </p><p>-ΗΛΕΚΤΡΟΔΥΝΑΜΙΚΑ:Με ξύλινες-συνθετικές-μεταλλικές-μαρμαρινες...καμπίνες και τα γνωστά μεγάφωνα."Χρησιμοποιούν" την καμπίνα,για την ακύρωση της οπίσθιας ακτινοβολίας των μεγαφώνων των χαμηλών και για την αύξηση της ευαισθησίας τους στην περιοχή αυτή.</p><p>Η "φόρτιση" της καμπίνας,στα μεγάφωνα,γίνεται με 3 τρόπους:Bass reflex(αλλαγή φάσης της φόρτισης μέσω της οπίσθιας ακτινοβολίας),κλειστού τύπου(δεν υπάρχει διαφυγή αέρα) και Transmission line(μέγιστη αξιοποίηση του αέρα της καμπίνας,με το μεγάφωνο να "βλέπει" μιά σταθερή σύνθετη μηχανική αντίσταση).</p><p> </p><p>-PLANAR:Ενα πολύ ελαφρύ διάφραγμα,κινείται στο διάκενο ενός μόνιμου μαγνήτη.</p><p> </p><p>-ΗΛΕΚΤΡΟΣΤΑΤΙΚΑ:Το σήμα διαμορφώνει ένα πολύ ισχυρό ηλεκτροστατικό πεδίο,μέσα στο οποίο κινείται το διάφραγμα.</p><p> </p><p>-ΚΟΡΝΑΣ:Το πρώτο "μεγάφωνο",σε ηχεία του 21ου αιώνα.</p><p> </p><p>-FULL RANGE:Ηχεία χωρίς κροσσόβερ μ' ένα μεγάφωνο πλήρους φάσματος.</p><p> </p><p>-RIBBON/ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΒΡΙΔΙΑ:Εντάξει τι να πρωτογράψει κανείς γι' αυτά.</p><p> </p><p>Για να συζητήσουμε,ποιό είδος έχουμε και μας γοητεύει και γιατί.Πέστε και πώς τα συνοδεύετε,για να δέσει το...γλυκό!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DIPIE, post: 734317, member: 3712"] Εχουμε και λέμε: -ΗΛΕΚΤΡΟΔΥΝΑΜΙΚΑ:Με ξύλινες-συνθετικές-μεταλλικές-μαρμαρινες...καμπίνες και τα γνωστά μεγάφωνα."Χρησιμοποιούν" την καμπίνα,για την ακύρωση της οπίσθιας ακτινοβολίας των μεγαφώνων των χαμηλών και για την αύξηση της ευαισθησίας τους στην περιοχή αυτή. Η "φόρτιση" της καμπίνας,στα μεγάφωνα,γίνεται με 3 τρόπους:Bass reflex(αλλαγή φάσης της φόρτισης μέσω της οπίσθιας ακτινοβολίας),κλειστού τύπου(δεν υπάρχει διαφυγή αέρα) και Transmission line(μέγιστη αξιοποίηση του αέρα της καμπίνας,με το μεγάφωνο να "βλέπει" μιά σταθερή σύνθετη μηχανική αντίσταση). -PLANAR:Ενα πολύ ελαφρύ διάφραγμα,κινείται στο διάκενο ενός μόνιμου μαγνήτη. -ΗΛΕΚΤΡΟΣΤΑΤΙΚΑ:Το σήμα διαμορφώνει ένα πολύ ισχυρό ηλεκτροστατικό πεδίο,μέσα στο οποίο κινείται το διάφραγμα. -ΚΟΡΝΑΣ:Το πρώτο "μεγάφωνο",σε ηχεία του 21ου αιώνα. -FULL RANGE:Ηχεία χωρίς κροσσόβερ μ' ένα μεγάφωνο πλήρους φάσματος. -RIBBON/ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΒΡΙΔΙΑ:Εντάξει τι να πρωτογράψει κανείς γι' αυτά. Για να συζητήσουμε,ποιό είδος έχουμε και μας γοητεύει και γιατί.Πέστε και πώς τα συνοδεύετε,για να δέσει το...γλυκό! [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End ηχεία
Τα "είδη" ηχείων κι εμείς...
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…