Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Spartiatis" data-source="post: 1218334" data-attributes="member: 6174"><p><strong>Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???</strong></p><p></p><p>Ολα τα αεροπορικά ατυχήματα, ακόμα κι αν δεν υπάρχουν θύματα, αναλύονται εκτενέστατα. </p><p></p><p>Γιά να γίνω πιό συγκεκριμένος, πέρσυ υπήρξε ένα ατύχημα με Β747-200 Cargo (ολική καταστροφή) στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών. Το τελικό πόρισμα που μπορείτε να διαβάσετε αναλύει όλες τις παραμέτρους. Μετά την επίσημη έκδοση του πορίσματος, όλες οι αεροπορικές εταιρείες αλλάζουν τα λεγόμενα SOP (Standard Operating Procedures), ανάλογα με τα συμπεράσματα καί τις συστάσεις.</p><p></p><p><a href="http://www.mobilit.fgov.be/data/aero/accidents/AA-8-5.pdf" target="_blank">http://www.mobilit.fgov.be/data/aero/accidents/AA-8-5.pdf</a></p><p></p><p>Ενα άλλο περιστατικό – που πέρασε σχεδόν απαρατήρητο – ήταν μία ¨βαριά¨ προσγείωση ενός Α320 στ αεροδρόμιο της Κώ το 2008. Καί εδώ δεν υπήρξαν θύματα όπου ουσιαστικά το σύστημα προσγείωσης καταστράφηκε καί αντικαταστάθηκε αργότερα στην Τουλούζη. Το σχετικό πόρισμα καταγράφει τα πάντα καί ταυτόχρονα προτείνει καί συστήνει σε όλους τους εμπλεκόμενους (αεροπορική εταιρεία, Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας κλπ.) τις σχετικές ενέργειες γιά αποφυγή ομοίων ατυχημάτων.</p><p></p><p><a href="http://www.aaib.gov.uk/cms_resources.cfm?file=/Airbus%20A320,%20G-DHJZ%2012-08.pdf" target="_blank">http://www.aaib.gov.uk/cms_resources.cfm?file=/Airbus A320, G-DHJZ 12-08.pdf</a></p><p></p><p>Τα ατυχήματα από το 2009 καί 2010 που δεν έχουν διευλευκανθεί ακόμα καί δεν έχει εκδοθεί το τελικό πόρισμα είναι:</p><p>Air France Α330-200 (228 νεκροί): Ακόμα καί σήμερα οι έρευνες συνεχίζονται στον βυθό του Αντλαντικού. Ισως το ατύχημα αυτό να μην διελευκανθεί ποτέ.</p><p>Yemenia Α310 (152 νεκροί – 1 επιζών): Παραμένει μυστήριο μιάς καί αναφέρονται αντικρουόμενες απόψεις. Τα μαύρα κουτιά έχουν βρεθεί. </p><p>Ethiopian Airlines – Βυρηττός Β737-800 (90 νεκροί): Οι πρώτες αναφορές κάνουν λόγο γιά την μη σωστή εμπλοκή του αυτόματου πιλότου μετά την απογείωση.</p><p>Πολωνικό προεδρικό – Ρωσσία ΤU-154 (96 νεκροί): Εδώ λέγεται ότι ο πιλότος αποφάσισε να κάνει χαμηλή διέλευση πάνω από τον διάδρομο (100 με 200 μέτρα ύψος), αλλά σε κάποιο σημείο (ίσως επειδή υπάρχει μία μικρή χαράδρα πρίν το διάδρομο) αποφάσισε να κατέβει χαμηλότερα γιά να μπορέσει να δεί το διάδρομο. Υπ´όψιν η ορατότητα τη στιγμή του ατυχήματος ήταν 200 έως 250 μέτρα καί οι υπέυθυνοι του αεροδρομίου του είχαν προτείνει να προσγειωθεί σε άλλο αεροδρόμιο.</p><p>Afriquia Airlines Α330-200 (103 νεκροί – 1 επιζών): Ακόμα είναι πολύ νωρίς γιά τα οποιαδήποτε συμπεράσματα.</p><p>Air India Express B737-800 (155 νεκροί – 7 επιζώντες): Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν ότι το αεροσκάφος ακούμπησε περίπου στο μέσον του διαδρόμου (μήκος περίπου 1.620 μέτρα), καί αμέσως μετά δημιουργήθηκε πρόβλημα με τους εμπρόσθιους τροχούς. Ο πιλότος (Σέρβος με Βρετανικό διαβατήριο) είχε περίπου 13.000 ώρες αλλά ακόμα δεν είναι γνωστό πόσες ώρες είχε στο συγκριμένο τύπο.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Spartiatis, post: 1218334, member: 6174"] [b]Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???[/b] Ολα τα αεροπορικά ατυχήματα, ακόμα κι αν δεν υπάρχουν θύματα, αναλύονται εκτενέστατα. Γιά να γίνω πιό συγκεκριμένος, πέρσυ υπήρξε ένα ατύχημα με Β747-200 Cargo (ολική καταστροφή) στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών. Το τελικό πόρισμα που μπορείτε να διαβάσετε αναλύει όλες τις παραμέτρους. Μετά την επίσημη έκδοση του πορίσματος, όλες οι αεροπορικές εταιρείες αλλάζουν τα λεγόμενα SOP (Standard Operating Procedures), ανάλογα με τα συμπεράσματα καί τις συστάσεις. [url]http://www.mobilit.fgov.be/data/aero/accidents/AA-8-5.pdf[/url] Ενα άλλο περιστατικό – που πέρασε σχεδόν απαρατήρητο – ήταν μία ¨βαριά¨ προσγείωση ενός Α320 στ αεροδρόμιο της Κώ το 2008. Καί εδώ δεν υπήρξαν θύματα όπου ουσιαστικά το σύστημα προσγείωσης καταστράφηκε καί αντικαταστάθηκε αργότερα στην Τουλούζη. Το σχετικό πόρισμα καταγράφει τα πάντα καί ταυτόχρονα προτείνει καί συστήνει σε όλους τους εμπλεκόμενους (αεροπορική εταιρεία, Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας κλπ.) τις σχετικές ενέργειες γιά αποφυγή ομοίων ατυχημάτων. [url]http://www.aaib.gov.uk/cms_resources.cfm?file=/Airbus%20A320,%20G-DHJZ%2012-08.pdf[/url] Τα ατυχήματα από το 2009 καί 2010 που δεν έχουν διευλευκανθεί ακόμα καί δεν έχει εκδοθεί το τελικό πόρισμα είναι: Air France Α330-200 (228 νεκροί): Ακόμα καί σήμερα οι έρευνες συνεχίζονται στον βυθό του Αντλαντικού. Ισως το ατύχημα αυτό να μην διελευκανθεί ποτέ. Yemenia Α310 (152 νεκροί – 1 επιζών): Παραμένει μυστήριο μιάς καί αναφέρονται αντικρουόμενες απόψεις. Τα μαύρα κουτιά έχουν βρεθεί. Ethiopian Airlines – Βυρηττός Β737-800 (90 νεκροί): Οι πρώτες αναφορές κάνουν λόγο γιά την μη σωστή εμπλοκή του αυτόματου πιλότου μετά την απογείωση. Πολωνικό προεδρικό – Ρωσσία ΤU-154 (96 νεκροί): Εδώ λέγεται ότι ο πιλότος αποφάσισε να κάνει χαμηλή διέλευση πάνω από τον διάδρομο (100 με 200 μέτρα ύψος), αλλά σε κάποιο σημείο (ίσως επειδή υπάρχει μία μικρή χαράδρα πρίν το διάδρομο) αποφάσισε να κατέβει χαμηλότερα γιά να μπορέσει να δεί το διάδρομο. Υπ´όψιν η ορατότητα τη στιγμή του ατυχήματος ήταν 200 έως 250 μέτρα καί οι υπέυθυνοι του αεροδρομίου του είχαν προτείνει να προσγειωθεί σε άλλο αεροδρόμιο. Afriquia Airlines Α330-200 (103 νεκροί – 1 επιζών): Ακόμα είναι πολύ νωρίς γιά τα οποιαδήποτε συμπεράσματα. Air India Express B737-800 (155 νεκροί – 7 επιζώντες): Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν ότι το αεροσκάφος ακούμπησε περίπου στο μέσον του διαδρόμου (μήκος περίπου 1.620 μέτρα), καί αμέσως μετά δημιουργήθηκε πρόβλημα με τους εμπρόσθιους τροχούς. Ο πιλότος (Σέρβος με Βρετανικό διαβατήριο) είχε περίπου 13.000 ώρες αλλά ακόμα δεν είναι γνωστό πόσες ώρες είχε στο συγκριμένο τύπο. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…