Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Ανακοινώσεις, συζητήσεις
Το Φωτογραφικό chat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="kbouk" data-source="post: 1058943883" data-attributes="member: 20882"><p>Ισχύει αυτό που γράφεις αλλά δεν πιστευω οτι το κάνουν κουτoπονηρα, η ανάγκη τους οδηγεί να μην χάσουν το τρένο</p><p></p><p>λόγω σκληρού ανταγωνισμού τρέχουν να προλάβουν να ανακοινώσουν ένα μοντέλο στην αγορά για να πιάσουν τους υπόλοιπους απροετοίμαστους , δεν έχουν όλο τον χρόνο να σεταρουν εξαρχής ολα τα χαρακτηριστικά που μπορούν να δώσουν στο νέο μοντέλο και το αναγγέλλουν πιο γρήγορα ενω θα έπρεπε να βγει πλήρες μετά από π.χ ένα εξάμηνο</p><p></p><p>Στη συνέχεια με την ησυχία τους ετοιμάζουν 1-2 αναβαθμίσεις που διορθώνουν τα πρώτα bug που βρίσκουν οι χρήστες και αναφερονται σε mail παραπόνων ή στα φόρα και επιπλέον χώνουν και οτι άλλο είχαν παραλείψει αρχικά. Είναι σαφώς μια έξυπνη πολιτική που αποδίδει γιατί ο πελάτης βλέπει μια σοβαρή υποστήριξη άσχετα αν αυτή είναι προγραμματισμένη να συμβεί εξ αρχης και μέσα εκεί λύνουν και οτι προβλήματα έπρεπε εξαρχής να τα είχαν λυσει </p><p></p><p>Σχεδόν πάντα βέβαια θα υπάρχουν και ημιτελεις λειτουργίες που σε επόμενο μοντέλο θα ενσωματώσουν σε πλήρη μορφή , εκεί δικαιολογημένα υπάρχει γκρίνια , τι να το κάνει π.χ. ένας χρήστης ένα αρχείο hires ή pre-burst (pro capture) αν είναι αυτό μονάχα jpeg ?</p><p></p><p>Η Sony δεν αλλάζει πολιτική χρόνια τώρα , βγάζει νέο μοντέλο σύντομα και το ξέρουν οι πελάτης της , το έχουν αποδεχθεί όπως και αυτοί που θα πρώτομπουν στο σύστημα λίγο πολύ ενημερώνονται γιαυτο από τους παλιους.</p><p></p><p>Αυτά που προαναγγέλει η Πανυ ως έξτρα video features είναι φυσικά μια τελειως άλλη ιστορία , μερικά μάλιστα ήταν με πληρωμή για κάποιες μηχανές της</p><p></p><p>Οι μικρές σε μερίδιο εταιρίες με σαφώς μικρότερους πόρους δυσκολα μπορούν να αφιερώσουν χρόνο και χρήμα για έξτρα υποστήριξη. Το σημαντικο όμως είναι επειδή έχουν μικρό μερίδιο αγοράς και απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό να δίνουν ένα όσο το δυνατόν πιο πλήρες πακέτο εξαρχής σε λειτουργίες</p><p></p><p>Παλιότερα που οι χρήστες ήταν πάρα πολλοι γινόταν μεγαλύτερη προσπάθεια ακόμα και μασάζ να τους κάνουν στο σερβις, εγώ πήγαινα επαγγελματικό μοντέλο στο σερβις της Olympus και μου έδιναν άλλο ισάξιο όσο η μηχανή μου ήταν στα πιτς. Τελειωσαν αυτά</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kbouk, post: 1058943883, member: 20882"] Ισχύει αυτό που γράφεις αλλά δεν πιστευω οτι το κάνουν κουτoπονηρα, η ανάγκη τους οδηγεί να μην χάσουν το τρένο λόγω σκληρού ανταγωνισμού τρέχουν να προλάβουν να ανακοινώσουν ένα μοντέλο στην αγορά για να πιάσουν τους υπόλοιπους απροετοίμαστους , δεν έχουν όλο τον χρόνο να σεταρουν εξαρχής ολα τα χαρακτηριστικά που μπορούν να δώσουν στο νέο μοντέλο και το αναγγέλλουν πιο γρήγορα ενω θα έπρεπε να βγει πλήρες μετά από π.χ ένα εξάμηνο Στη συνέχεια με την ησυχία τους ετοιμάζουν 1-2 αναβαθμίσεις που διορθώνουν τα πρώτα bug που βρίσκουν οι χρήστες και αναφερονται σε mail παραπόνων ή στα φόρα και επιπλέον χώνουν και οτι άλλο είχαν παραλείψει αρχικά. Είναι σαφώς μια έξυπνη πολιτική που αποδίδει γιατί ο πελάτης βλέπει μια σοβαρή υποστήριξη άσχετα αν αυτή είναι προγραμματισμένη να συμβεί εξ αρχης και μέσα εκεί λύνουν και οτι προβλήματα έπρεπε εξαρχής να τα είχαν λυσει Σχεδόν πάντα βέβαια θα υπάρχουν και ημιτελεις λειτουργίες που σε επόμενο μοντέλο θα ενσωματώσουν σε πλήρη μορφή , εκεί δικαιολογημένα υπάρχει γκρίνια , τι να το κάνει π.χ. ένας χρήστης ένα αρχείο hires ή pre-burst (pro capture) αν είναι αυτό μονάχα jpeg ? Η Sony δεν αλλάζει πολιτική χρόνια τώρα , βγάζει νέο μοντέλο σύντομα και το ξέρουν οι πελάτης της , το έχουν αποδεχθεί όπως και αυτοί που θα πρώτομπουν στο σύστημα λίγο πολύ ενημερώνονται γιαυτο από τους παλιους. Αυτά που προαναγγέλει η Πανυ ως έξτρα video features είναι φυσικά μια τελειως άλλη ιστορία , μερικά μάλιστα ήταν με πληρωμή για κάποιες μηχανές της Οι μικρές σε μερίδιο εταιρίες με σαφώς μικρότερους πόρους δυσκολα μπορούν να αφιερώσουν χρόνο και χρήμα για έξτρα υποστήριξη. Το σημαντικο όμως είναι επειδή έχουν μικρό μερίδιο αγοράς και απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό να δίνουν ένα όσο το δυνατόν πιο πλήρες πακέτο εξαρχής σε λειτουργίες Παλιότερα που οι χρήστες ήταν πάρα πολλοι γινόταν μεγαλύτερη προσπάθεια ακόμα και μασάζ να τους κάνουν στο σερβις, εγώ πήγαινα επαγγελματικό μοντέλο στο σερβις της Olympus και μου έδιναν άλλο ισάξιο όσο η μηχανή μου ήταν στα πιτς. Τελειωσαν αυτά [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Ανακοινώσεις, συζητήσεις
Το Φωτογραφικό chat
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…