Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Video Gallery
Βίντεο από Γάμους, βαφτίσια κ.λ.π. γιορτές.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="nicksoti" data-source="post: 1057904330" data-attributes="member: 43314"><p>Βρίσκω ευκαιρία να γράψω μερικά για το παραπάνω βιντεάκι μιας και έτυχε - χρειάστηκε να χρησιμοποιηθούν αρκετά διαφορετικά σώματα και κατά κύριο λόγο στο χέρι. Δηλαδή σκέτο σώμα.</p><p></p><p>Την ημέρα του μυστηρίου χρησιμοποιήθηκαν η E-M1 και η A7 II. Στις προετοιμασίες στο χέρι (Ε-Μ1 νύφη, Sony γαμπρός), στο ναό η Α7 ΙΙ σε κλασσικό μονόποδο, η Ε-Μ1 επίσης στο χέρι. </p><p></p><p>θα παρατηρήσετε ότι για μικρές κινήσεις η σταθεροποίηση είναι επαρκέστατη ειδικά στην Ε-Μ1. Μικρές κινήσεις πίσω από τοίχους - αντικείμενα (revealing shots), ακίνητα κοντινά πλάνα λίγων δευτερολέπτων, κάθετες - οριζόντιες κινήσεις, ικανοποιητικά στην πλειοψηφία τους σε κλιπ με γρήγορη ροή και πολλά cuts όπως αυτό. Η Α7 ΙΙ αρκετά καλή, καλύτερη ίσως από τα περισσότερα IS/VR/OSS των φακών (πλην 3-4 εξαιρέσεων ίσως). Όχι σαν την M1 αλλά σχετικά κοντά. Φυσικά υπολείπεται κι άλλο των φετινών μοντέλων m43.</p><p></p><p>Το πλάνο στο 2:59 που σηκώνεται η κάμερα και ακολουθεί το ζεύγος στην έξοδο στο ρύζι είναι στο χέρι με την Ε-Μ1 με το μονόποδο κρεμασμένο κλειστό για αδράνεια. Ουσιαστικά είναι 2 πλάνα ενωμένα, εκεί στα shutter frames γίνεται η ένωση με το 2ο όπου κρατούσα την κάμερα ψηλά. Στην απότομη "μεταφορά" της κάμερας από εντός του ναού - όντως έτρεξα σχεδόν με τη μηχανή στο χέρι-, έξω στο ρύζι σε slow motion, είναι που κόπηκαν και τα όποια κουνημένα καρέ, λίγο radia blur, λίγο γρήγορη fast forward, "κρύφτηκαν" οι ατέλειες στην κίνηση.</p><p></p><p>Στο next day είχα την Ε-Μ1 στο χέρι, πλην του πλάνου που περπατά το ζευγος και "εξαφανίζεται" που είναι σε 3ποδο φυσικά.</p><p></p><p>Τα πλάνα στο σκοτεινό δωμάτιο με τη λάμπα καθώς και με τον γαμπρό μόνο στο πάρκο έγιναν αρκετές μέρες μετά μιας και η απόφαση για το ύφος του κλιπ πάρθηκε κατόπιν. </p><p></p><p>Στο δωμάτιο λοιπόν χρησιμοποιήθηκε η 70D στο χέρι μαζί με τον 24-70 f4 IS σε autofocus. Αυτό γιατί εκεί ήθελα κυρίως δραματικά κουνημένα πλάνα και η εστίαση να κάνει "παιχνίδια", αλλά και να την "κλειδώνω" με το πίσω πλήκτρο όταν ήθελα. Λόγω της ταχύτητας των κινήσεων η manual εστίαση δεν ήταν επιλογή, διάφραγμα έτσι κι αλλιώς στο σκότος ούτε γινόταν αλλά ούτε και ταίριαζε να κλείσω. Σε 60p γιατί δεν ήξερα από πριν τι θα προκύψει, πότε και αν θα χρειαστεί slow motion (πχ το σπάσιμο των ποτηρίων είναι στο 50% μιας και ο γαμπρός πραγματικά τα διέλυσε με κίνηση... καράτε τραυματίζοντας και το χέρι του) αλλά και για ομαλότερο παίξιμο στις γρήγορες κινήσεις.</p><p></p><p>Στο πάρκο όπου ο γαμπρός είναι μόνος του και στέκεται - περπατά, είχα την Lumix G80 πάλι στο χέρι. Σε 4κ 30p αν θυμάμαι. Πήγαμε βιαστικά, 4 πλάνα όλα κι όλα, τόλμησα μεγάλες κινήσεις περπατώντας παράλληλα στο θέμα, τόσο στο ευρυγώνιο όσο και στο τέλε στα 50mm (100mm σε 35 καρέ). Φυσικά γνώριζα ότι κάθε άλλο παρά τέλεια θα ήταν η κίνηση σαν σύνολο, μάλιστα διέκρινα και rolling shutter (ζελάδιασμα) αλλά ήξερα ότι θα μπορούσα να "ξεκλέψω" πλάνα των 1-2 sec που χρειαζόμουν να εξυπηρετήσουν το σεναριάκι όπως και έγινε. Καλύτερη από ότι την περίμενα η G80 δίχως dual is. Το σκόπευτρό της με δυσκόλεψε λίγο, υποδεέστερο των Olympus. Κατά τα άλλα ένα άψογο σώμα στην τιμή του.</p><p></p><p>Αυτά και οποιεσδήποτε ερωτήσεις ευπρόσδεκτες. Που δεν το περιμένω βέβαια, πάλι στον εξοπλισμού θα τα συζητάμε, το ξέρω. Ως θεατές βαριόμαστε να βλέπουμε ολόκληρα κλιπ και να συζητάμε-ρωτάμε πλάνο - πλάνο, κατανοητό, ως εικονολήπτες βαριόμαστε συνήθως να δώσουμε πληροφορίες, επίσης αναμενόμενο και κατανοητό. Απόψε είπα να πρωτοτυπήσω.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nicksoti, post: 1057904330, member: 43314"] Βρίσκω ευκαιρία να γράψω μερικά για το παραπάνω βιντεάκι μιας και έτυχε - χρειάστηκε να χρησιμοποιηθούν αρκετά διαφορετικά σώματα και κατά κύριο λόγο στο χέρι. Δηλαδή σκέτο σώμα. Την ημέρα του μυστηρίου χρησιμοποιήθηκαν η E-M1 και η A7 II. Στις προετοιμασίες στο χέρι (Ε-Μ1 νύφη, Sony γαμπρός), στο ναό η Α7 ΙΙ σε κλασσικό μονόποδο, η Ε-Μ1 επίσης στο χέρι. θα παρατηρήσετε ότι για μικρές κινήσεις η σταθεροποίηση είναι επαρκέστατη ειδικά στην Ε-Μ1. Μικρές κινήσεις πίσω από τοίχους - αντικείμενα (revealing shots), ακίνητα κοντινά πλάνα λίγων δευτερολέπτων, κάθετες - οριζόντιες κινήσεις, ικανοποιητικά στην πλειοψηφία τους σε κλιπ με γρήγορη ροή και πολλά cuts όπως αυτό. Η Α7 ΙΙ αρκετά καλή, καλύτερη ίσως από τα περισσότερα IS/VR/OSS των φακών (πλην 3-4 εξαιρέσεων ίσως). Όχι σαν την M1 αλλά σχετικά κοντά. Φυσικά υπολείπεται κι άλλο των φετινών μοντέλων m43. Το πλάνο στο 2:59 που σηκώνεται η κάμερα και ακολουθεί το ζεύγος στην έξοδο στο ρύζι είναι στο χέρι με την Ε-Μ1 με το μονόποδο κρεμασμένο κλειστό για αδράνεια. Ουσιαστικά είναι 2 πλάνα ενωμένα, εκεί στα shutter frames γίνεται η ένωση με το 2ο όπου κρατούσα την κάμερα ψηλά. Στην απότομη "μεταφορά" της κάμερας από εντός του ναού - όντως έτρεξα σχεδόν με τη μηχανή στο χέρι-, έξω στο ρύζι σε slow motion, είναι που κόπηκαν και τα όποια κουνημένα καρέ, λίγο radia blur, λίγο γρήγορη fast forward, "κρύφτηκαν" οι ατέλειες στην κίνηση. Στο next day είχα την Ε-Μ1 στο χέρι, πλην του πλάνου που περπατά το ζευγος και "εξαφανίζεται" που είναι σε 3ποδο φυσικά. Τα πλάνα στο σκοτεινό δωμάτιο με τη λάμπα καθώς και με τον γαμπρό μόνο στο πάρκο έγιναν αρκετές μέρες μετά μιας και η απόφαση για το ύφος του κλιπ πάρθηκε κατόπιν. Στο δωμάτιο λοιπόν χρησιμοποιήθηκε η 70D στο χέρι μαζί με τον 24-70 f4 IS σε autofocus. Αυτό γιατί εκεί ήθελα κυρίως δραματικά κουνημένα πλάνα και η εστίαση να κάνει "παιχνίδια", αλλά και να την "κλειδώνω" με το πίσω πλήκτρο όταν ήθελα. Λόγω της ταχύτητας των κινήσεων η manual εστίαση δεν ήταν επιλογή, διάφραγμα έτσι κι αλλιώς στο σκότος ούτε γινόταν αλλά ούτε και ταίριαζε να κλείσω. Σε 60p γιατί δεν ήξερα από πριν τι θα προκύψει, πότε και αν θα χρειαστεί slow motion (πχ το σπάσιμο των ποτηρίων είναι στο 50% μιας και ο γαμπρός πραγματικά τα διέλυσε με κίνηση... καράτε τραυματίζοντας και το χέρι του) αλλά και για ομαλότερο παίξιμο στις γρήγορες κινήσεις. Στο πάρκο όπου ο γαμπρός είναι μόνος του και στέκεται - περπατά, είχα την Lumix G80 πάλι στο χέρι. Σε 4κ 30p αν θυμάμαι. Πήγαμε βιαστικά, 4 πλάνα όλα κι όλα, τόλμησα μεγάλες κινήσεις περπατώντας παράλληλα στο θέμα, τόσο στο ευρυγώνιο όσο και στο τέλε στα 50mm (100mm σε 35 καρέ). Φυσικά γνώριζα ότι κάθε άλλο παρά τέλεια θα ήταν η κίνηση σαν σύνολο, μάλιστα διέκρινα και rolling shutter (ζελάδιασμα) αλλά ήξερα ότι θα μπορούσα να "ξεκλέψω" πλάνα των 1-2 sec που χρειαζόμουν να εξυπηρετήσουν το σεναριάκι όπως και έγινε. Καλύτερη από ότι την περίμενα η G80 δίχως dual is. Το σκόπευτρό της με δυσκόλεψε λίγο, υποδεέστερο των Olympus. Κατά τα άλλα ένα άψογο σώμα στην τιμή του. Αυτά και οποιεσδήποτε ερωτήσεις ευπρόσδεκτες. Που δεν το περιμένω βέβαια, πάλι στον εξοπλισμού θα τα συζητάμε, το ξέρω. Ως θεατές βαριόμαστε να βλέπουμε ολόκληρα κλιπ και να συζητάμε-ρωτάμε πλάνο - πλάνο, κατανοητό, ως εικονολήπτες βαριόμαστε συνήθως να δώσουμε πληροφορίες, επίσης αναμενόμενο και κατανοητό. Απόψε είπα να πρωτοτυπήσω. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Video Gallery
Βίντεο από Γάμους, βαφτίσια κ.λ.π. γιορτές.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…