Αυτή η κατασκευή είναι του διαβόλου.
Δοκίμασα 12 σχέδια με 5-10 τροποποιήσεις το καθένα.
Το ένα ήταν σκληρό, το άλλο παραμόρφωνε στον παλμογράφο, το τρίτο λάσπη, το τέταρτο έξυνε λίγο στα πρίμα, το επόμενο έπαιζε καταπληκτικά κι όταν έστρωσε μαλάκωσε πολύ κτλ κτλ. Κάθε φορά που νόμιζα ότι τελείωσα, έκανα σύγκριση με άλλους και φτου ξανά...
Μου πήρε 3-4 μήνες, 2 καρούλια καλάι απ' το καλό και περίπου 250 ώρες να φτιάξω αυτό που ήθελα, δηλαδή έναν προενισχυτή που να έχει τη φυσικότητα, τον αέρα και τη ροή μιας πολύ καλής λάμπας (χωρίς ζουμιά), το χαμηλό του OPA627, την ταχύτητα του Death of Zen, 6 εισόδους, μοτοριζέ ποτ και να είναι αθόρυβος χωρίς καμμία ανάδραση. Όλα τα παραπάνω αναφερόμενα κυκλώματα δοκιμάστηκαν όπως επίσης και διάφορα discrete opamps, παραλλαγές του "τέρατος" του Hiraga, ακόμη και η Mashenka σε έκδοση προ...
Επιτέλους τα θαύμα έγινε.
Χάρη στο Σπύρο εκ Σουηδίας που μου τα έστειλε κάποτε δώρο, αυτά τα φετάκια μόνα τους με σαράντα χιλιάδες σουηδικά μικροφαράντ στην τροφοδοσία ώστε να μη χρησιμοποιηθεί σταθεροποίηση και χαθεί έστω κι ελάχιστη φυσικότητα (φυσικά κάποιος μπορεί να βάλει LM317 στα 37V κι ανθρώπινο πυκνωτικό φίλτρο) έκαναν το θαύμα τους. Το κύκλωμα παιδεύτηκε πολύ για να είναι σωστό στον παλμογράφο, στο αυτί και να πληροί τις όποιες πρακτικές προϋποθέσεις.
Η τάση τροφοδοσίας είναι 40V (υπάρχει μια επιπλέον έκδοση στα 20V) και η κατασκευή dual mono.
Χρησιμοποιήθηκαν 2 μικρού πακτωμένοι σε ρητίνη τοροειδείς μετασχηματιστές (ο άλλος που φαίνεται είναι για το μοτέρ του τηλεχειριζόμενου ποτ), knobs της Audio Note, vintage Fender καλώδιο σήματος με κεριά-λιβάνια κτλ, Input selector Alps, Alps motorized pot, Rifa - Mundorf MCAP - K75 - MIT πυκνωτές, Kiwame αντιστάσεις, Kimber 7N Teflon καλώδιο για την τροφοδοσία (+), AudioQuest μονόκλωνο στις γειώσεις. Τα διακοπτάκια πίσω είναι ένα για να γειώνει την ηλεκτρική γη στο δίκτυο και το άλλο για να ξεφορτίζει τους πυκνωτές με μια αντίσταση. Το κύκλωμα βρίσκεται κάτω από το μεταλλικό γειωμένο ημισφαιρίδιο (η αλλιώς σασί) για θωράκιση. Το δε κουτί είναι από μαχαιροπήρουνα που θα πάρω προίκα.
Το όνομα, για να προετοιμάσω, οφείλεται στις προφανείς οπτικές ομοιότητες της κατασκευής με το εν λόγω έδεσμα.
Το εν λόγω Rigatoni είναι παχύ, al dente, χωρίς να λασπώνει.
Αν μη τι άλλο είναι κάτι ιδιαίτερο.
Αυτή η οπτική αηδία παίζει μουσική. Ελπίζω να το έχω πίσω μέχρι τις γιορτές γιατί τώρα παίζει (δανεικό) στο χώρο κάποιου φίλου με μεγάλα Audio Research Ref + Marten Coltrane II και του αρέσει τόσο που αρνείται να μου το φέρει...
Δοκίμασα 12 σχέδια με 5-10 τροποποιήσεις το καθένα.
Το ένα ήταν σκληρό, το άλλο παραμόρφωνε στον παλμογράφο, το τρίτο λάσπη, το τέταρτο έξυνε λίγο στα πρίμα, το επόμενο έπαιζε καταπληκτικά κι όταν έστρωσε μαλάκωσε πολύ κτλ κτλ. Κάθε φορά που νόμιζα ότι τελείωσα, έκανα σύγκριση με άλλους και φτου ξανά...
Μου πήρε 3-4 μήνες, 2 καρούλια καλάι απ' το καλό και περίπου 250 ώρες να φτιάξω αυτό που ήθελα, δηλαδή έναν προενισχυτή που να έχει τη φυσικότητα, τον αέρα και τη ροή μιας πολύ καλής λάμπας (χωρίς ζουμιά), το χαμηλό του OPA627, την ταχύτητα του Death of Zen, 6 εισόδους, μοτοριζέ ποτ και να είναι αθόρυβος χωρίς καμμία ανάδραση. Όλα τα παραπάνω αναφερόμενα κυκλώματα δοκιμάστηκαν όπως επίσης και διάφορα discrete opamps, παραλλαγές του "τέρατος" του Hiraga, ακόμη και η Mashenka σε έκδοση προ...
Επιτέλους τα θαύμα έγινε.
Χάρη στο Σπύρο εκ Σουηδίας που μου τα έστειλε κάποτε δώρο, αυτά τα φετάκια μόνα τους με σαράντα χιλιάδες σουηδικά μικροφαράντ στην τροφοδοσία ώστε να μη χρησιμοποιηθεί σταθεροποίηση και χαθεί έστω κι ελάχιστη φυσικότητα (φυσικά κάποιος μπορεί να βάλει LM317 στα 37V κι ανθρώπινο πυκνωτικό φίλτρο) έκαναν το θαύμα τους. Το κύκλωμα παιδεύτηκε πολύ για να είναι σωστό στον παλμογράφο, στο αυτί και να πληροί τις όποιες πρακτικές προϋποθέσεις.
Η τάση τροφοδοσίας είναι 40V (υπάρχει μια επιπλέον έκδοση στα 20V) και η κατασκευή dual mono.
Χρησιμοποιήθηκαν 2 μικρού πακτωμένοι σε ρητίνη τοροειδείς μετασχηματιστές (ο άλλος που φαίνεται είναι για το μοτέρ του τηλεχειριζόμενου ποτ), knobs της Audio Note, vintage Fender καλώδιο σήματος με κεριά-λιβάνια κτλ, Input selector Alps, Alps motorized pot, Rifa - Mundorf MCAP - K75 - MIT πυκνωτές, Kiwame αντιστάσεις, Kimber 7N Teflon καλώδιο για την τροφοδοσία (+), AudioQuest μονόκλωνο στις γειώσεις. Τα διακοπτάκια πίσω είναι ένα για να γειώνει την ηλεκτρική γη στο δίκτυο και το άλλο για να ξεφορτίζει τους πυκνωτές με μια αντίσταση. Το κύκλωμα βρίσκεται κάτω από το μεταλλικό γειωμένο ημισφαιρίδιο (η αλλιώς σασί) για θωράκιση. Το δε κουτί είναι από μαχαιροπήρουνα που θα πάρω προίκα.
Το όνομα, για να προετοιμάσω, οφείλεται στις προφανείς οπτικές ομοιότητες της κατασκευής με το εν λόγω έδεσμα.
Το εν λόγω Rigatoni είναι παχύ, al dente, χωρίς να λασπώνει.
Αν μη τι άλλο είναι κάτι ιδιαίτερο.
Αυτή η οπτική αηδία παίζει μουσική. Ελπίζω να το έχω πίσω μέχρι τις γιορτές γιατί τώρα παίζει (δανεικό) στο χώρο κάποιου φίλου με μεγάλα Audio Research Ref + Marten Coltrane II και του αρέσει τόσο που αρνείται να μου το φέρει...
Last edited: