Prism Sound Lyra. Μεγάλοι Παίκτες, για το Παρόν και για το Μέλλον

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Prism Sound Lyra
Ψηφιακό interface που έχει όλα τα προσόντα για να γράψει ιστορία. Και μάλιστα όχι ένα, αλλά δύο. Lyra 1 ο μικρότερος αδελφός. Lyra 2 ο πιο μεγάλος. Και τα δυό αδέλφια είναι παιδιά του Ορφέα. Η μαμά Prism Sound δε χρειάζεται συστάσεις. Ελάχιστες εταιρείες έχουν τέτοια βαθειά τεχνογνωσία τόσο για τα αναλογικά, όσο και για τα ψηφιακά. Στον επαγγελματικό κόσμο ο Ορφεύς της Prism από τη μία πλευρά και η ULN-8 με τη Lio της Metric Halo από την άλλη βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην κορυφή των ψηφιακών interface, τόσο ως προς την ποιότητα, όσο για τις παρεχόμενες δυνατότητες. Στην υποτιθέμενη μεταξύ τους κόντρα δεν υπάρχει νικητής. Όσοι έτυχε να τα συγκρίνουν (πράγμα πολύ δύσκολο) αδυνατούν ν' αποφασίσουν. Όποιος επιλέξει θα επιλέξει μάλλον με βάση τις λοιπές δυνατότητες, όπου πράγματι έχουν κάποιες διαφορές.

Πολύ ωραία όλ' αυτά, όμως για τον μουσικόφιλο που θέλει ν' ακούει και όχι να παράγει μουσική υπάρχουν αξιοσημείωτες δυσκολίες. Τα μηχανήματα αυτά προέρχονται από τον επαγγελματικό κόσμο και χρειάζονται εκμάθηση για ν' αξιοποιηθούν. Και η σύνδεση με τις υπόλοιπες consumer συσκευές ούτε άμεση είναι, ούτε προφανής. Και το κόστος τους αρκετά υψηλό εδώ που τα λέμε.

Εδώ έρχεται η οικογένεια της Λύρας (ελληνικά παρακαλώ) να αλλάξει το σκηνικό. Όλη η ποιότητα και ο ήχος του Ορφέα χωρίς όμως το πλήθος εισόδων και εξόδων του. Κι' αυτά που κάνει όμως δεν είναι λίγα. Ψηφιακός μετατροπέας A/D και DAC υψηλής ποιότητας, προενισχυτής, προενισχυτής Phono, προενισχυτής μικροφώνου (ή δύο μικροφώνων στη Λύρα 2), με δυνατότητα σύνδεσης του μουσικού μας οργάνου και ενισχυτής ακουστικών. Μπορεί να γίνει η καρδιά ενός Hi-End συστήματος αναπαραγωγής, ή ενός μικρού μεν αλλά πολύ υψηλής ποιότητας στούντιο για το μουσικό ή τον ηχολήπτη που δεν μπορεί να διαθέσει τα χρήματα για το μεγάλο Ορφέα ή δεν χρειάζεται τις επιπλέον δυνατότητες.

Η οικογένεια της Lyra όμως δεν είναι απλά ο Ορφεύς χωρίς τα επιπλέον. Υπάρχουν και διαφορές. Η κυριότερη: Ο Ορφέας συνδέεται με Firewire, ενώ η Λύρα με USB. Κι' εδώ η Prism με το μοντέλο Lyra 2 ξεκινά μία καινοτομία: Την υποστήριξη της μεταφοράς ήχου (Audio) μέσω δικτύου. Και εφοδιάζει το μοντέλο αυτό επιπλέον και με θύρα Ethernet. Μ' αυτό τον τρόπο προετοιμάζεται και για το μέλλον, όταν θα οριστικοποιηθούν τα αντίστοιχα πρωτόκολλα μεταφοράς που πιθανόν ν' αντικαταστήσουν τα γνωστά μας S/PDIFF, AES, κλπ.

Πάντως όπως είναι τώρα, ειδικά η "μικρούλα" Lyra 1 έχει όλα όσα χρειάζεται ένας μουσικόφιλος για να την βάλει στο κέντρο του συστήματος αναπαραγωγής του, ενώ τα επιπλέον καλούδια της Lyra 2 απευθύνονται κυρίως στον ηχολήπτη, ή το μουσικό που κάνει ο ίδιος τη δική του παραγωγή.

Αλλά υπάρχει κι' άλλο πλεονέκτημα: Η οικογένεια της Lyra μπορεί να λειτουργήσει σε περιβάλλον Windows, Mac OS και επιτέλους για πρώτη φορά σε μηχάνημα αυτής της ποιότητας και κατηγορίας σε Linux! Αποκτάει λοιπόν μία ευελιξία που την κάνει ικανή να λειτουργήσει σε όλες τις πλατφόρμες και τη φέρνει μπροστά από τον ανταγωνισμό. (Η Metric Halo π.χ. λειτουργεί μόνο σε Mac).

Και η τιμή; 2050 Ευρώ για τη Lyra 1 και 2.495 Ευρώ για τη Lyra 2. (On-Line τιμή αντιπροσωπείας).

Όντας κάτοχος από καιρό του μεγάλου Ορφέα γνωρίζω πολύ καλά τον ήχο του. Ή μάλλον την πλήρη ουδετερότητα του και εξαιρετική του διαφάνεια. Με δεδομένο ότι αυτός ο ήχος περνάει τώρα σε δύο μηχανήματα μικρότερα μεν, αλλά ισάξια ποιοτικά και αρκετά χαμηλότερης τιμής θεωρώ ότι πρόκειται για μία πολύ θετική και ευχάριστη εξέλιξη.
********


Lyra USB Audio Interface Family​


lyra1_fp.jpg


lyra1_rp.jpg



lyra2_fp.jpg


lyra2_rp.jpg


********

The Lyra family of audio interfaces offers Prism Sound performance at its most affordable ever. They are based on the Orpheus audio path and clock circuitry, but in a smaller package for those who don't need eight channels of analogue I/O. There are two models Lyra 1 and Lyra 2.

Lyra is based on the new ARM Cortex-based processor design which offers class-compliant USB and Ethernet AVB interfacing, plus DSP and local mixing capacity beyond that of the present Orpheus platform.

Signal path
Analogue and digital input channels are available as inputs for your audio workstation software through the host computer's audio driver. Similarly, analogue and digital outputs and stereo headphone outputs can be played independently.

For low-latency foldback or monitoring to headphone or main outputs, each output pair (1-2, 3-4, digital out or the headphone output) can optionally be driven from the built-in DSP mixer with an individual local mix of any selection of inputs through the controller applet. All analogue inputs are electronically balanced with automatic unbalanced operation. Analogue outputs are electronically balanced with 'bootstrapping', i.e. level is maintained if one leg is grounded.

No-compromise, full Prism Sound audio quality
Lyra makes no compromises on audio quality. It is the result of years of research and development into digital audio conversion and extensive dialogue with Prism Sound's customers.

The Lyra design brief was: Prism Sound quality at an even more accessible price point. Lyra has the same no-compromise analogue front and back ends as its brother Orpheus, with the same fully-balanced-throughout architecture and the same isolation barriers protecting the analogue from digital and computer interference.

Lyra draws on Prism Sound's years of experience in developing digital audio products, including its range of audio test equipment, adopted by a wide variety of clients across the audio industry from pro-audio to consumer electronics. This experience means that Lyra is well-behaved both as a computer peripheral and an audio processor.

Reliability is vitally important in professional recording. Prism Sound has always made extensive use of precise software calibration techniques in its converters - pots and tweaks are always unreliable, so there are none.

The design team has gone to great lengths to minimise noise and interference, in particular hum. All of the analogue circuits have galvanic isolation, while the unit's electronically balanced I/O allows it to handle common mode interference sources as well as enabling trouble-free connection to unbalanced equipment.

It is often said that THD+N figures do not always correlate well with the perception of sound quality and this is true - partly because the traditional measures of THD+N or SINAD expressed as RMS figures are rather a broad measure. With this in mind, we have taken great care to make sure that not only is the RMS THD+N figure very good, but the Lyra noise and distortion spectrum is beyond reproach and that Lyra provides the most transparent listening experience.

Standards compliant USB interface
Prism Sound has taken on board the increasing importance of native processing power for professional users and the fact that software products for standard PC and Mac platforms have been greatly enhanced in recent years.

Prism Sound is probably best known for A/D and D/A converters such as the venerable ADA-8XR and Orpheus, which already provides a solution for those needing a FireWire interface. However, the flexibility and versatility of the ADA-8XR comes with a higher price tag, reflecting the fact that no other interface provides such exceptional audio performance or can work directly into Pro Tools Core/Processing cards, as well as running a concurrent DSD processor or FireWire interface.

For Lyra, we have created a unit that is compatible with the widest range of computer hardware by using a USB2 interface. This is a UAC2 (USB Audio Class 2) interface supported natively in Mac, Linux and Android, and in Windows via a driver.

Lyra is easy to connect to your computer and to your outboard gear. For Windows users ASIO and WDM drivers are provided, while for Mac OS X 10.4 or later, Lyra interfaces directly to Core Audio. For both Mac and PC platforms, there is a controller application to configure the unit and control its built-in mixer and other functions. Aside from the monitor and headphone level controls, everything else is operated solely from the Lyra controller application. The controller software opens on-screen as a separate panel alongside your existing editing software. Since Lyra is UAC2 compliant, it will also work in recent Linux and Android builds, although no control panel is provided.

Looking to the future, low-latency synchronised networked audio and video is now becoming a reality with the implementation of AVB (Audio Video Bridging), an IEEE 802.1 networking standard. Lyra 2 is planned to support AVB in future firmware updates.

Flexible Inputs and Outputs
Our professional users wanted a highly integrated solution with stereo inputs serving as line, instrument or microphone inputs, and line outputs that could be used for stereo monitoring, mastering and/or foldback to performers. Lyra offers up to four monitoring outputs, digital inputs and outputs as stereo AES3 or S/PDIF or up to 8 channels of digital I/O on the ADAT optical format, plus stereo headphones.

Lyra's analogue inputs support various capabilities. Lyra has the same excellent mic amps as Orpheus with software-controlled gain in 1dB steps, switchable phantom power, a 20dB pad - and very low noise and distortion. These inputs are auto-sensing with software over-ride. On Lyra 1, channel 1 can be instrument or line, channel 2 can be microphone or line. On Lyra 2, inputs 1 and 2 can be microphone, instrument or line. Analogue inputs have individually-selectable Prism Sound "Overkiller" peak limiters built in, just as on the higher-priced ADA-8XR and Orpheus, to catch those fast transients. The Overkiller threshold automatically follows the operating line-up level selection (+4dBu or -10dBV). Overkillers are ideal for percussive sounds, particularly drums, where headroom can be a problem.

The co-axial digital I/O port can be switched in the Lyra 2 controller applet between S/PDIF and AES3 formats. This control changes the operating voltage and the Channel Status format and is complemented by two in-line adaptor leads that provide external XLR connections for AES3 devices. The optical digital I/O ports on Lyra 2 can also be configured as ADAT I/O. Other connections include wordclock sync I/O on BNC connectors (Lyra 2 only).

Digital Mixer
Our customers also identified a need for a unit that could provide low latency foldback to performers, particularly when tracking and overdubbing. In answer to this need, Lyra has a built-in digital mixer that can be configured from the host computer to provide foldback feeds to performers, each with their own stereo mix of workstation playback and any of the inputs.

The question of latency in computer interfaces, especially USB and FireWire boxes, is an important one. Obviously there are situations where the round-trip latency needs to be really short, like in overdubbing. The problem is that even if the latency on the interface and in the driver is as short as it could ever be, a native DAW is busy with plug-ins and other software and buffer times are probably set long. The only answer is to provide local foldback mixing in the interface. This is not new, and other products feature it, but most local mixers in competitive products are just too basic. Lyra provides 'console quality' local mixing - each output has its own independent mixer, with channel strips for all inputs and workstation feeds, complete with fader, pan/balance pot, solo and mute buttons, and full metering. Strips can be stereo or mono, and the mixes are dithered with filtered coefficients, just as in a top-end digital mixer.

There is a very small residual delay through the A/D and D/A conversion process in the foldback path, mostly from filters used for decimation and interpolation. However, with the low-latency Prism Sound DSP mixer, the worst-case delay through the A/D and D/A path is only 0.5ms and is significantly less at higher sampling rates - to put this into perspective, it's equivalent to standing approximately 15cm (6 inches) further from a speaker and is generally reckoned to be small enough not to be problematic.

Although the unit's outputs will mainly be used for monitoring or foldback, the fact that they are of such high quality makes them suitable for a range of other applications such as insertion points, analogue summing or driving analogue mastering chains.

Sample Rate Conversion and Noise Shaping
The digital output is equipped with the four Prism Sound SNS noise-shaping curves and includes Prism Sound's renowned synchronous sample-rate conversion (Lyra 2), allowing outputs to various external devices at other sampling rates. The sample-rate converter can be used at the outputs as well as the inputs, so as well as dealing with unsynchronised or wrong-rate digital inputs, Lyra can also generate, say, a live 44.1kHz output from a 96kHz session. Since Lyra also includes the full suite of the famous Prism Sound 'SNS' noise shapers, you can also reduce to 16-bits for CD at mastering-house quality. Lyra 1 supports sample rate conversion on the input only.

Unsurpassed Jitter Rejection
In the 1990s Prism Sound pioneered testing of sampling and interface jitter and as a result our digital audio products deliver unsurpassed jitter rejection. Prism Sound digital audio products lock up fast and re-generate ultra-stable clock outputs. Another aspect of the traditional Prism Sound converter that is retained was the clocking - it's just as important as analogue-path considerations sound-wise. Lyra uses the same CleverClox dual digital phase-locked loop (DPLL) circuitry as Orpheus so whether it's providing a high-quality master clock for the rest of the room (Lyra 2 only), or dealing with a jittery clock from outside, Lyra is as rock-steady as its forbears.

Support
Over the years, Prism Sound's reputation for audio quality has been matched by its reputation for after-sales support and technical advice. Lyra has the benefit of that support and customers have access to one of the best technical teams in the business.


The Last Word
We believe that Lyra delivers exactly what our personal studio customers have asked for - all the performance of a Prism Sound product in a dedicated USB unit that handles line, microphone and instrument inputs with good foldback and monitoring capabilities, yet at an even more accessible price tag. We are confident that customers using the new Lyra converter will agree that it sounds as good as it looks.
********
 
Last edited:

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,651
Sonus Naturalis μπράβο για την παρουσίαση :)

Το σπίτι του 802.1AVB είναι εδώ http://ieee802.org/1/pages/avbridges.html
Ως τώρα γνώριζα μόνο την open source υλοποίηση της xmos http://www.xmos.com/discover/possibilities/audio και ης Xilinx http://www.xilinx.com/products/intellectual-property/DO-DI-EAVB-EPT.htm
Δε ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό σήμερα σε μεγάλη κλίμακα τύπου ΜΑΝ (Metropolitan Area Network), αλλά σε τοπικό δίκτυο LAN (Local Area Network), πιθανά να χρησιμοποιείται είδη.
Είναι layer 2 πρωτόκολλο, πράγμα που σημαίνει ότι αρχικά δε χρειάζεται ο χρήστης να ασχοληθεί με IP διευθύνσεις κ.ο.κ. (layer 3 – αν και εφαρμογές θα το χρησιμοποιούν) και παρέχει βασικές υπηρεσίες όπως συγχρονισμός, queues, και QoS μέσω Resource Reservation.
Από όσο διαβάζω έχουν μέσα επεξεργαστή ARM Cortex (όπως και πάρα πολλά κινητά τις εποχής μας) δε ξέρω εάν τρέχει και ολόκληρο embedded λειτουργικό εσωτερικά.
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Μερικά Reviews

Η Lyra είναι πολύ καινούργια ακόμα σχεδόν δεν υπάρχουν κριτικές (reviews) γι' αυτήν την ίδια.
Η μοναδική που έχω βρεί είναι preview Sound on Sound, εδώ:

Είναι βέβαιο όμως ότι η εταιρεία θέλησε να περάσει όλο τον ήχο του μεγάλου Ορφέα, αλλά σε μικρότερο μέγεθος. Συνεπώς reviews που έχουν γραφτεί γι' αυτόν μπορούν να είναι εξ ίσου χρήσιμα:

http://www.audioasylum.com/cgi/vt.mpl?f=pcaudio&m=66372
Από το γνωστό μας Computer Audio Asylum

http://thedspproject.com/prism-sound-orpheus-review
Από τη σκοπιά του ηχολήπτη. Σύγκριση και με τον Bryston BDA-1.

http://mixonline.com/gear/reviews/review-prism-sound-orpheus-firewire-interface/
Από το Mixonline. Εδώ ο συντάκτης πειραματίζεται και κάνει άμεσες συγκρίσεις με άλλους Converters. Apogee Rosetta 800 (+Apogee Big Ben Master Clock) και Mytek Digital 8 X 192 AD/DA. Τα αποτελέσματα είναι εντελώς υποκειμενικά, όπως ομολογεί κι' ο ίδιος, έχουν όμως ενδιαφέρον.

http://www.prosoundnetwork.com/article/Prism-Sound-Orpheus-FireWire-Interface/8542#
Από το Prosound. Συνοδευόμενο από αρκετές μετρήσεις.

http://www.soundonsound.com/sos/sep08/articles/prismorpheus.htm?print=yes
Από το Sound on Sound.

http://www.proaudioeurope.com/index.php?id=126
Άλλη μία για ηχολήπτες.

http://www.hifinews.co.uk/news/article/prism-sound-orpheus-pound;3495/7604
Κι' άλλη μία από τη σκοπιά ενός audiophile. Εδώ έχω ένα σχόλιο: Είμαι πολύ δύσπιστος σε όσα γράφει για τα Mac Mini. Υποψιάζομαι πως κάτι δεν έκανε καλά. Στο δικό μου μηχάνημα όταν έκανα Firmware Upgrade προτίμησα να το δώσω να γίνει σε Mac, όπου είχα περισσότερη εμπιστοσύνη και δεν την έκανα από τα Windows, παρ' όλο που αυτά χρησιμοποιώ.

Και φυσικά η "κόντρα" με την αντίπαλη Metric Halo. Τι νομίζετε, πως οι επαγγελματίες δε γουστάρουν τις κόντρες; Μάλλον βγαίνουν ισοπαλία. Όμως ...διαβάστε και διασκεδάστε!
http://www.gearslutz.com/board/high-end/415268-prism-orpheus-vs-uln-8-metric-halo-sound-quality.html
Θα διαπιστώσετε ότι οι μετέχοντες έχουν εξ αρχής τις συμπάθειες τους και τα στρατόπεδα είναι μοιρασμένα. :laugh:

Πάντως οι δύο Lyra, όπως είναι τώρα, χωρίς περιττά για τον κοινό μουσικόφιλο χαρακτηριστικά, με πολλή χαμηλότερη τιμή παίζουν σχεδόν χωρίς αντίπαλο.
Τουλάχιστον ώσπου η Metric Halo να κάνει την επόμενη κίνηση!:cool:

Υ.Γ. Μ' αυτή την αφορμή δόθηκε η ευκαιρία να γράψω μερικές γραμμές και για τον Ορφέα που ένώ τον έχω τόσον καιρό, δεν έκανα τον κόπο να τον παρουσιάσω...
 

VetNik

AVClub Addicted Member
1 February 2008
1,498
Οταν βγήκε η lyra 1 υποστήριζε μέχρι 24/96.
Στη συνέχεια είπαν οτι θα την αναβαθμίσουν σε 24/192.
Ξέρουμε κάτι;
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Re: Απάντηση: Prism Sound Lyra. Μεγάλοι Παίκτες, για το Παρόν και για το Μέλλον

Η πληροφορία δεν μπορεί να είναι ακριβής. Θα ήταν τουλάχιστον αστείο. Ο μεγάλος Ορφέας έχει 192/24 εξ αρχής. Ο ADC και DAC είναι ο ίδιος. Μόνο οι είσοδοι-έξοδοι είναι λιγότερες.
 

VetNik

AVClub Addicted Member
1 February 2008
1,498
Re: Απάντηση: Prism Sound Lyra. Μεγάλοι Παίκτες, για το Παρόν και για το Μέλλον

Η πληροφορία δεν μπορεί να είναι ακριβής. Θα ήταν τουλάχιστον αστείο. Ο μεγάλος Ορφέας έχει 192/24 εξ αρχής. Ο ADC και DAC είναι ο ίδιος. Μόνο οι είσοδοι-έξοδοι είναι λιγότερες.

και μαλιστα απο το μεγaλυτερο περιοδικο του χωρου, το sound on sound

The simpler Lyra 1 interface is described as a two-in/two-out interface, and is aimed at the quality-conscious musician. It shares the same underlying platform and technology as the Lyra 2, but has substantially reduced interfacing, and only supports sample rates up to 96kHz. The Lyra 1 model lacks the AVB port, wordclock I/O, ADAT and coaxial S/PDIF interfacing of its more expensive sibling, although it does retain optical S/PDIF in and out (still with SRC on the input side). On the analogue front it has only two rear panel analogue balanced line outputs, while the two inputs are restricted to a choice of mic or balanced line on channel one, and instrument or balanced lin

http://www.soundonsound.com/sos/nov12/articles/prism-lyra-preview.htm
 

Totsipaki

Supreme Member
27 February 2007
5,054
Μου φαίνεται οτι τώρα που οι σοβαρές επαγγελματικές εταιρίες μυρίστηκαν "ψαχνό" στο HI-FI θα "κλείσουν σπίτια" και όσα δεν κλείσουν θα ζοριστούν αφού ο ανταγωνισμός θα είναι αδυσώπητος και σκληρός και χωρίς τα τερτίπια των κλασσικών HI-FI κατασκευαστών που ενίοτε "ανακαλύπτουν τον τροχό μερικές χιλιάδες χρόνια μετά" και τον χρεώνουν στο βάρος του σε χρυσό.

Εμπρός στον δρόμο που χάραξαν ο WEISS και η Benchmark!... :ridinghorse:
 

sokmav

AVClub Fanatic
5 February 2012
14,227
Απάντηση: Re: Prism Sound Lyra. Μεγάλοι Παίκτες, για το Παρόν και για το Μέλλον

Μου φαίνεται οτι τώρα που οι σοβαρές επαγγελματικές εταιρίες μυρίστηκαν "ψαχνό" στο HI-FI θα "κλείσουν σπίτια" και όσα δεν κλείσουν θα ζοριστούν αφού ο ανταγωνισμός θα είναι αδυσώπητος και σκληρός και χωρίς τα τερτίπια των κλασσικών HI-FI κατασκευαστών που ενίοτε "ανακαλύπτουν τον τροχό μερικές χιλιάδες χρόνια μετά" και τον χρεώνουν στο βάρος του σε χρυσό.

Εμπρός στον δρόμο που χάραξαν ο WEISS και η Benchmark!... :ridinghorse:

Και πολύ καλά θα κάνουν να κλείσουν.
Ποιος άλλωστε μπορεί να παραγνωρίσει το γεγονός πως ότι σύγχρονο ακούμε της προκοπής έχει παραχθεί είτε από Prism είτε από Metric;
Κι αφού κατέχουν τα της ηχογράφησης,είναι δυνατόν να μην κατέχουν τα της (πιστής) αναπαραγωγής;
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
Και πολύ καλά θα κάνουν να κλείσουν.
Ποιος άλλωστε μπορεί να παραγνωρίσει το γεγονός πως ότι σύγχρονο ακούμε της προκοπής έχει παραχθεί είτε από Prism είτε από Metric;
Κι αφού κατέχουν τα της ηχογράφησης,είναι δυνατόν να μην κατέχουν τα της (πιστής) αναπαραγωγής;
Και Mytek και EMM Labs και DAD και Lavry και Apogee και Burl Audio. Και Lynx. Και Merging Technologies (Pyramix). Έτσι, για ν' αναφέρουμε μερικά ονόματα, όχι και πολύ γνωστά στον κόσμο του Hi-Fi/Hi-End.

Εμένα ο φόβος μου είναι πως μπορεί όλες οι καταξιωμένες εταιρείες του επαγγελματικού χώρου, αν μυριστούνε "ψωμί" από την άλλη μεριά, να χαλάσουν το γλυκό για όλους.

Κάτι που έκανε η dCS, η οποία εγκατέλειψε όλως διόλου τα επαγγελματικά.
 

sokmav

AVClub Fanatic
5 February 2012
14,227
Απάντηση: Re: Prism Sound Lyra. Μεγάλοι Παίκτες, για το Παρόν και για το Μέλλον

Και Mytek και EMM Labs και DAD και Lavry και Apogee και Burl Audio. Και Lynx. Και Merging Technologies (Pyramix). Έτσι, για ν' αναφέρουμε μερικά ονόματα, όχι και πολύ γνωστά στον κόσμο του Hi-Fi/Hi-End.

Εμένα ο φόβος μου είναι πως μπορεί όλες οι καταξιωμένες εταιρείες του επαγγελματικού χώρου, αν μυριστούνε "ψωμί" από την άλλη μεριά, να χαλάσουν το γλυκό για όλους.

Κάτι που έκανε η dCS, η οποία εγκατέλειψε όλως διόλου τα επαγγελματικά.

..κάτι πάρα πολύ πιθανό αν λάβουμε υπ' όψιν μας την κίνηση της Metric πχ.,πoυ εκτός της απλής ULN-2,παράγει και μια παραλλαγή της με Jensen μετασχηματιστές ως πιο 'audiophile'.Εδώ.
 

Sonus Naturalis

Μέλος Σωματείου
12 July 2009
9,099
Αθήνα, Ηλιούπολη
..κάτι πάρα πολύ πιθανό αν λάβουμε υπ' όψιν μας την κίνηση της Metric πχ.,πoυ εκτός της απλής ULN-2,παράγει και μια παραλλαγή της με Jensen μετασχηματιστές ως πιο 'audiophile'.Εδώ.
Όχι, αυτό δεν έχει σχέση. Αφορά μία αλλαγή στο κύκλωμα των προενισχυτών μικροφώνων, ώστε να αποκτήσουν συγκεκριμένο χαρακτήρα. Λιγότερο ακριβή, λιγότερο υψηλής πιστότητας, αλλά πιο "αναλογικό", πιο ζεστό. Κάτι ανάλογο με αυτό που κάνει η Burl στους δικούς της converters.

Σ' ευχαριστώ για το link πάντως. Δεν είχα υπ' όψη μου αυτό το Hardware option.
 

sokmav

AVClub Fanatic
5 February 2012
14,227
Απάντηση: Re: Prism Sound Lyra. Μεγάλοι Παίκτες, για το Παρόν και για το Μέλλον

Όχι, αυτό δεν έχει σχέση. Αφορά μία αλλαγή στο κύκλωμα των προενισχυτών μικροφώνων, ώστε να αποκτήσουν συγκεκριμένο χαρακτήρα. Λιγότερο ακριβή, λιγότερο υψηλής πιστότητας, αλλά πιο "αναλογικό", πιο ζεστό. Κάτι ανάλογο με αυτό που κάνει η Burl στους δικούς της converters.

Σ' ευχαριστώ για το link πάντως. Δεν είχα υπ' όψη μου αυτό το Hardware option.

Ομολογώ πως μου ξέφυγε πως ήταν μόνο για τον προενισχυτή των μικροφώνων,μάλλον είδα αυτό που θα ήθελα να δω,χε χε...
Ευχαριστώ για την διόρθωση.
 

Totsipaki

Supreme Member
27 February 2007
5,054
Άν και ο κίνδυνος μετάλλαξης των εταιριών που συζητάμε σε HI-END δεινοσαύρων είναι ορατός απο την άλλη έτσι θα έχαναν το συγκριτικό τους πλεονέκτημα σε σχέση με τους πιό κλασσικούς και ονομαστούς παίκτες.

Μεσοπρόθεσμα νομίζω οτι το πράγμα θα κάτσεικάπου ενδιάμεσα μεταλάσσοντας και τους μεν και τους δε και εξαφανίζοντας απο τον χάρτη τους πιό αδύναμους κυρίως σε τεχνογνωσία. Τελικά κερδιαμένος θα είναι ο καταναλωτής που θα απολαμβάνει πολλά περισσότερα για αυτό που ξοδεύει.
 

sokmav

AVClub Fanatic
5 February 2012
14,227
Η τεχνογνωσία υπάρχει καιρό.Και κάνει άλματα σε πεδία απείρως δυσκολότερα απ' τον ήχο.
Και είναι να αναρωτιέται κανείς για το πόσο λίγη εξέλιξη έχει ο ήχος σε σχέση με οτιδήποτε άλλο.
Οι λόγοι γνωστοί,ο πολύς κόσμος δεν ενδιαφέρεται και τόσο για το hi-fi.
Ακούει την μουσικούλα όπως να 'ναι και είναι οκ.
Ακόμα και στον τομέα των υπολογιστών,οι πολλές κάρτες ήχου απευθύνονται πιο πολύ στους παιχνιδάδες,με ελάχιστες εξαιρέσεις.
Σε επικοινωνία που είχα πριν χρόνια με την Gigagyte που είναι κολοσσός,μου είχαν απαντήσει πως το project μιας audiophile μητρικής θα ήταν αστεία εύκολο (dead silly,οι ακριβείς λέξεις),όμως χωρίς τους εκατομμύρια αποδέκτες που την ενδιαφέρουν ως πελατεία.
Απομένουν οι επαγγελματικές,κάποιες λογικής τιμής,οι κινέζικες και οι high-end.
Και μάλλον οι πρώτες φαίνεται να αρχίζουν την επίθεσή τους με όπλο την πείρα και τεχνογνωσία τους όπως πολύ σωστά είπε ο φίλος από πάνω.
Και οι χαιεντάδικες βέβαια δεν θα παραδοθούν αμαχητί...
Ειδικά για αυτούς που ισχύει το 'άκουγε και μη ερεύνα"...
 

Totsipaki

Supreme Member
27 February 2007
5,054
To "πλήρωνε και μη ερεύνα" ήταν το πρόβλημα... Και είχε γαλουχίσει γενιές και γενιές μαζοχιστών Audiophile..
 

kostas k

AVClub Addicted Member
19 June 2006
1,952
Μελίσσια
Re: Απάντηση: Re: Prism Sound Lyra. Μεγάλοι Παίκτες, για το Παρόν και για το Μέλλον

Μου φαίνεται οτι τώρα που οι σοβαρές επαγγελματικές εταιρίες μυρίστηκαν "ψαχνό" στο HI-FI θα "κλείσουν σπίτια" και όσα δεν κλείσουν θα ζοριστούν αφού ο ανταγωνισμός θα είναι αδυσώπητος και σκληρός και χωρίς τα τερτίπια των κλασσικών HI-FI κατασκευαστών που ενίοτε "ανακαλύπτουν τον τροχό μερικές χιλιάδες χρόνια μετά" και τον χρεώνουν στο βάρος του σε χρυσό.

Εμπρός στον δρόμο που χάραξαν ο WEISS και η Benchmark!... :ridinghorse:


Και πολύ καλά θα κάνουν να κλείσουν.
Ποιος άλλωστε μπορεί να παραγνωρίσει το γεγονός πως ότι σύγχρονο ακούμε της προκοπής έχει παραχθεί είτε από Prism είτε από Metric;
Κι αφού κατέχουν τα της ηχογράφησης,είναι δυνατόν να μην κατέχουν τα της (πιστής) αναπαραγωγής;

Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι ο επαγγελματικός ήχος (όπως ορίζεται αυτός) δεν είναι αρεστός σε πολλούς, αν όχι στους περισσότερους από εμάς.
Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι σημασία έχει ο άλλος να γουστάρει. Και αν κάποιος γουστάρει να τα ακουμπάει χοντρά σε συσκευές με ακριβό περιτύλιγμα και «ζεστό» ήχο, τότε με γεια του με χαρά του και λόγος δεν μας πέφτει.