DSD στο λεπτό, και κρατάς και το παλιό σου DAC... Schiit Loki !!

Chris1967

Supreme Member
11 September 2010
Schiit Loki βασίζεται στο πασίγνωστο C media 6631A για την μετατροπή από USB, και DAC έχει το Asahi Kasei AKM4396...

Παίζει μόνο DSD αλλά μπορείτε να συνδέσετε την αναλογική είσοδο του με την αναλογική έξοδο του υπάρχοντος DAC σας (κάτι σαν pass through) για ένα ολοκληρωμένο σύστημα όλων των δειγματολειψιών.

Ασφαλώς παίζει και μόνο του αλλά μόνο DSD...

στα 149 δολάρια, φαντάζει καλή αγορά ειδικά αν κάποιος έχει ήδη ένα πολύ καλό DAC χωρίς την δυνατότητα DSD...

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
φθηνό όντως
Το passthrough άχρηστο πάντως μου φαίνεται
Γιατί να βάλεις το άλλο dac σου να περνά μέσα από αυτό το μαραφέτι?
Σε άλλη είσοδο του προ θα το έβαζα

Chris1967

Supreme Member
11 September 2010
Επειδή είναι κατασκευασμένο για τα προϊόντα Schiit που είναι αποκλειστικά για ακουστικά (ενισχυτές ακουστικών) και έχουν μία είσοδο, το pass thru, είναι αναγκαία λύση...

Gojakla

Supreme Member
20 May 2009
Βρίσκω το παρακάτω κείμενο πολύ σαφές και τίμιο...

What the hell is DSD?
DSD is an acronym for Direct Stream Digital, which is the encoding format used by SACDs. SACDs will not output DSD, due to licensing restrictions. However, some recordings are now available in DSD format, which can be played from a PC or Mac via USB. This DAC decodes DSD.

Where can I get some of this DSD stuff?
2L
Acoustic Sounds
Blue Coast
Channel Classics
Downloads Now
DSDfile.com
High Definition Tape Transfers
HighResAudio

I thought you guys weren’t so hot on DSD?
One of the big reasons we weren’t thrilled about DSD is the fact that the decoding requirements for DSD are very different than PCM—which dictates a different output stage, notch filters, etc. Mixing the two in a single DAC would require compromises on one or both—or heroic design workarounds that would increase cost significantly. So we decided to do it as a separate box—and, in the process, create a product that can add DSD to any DAC, not just our own.

So I can use this with Bifrost?
Of course. You can also use it with Modi, Gungnir, or any other DAC. To use a DAC with RCA outputs with Loki's built-in switching system, just hook up the output of your current DAC to Loki. Listen to DSD via Loki, and press the front-panel button when you want to listen to PCM via your current DAC.

Wait. I can use Loki with any DAC?
Right.

Are you saying I can add true DSD capability to any DAC for $149?
Yes. You aren’t so hot on this “comprehension” thing, are you?

Holy schiit!
Technically, that’s not a question, but yes.

Can I use Loki with a Raspberry Pi for streaming?
Yes, Loki works with RaspyFi for the Raspberry Pi to create an inexpensive DSD server.

Can I use Loki with all of my music, including non-DSD music, AKA PCM?
Yes, you can convert all your music to DSD on the fly with JRiver and Foobar if you want to use Loki as your only DAC.

Well, hell, this thing can’t sound any good, it’s only $149.
Actually, Loki sounds better than a lot of DSD decoders, even megabuck ones. Why? Because we’re not trying to decode both DSD and PCM with the same DAC and filter stage. Loki is optimized for one thing, and one thing only: to decode DSD.

Yeah, but is it really DSD, or are you converting to PCM?
Yes, Virginia, it’s really DSD. Loki accepts the DSD over PCM (DoP) USB packet spec, where real DSD is sent over USB without conversion to PCM. It then unpacks and reassembles the actual, bit-for-bit perfect DSD datastream with custom Schiit code implemented on a 32-bit Microchip controller. Yes, this is our own proprietary solution, developed in-house for this specific use. No, we aren’t a bunch of boobs in a garage, like some people want you to think.

What players does Loki work with?
On the Mac, Audirvana, JRiver, and Pure Music. On the PC, Foobar and JRiver. These are the ones we’ve tested and confirmed to work. Others may also work, but we make no guarantees. Expect to spend plenty of time setting up your PC to run right with DSD. Sorry, complain to Microsoft about their crap support for audio.

If I've already got a USB DAC, how do I connect Loki?
With another USB cable. You'll have a USB cable running to your current DAC, and another to Loki. Loki reports as "Schiit DSD Audio Device," with a different USB ID, so there's no problem running both, say, a Schiit USB DAC and a Loki. You can run the output of your current USB DAC through Loki for switching convenience. On your computer, you can switch between DACs using your player software (usually.)

Can I use Loki with an SACD player?
Nope, SACD players output only PCM. Thank Sony and their copy protection. We think Sony and Microsoft have secret meetings about how they can make life more difficult for audiophiles.

What about DSD128 and DSD256 and DXD and other audiophile unicorn formats out there?
We hear you, but first, let’s see if those unicorn formats ever get more than, say, 27 recordings available. Recordings that people want to listen to, that is. If that happens, there’s no reason we can’t make a bigger badder add-on box with, say, DSD 2X and balanced in/out.

Η τελευταία πρόταση ειδικά... :2thumb22sup:

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
Επειδή είναι κατασκευασμένο για τα προϊόντα Schiit που είναι αποκλειστικά για ακουστικά (ενισχυτές ακουστικών) και έχουν μία είσοδο, το pass thru, είναι αναγκαία λύση...
Οκ τότε έχει κάποια προιοντική λογική
(αν και μετά μου φαίνεται αστείο ότι γραφούν για Modular / upgradeable αρχιτεκτονικές κ.ο.κ.)

Γενικά μια συμπάθια την έχω και εγώ για την εταιρία μιας και βγάζει και οικονομικά προϊόντα.

Αν και δε μπορώ να συμφωνήσω πάντα για την τιμιότητα τους λ.χ.

Can I use Loki with all of my music, including non-DSD music, AKA PCM?
Yes, you can convert all your music to DSD on the fly with JRiver and Foobar if you want to use Loki as your only DAC.

ΝΤαξ για φακίρηδες είναι αυτή η συμβουλή!!!!
Από τη μια γραφουν με χύμα γλώσσα για MS / sony κτλ. Για να κερδίσουν τις ενυπώσεις και από την άλλη γραφουν το παραπάνω.
ΙΜΗΟ αν ήθελαν να είναι τίμιοι και εντυπωσιακοί ας έγραφαν¨

Μην είστε τρελοί! Σιγά μην μετατρέψτε τα PCM/flac σας!!!

Gojakla

Supreme Member
20 May 2009
Απαντά όμως στην ερώτηση "Αν θέλω να το δουλέψω σαν το ένα και αποκλειστικό Dac"...

Πώς αλλιώς θα είχε κάποιος ΜΟΝΟ το Schiit σαν παπάκι?

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
Πανω που ελεγα να στειλω το W4S DAC 2 μου για DSD upgrade (κοντα στα 400 οι αθλιοι...:p)

Μαλλον θα τσιμπήσω δαύτο.

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
Απαντά όμως στην ερώτηση "Αν θέλω να το δουλέψω σαν το ένα και αποκλειστικό Dac"...

Πώς αλλιώς θα είχε κάποιος ΜΟΝΟ το Schiit σαν παπάκι?

Για αυτό λέω απάντηση για φακίρηδες :Banane0:

Μα ποιος φακίρης θα το ήθελε αυτό ???

Πανω που ελεγα να στειλω το W4S DAC 2 μου για DSD upgrade (κοντα στα 400 οι αθλιοι...:p)

Αν τσιμπήσεις "δαύτο" βέβαια θα ακούς το AKM4396 ως DAC chip, έτσι; Όχι το ES9018 που ξέρεις και αγαπάς..

sokmav

AVClub Fanatic
5 February 2012
Απάντηση: Re: DSD στο λεπτό, και κρατάς και το παλιό σου DAC... Schiit Loki !!

Αν τσιμπήσεις "δαύτο" βέβαια θα ακούς το AKM4396 ως DAC chip, έτσι; Όχι το ES9018 που ξέρεις και αγαπάς..

Το ίδιο chip δεν έχει και η EMU;(Και το μεγάλο Esoteric βέβαια κι άλλα πολλά...)
Που το θυμηθήκανε από το 2004;

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007

Παίδες, όσοι το σκέπτεστε για old-dac-upgrade, ξανά-σκεφτείτε το
Δε βολεύει με τίποτα το μοντέλο με τα δυο usb.
Και το έξτρα interconnect μεταξύ dac και αυτού του dsd-box

Τι θα έχετε για default audio device, τι θα έχετε για setup στον player, ή θα έχετε δύο players … ένα για το καθένα και άλλα …

Νταξ αν είναι έτσι να βάλουμε και ένα phono μετά το ‛old’-dac και το dsd-box :D

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
Re: Απάντηση: Re: DSD στο λεπτό, και κρατάς και το παλιό σου DAC... Schiit Loki !!

Που το θυμηθήκανε από το 2004;

γιατί?
μακρυά είναι το 2004?
ξέρεις τι τσιπάκια φοράνε άλλα....?
του βωβού κινηματογράφου...

sokmav

AVClub Fanatic
5 February 2012
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: DSD στο λεπτό, και κρατάς και το παλιό σου DAC... Schiit

γιατί?
μακρυά είναι το 2004?
ξέρεις τι τσιπάκια φοράνε άλλα....?
του βωβού κινηματογράφου...

:grinning-smiley-043:flipout:

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
Παιδιά στο μέλλον θα βγουν άπειρες ανάλογες συσκευές με χαμηλότατο κόστος ... ήδη κάτι είχα ανεβάσει εδώ ...

Gojakla

Supreme Member
20 May 2009
Παιδιά στο μέλλον θα βγουν άπειρες ανάλογες συσκευές με χαμηλότατο κόστος ... ήδη κάτι είχα ανεβάσει εδώ ...
Είναι πολύ ωραία φάση να αρχίσουν να βγαίνουν αξιόλογα, ολοκληρωμένων δυνατοτήτων μηχανάκια σε προσιτές τιμές... :music-smiley-005: