Απαραδεκτη LG Electronics Greece

22 November 2015
4
Στις 28/09 αγόρασα την τηλεόραση LG 43LF630V LED SMART TV στα 524 euro.
Είμαστε από μετακόμιση σε αλλη περιοχή της Ελλάδος κ καινούριο σπίτι κ δεν την χρησιμοποιησαμε εξ' αρχης.Την τοποθετήσαμε σε λειτουργιά τέλη Οκτωβρίου. Εκ πρώτης δεν παρατηρήσαμε κάτι. Στην πορεία, καθώς ξεκινήσαμε να παρακολουθουμε τηλεόραση και ταινίες γενικότερα παρατηρήσαμε 2 λεύκες γραμμές στο κατω κ στο πανω μερος της τηλεόρασης. Οταν κάποιος το δει με την πρώτη ματια δεν αντιλαμβανεται κατι. Οταν όμως μπει το μαύρο, κόκκινο κ μπλε χώμα εκει γίνετε ο χαμός. Φαίνονται πεντακάθαρα. Σε γρήγορη κινηση επίσης αντιλαμβανομαστε οτι το panel ειναι γεμάτο σκιες. Δεν ειναι ευκολο να το αποθανατίσει ο φακός του κινητού αλλα εδω θα δειτε μια προσπάθεια μου.

Με την άψογη επικοινωνια μου με την LG Electronics Greece, άμεσα μου έστειλαν να την παραλάβει ο αντιπρόσωπος - τεχνικός της περιοχής. Ο τεχνικός ηταν σωστός κ συνεργάσιμος κ εκανε οτι μπορούσε για να με εξυπηρετήσει. Ομως με τα δείγματα που έστειλε στην LG και την περιγραφή του, η απάντηση ηταν πως ειναι "φυσιολογικό" και δεν μπορει να γινει κατι.
Εχω δει σε φιλο την ιδια τηλεόραση στις 49 inches και δεν ειχε κατι τετοιο. Ειδα σε κατάστημα public την ιδια τηλεόραση και ηταν άψογη.
Τι μπορω να κανω σε αυτη την περιπτωση?

 

Attachments

  • WP_20151120_18_13_26_Rich2.jpg
    WP_20151120_18_13_26_Rich2.jpg
    84.7 KB · Views: 269
  • WP_20151120_18_12_39_Rich1.jpg
    WP_20151120_18_12_39_Rich1.jpg
    66.4 KB · Views: 267
  • WP_20151120_18_04_45_Rich2.jpg
    WP_20151120_18_04_45_Rich2.jpg
    92.4 KB · Views: 266
  • WP_20151120_18_02_52_Rich2.jpg
    WP_20151120_18_02_52_Rich2.jpg
    59 KB · Views: 265

Leonid

AVClub Addicted Member
29 June 2010
2,813
Να επικοινωνήσεις ξανά μαζί τους και πιο πιεστικά και να τους στείλεις τις φωτογραφίες που έβαλες εδώ. Μπορεί η LG να μην έχει και τα καλύτερα πάνελ σε Led Lcd λόγω IPS αλλά για το σέρβις της δεν έχει κακό όνομα ( στις περισσότερες των περιπτώσεων ) αλλά ότι μπορεί να το αποφύγει, θα το προσπαθήσει. Εταιρεία είναι και αυτή, για αυτό πίεσέ τους πολύ....
 

vas_papavas

Supreme Member
21 December 2010
8,849
το μόνο που απομένει είναι πίεση προς την lg και ενδεχόμενη επικοινωνία με τα κεντρικά της στην ευρώπη.

Σε περιπτώσεις που η τηλεόραση δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί άμεσα (και πολλές φορές είναι κάτι φυσιολογικό μιας και τρέχουν αρκετές προσφορές) καλό είναι να ανοίγεται και να στήνεται κάπου πρόχειρα για να επιβεβαιωθεί η σωστή λειτουργία της. Αν κάτι πάει στραβά μπλέκεις με το κατάστημα και ζητάς αλλαγή. Αν περάσουν οι μέρες του doa μπλέκεις με την αντιπροσωπεία.

είχαμε και στον παρελθόν περίπτωση με μέλος που βρήκε σε καλοκαιρινή προσφορά την samsung 6200 και η τηλεόραση ήρθε μόλις έφευγε για διακοπές. όταν την έστησε διαπίστωσε σοβαρές χρωματικές αλλοιώσεις στο πάνελ και η αντιπροσωπεία θεωρούσε φυσιολογική τη λειτουργία της. μετά από πίεση προς αυτήν αναγνωρίστηκε το πρόβλημα και η τηλεόραση επισκευάστηκε με αλλαγή πάνελ.
 
22 November 2015
4
Να ενημερώσω πως και με τις φωτογραφίες τις δικές μου η LG δεν θέλει να αναγνωρίσει το πρόβλημα μου κ ο κύριος Γ. Πέτρος ο οποίος ξαναμίλησα στην LG μου μίλησε κατά κάποιο τρόπο με υφακι κ μου ειπε πως εγώ μόνο κρίνω οτι εχει πρόβλημα η τηλεόραση μου, κ εγω δεν εχω τεχνικές γνώσεις για να μπορέσω να το κρινω αν υπάρχει πρόβλημα. Εχω κανει αμεσα καταγγελία στην γραμματια καταναλωτή, ο εξαιρετικά συνεργάσιμος τεχνικός της περιοχής εδω περα το εχει δει το πρόβλημα, το εχει αναφέρει στην LG, αλλα και εκείνον τον αγνοούν. Σε τοπικό κατάστημα κοτσοβολος υπάρχει η ιδια τηλεόραση, την ελέγξα σε πολα επίπεδα κ δεν ειναι τελεία διχως να χει το παραμικρό. Τι προτείνεται να κάνω τώρα?
 
22 November 2015
4
Να ενημερώσω πως και με τις φωτογραφίες τις δικές μου η LG δεν θέλει να αναγνωρίσει το πρόβλημα μου κ ο κύριος Γ. Πέτρος ο οποίος ξαναμίλησα στην LG μου μίλησε κατά κάποιο τρόπο με υφακι κ μου ειπε πως εγώ μόνο κρίνω οτι εχει πρόβλημα η τηλεόραση μου, κ εγω δεν εχω τεχνικές γνώσεις για να μπορέσω να το κρινω αν υπάρχει πρόβλημα. Εχω κανει αμεσα καταγγελία στην γραμματια καταναλωτή, ο εξαιρετικά συνεργάσιμος τεχνικός της περιοχής εδω περα το εχει δει το πρόβλημα, το εχει αναφέρει στην LG, αλλα και εκείνον τον αγνοούν. Σε τοπικό κατάστημα κοτσοβολος υπάρχει η ιδια τηλεόραση, την ελέγξα σε πολλά επίπεδα κ ειναι τελεία διχως να χει το παραμικρό. Τι προτείνεται να κάνω τώρα?