2.40:1-Αναμορφικοι...

spyrmak

Supreme Member
19 February 2007
4,748
Aθηνα
Συγγνωμη για το αφελες των ερωτησεων-μπορει και να χουν απαντηθει

Αλλά

1)είναι αληθεια ότι όταν βλεπουμε 2.40:1 σε 16:9 μεσο χανουμε εικονα? Η αναλυση? Δε φαινονται και οι 1080p γραμμες? Αλλά?
2)Σε hd χρειαζονται οι αναμορφικοι? Η κανουν κακο στην εικονα? Τι ισχυει?
3)Γιατι εκτος από το 2.40:1 υπαρχει και το 2.35 2.37 2.39?
4)Τι είναι το μασκινγκ και ποιες οθονες το χρειαζονται?
5)Τι είναι το vertical stretch? Και ποιος το χρειαζεται αυτος που εχει η όχι αναμορφικο?
6)Αν εχει σημασια το 2.40:1 γιατι δε βαζουνε στους ακριβους προβολεις ενσωματωμενο αναμορφικο η γενικα να βαζουν πλεον εξ’ αρχης πανελ 2.40:1?
7)αν καποιος εχει οθονη 2.40:1 και βγαλει τον αναμρφικο και προβαλλει 16:9 θα βγαινει μέρος της εικονας εξω?
 

johny1989

AVClub Addicted Member
17 December 2007
2,573
1-δεν χανουμε εικονα ουτε αναλυση απλα χανουμε φωτεινοτητα επειδη δεν χρησιμοποιουμε ολο το πανελ.φιανονται οι 1920*800 δηλαδη 800 γραμμες και σε πανελ 2.40/1 να βλεπαμε βιντεο 2.40/1 παλι 800 θα ηταν οι γραμμες
2-ναι δεν παιζει ρολο η αναλυση.
3-δεν γνωριζω αναλογα την αναλογια που θελει ο σκηνοθετης να εκφρασει αυτο που θελει,υπαρχει και το 2.42 και 2.45
4-ειναι επιφανειες που αλλαζουν την αναλογια σε καθε οθονη απο 16/9 σε 2.40/1 και απο 2.40/1 σε 16/9 ,στην πρωτη περιπτωση πανω και κατω και στην 2η δεξια αριστερα
5-το vertical stretch ειναι το ψηφιακο τεντωμα της εικονας απο 2.40/1 σε 16/9 ωστε να γεμιζει το πανελ και να εχουμε ολη την πιθανη φωτεινοτητα και υποτιτλους.μετα μπαινει ο αναμορφικος και ξεχιλωνει στα οριζοντια και την φερνει στα ισια
6-εχουν επενδυσει πολυ στο hdtv το οποιο ειναι 16/9 και επισης φαντασου πως θα ηταν το 2.40/1 σε ειδησεις?
τα αναμορφικα ειναι μονο για ταινιες (και παιχνιδια κατα τη γνωμη μου)
7-οχι απλα θα μικρινει τη εικονα και αν θελει θα βαλει μσκινγκ δεξια αριστερα ωστε να καλυψει την αχρησιμοποιητη επιφανεια της οθονης
-bye- ελπιζω να σου ελυσα τις αποριες
Συγγνωμη για το αφελες των ερωτησεων-μπορει και να χουν απαντηθει

Αλλά

1)είναι αληθεια ότι όταν βλεπουμε 2.40:1 σε 16:9 μεσο χανουμε εικονα? Η αναλυση? Δε φαινονται και οι 1080p γραμμες? Αλλά?
2)Σε hd χρειαζονται οι αναμορφικοι? Η κανουν κακο στην εικονα? Τι ισχυει?
3)Γιατι εκτος από το 2.40:1 υπαρχει και το 2.35 2.37 2.39?
4)Τι είναι το μασκινγκ και ποιες οθονες το χρειαζονται?
5)Τι είναι το vertical stretch? Και ποιος το χρειαζεται αυτος που εχει η όχι αναμορφικο?
6)Αν εχει σημασια το 2.40:1 γιατι δε βαζουνε στους ακριβους προβολεις ενσωματωμενο αναμορφικο η γενικα να βαζουν πλεον εξ’ αρχης πανελ 2.40:1?
7)αν καποιος εχει οθονη 2.40:1 και βγαλει τον αναμρφικο και προβαλλει 16:9 θα βγαινει μέρος της εικονας εξω?
 

Jargon

AVClub Enthusiast
10 February 2008
867
ΑΘΗΝΑ
Να σου απαντήσω το 3 μιας και τα άλλα τα απάντησε ο Johny. Κατα βάση 2.39 είναι οι ταινίες αλλά έχει μείνει ό παλαιότερος όρος 2.35 (αυτά σύμφωνα με κάποιον του κλάδου) που ίσχυε κάποτε. Η διαφορά από 2.35 σε 2.40 είναι αστεία μικρή.

Αρκετοί αγοράζουν 2.37 οθόνες γιατί τόσο ανοίγουν οι αναμορφικοί (υπάρχουν και εξαιρεσεις). Εγώ πήρα 2.40 και θα παίξω με μάσκες για οτιδήποτε μικρότερο.
 

spyrmak

Supreme Member
19 February 2007
4,748
Aθηνα
http://www.zuggsoft.com/theater/prism.htm

Normal 2.35:1 Movie on a 16:9 widescreen HDTV

sw-hd.jpg


Normal 2.35:1 Movie on a 2.35:1 Cinema Scope screen

sw-norm-thumb.jpg


2.35:1 Movie on a 2.35:1 screen in Letterbox "stretch" mode

sw-stretch-thumb.jpg


2.35:1 Movie on 2.35:1 screen in Letterbox stretch mode with Anamorphic Lens

sw-scope-thumb.jpg
 
Last edited:

spyrmak

Supreme Member
19 February 2007
4,748
Aθηνα
http://www.projectorcentral.com/anamorphic_lenses.htm


...

As you may recall, the HT1000 is native XGA 1024x768, which is 4:3 format. Normally when a 16:9 source is displayed on the HT1000 it uses 576 lines instead of the full 768 lines. The remaining lines consist of black bars above and below the image. So part of the resolution potential of the projector is not used. Furthermore, since 25% of the lines are black bars, that means 25% of the lumen output is not being used.

...

There are two benefits to this. First, the projector uses the full 100% of its native pixel matrix to display the image. So you get a higher resolution image, and pixelation is reduced compared to what you'd see with the normal 1024x576 image. Second, since you use the full pixel matrix, you get the full lumen output of the projector—the picture is brighter than it would be if using just the 1024x576 portion of the display.

εδω λεει οτι χανει και αναλυση...
 

johny1989

AVClub Addicted Member
17 December 2007
2,573
μη ψαχνεις στο νετ θα μπερδευτεις χειροτερα .αφου σου τα εξηγησαμε ειναι πολυ απλα
 

kostas999

Established Member
25 October 2006
270
Φίλε Spyrmak, μη χάνεις χρόνο ψάχνοντας για αναμορφικό φακό. Έχω τον JVC RS2 και έχω δοκιμάσει μέχρι Isco3 με 9000 ευρώ. Θέλουν ειδική εγκατάσταση και κοίλη οθόνη ώστε να μη παρουσιάζουν καμπυλότητα στα άκρα και διαφορετική φωτεινότητα. Σε κανονική εγκατάσταση όπου η βάση οροφής έχει κλίση, η φωτεινότητα που θα κερδίσεις είναι σχεδόν ασήμαντη ενώ τα προβλήματα δεκάδες καθώς η κοντινή απόσταση από την οθόνη και το Lens Shift του προβολέα αλλοιώνει πάρα πολύ το αποτέλεσμα.
Μόνο με Lift όπου δε χρησιμοποιείται καθόλου Lens Shift είδα μικρή διαφορά. Επικέντρωσε την προσοχή σου στην τοποθέτηση και θα πάρεις πολύ καλύτερη εικόνα. Η τοποθέτηση του προβολέα κοντά στην οθόνη, δίχως μεγάλο Lens Shift θα σου δώσει πολύ περισσότερο φώς από τον αναμορφικό σε μακρινή απόσταση (ο αναμορφικός δεν παίζει σωστά σε short throw). Εξάλου αν θέλεις πολύ φώς, με τα λεφτά του φακού πάς σε τριτσιπικό DLP, έρχονται τον Οκτώβρη μοντέλα πολύ κάτω από 20.000 ευρώ.
 

vipcinemas

Senior Member
29 June 2006
321
Liverpool
O Isco 3 κανει γυρω στα 5000 ευρο, και ο JVC RS1 που ειχα, με το φακο δε μου αρεσε ιδιαιτερα. Χωρις φακο ηταν οκ.
Αγορασα DLP και ολα μια χαρα.

Ισως θα ηταν καλη ιδεα να δεις απο μονος σου και να κρινεις, εαν κατι τετοιο ειναι για σενα. Δεν εχω κοιλη οθονη γιατι ειναι ηλεκτρικη 2.35, και λογω του 2.4 throw η παραμορφωση δεν φαινεται καθολου.
 

vipcinemas

Senior Member
29 June 2006
321
Liverpool
Στην Αγγλια τοσο κανει περιπου, οταν το μαγαζι αγοραζει πανω απο 10 φακους παιρνει αρκετα χαμηλοτερες τιμες.:ears:

ps: το γιαουρτι tοταl το αγοραζω φτηνοτερα εδω στο σουπερ μαρκετ, απ'οτι το επαιρνα στην Αθηνα. Ειναι και προιον απο την Αθηνα...ο γερμανικος φακος να μην ειναι φτηνοτερος?:smash:
Αν θελεις τιποτα χυμους-γιαουρτια-γαλατα-κλπ, να στειλω ενα φορτηγακι κατω. Καλα τα λεει ο Λαζοπουλος!
 
Last edited:

Jargon

AVClub Enthusiast
10 February 2008
867
ΑΘΗΝΑ
Στην Αγγλια τοσο κανει περιπου, οταν το μαγαζι αγοραζει πανω απο 10 φακους παιρνει αρκετα χαμηλοτερες τιμες.:ears:

ps: το γιαουρτι tοταl το αγοραζω φτηνοτερα εδω στο σουπερ μαρκετ, απ'οτι το επαιρνα στην Αθηνα. Ειναι και προιον απο την Αθηνα...ο γερμανικος φακος να μην ειναι φτηνοτερος?:smash:
Αν θελεις τιποτα χυμους-γιαουρτια-γαλατα-κλπ, να στειλω ενα φορτηγακι κατω. Καλα τα λεει ο Λαζοπουλος!

Καλά που μας τα λες γιατί εδώ καήκαμε από τιμές και πως πήρα τον Prismasonic από εδώ με τιμή αμερικάνικου promotion περίεργο είναι αλλά τα παιδιά που μου τον έδωσαν κύριοι ούτε ευρώ παραπάνω δεν χρέωσαν από την τιμή που μου έδωσαν στην Αμερική από το AVS. Το επίσης περίεργο είναι ότι για να μπορούν να δίνουν τόσο χαμηλά φαντάσου τι βγάζουν (από 4300 ---2800) αυτοί που τον κατασκευάζουν. Αλλά τον ISCO αν τον χρειαστώ στο μέλλον μιας και είναι Γερμανικός ξέρω τι θα κάνω.
 
Last edited:

kostas999

Established Member
25 October 2006
270
Ο ISCO 3 με remote ηλεκτρικό μηχανισμό που τον απομακρύνει τελείως μπροστά από τον φακό με μετατόπιση δεξιά ή αριστερά και με 2 φίλτρα= 8000-9000 στη Γερμανία, σκέτος στα 5500. Τιμές από Μόναχο προ 2 μηνών
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,251

Argi είσαι σπίτι;:captain:

Πάρε τα καλώδια σου παραμάσχαλα κι επέστρεψε στα πατρώα εδάφη μας.


-----------------------------------------------------------------------
Κάψε-κάψε τι θα κάψεις;
 
Last edited: