ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π
AVClub Fanatic
.....ήταν να γίνει η αποστολή κι αναλαμβάνει τα πλήρη έξοδα.
σωστος και μπραβο στο καταστημα,αλλα νομιζω οτι ουτε αυτος ειναι υποχρεωμενος να καλυψει τα εξοδα.
.....ήταν να γίνει η αποστολή κι αναλαμβάνει τα πλήρη έξοδα.
Σας ευχαριστώ για την άμεση συμπαράσταση. Μελετώ το θέμα με τον δικηγόρο μου γιατί σε σημερινή επικοινωνία με τον Κο Ραδίτσα της intersys μου προτάθηκε να γίνει αποστολή στα κεντρικά για να δουν το πραγματικό πρόβλημα και εάν το κόστος είναι μεγάλο να γίνει μια καλή τιμή. Φυσικά εγώ δεν δέχτηκα να πληρώσω τίποτα. Σε επικοινωνία αμέσως με το κατάστημα που αγόρασα την τηλεόραση που θα πρέπει να αναφέρω ότι από την πρώτη στιγμή είναι δίπλα μου η πρόταση ήταν να γίνει η αποστολή κι αναλαμβάνει τα πλήρη έξοδα.
σωστος και μπραβο στο καταστημα,αλλα νομιζω οτι ουτε αυτος ειναι υποχρεωμενος να καλυψει τα εξοδα.
Και βέβαια δεν είναι είναι υποχρεωμένος να καλύψει τα έξοδα αλλά έχει απίστευτο επαγγελματισμό γιατί έχει αρχές να είναι δίπλα μας και μετά την πώληση.
Το κατάστημα να μας πεις αν θες ... όχι για διαφήμιση άλλα για ενημέρωση.
Μην ξεχνάμε ότι όλοι μας αγοραστές είμαστε και πρέπει να γνωρίζουμε ποιος είναι επαγγελματίας και ποιος όχι.
Καλή τύχη .....
σωστος και μπραβο στο καταστημα,αλλα νομιζω οτι ουτε αυτος ειναι υποχρεωμενος να καλυψει τα εξοδα.
Νομίζω σύμφωνα με τον νόμο είναι.
Εχουμε κάτι νεότερο;
Η εγγύηση 3 For Free με ενημέρωσαν ότι δεν ισχύει........
Επειδή δεν έχουν παραλάβει το απόκομμα απλά δεν ισχύει φίλε μου Δημήτρη.
Εγώ πάντως έχω κάνει την εξής ερώτηση: Ας αποδείξουν ότι δεν το έστειλα.