Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

FragoulisNaval

Supreme Member
4 November 2009
7,820
Δίπλα στον Pseiras.....
Σας ευχαριστώ για την άμεση συμπαράσταση. Μελετώ το θέμα με τον δικηγόρο μου γιατί σε σημερινή επικοινωνία με τον Κο Ραδίτσα της intersys μου προτάθηκε να γίνει αποστολή στα κεντρικά για να δουν το πραγματικό πρόβλημα και εάν το κόστος είναι μεγάλο να γίνει μια καλή τιμή. Φυσικά εγώ δεν δέχτηκα να πληρώσω τίποτα. Σε επικοινωνία αμέσως με το κατάστημα που αγόρασα την τηλεόραση που θα πρέπει να αναφέρω ότι από την πρώτη στιγμή είναι δίπλα μου η πρόταση ήταν να γίνει η αποστολή κι αναλαμβάνει τα πλήρη έξοδα.

Μπράβο που το κυνηγάς με το δικηγόρο σου! :award:

Θα πρότεινα τις όποιες περαιτέρω επικοινωνίες να τις κάνει ο δικηγόρος σου κατ ευθείαν και όχι εσύ έτσι για να πάρει φωτιά ο γλουτιαίος τους..... Μην σου πώ να τους λές ότι οι συνομιλίες καταγράφονται κιόλας!!

Επίσης καλά κάνεις και δεν δέχεσαι να πληρώσεις τίποτα.

Και ρώτα και για το panel αν έχουν ανταλλακτικά. Κάνε και ένα e-mail στα κεντρικά στο Βέλγιο...
 

webtop17

New member
23 March 2009
49
σωστος και μπραβο στο καταστημα,αλλα νομιζω οτι ουτε αυτος ειναι υποχρεωμενος να καλυψει τα εξοδα.


Και βέβαια δεν είναι είναι υποχρεωμένος να καλύψει τα έξοδα αλλά έχει απίστευτο επαγγελματισμό γιατί έχει αρχές να είναι δίπλα μας και μετά την πώληση.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,764
ΑΘΗΝΑ
Και βέβαια δεν είναι είναι υποχρεωμένος να καλύψει τα έξοδα αλλά έχει απίστευτο επαγγελματισμό γιατί έχει αρχές να είναι δίπλα μας και μετά την πώληση.

οποτε κυνηγηστε τους παρεα...
 

saturnchris

New member
12 February 2011
41
Αθηνα
Εγω στο τελος καταφερα την καταπληκτικη εκπτωση 7% στο συνολικο κοστος.Αν το ηξερα απο την αρχη θα διατηρουσα και την αξιοπρεπεια μου και θα τους τα χαριζα!!!
Ευχομαι να πετυχεις το καλυτερο και να μην πληρωσεις τιποτα.
Οσο για τους ορους της εγγυησης,ακομα κι οταν ισχυει,γραφει στο (6) οτι δεν γινεται αντικατασταση μερων που χαλασαν, απο τη συνηθη χρηση!!!!!!!Οπως θελουν το βλεπουν!(Σωστος ο πωλητης!)
 

Andronidis Akis

Supreme Member
17 June 2006
3,002
Voula - Greece
Το κατάστημα να μας πεις αν θες ... όχι για διαφήμιση άλλα για ενημέρωση.

Μην ξεχνάμε ότι όλοι μας αγοραστές είμαστε και πρέπει να γνωρίζουμε ποιος είναι επαγγελματίας και ποιος όχι.

Καλή τύχη .....
 

webtop17

New member
23 March 2009
49
Το κατάστημα να μας πεις αν θες ... όχι για διαφήμιση άλλα για ενημέρωση.

Μην ξεχνάμε ότι όλοι μας αγοραστές είμαστε και πρέπει να γνωρίζουμε ποιος είναι επαγγελματίας και ποιος όχι.

Καλή τύχη .....

Και βέβαια δεν πρέπει να το ξεχνάμε!!!

Καβλεντάκης Κωνσταντίνος Studio K
Αλ. Παπαναστασίου 54 Α
Ηράκλειο Κρήτης
 

Andronidis Akis

Supreme Member
17 June 2006
3,002
Voula - Greece
Μήπως τέτοιες επαγγελματικές και αντιεπαγγελματικες συμπεριφορές πρέπει να γινοντε sticky ....

Τόσα χρήματα δίνουμε, ιδίως ως σύνολο αγοραστών.
Να ξέρουμε τουλάχιστον σε ποια μαγαζιά ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ θα βρούμε υποστηρίξει σε περίπτωση προβλήματος !!!!
 

webtop17

New member
23 March 2009
49
Συμφωνώ και επαυξάνω γιατί εάν δεν υπήρχε κι αυτή η κατηγορία επαγγελματιών όλες οι επόμενες αγορές μου θα ήταν από το εξωτερικό σε καλύτερες τιμές και το σίγουρο με πολύ καλύτερο After Sale.
 

kblachos

Μέλος Σωματείου
18 February 2009
17,134
ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
Νομίζω σύμφωνα με τον νόμο είναι.

Ακριβώς. Σύμφωνα με το νόμο υπεύθυνος είναι αυτός που έκανε την πώληση, δηλ. το κατάστημα "Καβλεντάκης Studio K" στο Ηράκλειο. Αυτοί θα πρέπει να αναλάβουν όλη τη διαδικασία επισκευής της τηλεόρασης, εφόσον σου έχουν σφραγίσει και δώσει έντυπο 3τους εγγύησης Intersys.
 

webtop17

New member
23 March 2009
49
Απάντηση: Re: Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

Εχουμε κάτι νεότερο;

Καλημέρα Κώστα,

Νέα θα έχουμε σήμερα μετά από χθεσινή επικοινωνία μου κι θα σας ενημερώσω.
 

webtop17

New member
23 March 2009
49
Στις 16/03/2011 μετά από επικοινωνία με την Intersys για το θέμα της εγγύησης, μου ζητήθηκε να σταλθεί η τηλεόραση στα κεντρικά για να δουν το πραγματικό πρόβλημα, με υπόσχεση να γίνει το καλύτερο δυνατόν.

18/03/2011 η τηλεόραση στάλθηκε για επισκευή.

28/03/2011 η επισκευή ολοκληρώθηκε και έλαβα την εξής επιστολή:

“Αξιότιμε Κύριε Β******** καλημέρα σας και καλή εβδομάδα,

Κατόπιν και της επικοινωνίας μας, σας παραθέτουμε συνημμένως αρχεία με φωτό,
μετά την διαδικασία επισκευής της συσκευής σας plasma TV Pioneer PDP-LX5090H
με αριθμό σειράς HJUK******EW. Μετά τον απαραίτητο τεχνικό έλεγχο
από το εξουσιοδοτημένο service της εταιρείας μας, διαπιστώθηκε πρόβλημα,
αντικαταστάθηκε η πλακέτα Χ drive, έγιναν ρυθμίσεις και test δοκιμών.(Η=8945)

Μετά την κατάθεση του ποσού των 150,00 άμεσα θα αποσταλεί η συσκευή μέσω μεταφορικής εταιρείας στο χώρο σας.”

Όπως θα καταλάβατε η Intersys ανέλαβε το κόστος του ανταλλακτικού (πλακέτα X Drive) κι εγώ το κόστος εργασίας, που ήταν 150.00 (Το ποσό των 150.00 πληρώθηκε από το κατάστημα που αγόρασα την plasma)

Η εγγύηση 3 For Free με ενημέρωσαν ότι δεν ισχύει........
 

aragorn

Μέλος Σωματείου
29 June 2006
3,651
Μέση γη
Η γνωστή intersys.
Αλλά δεν φταίνε αυτοί, φταίμε εμείς που αγοράζουμε προϊόντα που αντιπροσωπεύει η εν λόγω εταιρεία.
Κυρίως όμως φταίει η Πολιτεία, η οποία ποτέ μα ποτέ δεν υπερασπίζεται θεμελιώδη διακαιώματα του Έλληνα πολίτη. Και μη μου πείτε για ΓΓ καταναλωτή κλπ οργανώσεις γιατί το μόνο που κάνουν είναι να διαβιβάζουν τα παράπονα και από εκεί και πέρα ουδέν. Πόντιοι Πιλάτοι...
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,764
ΑΘΗΝΑ
Re: Απάντηση: Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

Η εγγύηση 3 For Free με ενημέρωσαν ότι δεν ισχύει........

τι εννοεις....?δεν ισχυει γιατι δεν εχουν το αποκομμα,ή δεν ισχυει επειδη ετσι γουσταρουν...?
 

webtop17

New member
23 March 2009
49
Επειδή δεν έχουν παραλάβει το απόκομμα απλά δεν ισχύει φίλε μου Δημήτρη.

Εγώ πάντως έχω κάνει την εξής ερώτηση: Ας αποδείξουν ότι δεν το έστειλα.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,764
ΑΘΗΝΑ
Re: Απάντηση: Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

Επειδή δεν έχουν παραλάβει το απόκομμα απλά δεν ισχύει φίλε μου Δημήτρη.

Εγώ πάντως έχω κάνει την εξής ερώτηση: Ας αποδείξουν ότι δεν το έστειλα.

μαλιστα...εχουμε τοσα στο κεφαλι μας,θα παρακαλαμε τωρα να μην παθει κατι και η kouro...
τεσπα....τουλαχιστον χαλαλι το τρεξιμο.
γλυτωσες αρκετα(για να παρεις το αυτονοητο βεβαια..)
 

webtop17

New member
23 March 2009
49
Για όλα αυτά και πολλά άλλα με κάνει να ανατρέξω στο παρελθόν και να θυμηθώ το παρακάτω απόσπασμα:

“Από την Intersys λάβαμε την εξής επιστολή που απαντά στις δικές μας ερωτήσεις:
19-02-2009,

Σημειωτέον ότι ο Βρετανός καλύπτεται με 5 χρόνια εγγύηση και όχι με τρία που δίνει η
IntersysA.E

Σε ό,τι αφορά τα 5 χρόνια εγγύησης του Βρετανού, πρέπει να συνυπολογίσετε τα κόστη αποστολής από και προς τη Βρετανία. Ενός ογκωδέστατου προϊόντος, όσες φορές συμβεί να πάθει κάτι στην 5ετια που υπόσχεται καθώς και τους χρόνους που θα απαιτεί μια τέτοια διαδικασία. Πιστέψτε με είναι εντελώς ασύμφορο! Στην περίπτωση της Intersys, ισχύει η 3ετης εγγύηση με δωρεάν παραλαβή και επιστροφή του προϊόντος από το σπίτι σας. Επίσης, το κατάστημα της Αγγλίας το γνωρίζετε; Θα τηρήσει την υπόσχεση του;Αν όχι, θα πάτε στα Βρετανικά δικαστήρια να βρείτε το δίκιο σας; Θα υπάρχει σε 5 χρόνια;
Η απόφαση τελικά είναι δική σας. Άποψη μου είναι ότι πρέπει να συνυπολογίσετε όλα τα ανωτέρω. Θα ήμουν πολύ ευτυχής αν κατάφερα έστω και λίγο να σας κάνω να εμπιστευθείτε περισσότερο την τοπική αγορά.”

Διονύσης Ζήβας, Διευθυντής Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων Intersys A.E.


Μετά από δυο χρόνια……….. ερχόμαστε στην πραγματικότητα.

Συμπέρασμα: αγορές από το εξωτερικό με καλύτερες τιμές και καλύτερο After Sale


Η πρώτη και η πιο βασική αρχή μιας εταιρείας είναι: Η επιστροφή του πελάτη σ´ εμάς και όχι το προϊόν.