Εγώ δεν θεωρώ ότι ο περισσότερος κόσμος που αγοράζει θα το ψάξει, θα αρκεστεί στην γνώμη του "φίλου", ο οποίος δεν έχει σημασία αν το έχει ψάξει πολύ ή όχι. Αρκεί να έχει αγοράσει το προϊόν, και να μην έχει μείνει ικανοποιημένος.
Για το θέμα της επικοινωνίας δεν είμαι τόσο σίγουρος.
Εγώ δεν είμαι κάτοχος του αναπαραγωγέα της εταιρίας. Αλλά αν ήθελα να αγοράσω, τι θα έκανα; Πάω στον ιστότοπο, βλέπω ένα "PicoHD5.1", και τι βλέπω;
Αυτό:
http://www.crystalaudiovideo.com/ProductCatalog/MediaPlayers/Pico/PicoHD5.1.aspx
2 προϊόντα με ακαταλαβίστικους κωδικούς, τα οποία είναι "not available in my region". Αν δεν είναι διαθέσιμα, τι μου τα δείχνουν;
Φόρουμ υποστήριξης - δεν βλέπω πουθενά. Άρα από επικοινωνία, υπάρχει πρόβλημα.
Το αν επικοινωνεί μέσω αυτού του φόρουμ, καλό και μπράβο τους. Αλλά ο πελάτης δεν θα εντοπίσει το νήμα εύκολα χωρίς παραπομπή από το βασικό site.
Και επανέρχομαι στην αρχική παρατήρηση: αν ένας πελάτης έχει το προϊόν και αντιμετωπίζει πρόβλημα με το μέγεθος ή το χρώμα των υποτίτλων, λίγο τον νοιάζει αν κάποιος άλλος δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα, ή αν άλλα players έχουν το ίδιο θέμα. Ένα που δεν το έχει, αρκεί να δυσαρεστηθεί.
Και αν δεν πάρει και τοποθέτηση από την εταιρία, εκνευρίζεται κιόλας (και πολύ). Δεν έχω παρακολουθήσει στενά τα του εδώ νήματος, αλλά βλέπω τι γίνεται στο φόρουμ της φίλιπς, που η εταιρία δεν απαντά σε τίποτα σχεδόν.