Sonus Naturalis
Μέλος Σωματείου
Η έννοια της υποστήριξης εκτείνεται προς τρείς διαφορετικές κατευθύνσεις:
Τελικά η υποστήριξη σ' όλες τις παραπάνω εκδοχές είναι τελικά εκείνη που ξεχωρίζει ένα σοβαρό κατασκευαστή, από ένα ευκαιριακό.
1. Νομική. Πρόκειται για την υποχρέωση του κατασκευαστή να τηρεί και να διαθέτει στοκ εξαρτημάτων και ανταλλακτικών για όσο χρονικό διάστημα προβλέπεται από τη νομοθεσία. Στην περίπτωση μας η εθνική και ευρωπαϊκή Νομοθεσία. Αξιοσημείωτο ότι η υποχρέωση αυτή του κατασκευαστή δεν εκτείνεται μόνο στα στενά πλαίσια της διάρκειας της εγγύησης, που είναι συνήθως τα δύο χρόνια, αλλά:
2. Aftrer Market υποστήριξη. Εδώ δεν πρόκειται μόνο για ανταλλακτικά και Service, αλλά για ένα είδος υποστήριξης που δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή ενός προϊόντος να λαμβάνει προνομιάκά αναβαθμίσεις, βελτιώσεις κλπ. Οι σοβαροί κατασκευαστές που σέβονται τους πελάτες τους, επενδύουν στη δημιουργία τέτοιων δεσμών και δεν τους βλέπουν σαν περαστικούς.
3. Διαρκής Ενεργή Υποστήριξη. Ο όρος είναι αδόκιμος, αλλ' ας την ονομάσουμε έτσι. Πρόκειται για μορφή υποστήριξης, που γίνεται όλο και πιο αναγκαία με τις σημερινές ψηφιακές συσκευές. Οι οποίες ενσωματώνουν πλέον όχι μόνο Hardware, αλλά και Software. Και στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον η υποστήριξη αυτή γίνεται απαραίτητη πια. Τηλεοράσεις, Blu-Ray Players, DAC's και Interfaces κλπ, απαιτούν συνεχείς αναβαθμίσεις και ενημερώσεις του Firmware και Software, που τις συνοδεύει. Η εξασφάλιση της ύπαρξης μόνιμης και διαρκούς τέτοιας υποστήριξης είναι πλέον καθοριστική, προκειμένου να προβούμε σε αγορά.
«Ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους»
Για του λόγου το αληθές μπορείτε να διαβάσετε εδώ:2. Aftrer Market υποστήριξη. Εδώ δεν πρόκειται μόνο για ανταλλακτικά και Service, αλλά για ένα είδος υποστήριξης που δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή ενός προϊόντος να λαμβάνει προνομιάκά αναβαθμίσεις, βελτιώσεις κλπ. Οι σοβαροί κατασκευαστές που σέβονται τους πελάτες τους, επενδύουν στη δημιουργία τέτοιων δεσμών και δεν τους βλέπουν σαν περαστικούς.
3. Διαρκής Ενεργή Υποστήριξη. Ο όρος είναι αδόκιμος, αλλ' ας την ονομάσουμε έτσι. Πρόκειται για μορφή υποστήριξης, που γίνεται όλο και πιο αναγκαία με τις σημερινές ψηφιακές συσκευές. Οι οποίες ενσωματώνουν πλέον όχι μόνο Hardware, αλλά και Software. Και στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον η υποστήριξη αυτή γίνεται απαραίτητη πια. Τηλεοράσεις, Blu-Ray Players, DAC's και Interfaces κλπ, απαιτούν συνεχείς αναβαθμίσεις και ενημερώσεις του Firmware και Software, που τις συνοδεύει. Η εξασφάλιση της ύπαρξης μόνιμης και διαρκούς τέτοιας υποστήριξης είναι πλέον καθοριστική, προκειμένου να προβούμε σε αγορά.
Τελικά η υποστήριξη σ' όλες τις παραπάνω εκδοχές είναι τελικά εκείνη που ξεχωρίζει ένα σοβαρό κατασκευαστή, από ένα ευκαιριακό.