MadVR: Ρυθμίσεις, προβλήματα, F.I., κτλ (split από το madVR vs. EVR)

Status
Not open for further replies.

Jimmy

AVClub Enthusiast
25 August 2006
779
Re: Απάντηση: MadVR: Ρυθμίσεις, προβλήματα, F.I., κτλ (split από το madVR vs. EVR)

Νεος MadVR!!!


Code:

madVR v0.83.1

* added "enable windowed overlay (Windows 7 and newer)" option
* added "anti-ringing" option for chroma and luma scaling
* added extra "delay playback start after seeking, too" option
* added new calibration option "disable GPU gamma ramps"
* doubled exclusive mode seekbar in size
* added position / runtime information to exclusive mode seekbar
* removed some tweak options (rendered superfluous by new WHQL NVidia driver)
* madVR window is now created and served by a separate thread
* Windows timer/scheduler is now always set to finest possible resolution
* modified DXVA deinterlacing to work a bit more similar to EVR
* AVI Decompressor output is now always considered to be decompressed video
* added workaround to hide kmplayer crash when resizing video
* fixed: crash when multiple madVR instances are created at the same time
* fixed: freeing madVR instance sometimes resulted in a crash
* fixed: VSFilter passes RGB -> input was incorrectly considered limited range
* fixed: bilinear chroma upsampling used MPEG1 chroma position instead of MPEG2
* fixed: switching deinterlacing mode -> "resetting Direct3D device failed"
* fixed: crash when playing certain video files with AVSplitter

Πως σας φαινεται??
 

Jimmy

AVClub Enthusiast
25 August 2006
779
Re: Απάντηση: MadVR: Ρυθμίσεις, προβλήματα, F.I., κτλ (split από το madVR vs. EVR)

Νεος MadVR!!!


Code:

madVR v0.83.1

* added "enable windowed overlay (Windows 7 and newer)" option
* added "anti-ringing" option for chroma and luma scaling
* added extra "delay playback start after seeking, too" option
* added new calibration option "disable GPU gamma ramps"
* doubled exclusive mode seekbar in size
* added position / runtime information to exclusive mode seekbar
* removed some tweak options (rendered superfluous by new WHQL NVidia driver)
* madVR window is now created and served by a separate thread
* Windows timer/scheduler is now always set to finest possible resolution
* modified DXVA deinterlacing to work a bit more similar to EVR
* AVI Decompressor output is now always considered to be decompressed video
* added workaround to hide kmplayer crash when resizing video
* fixed: crash when multiple madVR instances are created at the same time
* fixed: freeing madVR instance sometimes resulted in a crash
* fixed: VSFilter passes RGB -> input was incorrectly considered limited range
* fixed: bilinear chroma upsampling used MPEG1 chroma position instead of MPEG2
* fixed: switching deinterlacing mode -> "resetting Direct3D device failed"
* fixed: crash when playing certain video files with AVSplitter

Πως σας φαινεται??


Μπορει καποιος να μας αναλυσει λιγο τα παρακατω και τι προσθετουν στην εικονα:

* added "enable windowed overlay (Windows 7 and newer)" option
* added new calibration option "disable GPU gamma ramps"

ευχαριστώ!
 

Portioli

Supreme Member
3 June 2007
3,899
Dystopia
Απάντηση: Re: Απάντηση: MadVR: Ρυθμίσεις, προβλήματα, F.I., κτλ (split από το madVR v

Μπορει καποιος να μας αναλυσει λιγο τα παρακατω και τι προσθετουν στην εικονα:

* added "enable windowed overlay (Windows 7 and newer)" option
* added new calibration option "disable GPU gamma ramps"

ευχαριστώ!




Jimmy καλημέρα από εχθές που πόσταρες έχουμε φτάσει ήδη σε 83.4.
Εγώ θα πρότεινα να κάνουμε λίγο υπομονή, να πάρουμε λίγο feedback πρώτα και μετά βλέπουμε.
Οι περισσότερες αλλαγές είναι λόγω των τελευταίων drivers της nvidia.
Εχει αλλάξει τις default ρυθμίσεις και έχει βγάλει κάποια πραγματάκια για την αποφυγή tearing και glitches.

Το πρώτο που ρωτάς είναι ένα είδος παρουσιάσης στον τρόπο που γίνεται το rendering ,
προσπερνάει κάποιοες λειτουργίες στον driver της κάρτας γραφικών για να αποφύγει προβλήματα όπως το tearing.

To δεύτερο είναι λίγο πιο σύνθετο και αφορά όσους ασχολούνται με calibration, profiling & CMS.
Oταν φορτώνεις ένα LUT[*] (το ιδιο ισχύει και για τα ICC profile) στη SetGammaRamp γίνεται ένα είδος επεξεργασίας της εικόνας μέσα στην κάρτα γραφικών πριν πάει στην οθόνη.
Αν εσύ ήθελες να κάνεις profiling το gamut και να το διορθώσεις με κάποιο 3D-LUT στον madVR ή με το yCMS θα έχεις 2 στάδια επεξεργασίας ή CMS.
Προφανώς με αυτήν την επιλογή κάνεις bypass το SetGammaRamp και το CMS το κάνει αποκλειστικά ο MadVR. Δεν το έχει default μόνιμα απενεργοποιημένο γιατί
Yπάρχει και η περίπτωση του soft calibration οπότε θες να λειτουργούν ταυτόχρονα cLUT με τα 3D-LUT του ΜadVR.

[*] Το LUT είναι ένα πινακάκι , που μετατρέπει το ψηφιακά κωδικοποιημένο χρώμα στις τιμές που θα πάρει στο αναλογικό χρώμα.
Είναι ουσιαστικά ο μετασχηματισμός πριν το DAC της εικόνας. Oυσιαστικά δεν είναι ενα LUT. Eίναι 3 ένα για κάθε χρώμα.
 
Last edited:

Jimmy

AVClub Enthusiast
25 August 2006
779
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: MadVR: Ρυθμίσεις, προβλήματα, F.I., κτλ (split από το mad

Jimmy καλημέρα από εχθές που πόσταρες έχουμε φτάσει ήδη σε 83.4.
Εγώ θα πρότεινα να κάνουμε λίγο υπομονή, να πάρουμε λίγο feedback πρώτα και μετά βλέπουμε.
Οι περισσότερες αλλαγές είναι λόγω των τελευταίων drivers της nvidia.
Εχει αλλάξει τις default ρυθμίσεις και έχει βγάλει κάποια πραγματάκια για την αποφυγή tearing και glitches.

Το πρώτο που ρωτάς είναι ένα είδος παρουσιάσης στον τρόπο που γίνεται το rendering ,
προσπερνάει κάποιοες λειτουργίες στον driver της κάρτας γραφικών για να αποφύγει προβλήματα όπως το tearing.

To δεύτερο είναι λίγο πιο σύνθετο και αφορά όσους ασχολούνται με calibration, profiling & CMS.
Oταν φορτώνεις ένα LUT[*] (το ιδιο ισχύει και για τα ICC profile) στη SetGammaRamp γίνεται ένα είδος επεξεργασίας της εικόνας μέσα στην κάρτα γραφικών πριν πάει στην οθόνη.
Αν εσύ ήθελες να κάνεις profiling το gamut και να το διορθώσεις με κάποιο 3D-LUT στον madVR ή με το yCMS θα έχεις 2 στάδια επεξεργασίας ή CMS.
Προφανώς με αυτήν την επιλογή κάνεις bypass το SetGammaRamp και το CMS το κάνει αποκλειστικά ο MadVR. Δεν το έχει default μόνιμα απενεργοποιημένο γιατί
Yπάρχει και η περίπτωση του soft calibration οπότε θες να λειτουργούν ταυτόχρονα cLUT με τα 3D-LUT του ΜadVR.

[*] Το LUT είναι ένα πινακάκι , που μετατρέπει το ψηφιακά κωδικοποιημένο χρώμα στις τιμές που θα πάρει στο αναλογικό χρώμα.
Είναι ουσιαστικά ο μετασχηματισμός πριν το DAC της εικόνας. Oυσιαστικά δεν είναι ενα LUT. Eίναι 3 ένα για κάθε χρώμα.

Καλημέρα Portioli,

Οπως πάντα κατατοπιστικότατος και αναλυτικός,Thx!

Εχτες το βράδυ έβαλα την 083.3 και ενεργοποιώντας το "windowed overlay mode" δεν παρατηρησα καποια διαφορα στην ποιοτητα της εικόνας αλλα αυτο που παρατηρησα και εχοντας εγκαταστησει τους nvidia 306.23, ειναι πως ειναι free απο presentation glitches και καθολου dropped frames αν και ο Mad ισχυρίζεται πως καθε 45secs θα έχω 1 dropped frame.

Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι οταν επιλεγω το antiringing filter τα dropped frames πεφτουν σαν παλαβα και οταν το απενεργοποιω ολα καλα.

Παιζω με Lanczos 4 και chroma upscalling με softcubic 70 και βεβαιως Lavideo + SVP to screen refresh rate(60hz).

Παντως ο τυπος πραγματικα κανει πολυ καλη δουλεια!!!
 
19 June 2006
35,671
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: MadVR: Ρυθμίσεις, προβλήματα, F.I., κτλ (split

ειναι πως ειναι free απο presentation glitches και καθολου dropped frames αν και ο Mad ισχυρίζεται πως καθε 45secs θα έχω 1 dropped frame.

Προφανώς, είσαι κλειδωμένος στα 60hz και όχι στα 59,94Hz. Αν βάλεις την Nvidia στα 59Hz, έχω την εντύπωση πως θα λυθεί το θέμα.

Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι οταν επιλεγω το antiringing filter τα dropped frames πεφτουν σαν παλαβα και οταν το απενεργοποιω ολα καλα.

Μήπως το antiringing είναι βαρύ σαν φίλτρο και η επεξεργασία δεν το σηκώνει?

Μην ξεχνάς ότι με όλα αυτά που του έχουμε φορτώσει στο τέλος θα μας πετάξει καμμιά μούτζα ο επεξεργαστής και θα σηκωθεί να φύγει!!!:laugh:-bye-
 

Jimmy

AVClub Enthusiast
25 August 2006
779
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: MadVR: Ρυθμίσεις, προβλήματα, F.I., κτλ (sp

Μήπως το antiringing είναι βαρύ σαν φίλτρο και η επεξεργασία δεν το σηκώνει?

Μην ξεχνάς ότι με όλα αυτά που του έχουμε φορτώσει στο τέλος θα μας πετάξει καμμιά μούτζα ο επεξεργαστής και θα σηκωθεί να φύγει!!!:laugh:-bye-

Λες να θελει 59Hz ε? Θα το δοκιμασω το απογευμα και θα επανελθω... Μωρε ας κανει πως με μουτζωνει αυτος και τον πεταξα με την μια απο το παραθυρο!!!
 

Portioli

Supreme Member
3 June 2007
3,899
Dystopia
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι οταν επιλεγω το antiringing filter τα dropped frames πεφτουν σαν παλαβα και οταν το απενεργοποιω ολα καλα.

Παιζω με Lanczos 4 και chroma upscalling με softcubic 70 και βεβαιως Lavideo + SVP to screen refresh rate(60hz).

Παντως ο τυπος πραγματικα κανει πολυ καλη δουλεια!!!


Μήπως το antiringing είναι βαρύ σαν φίλτρο και η επεξεργασία δεν το σηκώνει?

Μην ξεχνάς ότι με όλα αυτά που του έχουμε φορτώσει στο τέλος θα μας πετάξει καμμιά μούτζα ο επεξεργαστής και θα σηκωθεί να φύγει!!!:laugh:-bye-


Ακριβώς όπως το 'πε ο Γιάννης Χ. με το δικό του χαρακτηριστικό & χιουμοριστικό τρόπο :)
Όλα αυτές οι λειτουργίες είναι πάρα πολύ βαριές εφαρμογές.

Ένα script μόνο για sharpening στο avisynth (πχ LSFmod ή FineSharp) σε αρχείο 1080p remux
μπορεί να είναι το ίδιο βαρύ με ένα χαλαρό (προς το default) σετάκι στο SVP σε αρχείο 720p.

Κάτι άλλο...

Προφανώς το ιδανικό είναι να παίζεις με MAdVR
αλλα για όσους παίζουν με SVP δεν είναι απολύτως απαραίτητο.
Οι λόγοι:

(i)Κατα αρχάς από την στιγμή που όλα τα αρχεία είτε video είτε film θα πάιξουν στα 60Hz
δεν χρειαζόμαστε την αυτόματη αλλαγή refresh rate.
(ii)To SVP χρησιμοποιεί το plug-in svpflow1.dll
το οποίο από «μαμά» χρησιμοποιεί :¨
Code:
super_params="{scale:{up:[B]2[/B]}
Η τιμή 2 αντιστοιχεί σε Wiener Interpolation (κάτι αντίστοιχο του Lanczos(6tap))
(iii)Aπό τη φύση της είναι πιο sharp η εικόνα στα 60p .
Σκεφτείτε εντελώς πρόχειρα μια ακουλουθία από 60 φωτογραφίες με ταχύτητα κλείστρου 1/60s αντί για για 24 φωτογραφίες
με ταχύτητα 1/24s.
(iv) Στον χώρο των Pc, η διαδικασία του rendering είναι πολύ πιο δύσκολη από την διαδικασία του decoding.
Το να φτιάξει μια κάρτα γραφικών 60 καρέ των 16ms είναι πολύ ενεργοβόρο.
Οπότε ό,τι μπορούμε να γλυτώσουμε σε πόρους είναι για καλό.
Φυσικά αν υπάρχει μια δυνατή κάρτα όπως μια nvidia GTSx50+ ή μια AMD x670+/x750+ δεν τίθεται θέμα.




Λες να θελει 59Hz ε? Θα το δοκιμασω το απογευμα και θα επανελθω... Μωρε ας κανει πως με μουτζωνει αυτος και τον πεταξα με την μια απο το παραθυρο!!!


(5:2) * 23,976 = 59,94
 
Last edited:

svellinis

AVClub Addicted Member
1 January 2008
1,850
Νομος Αττικης
Καλημερα καλη εβδομαδα και καλο μηνα μια ερωτηση γιατι εχω μπερδευτει .
Εχω καρτα ATI HD 5800 ston lav video decoder επιλεγω dvxa2 copy-back αυτο το κανω για να εχω hardware decoding με την Ati η για να εχω hardware deinterlacing ? Πρεπει να τσεκαρω το κουτακι που λεει enable yadif deinterlacing ?
Στην καρτελα formats τι ειναι καλυτερο με τις τελευταιες εκδοσεις των φιλτρων να τσεκαρω use microsoft wmv dmo decoder for wvm3 and vc-1
Απο αυτα που εχω διαβασει εαν τα εχω καταλαβει σωστα ο madi δεν υποστηριζει hardware decoding με Ati ετσι δεν ειναι εχει αλλαξει κατι ?
Μετα στις ρυθμισεις του madvr οταν τσεκαρω enable windowed overlay μου εβγαλε μια φορα μυνημα οτι δεν υποστηριζει ο driver της καρτας αυτη την λειτουργεια να μην το τσεκαρω μετα δεν το ξαναειδα το μυνημα να το τσεκαρω η οχι ?
Στην καρτελα rendering με cpu icore 7 @ 2.93 και δυο καρτες Ati hd 5800 σε sli να δωσω τα μεγιστα 8 backbuffers και 16 video frames στις επιλογες windowed και exclusive mode settings ?
Στην καρτελα γενεραλ να βαλω στο τερμα τα cpu & cpu queue size ?
Τσεκαρω τα use a separete device for presentation και το delay palyback star until render queue is full ?
και το σημαντικοτερο στην καρτελα processing decoding τσεκαρω τα decode mpeg2 vc-1 h264 ? αυτο εαν καταλαβα καλα εαν το τσεκαρω χρησιμοποιει εσωτερικο software decoder και οχι τον lav για αυτες τις επιλογες ? ειδικα για το vc-1 εαν εχω τσεκαρει στα format του lav να χρησιμοποιει τον decoder της microsoft τι γινεται ?
ευχαριστω εκ των προτερων τελικα μον μια δεν ηταν η ερωτηση
 

Portioli

Supreme Member
3 June 2007
3,899
Dystopia
Καλημερα καλη εβδομαδα και καλο μηνα μια ερωτηση γιατι εχω μπερδευτει .
Εχω καρτα ATI HD 5800 ston lav video decoder επιλεγω dvxa2 copy-back αυτο το κανω για να εχω hardware decoding με την Ati η για να εχω hardware deinterlacing ? Πρεπει να τσεκαρω το κουτακι που λεει enable yadif deinterlacing ?
Στην καρτελα formats τι ειναι καλυτερο με τις τελευταιες εκδοσεις των φιλτρων να τσεκαρω use microsoft wmv dmo decoder for wvm3 and vc-1
Απο αυτα που εχω διαβασει εαν τα εχω καταλαβει σωστα ο madi δεν υποστηριζει hardware decoding με Ati ετσι δεν ειναι εχει αλλαξει κατι ?
Μετα στις ρυθμισεις του madvr οταν τσεκαρω enable windowed overlay μου εβγαλε μια φορα μυνημα οτι δεν υποστηριζει ο driver της καρτας αυτη την λειτουργεια να μην το τσεκαρω μετα δεν το ξαναειδα το μυνημα να το τσεκαρω η οχι ?
Στην καρτελα rendering με cpu icore 7 @ 2.93 και δυο καρτες Ati hd 5800 σε sli να δωσω τα μεγιστα 8 backbuffers και 16 video frames στις επιλογες windowed και exclusive mode settings ?
Στην καρτελα γενεραλ να βαλω στο τερμα τα cpu & cpu queue size ?
Τσεκαρω τα use a separete device for presentation και το delay palyback star until render queue is full ?
και το σημαντικοτερο στην καρτελα processing decoding τσεκαρω τα decode mpeg2 vc-1 h264 ? αυτο εαν καταλαβα καλα εαν το τσεκαρω χρησιμοποιει εσωτερικο software decoder και οχι τον lav για αυτες τις επιλογες ? ειδικα για το vc-1 εαν εχω τσεκαρει στα format του lav να χρησιμοποιει τον decoder της microsoft τι γινεται ?
ευχαριστω εκ των προτερων τελικα μον μια δεν ηταν η ερωτηση


Στο thread του MPC-HC στην πρωτη σελίδα έχει ρυθμίσεις και για τον LAV και για τον MadVR. Το οverlay δεν δουλευει στις ATi. Oι υπόλοιπες ρυθμίσεις στην καρτέλα rendering ειναι κυρίως για να αποφεύγεται το tearing & τα glitces στις καρτες nvidia. Με τους τελευταίους drivers τα προβληματα φαίνεται να έχουν μειωθεί αισθητά.
 
Last edited:

Portioli

Supreme Member
3 June 2007
3,899
Dystopia
Το συγκεκριμένο νήμα θα κλειδωθεί.


Τα πιο σημαντικά μηνύματα έχουν συμπεριληφθεί στο νέο νήμα του MadVR,
στο οποίο θα συζητάμε για τις νέες εκδόσεις, νέες προσθήκες , προβλήματα, απορίες
και ό,τι άλλο προκύψει:



Για απλές ερωτήσεις πάνω σε θέματα αναπαραγωγής και ρυθμίσεις του ΜPC-HC
μπορείτε να κάνετε ερωτήσεις εδώ:


Για οτιδήποτε αφορά τεχνικές και μεθόδους Frame Interpolation,
τις ερωτήσεις σας μπορείτε να τις κάνετε εδώ:



Eυχαριστώ προσωπικά όλα τα παιδιά που δώσανε feedback, συμβουλές, εμπειρίες, ιδέες
και βοήθησαν να εξελιχθεί το παρόν νήμα.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.