Απάντηση: Re: Απάντηση: Περιοδικό Ήχος
Δε μπορώ να καταλάβω τι νόημα έχουν οι παραπάνω επισημάνσεις σας. 'Απαντες γνωρίζουμε τις αιτίες της πτώσης όλων των εντύπων, μηδέ εξαιρουμένου του πολυδιαβασμένου και ιστορικού ΗΧΟΥ. Θέλετε να εξακολουθεί να υπάρχει το περιοδικό ΗΧΟΣ; Στηρίχτε το τώρα αγοράζοντάς το. Τα υπόλοιπα είναι παρηγοριά στον άρρωστο..
αν ρωτάς εμένα...δεν θα ήθελα να υπάρχει ο ΗΧΟΣ με αυτή την διεύθυνση....ταχω γράψει εδώ και πολύ καιρό....
Kαπετάνιε θα μου επιτρέψεις μια διαφορετική τοποθέτηση....
και για να φρεσκάρουμε τη μνήμη μας ξανά(καλοκαίρι 2010):
Σας παραθέτω το κείμενο του κ. Φωτιάδη
Εditorial
To μεγάλο φιλτράρισμα
Πριν από χρόνια μοίραζε ταινίες, αφίσες, home cinema οδηγούς ( και κάθε άλλου είδους σκουπίδια μαζί με το τεύχος του (λεφτά είχαμε), ενώ ταυτόχρονα έβγαινε στην αγορά με ιλουστρασιόν χαρτιά και διατυμπάνιζε ότι αυτό πουλάει δεκάδες χιλιάδες τεύχη, και ο ΗΧΟΣ μόνο χιλιάδες.
Έφτιαχνε διαγράμματα με πίτες και μπάρες. Έλεγε ότι αυτό είναι το περιοδικό αναφοράς, ότι αυτό είναι το μέλλον και όλοι οι άλλοι είναι ξεπερασμένοι και αποτελούν παρελθόν. Αποτελέσματα με απίστευτες σπατάλες και αλαζονεία.
Το ίδιο έκανε, άλλωστε, και η Ελλάδα εκείνα τα χρόνια. Πρώτη παντού με καλά στατιστικά στοιχεία, αφθονία, καλή εικόνα στο εξωτερικό, αλλά με κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος και κακοδιαχείριση. Σήμερα η εικόνα για όλους είναι διαφορετική.
Το κολοσσιαίο εκείνο περιοδικό βρίσκεται περίπου στα 5.000 τεύχη με πτωτικές τάσεις, και από εγγραφές αναφοράς με την Amanda McBroom το έχει ρίξει στα παλιά λαϊκά με Περπινιάδη, Γαβαλά και Ρία Κούρτη.
Από δωράκια με THX και Dolby Digital το έχει γυρίσει σε φθηνά «κατεβασμένα» από το Διαδίκτυο τύπου public domain, ντοκιμαντέρ να τα πεις (, με θέματα όπως το καρναβάλι, ο βυθός και άλλοι «συναρπαστικοί» τίτλοι.
Δεν υπάρχει, βλέπετε, πια η αφθονία και του cash flow του οργανισμού. Επόμενο, λοιπόν, ήταν να φθάσει κάποτε στο σημείο αυτό.
Όλα τα «ευκαιριακά» περιοδικά, όπως και τα βιντεοκλάμπ, που βγήκαν μόνο για κονόμα και για αρπαχτή, πατώνουν παντού. Όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και ευρωπαϊκά. Οι αναγνώστες τιμωρούν. Αντίθετα, τα ιστορικά περιοδικά και όσα άνοιξαν το δρόμο συνεχίζουν με τους ίδιους ρυθμούς, και μάλιστα χωρίς δώρα και κορδελίτσες.
Το οξύμωρο είναι -αν και στην Ελλάδα πάει να γίνει κοινή λογική- το γιατί το λαμπρό αυτό περιοδικό με τα δώρα και τις επαναστάσεις δε βγάζει δελτίο Τύπου ή δεν τυπώνει ιλουστρασιόν μπροσούρες για να ανακοινώσει στην αγορά τους αριθμούς κυκλοφορίας του σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Γιατί δε λέει τον αριθμό των φύλλων που πουλάει αυτό και πόσα όλα τα άλλα περιοδικά μαζί; Τέτοια έκανε τα προηγούμενα χρόνια, και έτσι μας έχει συνηθίσει. Γιατί όχι και σήμερα;
Θα μου πείτε, πού χρόνος για μετρήσεις... εργαστήρια, πάθος, ακροάσεις, ελέγχους, αξιολογήσεις και αξιοπιστία (άλλο θέμα για ανάλυση). Αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Όταν έχεις να προλάβεις μαθήματα χορού, μεγάλα ιστορικά γεγονότα (τρομάρα τους) ή ηχογραφήσεις του τύπου «στο σταθμό του Μονάχου...», δεν έχεις χρόνο για ποιοτική δουλειά.
Τέλος πάντων, θα μου πείτε, κακίες. Θα μπορούσε να είναι και έτσι. Το θέμα είναι ότι το λαμπρό αυτό περιοδικό κυνήγησε τόσο πολύ τον ΗΧΟ, που βαρέθηκα να αμύνομαι.
Ορίστε τώρα που εν έτει 2010 η αγορά η ίδια διορθώνει τα κακώς κείμενα και δικαιώνει την ιστορική πορεία του καθενός μας. Βάζει τα θέματα ακριβώς όπως πρέπει, και η συνέχεια αναμένεται εντυπωσιακή.
Εμείς μόλις μηδενίσαμε το κοντέρ και ετοιμάζουμε τα δικά μας ιλουστρασιόν χαρτιά με τις πίτες και τα γραφήματα.
Είμαστε στο περιοδικό γιατί το αγαπάμε και το σεβόμαστε, αλλιώς θα ήμασταν χαμένοι στο Facebook ή θα γράφαμε εφαρμογές για iPad.
Αnyways... Απλά για την ιστορία σημειώνουμε ότι οι 4ΤΡΟΧΟΙ των Τεχνικών Εκδόσεων γιορτάζουν φέτος 40 χρόνια παρουσίας και ο ΗΧΟΣ, επίσης των Τεχνικών Εκδόσεων, γίνεται 38 χρονών.
Αυτή και αν είναι λαμπρή ιστορία και συναρπαστική πορεία...
Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση,
Φώτης Φωτιάδης
...πράγματι-λοιπόν-η αγορά βάζει τα πράγματα στην θέση τους κατά τον Κο Φωτιάδη...
ΥΓ:..και για να μη παρεξηγιόμαστε...απλός χομπίστας -καταναλωτής είμαι που αγόραζα ΟΛΑ τα έντυπα....όλα όμως...γράφω επώνυμα και με γνωρίζουν προσωπικά πολλά μέλη του avclub...