Μολις εχτες αγορασα την samsung ue46f7000.
Πρωτες εντυπωσεις πολυ καλες εκτος του clouding που συνεχιζει να υπαρχει.
σε blu-ray η εικονα ειναι απιστευτη.
αλλα και σε βιντεο μεσω ιντερνετ ειναι πολυ καλη.
ανελπιστα καλη εικονα και σε sd σημα.
το clouding την μερα δεν γινεται αντιληπτο αλλα το βραδυ και σε σκοτεινο δωματιο φαινεται καθαρα.
στο 3d ειναι πιο εντονο σε σκοτεινα πλανα.
αν συνεχισει να με ενοχλει παει για αλλαγη αν και εχω χρονο για τετοια.
Aπο οτι ειδα την f8000 ειναι και πιο φωτεινες σε κινηματογραφικη ταινια.Δηλαδη αν τον οπισθιο περσι τον ηθελες στο 8 φετος στo 4 με 5 εισαι καλυμενος και το πανελ μενει πιο γκρι απο περσι ακομα και με οπισθιο στο 0 και το microdimming φετος δεν δουλευει καθολου για καλυτερο φυσικα.Για καμμενα πιξελ κοιτα μην τα βρεις αργοτερα και χαλαστεις.Φετος σε εμφανιση μου αρεσει περισσοτερο η 7αρα
ευχαριστω πολυ
ναι ειναι αληθεια αυτο ειναι πιο φωτεινες απο περσυ σε ταινια.
στην εμφανιση και για μενα ειναι καλυτερη η 7αρα.
καμενα πιξελ δεν εχω δει και η εικονα της ειναι φοβερα καθαρη και σε sd σημα.
θα δειξει ακομα ειναι αρχη.
Ειναι πολυ καλη για edge led.Aπλα φετος το πανελ δεν κανει καθολου προσπαθεια να μαυρισει ειναι πιο φωυεινο και αυτο αλλιωνει το εντονο clouding.Εχεισ αισθητο αρκετα clouding;Σε ταινια με μαυρες μπαρες δουλευει αν το λεω σωστα το cinema black και τις μαυριζει η δημιουργει αν κανει αυτο και μια πιο smooth εικονα γυρω του;
σε ταινια δεν φανηκε καθολου το clouding.
οι μαυρες μπαρες που λες ηταν καταμαυρες.
το clouding φαινεται στις εναλλαγες μεταξυ των menu της τηλεορασης και οταν η οθονη ηταν κενη.
ευχαριστω πολυ
ναι ειναι αληθεια αυτο ειναι πιο φωτεινες απο περσυ σε ταινια.
στην εμφανιση και για μενα ειναι καλυτερη η 7αρα.
καμενα πιξελ δεν εχω δει και η εικονα της ειναι φοβερα καθαρη και σε sd σημα.
θα δειξει ακομα ειναι αρχη.
Καλοριζικη. Πηγα και την ειδα και εγω και ειναι πραγματικα πανεμορφη τηλεοραση. Φετος η Samsung ισχυριζεται οτι εχει βελτιωσει την ομοιομορφια του φωτισμου πισω απο το πανελ σε μεγαλο βαθμο. Τα reviews της F8000 δειχνουν μια απιστευτη ομοιομορφια σε επιπεδα πλασμα. Η δικια σου πως τα παει? Μπορει να ανοιξεις την παρακατω καρτα για να τσεκαρεις την ανομοιομορφια του πανελ?
Ειναι η κλασσικη γκρι καρτα που αν ολα ειναι καλα θα πρεπει να δειχνει παντου τον ιδιο τονο γκρι χωρις σκιες. Πρακτικα αυτο δεν θα γινει αλλα απο περιεργια θα ηθελα να δω αν η Samsung οντως εκανε δουλεια σε αυτον τον τομεα. Αν μπορεις τρεξε την κατρτα fullscreen και πες μας εντυπωσεις η απλα αν εχεις τον χρονο παρε μια φωτο της οθονης και ανεβασε την. Με αυτη την καρτα τσεκαρεις και για banding /dse.
Επιλέγοντας την προ-ρύθμιση 'Movie' ο χρήστης έχει μπροστά του μία τηλεόραση κατά 90% έτοιμη να πιάσει το μέγιστο της απόδοσης της.
Θέμα πιο πολύ υπάρχει στις τιμές της θερμοκρασίας χαμηλά, αλλά και στον συντελεστή dE.
Oι τιμές είναι ακόμα πιο εντυπωσιακές.
Φωτεινότητα 257 nits, στάθμη μαύρου που τείνει στο μηδέν [ένεκα global dimming] αλλά στα 0.2 nits σε ANSI μέτρηση, συντελεστής gamma στο 2.05, θερμοκρασία πάνω από τους 9000 βαθμούς στα 10 IRE και στους 7400 στα 100 ΙRE και συντελεστής dE πάνω από το 14.
Από το ανωτέρω review για την καλιμπραρισμένη "Movie"...
Oι νέες μετρήσεις έφεραν στο φως τα παρακάτω αποτελέσματα:
Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους. Η φωτεινότητα έχει πέσει στα 144 nits, η στάθμη μαύρου στο απόλυτο μηδέν, ο συντελεστής gamma στο 2.2, η θερμοκρασία στους 6500 βαθμούς, ο συντελεστής dE σε όλο το εύρος του είναι κάτω από 2 και το χρωματικό εύρος καλύπτει το 99% του sRGB [Rec 709].
Τα χρώματα διαπρέπουν. Αρκεί βέβαια να έχεις πάντα υπόψη σου ότι πηγάζουν από φίλτρο. Δεν είναι από φώσφορο.
Οι μόνες αποκλίσεις είναι στο πράσινο και το κίτρινο, με τάσεις υποκορεσμού.
Αποδίδονται με ακρίβεια και ευρύ χρωματικό εύρος, το οποίο καλύπτει το 98% του Rec 709.
Σε on/off μέτρηση η αντίθεση μετριέται σε δεκάδες χιλιάδες αφού επεμβαίνει το global dimming, σε ANSI όμως στην καλύτερη περίπτωση δεν ξεπερνά το 1500:1.
Και το σημαντικότερο. Υπάρχει ζηλευτή σταθερότητα με όποιο σήμα τροφοδοτηθεί η τηλεόραση [ο-255 / 16-235].
Σσε ότι αφορά στις αποκλίσεις της ομοιγένειας, αυτές αγγίζουν το 18%, τιμή αποδεκτή για μία διάσταση 55 ιντσών, ενώ οι γωνία θέασης δεν ξεπερνά τις 160 μοίρες.
Αν κατάλαβα καλά ....
Σύμφωνα με τον συντάκτη, η F7000 είναι κατά 90% έτοιμη από το εργοστάσιο στην "Movie" με τις εντυπωσιακές επιδόσεις :
Και το 100% μετά από καλιμπράρισμα της "Movie", με τα νούμερα να μιλούν από μόνα τους, είναι:
Φωτεινότητα : 144 nits
Φωτεινότητα Μαύρου ANSI: -- nits ???? *
Gamma : 2,2
Θερμοκρασία : σε όλο το εύρος 6.500
Συντελεστής dE < 2
Χρωματικό εύρος:98 με 99% του Rec 709
Aποκλίσεις ομοιoγένειας : 18%
Και το σημαντικότερο. Zηλευτή σταθερότητα, είτε πρόκειται για σήμα 0-255, είτε16-235 (με τις τελικές ρυθμίσεις να έχουν Cinema HDMI: Χαμηλό).
*Αν και δεν αναφέρεται το νούμερο της στάθμης του μαύρου, αναφέρεται το καλύτερο δυνατό ANSI 1.500 :1 που μπορεί να πιάσει η F7000 (υποθέτω με την φωτεινότητα στα 144 nits, καθώς το ANSI στη default "Movie" βγαίνει 1.285:1). Οπότε η ελάχιστη δυνατή Φωτεινότητα Μαύρου μετά το καλιμπράρισμα (με ρυθμισμένο τον Τόνο Μαύρου στο Σκούρο, όπως αναφέρει ο reviewer στις τελικές ρυθμίσεις που δημοσιεύει) είναι περίπου 0,096 nits ή κάνω λάθος?
Για την μέτρηση Φωτεινότητας Μαύρου: 0 nits και τις δεκάδες χιλιάδες αντίθεσης, ο ίδιος ο reviewer είχε παλαιότερα αναφέρει (σε μια συζήτηση με τον petasis στα σχόλια ενός review που είχε κάνει), ότι δεν αποτελούν μετρήσεις real life μια και κανείς δεν πρόκειται να κάθεται να βλέπει μια μαύρη καρτέλα, όπου σβήνουν όλα και ότι τα δύσκολα ξεκινάνε όταν εμφανιστεί κάποιο φως μέσα σε σκοτεινό panel, οπότε κατά τη γνώμη μου, είτε αναφέρονται, είτε όχι, δεν έχουν καμιά ιδιαίτερη σημασία (ανάλογη αναφορά και στο review της F7000).
Το κυριότερο από αυτά είναι πως ο απόλυτος οπίσθιος φωτισμός σε LED LCD τηλεόραση δεν μπορεί να υπάρξει!
Όπως δεν μπορούμε να τετραγωνοποιήσουμε τον κύκλο, έτσι και 100, 200, 500 και... άλλες τόσες φωτοδίοδοι στο πίσω ή το πλαινό τμήμα της οθόνης δεν μπορούν να αποδώσουν την ζητούμενη ακρίβεια στον σημειακό φωτισμό.
Γιατί αυτό είναι το ζητούμενο. Να φωτιστεί ένας άσπρος κύκλος στο μέσο της οθόνης, σε μαύρο background. Γίνεται; Δεν γίνεται αγαπητοί αναγνώστες.
Ανάλογα με την τεχνοτροπία, είτε θα εμφανίζονται σκιές, είτε φωτεινά περιγράμματα, είτε οι ζώνες θα μετατρέπουν την εικόνα σε 'καραγκιόζ μπερντέ', είτε θα γίνεται ένα μπάχαλο, χωρίς αποτέλεσμα.
Με το global dimmimg, να είναι μη χρηστικό σε real life συνθήκες και να αποδίδει μόνο εντυπωσιακά νούμερα με on/off ρυθμίσεις, η Samsung (από πέρυσι) έχει την λογική διατήρησης χαμηλής στάθμης του γκρι, ανάλογα με την ρύθμιση, που μπορεί να κατέβει μέχρι τα 0,05 nits "πνίγοντας την φωτεινότητα", (με την καλιμπραρισμένη "Movie" να ρυθμίστηκε στα 0,096 nits ή κάνω λάθος?).
Εδώ η Samsung, έχει πάρει λοιπόν την απόφαση από πέρσι, να διατηρεί μία χαμηλή στάθμη του γκρι που ανάλογα με την ρύθμιση μπορεί να μπορεί να κατέβει και στα 0.05 nits [πνίγοντας στην κυριολεξία την φωτεινότητα].
Υπάρχει και global dimmimg, αλλά είναι μην χρηστικό. Αποδίδει μόνο εντυπωσιακά μεγέθη σε on/off μετρήσεις.
Σε πραγματικές συνθήκες δεν μπορεί να συνεισφέρει σε πολλά.
Σχετικά με την φωτεινότητα στη φετινή σειρά F, όπου το δυνατό χαρτί είναι η δυνατότητα απόδοσης υψηλής φωτεινότητας είτε απαιτείται σημειακός φωτισμός πάνω στο panel, είτε σε ολόκληρη την οθόνη.
Το δεύτερο στοιχείο, η φωτεινότητα, φέτος στην σειρά F είναι το δυνατό χαρτί και θα τολμήσω να πω, ότι για πρώτη φορά μία LED LCD τηλεόραση μπορεί να κοντράρει στα ίσα μία Plasma!
Μέχρι πρότινος, οι Plasma είχαν το πάνω χέρι στην φωτεινότητα κορυφής, αλλά έχαναν στην ολική φωτεινότητα. Το αντίθετο συνέβαινε στις LCD.
Η σειρά F, αριστεύει και στις δύο παραμέτρους και μπορεί να αποδώσει την αυτή φωτεινότητα από ένα μικρό κύκλο, μέχρι σε ολόκληρη της οθόνη.
Για μένα το Micro Dimming, δεν αφορά στο Local Dimming, αλλά στο... LocalLighting!!!
Το προτιμάς; Θα ρωτήσει κάποιος. Ίσως όχι... θα απαντήσω. Δεν μπορώ όμως να μην αποδεχθώ μία ξεκάθαρη άποψη.
Από τις πρώτες εικόνες είναι εμφανή τα τεράστια δυναμικά που παραμένουν αναλλοίωτα σε κάθε περιεχόμενο της εικόνας. Από ένα απλό κερί, έως τον υπέρλαμπρο ουρανό.
Με την φωτεινότητα κορυφής στο Dynamic να είναι πάνω από 400 nits και το δυνατό χαρτί του βελτιωμένου σημειακού φωτισμού, η F7000, χάνει το απόλυτο μαύρο (που δείχνει μια μαύρη καρτέλα), με το background να είναι μόνιμα φωτισμένο και την πληροφορία να διχάζει και να συγχέεται σε σκοτεινά πλάνα, όσο πέφτει η φωτεινότητα. Αυτά ισχύουν, περισσότερο στις εργαστηριακές μετρήσεις και λιγότερο σε real life, όπου δεν παρατηρήθηκε κλιπάρισμα, με την φωτεινότητα του μαύρου να μη μπορεί να κατέβει κάτω από τα 0,08 nits. Η μαύρη τρύπα στο κέντρο της οθόνης πιθανόν να οφειλόταν στην συγκεκριμένη συσκευή.**
Όσο η φωτεινότητα πέφτει η πληροφορία διχάζει, και σε σκοτεινά πλάνα συγχέεται αφού το απόλυτο μαύρο δεν υπάρχει.
Βέβαια σε ρέουσα εικόνα, τα δεδομένα αμβλύνονται, ομαλοποιούνται, από τις συνθήκες των εργαστηριακών μετρήσεων.
Θα δεις μαύρο σε μία σύνθετη εικόνα. Απλά δε θα πέφτει κάτω από 0.08 nits.
Το background είναι μόνιμα φωτισμένο και η ένταση του εξαρτάται με το που θα ρυθμίσει ο χρήστης κυρίως την ένταση του οπίσθιου φωτισμού.
Κάτι που παρατήρησα και πιστεύω ότι οφειλόταν στην συγκεκριμένη συσκευή, ήταν μία μαύρη τρύπα στο κέντρο της οθόνης.
Η διαχείριση πάντως της κλίμακας είναι πολύ καλή. Η απουσία clipping και η πολύ καλή κλιμάκωση μαρτυρούν του λόγου το αληθές.
Δεδομένης της παράδοσης Samsung, χωρίς άκομψη παραβατικότητα και χωρίς να αναφέρονται οι ρυθμίσεις και τα ρυθμιστικά που παραβαίνουν κομψά, διαπιστώθηκε άριστη κίνηση και μηδενικό judder, με ικανοποιητική ευκρίνεια και οξύτητα. Περίφημη απόπλεξη και scaler, κι ας είναι λίγα τα 1080p για οθόνες 50” +, χωρίς όμως να γίνονται θαύματα σε κακής ποιότητας σήματα, όπως ο δέκτης, όπου η αύξηση της οξύτητας είναι απαραίτητη για να αποκτήσει ζωηράδα η εικόνα. Πολύ καλή απόδοση των φίλτρων θορύβου, καλός διαχωρισμός Y/C και μέγιστο lag τα 30 ms.
Η κίνηση αριστεύει. Μηδενικό το judder, ικανοποιητική τόσο η ευκρίνεια, όσο και η οξύτητα σε σήμα Video.
Η εικόνα ρέει αβίαστα, υπάρχει ο έλεγχος, αλλά χωρίς την ακραία παρέμβαση λόγου χάρη μίας Philips.
Η τηλεόραση αποδίδει περίφημα στην απόπλεξη και στην προσαρμογή του σήματος στην εγγενή ανάλυση της οθόνης (scaler).
Μην ξεχνάμε βέβαια ότι μιλάμε για 55 ίντσες. Την άποψη μου την ξέρετε, πάνω από τις 50 ίντσες τα 1080p είναι λίγα.
Βέβαια, μην περιμένετε θαύματα σε κακής ποιότητας σήματα. Ειδικά στην περίπτωση του δέκτη.
Ο τελευταίος, σημειωτέον θέλει λίγο πουσάρισμα στην οξύτητα για να αποκτήσει ζωηράδα. Είναι περισσότερο smooth από όσο πρέπει.
Πολύ καλά αποδίδουν και τα φίλτρα θορύβου, ενώ καλός είναι ο διαχωρισμός Y/C.
Χαμηλό τέλος είναι και το imput lag που δεν ξεπερνά τα 30 ms.
Ένα κλικ πιο πάνω από πέρυσι η φετινή εικόνα του ενεργού 3D στην F και ανοίγει περισσότερο η ψαλίδα από το παθητικό 3D. Υπάρχει crosstalk χωρίς δραματικές επιπτώσεις.
Η ενεργή 3D εικόνα είναι ανάλογων προδιαγραφών με πέρσι και ένα κλικ πιο πάνω στο τομέα της προβολής.
Η άποψη μου και εδώ γνωστή. Οι ενεργές στην προβολή της εικόνας υπερτερούν των παθητικών [και στην ευκρίνεια φυσικά]. Τώρα υπερτερούν ακόμα περισσότερο.
Σε προσωπικές μου λήψεις, εκτός από την κόκκινη μύτη, υπάρχει και ένα περιστέρι. Στην UE55F7000 η οθόνη ήταν ο δρόμος και το περιστέρι ήταν μέσα στο δωμάτιο...
Το Crosstalk ζει και βασιλεύει. Δεν έχει μηδενισθεί, δεν έχει όμως και την δύναμη να προκαλέσει δραματικές δυστοκίες στην εικόνα.
Υψηλά τα αποθέματα φωτεινότητας, ξεκούραστα τα γυαλιά χάρην του μειωμένου βάρους τους, ξεκούραστη και η θέαση όσο αυτό επιτρέπεται για την τεχνολογία που χρησιμοποιεί.
Υπέρ εξοπλισμένη, υπέρ προηγμένη τεχνολογικά και υπέρλαμπρη στην εικόνα της. Όπως και να έχει ξεχωρίζει σε σημείο να διεκδικεί επάξια μία θέση στο πάνθεον των κορυφαίων LED LCD τηλεοράσεων του 2013.
Σε ένα πάνθεον, που σημειωτέον κανείς δεν είναι τέλειος...
Για όσους πάντως η απώλεια του απόλυτου μαύρου είναι απροσπέλαστος σκόπελος, υπάρχει και η Plasma εκδοχή της.
UE40F7000 .... από 1.329
UE46F7000 .... από 1.848
UE55F7000 .... από 2.649
UE65F7000 .... από 3.499
EDIT
Εντός του spoiler περιέχονται post από το νήμα Samsung Line Up 2013, σε συνέχεια του ανωτέρω, οπότε ό,τι αφορά την F7000, το συνεχίζουμε εδώ και ό,τι την F8000 στο line Up μέχρι να βρεθεί κάτοχος και να ανοίξει νήμα.
Default gamma in the “Movie” mode came in at roughly 2.2, and didn’t feature any non-linearity worth writing about – this, too, was remarkably consistent. Once again, this is an excellent result and means that images were free of unnatural lighting jumps, and appeared with a good amount of “richness”, without looking washed out or pale.
After we removed the slight blue tint from grey shades – and honestly, even before it – colour on the Samsung UE55F8000 didn’t leave us with any complaints, provided we stayed in the default “Auto” mode, which is the colour profile used by default in the Movie picture mode. We’ve omitted the pre-calibration charts from the page because they were so close to accurate anyway.
συγγνωμη παιδια θα ηθελα να βοηθησετε σε κατι
χτες στον αγωνα σε αναλυση hd πολλες φορες σε κοντινα πλανα παικτων υπηρχε γυρω τους ενα ολογραμμα και μερικες οριζοντιες γραμμες και τρεμοπαιζε.
επαιξα λιγο με ρυθμισεις μειωσης θορυβου αλλα δεν εγινε τιποτα
δεν γινοταν οπως παρατηρησα με ολες τις καμερες.
τι μπορει να φταιει
ευχαριστω πολυ
Τυπικά, τα λιγότερα τεχνουργήματα θα τα δεις με την επιλογή "Clear" ή την "Custom", εφόσον το Judder reduction είναι στο 0.
Από εκεί και πέρα, μπόρεις να κάνεις μια δοκιμή να το βάλεις και στο "Off", ώστε να τσεκάρεις μήπως τα επίμαχα τεχνουργήματα συμπεριλαμβάνονταν στην μετάδοση...
συγγνωμη παιδια θα ηθελα να βοηθησετε σε κατι
χτες στον αγωνα σε αναλυση hd πολλες φορες σε κοντινα πλανα παικτων υπηρχε γυρω τους ενα ολογραμμα και μερικες οριζοντιες γραμμες και τρεμοπαιζε.
επαιξα λιγο με ρυθμισεις μειωσης θορυβου αλλα δεν εγινε τιποτα
δεν γινοταν οπως παρατηρησα με ολες τις καμερες.
τι μπορει να φταιει
ευχαριστω πολυ
Δε νομίζω ότι είναι κάτι που αφορά στην τηλεόραση. Ειδικά στα πλάνα που έβγαιναν οι παίκτες για αλλαγή υπήρχε το ολόγραμμα που λες και πολύ έντονο πιξέλιασμα. Μάλλον ήταν θέμα της μετάδοσης
εχει περασει μια εβδομαδα χρησης της 46f7000 και νομιζω οτι σε γενικες γραμμες ειμαι ικανοποιημενος.
το clouding υπαρχει αλλα δεν ειναι ενοχλητικο και μονο σε ορισμενες στιγμες.
τα χρωματα εινα ζωντανα και φυσικα καιτο μαυρο της για ledtv ειναι καλο
η εικονα της σε blu-ray και σε hd ειναι εντυπωσιακη
επισης και sd σε καναλια οπου το σημα ειναι καλο αποδιδει καλα
απο εβδομαδα θα ειμαι συνδρομητης του οτε και θα εχω περισσοτερα συμπερασματα.
η smart tv ειναι γρηγορη ευχρηστη αλλα πολλες εφαρμογες εινα χαλια.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.