- 21 January 2007
- 21,651
Κι ας είναι 1DIN … δε μπορώ να το αλλάξω …
Μοντέρνοι καιροί και μοντέρνα ήθη.
Η στάνταρ θύρα καλά κρατεί ως ‛χωροταξικό’ στάνταρ … αλλά τι να το κάνεις όταν αφαιρώντας το εργοστασιακό ηχοσύστημα χάνεις χρήσιμες λειτουργίες του αυτοκινήτου.
Πολλοί από εμάς έχουμε αντιμετωπίσει το πρόβλημα με μοντέρνα αυτοκίνητα.
Σε Citroen C5 από τα κουμπάκια που είναι μαζί με τα κουμπιά ελέγχου του στερεοφωνικού ρυθμίζει και χρήσιμες παραμέτρους για το ίδιο το αμάξι. Ακόμα και το ρολόι από το ίδιο σημείο αλλάζει. Άρα δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του.
Σε alfa romeo 147, πάλι αχρηστεύεις την ένδειξη RDS που έχει ο οδηγός στο καντράν του, ενώ και η ποτηροθήκη είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα αχρηστευθεί.
Γενικά , για όλου εμάς που έχουμε συνηθίσει να αλλάζουμε την πηγή , αυτά είναι αμαρτήματα ασυγχώρητα από πλευράς αυτοκινητοβιομηχανιών. Ειδικά εάν έχεις ένα ‛παλιό’ cd player only, και η αντιπροσωπία ζητά 700+ ευρώ για να παίζεις Mp3 …
Δε νομίζω απλά να γκρινιάζω, είμαι σίγουρος ότι πολλοί το έχετε αντιμετωπίσει…
Μοντέρνοι καιροί και μοντέρνα ήθη.
Η στάνταρ θύρα καλά κρατεί ως ‛χωροταξικό’ στάνταρ … αλλά τι να το κάνεις όταν αφαιρώντας το εργοστασιακό ηχοσύστημα χάνεις χρήσιμες λειτουργίες του αυτοκινήτου.
Πολλοί από εμάς έχουμε αντιμετωπίσει το πρόβλημα με μοντέρνα αυτοκίνητα.
Σε Citroen C5 από τα κουμπάκια που είναι μαζί με τα κουμπιά ελέγχου του στερεοφωνικού ρυθμίζει και χρήσιμες παραμέτρους για το ίδιο το αμάξι. Ακόμα και το ρολόι από το ίδιο σημείο αλλάζει. Άρα δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του.
Σε alfa romeo 147, πάλι αχρηστεύεις την ένδειξη RDS που έχει ο οδηγός στο καντράν του, ενώ και η ποτηροθήκη είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα αχρηστευθεί.
Γενικά , για όλου εμάς που έχουμε συνηθίσει να αλλάζουμε την πηγή , αυτά είναι αμαρτήματα ασυγχώρητα από πλευράς αυτοκινητοβιομηχανιών. Ειδικά εάν έχεις ένα ‛παλιό’ cd player only, και η αντιπροσωπία ζητά 700+ ευρώ για να παίζεις Mp3 …
Δε νομίζω απλά να γκρινιάζω, είμαι σίγουρος ότι πολλοί το έχετε αντιμετωπίσει…