Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

Status
Not open for further replies.
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Service YAMAHA RXV 550

Μηχανημα που ηρθε κοντα μας με θεμα τροφοδοσιας που προφανως την ""εφαγε "" απο το δικτυο της ΔΕΗ μια και στην περιοχη που δουλευει ειναι παραθαλασιο μερος εκτος Αττικης και υπαρχουν συχνες αναφορες για προβληματα δικτυου ΔΕΗ.

Παρολο το προβλημα της τροφοδοσιας ο συγκεκριμενος ακροατης διαθετει ενα αρκετα σοβαρο ξεχωριστο δικαναλο συστημα και μου ηρθε με το παραπονο οτι ο πολυκαναλος δεν εχει ευρος προς τα επανω σε σημειο που λειπουν σχεδον ολοκληρα κομματια απο το ακουσμα στην ψηλη περιοχη.

Αρχικα θεωρησα οτι ακομα ενας ( δεν ξερω πως θα μπορουσα να τον χαρακτηρισω ωστε να τονισω την αγνοια του αλλα χωρις να γινω προσβλητικος ) ας πω λοιπον ασχετος που προσπαθει να ακουσει μουσικη υψηλης ποιοτητας απο ενα πολυκαναλο μαλλον consumer συστημα . Θεωρησα οτι αυτο που λεει μαλλον δεν ευσταθει του ειπα οτι θα κανω καποιον ελεγχο και θα τον ενημερωσω.

Να παραθεσω εδω ( κατι το οποιο δεν εχω κανει και ισως θα επρεπε να το κανω σε ενα ξεχωριστο νημα ) οτι καθημερινα μεσω email απανταω συχνα απο 10 εως 30 ερωτηματα και δεχομαι κλησεις στα τηλεφωνα μερικες απο τις οποιες θα μπορουσαν να μονταρουν κωμωδιες ολοκληρες .Στο Ιντερνετ υπαρχει παρα πολυ πληροφορια η οποια ομως πολλες φορες ειναι προιον αποψης η μυθοπλασιας παρα προιον επιστημονικης τεκμηριωσης . Σαφως εχω και ακροατες που πραγματικα ζουν στον κοσμο του Marlboro και οι απαιτησεις που εχουν απο καποια μηχανηματα ειναι πραγματικα ανεφικτες .

Προθεση μου τις περισσοτερες φορες ειναι να κανω μια προσπαθεια νουθεσιας και εαν αυτη δεν φερει αποτελεσμα να αποφυγω τον πελατη ακομα και αν αυτο σημαινει οτι θα χασω χρηματα .

Πισω στην επισκευη αφου εχω λυσει τα θεματα τροφοδοσιας οι μετρησεις επιβεβαιωσαν τον πελατη και το μηχανημα ( το οποιο ξεκαθαρα ηταν ανεγγιχτο ) εδειξε να εχει σοβαροτατο θεμα ευρους οπου πανω απο τους 4 χιλιοκυκλους επεφτε δραματικα .Αναζητωντας την βλαβη παραλληλα με επιβεβαιωση με το service manual και μετα απο αρκετη ωρα ψαξιματος ανακαλυπτω μια σειρα με πυκνωτες των οποιων η τιμη δεν συμβαδιζε ουτε με το μανουαλ ουτε με εναν προχειρο μαθηματικο υπολογισμο φιλτρου .

Αναζητωντας ιχνη απο επεμβαση , αλλη επισκευη , καποιο revision στο service manual που να δειχνει οτι κατι ειχε συμβει εκει δεν μπορεσα να βρω κατι .Αντικατεστησα τους πυκνωτες με τους προβλεπομενους και αυριο θα ενημερωσω τον πελατη αλλα και την εδω αντιπροσωπεια με τα ευρηματα μου και θα γραψω εδω την οποια απαντηση λαβω ...stay tuned !!
 

Attachments

  • DSC01255.JPG
    DSC01255.JPG
    85 KB · Views: 769
  • DSC01256.JPG
    DSC01256.JPG
    82.4 KB · Views: 763

asvestos1157

AVClub Addicted Member
5 March 2011
2,173
Whitecastleshire
Re: Service YAMAHA RXV 550

...ανακαλυπτω μια σειρα με πυκνωτες των οποιων η τιμη δεν συμβαδιζε ουτε με το μανουαλ ουτε με εναν προχειρο μαθηματικο υπολογισμο φιλτρου.
Αναφέρεστε στην ονομαστική τιμή των πυκνωτών ή σε αυτήν που μετρήσατε;

Ευχαριστώ.
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Ναι ...δεν μιλαω για φθορα η βλαβη ..μιλαω για εξαρχης λαθος εξαρτημα τοποθετημενο στο μηχανημα . Οι πυκνωτες που βγηκαν ειχαν σωστη τιμη σε οτι αφορα την αναγραφομενη αλλα ηταν λαθος σε σχεση με το σχηματικο .

Εν αναμονη της απαντησης απο την εταιρια

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

asvestos1157

AVClub Addicted Member
5 March 2011
2,173
Whitecastleshire
Αυτό κατάλαβα από τα συμφραζόμενα, αλλά ρώτησα γιατί μου φάνηκε γερή χοντράδα.
Περιμένουμε λοιπόν...


edit: Κανονικά, σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να γίνει από την αντιπρ/πεία ανάκληση και διόρθωση του προβλήματος.
Συνηθίζεται κάτι τέτοιο στον χώρο του audio;
 
Last edited:
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Κατα την δικη μου αποψη πρεπει να μιλαμε για καποιο τυχαιο λαθος στην παραγωγη .Οι πλακετες αυτες ειναι robotized και φυσικα το ρομποτ θα τοποθετησει στην πλακετα οτι του δωσεις .

Απο την αλλη πιος θα μπορουσε να ξερει εαν το ευρος περιλαμβανεται στο οποιο quality control γινεται στο μηχανημα ...απιθανο κατα την αποψη μου .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος

PS

Με οσο μπορουσα περισσοτερη λεπτομερια προσπαθησα να διασταυρωσω και αλλους πυκνωτες για να προσπαθησω να δω μην τυχον εχει γινει καποιο swap και εχουν σκαντζαριστει οι πυκνωτες στην διαδικασια παραγωγης με καποιους αλλους εντος του μηχανηματος ...Δεν μπορεσα να βρω κατι ..
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Service YAMAHA RX-V663

Its a YAMAHA week everybody !!! Tonight's special : RX-V 663

Τι στο καλο βρε παιδι μου περονοσπορος επεσε η μουγριτσα ?
RX-V663 με τα 7 κακα της μοιρας του ...
Σοβαρο μηχανακι για κατηγορια consumer κατασκευασμενο ακομα λιγο πιο πολυπλοκα αλλα αρκετα προσεγμενο ...Το καυμενο δεν εφταιγε απολυτως τιποτα Ο ακροατης ειχε ενα DVD player ( το οποιο ζητησα να μου φερει να δω ) το οποιο κατα καποιον πολυ παραξενο και ακραιο τροπο πετουσε τμημα της τασης δικτυου στις εξοδους των RCA ( !!!!) αποτελεσμα μια 42" με σοβαρη ζημια στην μητρικη πλακετα και ενας ενισχυτης σε μαλλον κακη κατασταση αλλα στο παρα πεντε επισκευασιμος

Αρκετες ζημιες σε θεματα επιμερους τροφοδοσιας απο την συμπλεξη των ρευματων , 3 συγκριτες , αλλα και το σοβαροτερο ενα multiplexer το οποιο ευτυχως ηταν απολυτα διακριτο και επισκευαστηκε εφοσον υπηρχε. Αν πηγαινα με την λογικη οπου εχω προβλημα να αλλαζω πλακετες προφανως θα κοστιζε το μηχανημα επι τρεις φορες τουλαχιστον .

Αξιο να σημειωθει οτι καποιοι απο τους κατασκυεαστες ακολουθουν την πεπατημενη και αξιοποιουν απο τα υπαρχοντα στο επακρο ενω αλλοι σχεδιαζουν πρωτυπα και πρωτοτυπα ολοκληρωμενα η τα ""γεμιζουν " με δικο τους λογισμικο το οποιο μεν μπορει να εχει αποψη και να παρεχει δυνατοτητες που δεν εχουν τα στανταρ ολοκληρωμενα αλλα οταν ερθει η ωρα της επισκευης τα πραγματα ειναι σκουρα .

Θα θυμησω εναν μικτη της Allen & Heath που φημιζεται για τον κορυφαιο της ηχο που επεσε στα χερια μουκαι χρησιμοποιει TL072 ολοκληρωμενα και αλλα αναλογα τεχνολογιας τυπου 1980.... Πως πετυχαινει τετοιον ηχο ? βαζει καλης ποιοτητας ολοκληρωμενο και εχουν μελετησει ωστε να το δουλεψουν με το σωστοτερο τροπο .
 

Attachments

  • DSC01257.JPG
    DSC01257.JPG
    98.4 KB · Views: 601
  • DSC01258.JPG
    DSC01258.JPG
    180.9 KB · Views: 599
  • DSC01259.JPG
    DSC01259.JPG
    149.2 KB · Views: 597
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Off Topic

Καλημερα

Θα παρακαλουσα εαν τυχαινει και μας διαβαζει καποιος ορθοπεδικος η φυσιοθεραπευτης μελος του φορουμ απο Αθηνα να επικοινωνησει μαζι μου μεσω ΠΜ

Εχω ασβεστωση στους ωμους και θα χρειαστω βοηθεια για την ...επισκευη της .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Service GAS ( GRANDSON THALIA )

GAS = Grate American Sound το οποιο εκτος απο τα παραξενα ονοματα τυπου Αμπζιλα Γκοτζιλα θαλεια και θεδρα δεν εχει και τοσα πολλα ωστε να ειναι grate θα μπορουσαν ανετα τα μηχανηματα αυτα να ειναι Hafler η Adcom Θα ελεγα οτι μαλλον τα Adcom ηταν ακομα πιο "Grate" στην κατασκευη και γενικοτερα στην λαρτζαδουρα τους που ηταν αλωστε και το φορτε της Adcom .

Ομως ....Τα GAs ειναι κατασκευασμενα με σημασια στην λεπτομερια και εχoυν ληφθει υποψιν πραγματα που μεχρι και σημερα πολυς κοσμος ( και εγω μαζι ) φωναζουν οπως απλοτητα συμμετρια καλη δομηση και διαλεγμενα υλικα .

Ειδικα για το τελευταιο ο Ιαπωνας φροντιζε να λυνει το προβλημα του μαρκετιστικα και εθετε πολυ υψηλα specs στον εκαστοτε προμηθευτη ημιαγωγων του ενω ο αμερικανος τα διαλεγε ενα ενα με το χερι ..Σαφως Η Αμερικανικη μεθοδος ηταν πιο σωστη και η μικρη αυτη λεπτομερια προσθετε στην αξια του μηχανηματος .

Ενα αλλο το οποιο ηταν επισης σημαντικο στα συγκριτικα ηταν οτι ο σχεδιαστης Πχ Hafler δεν εβαζε νερο στο κρασι του και δεν ειχε επιρροες απο αλλους παραγωντες οπως μαρκετιστες , εργονομους , οικονομικους κλπ . Στα Ιαπωνικα μετα την αρχικη σχεδιαση γινονταν πολλες αλλαγες για βελτιστοποιηση κοστους παραγωγης χρηστικοτητας κλπ κλπ κλπ οι οποιες συχνα πυκνα ειχαν κατστροφικα αποτελεσματα σε μια κατα τα αλλα τελεια σχεδιαση .

Το αποτελεσμα που παραγουν ειναι μοναδικο ..θεωρω καλυτερο απο τα ADCOM -HAfler κλπ τα οποια λογο επιλογων ειχαν μαλλον σωστερο αποτελσμα αλλα αρκετα σκληρο . Ο ηχος της GAS ενω δεν χανει πουθενα σε ακριβεια τελικα υπετερει σε εικονα στερεοφωνια και χρωματα απο τα πρωτα ξαδελαφακια του χωρις φυσικα να εχει περασει στην αλλη πλευρα του Ειρηνικου που τα χρωματα κυριαρχουσαν στις Ιαπωνικες σχεδιασεις τοτε .


Περα απο μια απλη συντηρηση , μερικους πυκνωτες , και ενα καλο καθαρισμα ( συν ενα τσικ κατω στο gain του προ ) το μηχανημα δεν χρειαστηκε απολυτως τιποτα αλλο προενισχυτης και τελικος .Τα μονα μειον που θα μπορουσα να βρω ειναι οτι η κινηση στα VU δειχνει οτι το κυκλωμα εχει σχεδιαστει παρα πολυ φτωχα και οτι το σωμα που βγαινει απο το μηχανημα ενω ειναι βαθυ και πληρεστατο σε σχεση με δεκαδες Ιαπωνικα υστερει σε σχεση με εναν ADCOM ...


Ναι σε αγορα μεταχειρισμενου απο καθε πλευρα
ΝΑι ειναι επισκευασιμος/αναβαθμισιμος 100% οτι και να εχει
ΝΑι απο πλευρας ηχου απλο και απο τα παρα πολυ καλα μηχανηματα ...

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

Attachments

  • DSC01251.JPG
    DSC01251.JPG
    140.3 KB · Views: 462
  • DSC01260.JPG
    DSC01260.JPG
    111 KB · Views: 464
  • DSC01261.JPG
    DSC01261.JPG
    135.1 KB · Views: 462
  • DSC01262.JPG
    DSC01262.JPG
    76.5 KB · Views: 461
  • DSC01263.JPG
    DSC01263.JPG
    81.6 KB · Views: 461
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Service Sansui A40

Ο πελατης :

Μανιακος συλλεκτης με ταυτοτητα αποψη και προσωπικο γουστο . Με πανω απο 20 κομματια ολα λειτουργικα ενω το μεγαλυτερο αν θα ειναι 40βαττ . απο 2Χ7 μεχρι 2Χ25 το μεγαλυτερο . Η αποψη : Τα μικρα συνηθως ειναι ταχυτατα χτισμενα '70 style με καθε πιθανο συνδυασμο συμπληρωματικα, ημισυμπληρωματικα,μεχρι και γερμανια .Η ταυτοτητα: Συνηθως τα φερνει γινονται ουσιαστικες αρσεις περιορισμων ευρους και μετρων ασφαλειας , αυξηση του bandwidth ,Πυκνωτες φουλ , και συνηθως απαλλαγη απο περιττα πραγματα οπως loudness , διακοπτες stereo mono reverse , speakers AB κλπ .


Το μηχανημα :
Ενα κλασσικο συμπληρωματικο 2Χ25 Sansui A40 μαλιστα σε λειτουργικη κατασταση το οποιο αγορασε ο ανθρωπος και το πηρε σπιτι να το ακουσει αφου με παρει τηλεφωνο για το τι φερνει και μεχρι να βρεθουμε θεωρησε οτι επρεπε να κανει μερικες αισθητικες παρεμβασεις στο μηχανημα .Πιο συγκεκριμενα το πανω καπακι υπηρχαν καποια "αλατα" ισως και ιχνη σκουριας και ο χριστιανος σκεφτηκε οκ !!αλατα ?= ΒΙΑΚΑΛ εριξε λιγο απο πανω το απλωσε με ενα πανακι εβαλε το μηχανημα να δουλευει να το ακουει και το βιακαλ παραληλα να δουλευει -bye- ΤΣακ !!! χτυπαει το τηλεφωνο αρχιζει να μιλαει και το ΒΙΑΚΑΛ ζεστο πλεον αρχισε να τρεχει μεσα στο μηχανημα !!!

Η επισκευη
Ολοι οι πυκνωτες καμμια δεκαρια αντιστασεις ολα τα τρανσιτορ εξοδου ολα τα οδηγα τα τριμμερακια και ενα ποτενσιομετρο ( που ηταν λιγο χαλσμενο απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη ) βαλε και ενα σε μμπορνες απο πισω μαζι με ενα καθαρισμα και ετοιμο ? Αμ δε !!!!!

Το μαθημα :
Εκανα το χιλια παρακαλια για να μπορεσω να βαλω τα παντα της μανας του σε οτι αφορα ημιαγωγους γυρισα 5 μαγαζια δανειστηκα απο δυο συναδελφους ξυπνησα ενα συνταξιουχο μαγαζατορα βρηκα τα παντα τα εστησα σωστα αλλα το μηχανημα αρνιοταν να δουλεψει ....Το ΒΙΑΚΑΛ ειναι αγωγιμο σε καποιο βαθμο και εφοσον η πλακετα τοτε απο φυλλα βακελιτη τμηματα της παρολο το φυσημα και το σκουπισμα και το πλυσιμο ειχαν καρατησει αρκετες ποσοτητες μεσα για διαρροες χωρητικοτητες και επαγωγες . Υποχρεωθηκα να ξαναβγαλω καμμια δεκαρια εξαρτηματα να ζεστανω και να φυσηξω επανηλημενα μεσα στα πιν για να το καταφερω ....


Τα εκ των εσω ...
 

Attachments

  • DSC01264.JPG
    DSC01264.JPG
    139.8 KB · Views: 395
  • DSC01265.JPG
    DSC01265.JPG
    149.1 KB · Views: 392
  • DSC01266.JPG
    DSC01266.JPG
    94.2 KB · Views: 390
  • DSC01267.JPG
    DSC01267.JPG
    93.7 KB · Views: 389

Thomas_GR700

Established Member
17 December 2006
278
Απάντηση: Service Sansui A40

Oκτώβριος 1979,μόλις είχα περάσει στο πανεπιστήμιο στην Αθήνα καί ήρθε η ώρα ο πατέρας μου να εκπληρώσει την υπόσχεσή του για την αγορά στερεοφωνικού συγκροτήματος καί η ώρα να γίνουν πραγματικότητα όσα φαντασιωνόμουνα τόσα χρόνια πριν με τον ΗΧΟ.Αρχισαν οι βόλτες ,οι ακροάσεις σε διάφορα μαγαζιά.Για ενισχυτή κατέληξα σε έναν Sansui που τον πρότεινε τότε συνεχώς ο ΗΧΟΣ.Ομως το μοντέλο αυτό όπως που είπαν σ'ένα μαγαζί πίσω απο την Πατησίων προς Μάρνης είχε εξαντληθεί καί με έπεισαν να πάρω έναν άλλο Sansui πιο καινούργιο καί πιο καλό μοντέλο απο αυτό που ζητούσα.Ηταν ένα μεγαλύτερο μοντέλο απο αυτό που παρουσιάζεται πιο πάνω (Α-40).Αυτό που με έπεισαν να πάρω ήταν αν θυμάμαι καλά ο Α-70 ή 75 ,ίδια ακριβώς πρόσοψη με τον Α-40 της φωτο αλλα σε μαύρο.Εφτασε καί η ώρα για τα ηχεία .Ο φίλος /συμφοιτητής καί κουμπάρος μου έμενε πάνω απο την Λυρίκ στην Στουρνάρα στα Εξάρχεια .Λίγο θαμπωμένος απο τα εξωτικά ονόματα της εποχής Νακαμίκι κ.λ.π. που φιλοξενούνταν εκεί ,λίγο απο την βιασύνη μου να συμπληρώσω την αλυσίδα ,κατέληξα στα ΕSS με τον μετασχηματιστή αέρος Heil καί έναν παθητικό ακτινοβολητή στο πίσω μέρος.Αφου αγόρασα καί τα υπόλοιπα μέρη ,άρχισα να ακούω κατενθουσιασμένος απο τον ήχο που έβγαζαν.Ετσι νόμιζα .Μετα απο καιρό ένας φίλος μου έφερε να συνδέσουμε έναν ταπεινό ΝΑD 3020 ,με 2 ή καί 3 φορές λιγότερη ισχύ απο τον Sansui που είχα.Ο ΝΑD έσβησε κυριολεκτικά τον Sansui.Παρα την μικρή του ισχύ ,το μπάσο του ήταν πιο βαθύ ,πιο χορταστικό σε σχέση με αυτό του Σανσούι λες καί μέχρι τότε δεν υπήρχε μπάσο.Φυσικά καί σε όλα άλλα σημεία υπερτερούσε ο ΝAD.Aποτέλεσμα ,τον πήγα πίσω στο μαγαζί που τον αγόρασα καί πήρα έναν καινούργιο NAD καί με αυτόν πέρασα τα υπόλοιπα φοιτητικά μου χρόνια.Πρέπει να συμπληρώσω οτι τα ESS τα πήρε ένας φίλος μου καί στην θέση τους αγόρασα τα Audio Spectrum S-37 (διορθώστε με δεν θυμάμαι το μοντέλο ,πολύ δημοφιλές τότε) ,τα οποία τα οδηγούσε επίσης ικανά .Ετσι έμαθα οτι ο Sansui παρά την 2πλάσια ή 3πλάσια ισχύ του ,τα κουμπάκια τα VUόμετρα ,τα λαμπάκια κ.λ.π. ήταν ένας "τζούφιος" ενισχυτής.Μετα απο τόσα χρόνια ,δεν χάρηκα καί τόσο που είδα τον μικρό του αδελφό (Α-40). Συγνώμη αν το σχόλιο αυτό μπήκε σε λάθος θέση .Αν ναι ,μεταφέρτε το όπου εσείς κρίνετε.
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Καλημερα ....

Η αληθεια ειναι οτι εκατσα και το κοιταξα με λεπτομερεια το θεμα Sansui A70 δεν υπαρχει Α80 βρηκα το οποιο ειναι ενα τελειως διαφορετικο μηχανημα . Η αληθεια ειναι οτι εαν ειχα το μοντελο ακριβως θα μπορουσα να σου κανω μια αναλυτικη συγκριση .


Ομως πριν πουμε σε αναλυσεις τεχνικου περιεχομενου θα σταθω μια στιγμη να σου δωσω μια γενικοτερη εικονα ...Οι ενισχυτες εκεινης της εποχης και εκεινης της σχολης ( εγγλεζικης ) δεν εχουν κατασκευαστει με εξομοιωτες και εξελιγμενο software Στους Ιαπωνικους υπαρχει μια συγκεκριμενη λογικη βασισμενη μονο και μονο στους κανονες που ειχαν θεσπισει πανω σε συγκεκριμενα προτυπα .

Σε πολλα απο τα ευρωπαικα περα απο τους υπολογισμους σε χαρτι και μολυβι το τελειωμα γινοταν με την λογικη ακουω και αλλαζω ...Σαφως το προβλημα ηταν το ακουω το οποιο σημαινει οτι δεν περιμενω ενας Εγγλεζος να ακουει disco η JAzz μoυσικη εκεινη την εποχη και τον κοβω μαλλον προς την rock σκηνη Αυτο σημαινει οτι με αυτο τον τροπο παραδωσαν μηχανηματα τα οποια δημιουργησαν την δικια τους σχολη χτισμενη πανω στην δικια τους μουσικη .

Ειναι αναμενομενο ενα μηχανημα το οποιο εχει υποστει tuning πανω σε μια μια συγκεκριμενη μουσικη σε αυτην να κενταει ενω αντιστοιχα σε καποια αλλη θα παιζει μαλλον χαλια οπως παιζουν πολλα απο τα εγγλεζικα . Ολα τους βραζουν στο ιδιο καζανι και ολα τους εχουν σχεδον τα ιδια λαθη μεσα τους .

Χοντρικα αυτη ειναι μια εξηγηση που μπορει να ευσταθει . Πιο ειδικα μονο με μοντελο

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

Thomas_GR700

Established Member
17 December 2006
278
Απάντηση: Re: Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

Καλημερα ....

Η αληθεια ειναι οτι εκατσα και το κοιταξα με λεπτομερεια το θεμα Sansui A70 δεν υπαρχει Α80 βρηκα το οποιο ειναι ενα τελειως διαφορετικο μηχανημα . Η αληθεια ειναι οτι εαν ειχα το μοντελο ακριβως θα μπορουσα να σου κανω μια αναλυτικη συγκριση .


Ομως πριν πουμε σε αναλυσεις τεχνικου περιεχομενου θα σταθω μια στιγμη να σου δωσω μια γενικοτερη εικονα ...Οι ενισχυτες εκεινης της εποχης και εκεινης της σχολης ( εγγλεζικης ) δεν εχουν κατασκευαστει με εξομοιωτες και εξελιγμενο software Στους Ιαπωνικους υπαρχει μια συγκεκριμενη λογικη βασισμενη μονο και μονο στους κανονες που ειχαν θεσπισει πανω σε συγκεκριμενα προτυπα .

Σε πολλα απο τα ευρωπαικα περα απο τους υπολογισμους σε χαρτι και μολυβι το τελειωμα γινοταν με την λογικη ακουω και αλλαζω ...Σαφως το προβλημα ηταν το ακουω το οποιο σημαινει οτι δεν περιμενω ενας Εγγλεζος να ακουει disco η JAzz μoυσικη εκεινη την εποχη και τον κοβω μαλλον προς την rock σκηνη Αυτο σημαινει οτι με αυτο τον τροπο παραδωσαν μηχανηματα τα οποια δημιουργησαν την δικια τους σχολη χτισμενη πανω στην δικια τους μουσικη .

Ειναι αναμενομενο ενα μηχανημα το οποιο εχει υποστει tuning πανω σε μια μια συγκεκριμενη μουσικη σε αυτην να κενταει ενω αντιστοιχα σε καποια αλλη θα παιζει μαλλον χαλια οπως παιζουν πολλα απο τα εγγλεζικα . Ολα τους βραζουν στο ιδιο καζανι και ολα τους εχουν σχεδον τα ιδια λαθη μεσα τους .

Χοντρικα αυτη ειναι μια εξηγηση που μπορει να ευσταθει . Πιο ειδικα μονο με μοντελο

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος

Δυστυχώς δεν το θυμάμαι .Το μόνο που θυμάμαι είναι οτι είχε πολύ μεγαλύτερη ισχύ απο τον NAD.Πρέπει να ήταν ένα μεγαλύτερο μοντέλο απο τον Α-40.
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Service Sansui AU555A

Τοσα χρονια μες τα audia και ειδικοτερα στην μετα ιντερνετ εποχη μου δωθηκε η ευκαιρια να γνωριστω με διαφορους μεγαλους εν ζωη δημιουργους μηχανηματων και κυκλωματων των οποιων τα πεπραγμενα χαιρουν αποδοχης παγκοσμιως .

Το καλο ειναι οτι εχουμε τοσα πολλα να πουμε γιατι η αποψη μου για αυτους κατα καποιον τροπο μετραει γιατι ενω αυτοι εχουν εγκλωβιστει στον αγωνα για κατι καλυτερο στα δικα τους σχεδια, και εαν επιτελους η ταξη ΑΒ μπορει να παει ενα βημα ακομα πιο πανω και επειδη απο τα δικα μου χερια περνανε οτι μηχανηματα μπορει καποιος να φανταστει , τελικα το feedback των ακροατων αλλα και η εικονα που βγαζουν μερικες σημερα ξεχασμενες πρακτικες ειναι παραγματα τα οποια τους ειναι χρησιμα .

Μακρυες συζητησεις και αναλυσεις με τον Hugh Dean ιδιοκτητη και παθιασμενο σχεδιαστη της AKSA φυσικα μεσω email ανταλλαγη αποψεων και διασταυρωση feedback , υγειης διαφωνιες και προβληματισμος αλλα να που σε ενα σημειο με τον Hugh αλλα και κανα δυο αλλους υπαρχει ενα σημειο που ολο και περισσοτεροι συμφωνουν .

Τελικα την γραμμη την τραβαει ο ακροατης και απο κατω γραφει ""Εμενα ετσι μου αρεσει ""

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η μακρυα εισαγωγη για το συγεκριμενο μηχανημα οπου κατα καποιον τροπο μου την δινει οταν ερχονται μηχανηματα με σημειωμα του τυπου κανε αυτο και κανε εκεινο αλλαξε αυτο και αλλαξε εκεινο , καπως μου την δινει να μου λενε τι και πως να κανω ... Για ενα παραξενο λογο ο συγκεκριμενος ακροατης ειναι μια εξαιρεση στον κανονα γιατι οι αλλαγες που ζηταει ειναι ολες σωστες ( εκτος απο κανα δυο )

Οι Αλλαγες
--Εκτιναξη χωρητικτητας τροφοδοσιας απο 2,000 σε 10000+bypass
--Παραλληλα αλλαγη με τριπλασιες διοδους τροφοδοσιας
--Γενικη αλλαγη ολως των υπολοιπων πυκνωτων
--Τετραπαλσιασμος και κατι της χωρηστικοτητας εξοδου +bypass
--Καθαρισμος -ρυθμιση
--Καταργηση φιλτρων HIGH LOW
--Καταργηση Speakers AB αλλα και της αναλογης καλωδιωσης
--Αναδρομολογηση καλωδιων μακρυα απο το 220
--Τοποθετηση μπορνες στην εξοδο και συστρεμενων καλωδιων απο και προς
--Τοποθετηση βυασματος τροφοδοσιας IEC


Οι διαφωνιες

--Μεγαλη διαφωνια ( Φιλε Νικο Πετραλια να σας αλλαξω τηλεφωνα με τον ακροατη -bye- ) υπηρξε για το βυσμα τροφοδοσιας και εαν αυτο θα επρεπε να ειναι με βιδες η κολλητο ..Γενικα το παραπανω project σαφως και εχει κινηθει στα ορια της υπερβολης αλλα οχι χωρις λογο ...Το να υποστιριζει ο ακροατης οτι η μηχανικη συνδεση με βιδα ειναι πιο σωστη σε σχεση με ενα κολλημα ειναι κατι το οποιο μπορω να σεβαστω αλλα το να μου πει οτι την διαφορα μπορει να την ακουσει ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΩ Αν μη τι αλλο ακομα και το βυσμα τροφοδοσιας να ειναι βιδωτο ο διακοπτης 100-110-120-220-230-240-250 που εχει ο μετασχηματιστης ειναι κολλητο , η ασφαλεια ειναι κολλητη , και ο γενικος διακοπτης επισης κολλητος ...Προφανως εδω κατι μου εχει ξεφυγει .


Το αποτελεσμα

Το αποτελεσμα ειναι γνωστο οι μικροι ενισχυτες ειναι ταχυτατοι , οι πυκνωτες στην εξοδο δεν ειναι πλεον προβλημα με τοσο μεγαλες χωρητικοτητες , η καθαροτητα του μηχανηματος εχει αυξηθει απο την αφαιρεση των περιττων και την χρηση καλου υλικου και οι τοπολογια αυτη παραγει αρμονικες που οι συχρονοι σχεδιαστες προσπαθουν να εξαφανισουν ενω οι ακροατες τις λατρευουν ... αντε τωρα βγαλε συμπερασμα \

Φωτο :
 

Attachments

  • DSC01272.JPG
    DSC01272.JPG
    163.2 KB · Views: 583
  • DSC01273.JPG
    DSC01273.JPG
    142 KB · Views: 580
  • DSC01274.jpg
    DSC01274.jpg
    118.8 KB · Views: 588
  • DSC01275.JPG
    DSC01275.JPG
    141.1 KB · Views: 579
  • DSC01276.JPG
    DSC01276.JPG
    119.1 KB · Views: 586
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Μια και μου ανεβηκε αρκετα η πιεση με το βυσμα τροφοδοσιας να πω επισης ποσο μου την δινει οταν βλεπω τριμμερακια ρυθμισμενα ακριβως στην ιδια σταθμη αναμεσα στα δυο καναλια η τριμμερακια σημαδεμενα με μαρακδορο η αλλο σημαδι .

Στην πρωτη περιπτωση δεν ασχοληθηκε κανεις να δει ποσο ρευμα εχει το μηχανημα και αφου το ενα τριμμερακι ειναι ""εκει"" θα βαλω και το αλλο στην ιδια σταθμη πραγμα που συνηθως δεν δουλευει ποτε και ασε που καποια μηχανηματα στο τριμερακι το ενα ρυθμιζει αριστερα και το αλλο δεξια με αποτελεσμα το ενα καναλι να βραζει και το αλλο να παραμορφωνει .

Στην δευτερη περιπτωση εχει σημαδεψει τα τριμμερακια με μαρκαδορο με σκοπο αφου αλλαξει κανα δυο πυκνωτες και πλυνει τα τριμερακια να τα ξαναβαλει στην ιδια θεση .... ουτε στο ονειρο σου μεγαλε μου .....


Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Service Pioneer SA408

Οταν εχεις καταστημα συχνα γινεσαι αποδεκτης παραξενων πραγματων . Γενικα αυτη την εποχη το φορτε τους εχουν τα ""μικρα ""παλια μηχανηματα .Δειχνει οτι ολο και περισσοτερος κοσμος αναζηταει χαμηλη ισχυ και καλη ποιοτητα . Το συγκεκριμενο ανοικει σε καλο πελατη , με καλους ενισχυτες , με καλα ηχεια , με καλες μουσικες , με γενικοτερα καλες υποδομες αν και το ιδιο το μηχανημα η βρεθηκε στα σκουπιδια η ανσυρθηκε απο καποιο υπογειο το οποιο ειχε την απιστευη σκονη χωμα και υγρασια .

Εκτιμηθηκε η κατασταση εδωσα μια νορμαλ τιμη στον πελατη αλλα μια και ο πελατης εχει εχα καρρο μαλλον καλα μηχανηματα μου λεει ""ΜΠα δεν αξιζει τον κοπο πεταξε το στα σκουπιδια η στειλε το στην Ανακυκλωση """

Σε μια στιγμη που υπηρχε αναγκη για μια ασκηση ψυχικης ηρεμιας σκεφτομαι δεν το βαζω κατω να το μαζεψω να δω μεχρι που θα παει ? στο κατω κατω ο πελατης το αφησε μπορει να αξιοποιηθει καπου ...

2Χ10,000 mfd στο τροφοδοτικο + bypass 2.2mfd
MKS πυκνωτες σε ολα τα dc blocking
Αντικατασταση στα τρανσιστορ εξοδου
Αντικατασταση στις αντιστασεις εκπομπων
Κανονικη μετατροπη στην ρυθμιση ρευματος ηρεμιας

Και μια νεα παρακτικη που μαλλον θα εισαγω σε πολλα απο αυτα τα μηχανηματα γιατι την βρισκω εξαιρετικα χρησιμη :

Ολα αυτα τα μηχανηματα εχουν loudness το οποιο λογο του αρκετου gain το πατας και χαλαει ο κοσμος τοο much με μια μικρη επεμβασουλα κοβω σταθμη απο το Loudness ωστε να κατεβει ισως και λιγο πιο κατω απο τα συνηθισμενα και να γινει ενα contour αντι για loudness .

Ενημερωνω τον πελατη για την πρωτοβουλια, του προτεινω να το στειλω να το ακουσει και κατα την κριση του να δει να τελικα καταφερα να του αλλαξω γνωμη ....


.... Την επομενη μερα περασε απο το καταστημα και σε ενα φακελο ειχε μιαμιση φορα τα χρηματα που του ειχα ζητησει αρχικα τα αφησε πανω στο τραπεζι και εφυγε χωρις πολλα σχολια ...

ΤΑ ενδοτερα
 

Attachments

  • DSC01278.JPG
    DSC01278.JPG
    118.1 KB · Views: 353
  • DSC01282.JPG
    DSC01282.JPG
    129.7 KB · Views: 350
  • DSC01283.JPG
    DSC01283.JPG
    92.4 KB · Views: 349
Last edited:
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Μην φανταστει οτι το παραπανω ποστ θελει να πει οτι χρησιμοποιω καποια τεχνολογια τςη ΝΑΣΑ η τιποτα υλικα απο τον πλανητη Αρη ...

Η συνταγη ειναι απιστευτα απλη καλης ποιοτητας υλικα χωρις ακροτητες , μπολικα υλικα χωρις τσιγκουνιες , αρση των περιορισμων που εχει θεσει ο κατασκευαστης σε εναν μεγαλο βαθμο .

Σαφως και μετα απο ολα αυτα το μηχανημα απευθυνεται σε εναν ηπιο ακροατη προφανως καποιας ηλικιας ο οποιος στοχευει σε χαμηλα εως μεσα ηπια ακουσματα και για κανεναν λογο δεν θα κανει hard core Trans παρτυ με αυτο το μηχανημα

Θεωρω δεδομενο οτι εαν καποιος πιεσει αυτο το μηχανημα στο 100% για 15 λεπτα θα το παρει στα χερια ...

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Status
Not open for further replies.