Το έγραψα και παραπάνω, ότι δεν μπορώ να το κρίνω ολοκληρωμένα, με 30' δοκιμής και μάλιστα με χειριστήριο.
Ειδικά για την αίσθηση των ελαστικών, σίγουρα χρειάζεται τιμόνι για να δω τη διαφορα που περιγράφεις. Βέβαια και για τα λάστιχα θέλω να γκρινιάξω λίγο... Γιατί σκούζουν έτσι συνέχεια??? Δεν έχω και καμμιά εμπειρία από αγωνιστική οδήγηση, αλλά τέτοιο ήχο κάνει το λάστιχο που έχει ήδη χάσει τη προσφυσή του και αυτός δεν νομιζω να γίνεται αντιληπτός από το εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Το έγραψα και παραπάνω, ότι δεν μπορώ να το κρίνω ολοκληρωμένα, με 30' δοκιμής και μάλιστα με χειριστήριο.
Ειδικά για την αίσθηση των ελαστικών, σίγουρα χρειάζεται τιμόνι για να δω τη διαφορα που περιγράφεις. Βέβαια και για τα λάστιχα θέλω να γκρινιάξω λίγο... Γιατί σκούζουν έτσι συνέχεια??? Δεν έχω και καμμιά εμπειρία από αγωνιστική οδήγηση, αλλά τέτοιο ήχο κάνει το λάστιχο που έχει ήδη χάσει τη προσφυσή του και αυτός δεν νομιζω να γίνεται αντιληπτός από το εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Ενημερωτικά να πω ότι σε κάποια fat παλιά ps3,το gt6 κλείνει απότομα το μηχάνημα σαν να έχει πρόβλημα υπερθέρμανσης, τρία μπιπ και κόκκινο φωτάκι . Υπάρχουν πάρα πολλές αναφορές, το ίδιο πρόβλημα έχω και με το uncharted 2.Πρεπει να είναι σε κάποιες παρτίδες κυρίως 60αρια.Αλλαξα δίσκο αλλά δεν βρήκα λύση. Πάντως πρόβλημα δεν έχει το μηχάνημα γιατί και με 7-8 ώρες λειτουργίας δεν μπαίνει συχνά η δεύτερη σκάλα του ανεμιστήρα και το μηχάνημα δεν ζεσταίνεται ιδιαίτερα.
Στα αρνητικά όμως διαβάζω ότι δεν υπάρχει πλέον shuffle racing στο online:tdown: Μεγάλο φάουλ για μένα, από τα πιο διασκεδαστικά κομμάτια του παιχνιδιού...
Χεχε, όπως σου είπα η εμπειρία μου αφορά τα δίτροχα που ως γνωστόν δεν σκούζουν! Ένα αυτοκίνητο έτυχε να δω μιά φορά (brand new ferrari) αλλά έτσι που το πήγαινε όχι λάστιχα δεν ακούγονταν αλλά ούτε το μοτέρ... Όντως η πίστα στις αρχές της ειδικά διέλυε λάστιχα για πλάκα, αλλά εδώ και κάνα χρόνο+ αλλάχτηκε ο τάπητας, δεν έχω πάει με τον καινούργιο αλλά απ'ότι διάβασα είναι εξίσου καλός.
Βρε παιδιά δεν έχω ξανακαταβάσει ολόκληρο παιχνίδι από το PSN, μόνο κάτι demo και ο χρόνος που χρειάστηκε για το GT6 μου φάνηκε υπερβολικός.
10 ώρες για το download (γραμμή VDSL 3Oάρα μετρημένη στα 28Mbps) και 2,5 ώρες για το install!!! Και καλά το πρώτο δικαιολογείται πες, αλλά τόσο πολύ για install?
Τεσπα οχι οτι βιαζόμουν, απλά μου έκανε εντύπωση...
Τώρα, που είναι η τιμονιέρα το ξεσκονόπανο και το αντισκωριακό? (το τελευταίο για μένα...)
Παρόμοιο χρόνο είχα κάνει κι εγώ κατεβάζοντας τίτλο με περίπου 6gb μέγεθος, οπότε μάλλον φυσιολογικό μου φαίνεται για τα 13gb (νομίζω?) που είναι το GT6.
Τώρα για τον χρόνο του install, δεν ξέρω, από το dvd εγκατέστησε απίστευτα γρήγορα, ειδικά σε σχέση με το GT5.
Το ξεκίνησα χτες, πήρα το Β license και έπαιξα μερικά εποχιακά. Σαν πρώτη εντύπωση τείνω να συμφωνήσω με τον Γιώργο (geopan), μου φαίνεται σαν να παίζω το 5... Ναι, υπάρχει μια βελτίωση στην αίσθηση της πρόσφυσης, αλλά κατά τη γνώμη μου είναι μόλις ένα κλικ παραπάνω, συγκριτικά το assetto που δοκίμασα στου Άρη το βρήκα ΠΟΛΛΑ κλικ παραπάνω... Γρήγορα το συνηθίζεις και έχεις αυτή την αίσθηση deja vu... ίδιος ήχος, ίδιο (χαζό) AI, γραφικά σχεδόν ίδια... Αυτό που πραγματικά αξίζει είναι οι καινούργιες πίστες οι οποίες είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ και κατ' εμέ αποτελούν το μόνο λόγο απόκτησης του παιχνιδιού.
Ωρέ, τι λούνα-πάρκ είν' αυτό το Matterhorn? Γιώργο ωραία το πας με χειριστήριο και SRF, να σε δω με τιμονιέρα...:BDGBGDB55:
Το ξεκίνησα χτες, πήρα το Β license και έπαιξα μερικά εποχιακά. Σαν πρώτη εντύπωση τείνω να συμφωνήσω με τον Γιώργο (geopan), μου φαίνεται σαν να παίζω το 5... Ναι, υπάρχει μια βελτίωση στην αίσθηση της πρόσφυσης, αλλά κατά τη γνώμη μου είναι μόλις ένα κλικ παραπάνω, συγκριτικά το assetto που δοκίμασα στου Άρη το βρήκα ΠΟΛΛΑ κλικ παραπάνω... Γρήγορα το συνηθίζεις και έχεις αυτή την αίσθηση deja vu... ίδιος ήχος, ίδιο (χαζό) AI, γραφικά σχεδόν ίδια... Αυτό που πραγματικά αξίζει είναι οι καινούργιες πίστες οι οποίες είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ και κατ' εμέ αποτελούν το μόνο λόγο απόκτησης του παιχνιδιού.
Ωρέ, τι λούνα-πάρκ είν' αυτό το Matterhorn? Γιώργο ωραία το πας με χειριστήριο και SRF, να σε δω με τιμονιέρα...:BDGBGDB55:
Ναι,ναι, ντρέπομαι που το λέω, αλλά με εξαίρεση τα Novice events που τα έτρεξα με τιμονιέρα (οδηγώντας τη Lancia Stratos μαμά όμως - για να σε δω να το επιχειρήσεις, εννοείται χωρίς SRF,TCS, κτλ) όλες τις άδειες και τα εποχιακά τα έτρεξα με stick για 2 λόγους.
-Ο πρώτος, είναι ότι θέλω να ανοίξω τη δυνατότητα συμμετοχής στο online στο μικρότερο δυνατό χρόνο και με τα μεγαλύτερα δυνατόν ποσά.
-Ο δεύτερος είναι ότι ΒΑΡΙΕΜΑΙ!!! Δεν μου δημιουργεί κανένα αίσθημα πρόκλησης να ξαναβγάλω πάλι όλες τις άδειες με χρυσό, να τερματίσω όλα τα πρωταθλήματα 1ος, να μαζέψω όλα τα αυτοκίνητα και όλες τις άλλες σχετικές μ....ς που έκανα στο GT5. Τώρα θα μου πείς γιατί επεδίωξες το χρυσό σε όλα τα παραπάνω; Η αλήθεια είναι ότι δεν προσπάθησα και ιδιαίτερα. Τα περισσότερα βγήκαν στην 1η έγκυρη προσπάθεια, κάποια χρειάστηκαν 2-3 και μόνο μια δοκιμασία με κάτι GTR στο Silverstone χρειάστηκε παραπάνω από 3 απόπειρες. Την τελευταία θα ήθελα να την επανάλαβω με τιμόνι μιας και είναι η μοναδική που με συγκίνησε ... κάπως...
Τις άλλες ούτε που τις θυμάμαι. Άντε και το Matterhorn να συμφωνήσω ότι ήταν σχετικά εντυπωσιακό σαν layout, αλλά και πάλι όχι και τόσο πολύ του γούστου μου.
Στο GT6 θα τα πάρω τα πράγματα πιο χαλαρά, αλά "Γλάρος" που λέει ο λόγος :flipout:. Απόδειξη ότι πέρα από εκείνη την ημέρα που τελείωσα τα πραπάνω δεν έχω ξαναασχοληθεί.
Υ.Γ. Κάπου διάβασα ότι το τελευταίο patch διόρθωσε τη συμπεριφoρά των κεντρομήχανων αυτοκινήτων. Και μάλλον όντως χρειαζόταν γιατί το Stratos όταν το δοκίμασα μου έδινε την αίσθηση ότι έπαιζα Colin McRae και όχι Gran Turismo. Ελπίζω να διορθώσαν και αυτό το endo που έκαναν τα "πολιτικά" αυτοκίνητα κατά το φρενάρισμα... Λογικό να "μπρουμουτίζουν" δε λέω, αλλά όχι να σηκώνουν και του πίσω τροχούς!
Σε γενικές γραμμές μου αρέσει το παιχνίδι.
Έχει καλύτερη αίσθηση απο το 5, κάθε είδος αυτοκινήτου fr, mr, ff κλπ έχει την δική του ξεχωριστή οδική συμπεριφορά πράγμα που στο 5 δεν ήταν τόσο αισθητό που σημαίνει οτι πρέπει να προσαρμόζεσαι και να αλλάζεις το στυλ οδήγησης στο κάθε ένα και τέλος οι πίστες είναι μαματες.
Αυτό που με ξενερώνει απίστευτα είναι οτι φαίνεται να είναι πιο εύκολο και οτι φαίνεται να είναι πιο μικρό σαν παιχνίδι.
Ναι,ναι, ντρέπομαι που το λέω, αλλά με εξαίρεση τα Novice events που τα έτρεξα με τιμονιέρα (οδηγώντας τη Lancia Stratos μαμά όμως - για να σε δω να το επιχειρήσεις, εννοείται χωρίς SRF,TCS, κτλ) όλες τις άδειες και τα εποχιακά τα έτρεξα με stick για 2 λόγους.
Βρε δεν στη λέω για το ότι έτρεξες με stick που απολογείσαι κιόλας! :laugh: Ξέρω τους ρυθμούς σου και το φόρτο εργασίας σου και βρίσκω απόλυτα λογικό ότι βαριέσαι να βγάζεις τιμόνια και cockpit. Η νύξη μου αφορούσε το Matterhorn, το οποίο βρήκα τρομερά δύσκολο με αυτές τις ιλιγγιώδεις υψομετρικές διαφορές και χωρίς βοήθειες απαιτεί χειρουργική ακρίβεια για να κάνεις χρόνο της προκοπής. Για να καταλάβεις ο χρόνος μου μετά από αρκετές προσπάθειες ήταν 10 δευτερόλεπτα πίσω σου... Μετά το παράτησα γιατί άρχισε να μου σπάει τα νεύρα και ούτε μένα είναι του γούστου μου, εντυπωσιακή μεν αλλά για χαβαλέ μόνο. Αξίζει πάντως να δεις ένα από τα replay των πρώτων στο κόσμο σ'αυτή τη πίστα, είναι άκρως εντυπωσιακό!:speechless-smiley-0
Γενικά πάντως κι εγώ βαριέμαι, έχω όπως είπα αυτό το deja vu, νομίζω ότι ξανακάνω αυτό που έκανα πριν 3 χρόνια... Αυτό που κυνηγάς τα ghost των φίλων σου έχει λίγη πλάκα, αλλά και πάλι το να τρέχεις με τους φίλους σου online είναι πολύ καλύτερο.
Ένα από τα κουσούρια του 5 (και αγαπημένο του Άρη) παραμένει, το ότι αν πέσεις στη μπαριέρα ακόμα και με μικρή γωνία κόλλησες και θέλει όπισθεν...:frusty:
Και για να μην είμαι όλο γκρίνια, ένα από τα θετικά είναι οι χρόνοι φόρτωσης που είναι αστραπή!
Ένα από τα κουσούρια του 5 (και αγαπημένο του Άρη) παραμένει, το ότι αν πέσεις στη μπαριέρα ακόμα και με μικρή γωνία κόλλησες και θέλει όπισθεν...(γιατί δεν έχουμε smiley που χτυπάει το κεφάλι του στο τοίχο?)
Νομίζω ότι σε κάποιες περιπτώσεις σε επαναφέρει στην πίστα από μόνο του. Εμένα μου έτυχε δηλαδή, αλλά αν θυμάμαι καλά ήταν μετά από έξοδο στο χωράφι και όχι κοπάνημα δε μαντρότοιχο.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.