Samsung UE F6500 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

petros37

Senior Member
12 July 2006
406
Μηπως ξερει καποιος αν ειναι δυνατον να ρυθμισω για καθε εισοδο διαφορετικη ρυθμιση εικονας με καποιο τροπο
γιατι απο οτι βλεπω αν αλλαξω την ρυθμιση στο τηλεοπτικο σε φυσικη εικονα για παραδειγμα αλλαζει και σε ολες τις εισοδους HDMI .
 

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Δεν παρακολουθώ το thread και δεν ξέρω αν έχει ήδη αναφερθεί το θέμα της αναδιάταξης της σειράς των καναλιών της τηλεόρασης.
Με αφορμή την εκ νέου σάρωση των καναλιών της UE46ES6570 του γείτονα, ασχολήθηκα και βρήκα τη διαδικασία αν και δεν αναφέρεται στο manual της tv.

Αν δεν έχει αναφερθεί, μπορώ να την περιγράψω.
 

xaniamike

Senior Member
20 February 2009
403
Re: Απάντηση: Samsung UE F6500 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

για γραψε να υπαρχει... ακομα ψαχνω να βρω πως αλλαζει το ονομα ενος καναλιου...
 

makfil

Supreme Member
12 September 2010
4,099
Φιλοθέη/Γλυφάδα
Δεν εννοώ αλλαγή της ονομασίας καναλιού αλλά αλλαγή της σειράς των καναλιών που μπαίνουν μετά από σάρωση.
Δηλαδή, στη θέση 1 να βάλω πχ το MEGA, στη 2 τον ΑΝΤ1 κλπ
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Μηπως ξερει καποιος αν ειναι δυνατον να ρυθμισω για καθε εισοδο διαφορετικη ρυθμιση εικονας με καποιο τροπο
γιατι απο οτι βλεπω αν αλλαξω την ρυθμιση στο τηλεοπτικο σε φυσικη εικονα για παραδειγμα αλλαζει και σε ολες τις εισοδους HDMI .

Κάπου στο μενού εικόνας υπάρχει επιλογή αν θέλεις να ισχύει η ρύθμιση σε όλες τις εισόδους ή όχι. Δεν είμαι σπίτι τώρα για να σου πω ακριβώς που είναι.
 

baspav

AVClub Addicted Member
21 January 2010
1,800
http://myhometheater.homestead.com/viewingdistancemetric.html

Με 40" (=102 cm) όχι απλά μπορείς να βλέπεις αλλά συνιστάται να βλέπεις από τα 1.4 μέτρα (THX). Όλα αυτά με βάση επιστημονικές μετρήσεις , στα 3 μέτρα σε 40" δεν μπορείς καν να διακρίνεις το HD. Στα 4 είναι όχι απλά μικρή αλλά σαν θυροτηλεόραση.

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω αυτή τη φορά φίλε Yperion. Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι μετρήσεις (όσον αφορά την απόσταση τουλάχιστον δεν δίνω καμία σημασία). Με ενδιαφέρει τι βλέπει το μάτι μου. Το μάτι μου στα 3m με 40 ίντσες (40F6500) λέει ότι αν δω DVD και blu ray η διαφορά είναι η μέρα με τη νύχτα. Με άλλα λόγια διακρίνω μία χαρά το HD. Επίσης σε μεταδόσεις HD (αθλητικά) η διαφορά φυσικά είναι χαώδης. Εκεί που ίσως δεν μπορείς να καταλάβεις εύκολα τη διαφορά είναι μεταξύ 720p και 1080p. Ένα έμπειρο και παρατηρητικό μάτι (το δικό μου είναι και τα 2) μπορεί να διακρίνει διαφορές μεταξύ 720p και 1080p ειδικά όταν το video είναι full screen. Επίσης με το xbox360 η διαφορά είναι κάτι παραπάνω από εμφανής μεταξύ 720p και 1080p, ακόμη και στη 32άρα που είχα (σε σύγκριση με άλλη 32άρα HD Ready).

Τώρα αν μπορείς πραγματικά εσύ να παρακολουθήσεις σε 40 ίντσες από 1,4m τι να πω, θα έχεις βιονικό μάτι! Σκοπός όταν βλέπουμε κάτι στην τηλεόραση είναι να "χωράει" στο μάτι η οθόνη. Άσε που λόγω υποτίτλων (και αν δεν έχεις έχεις καλό αυτί και αγγλικά καλά) τους κοιτάς συνέχεια και εστιάζεις εκεί (ευτυχώς δεν το κάνω). Συνεπώς είναι πρακτικά ΑΔΥΝΑΤΟ από το 1,5 μέτρο να βλέπεις όλη την εικόνα που παίζει.

Ακόμη από την κουζίνα, μιλάμε για 7-8 μέτρα απόσταση, όταν είναι ανοιχτή και χαζεύω τηλεόραση μια χαρά δείχνουν και δεν έχω καν την αίσθηση ότι βλέπω θυροτηλεόραση.
 

hxostil

AVClub Addicted Member
Επέτρεψε μου να διαφωνήσω αυτή τη φορά φίλε Yperion. Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι μετρήσεις (όσον αφορά την απόσταση τουλάχιστον δεν δίνω καμία σημασία). Με ενδιαφέρει τι βλέπει το μάτι μου. Το μάτι μου στα 3m με 40 ίντσες (40F6500) λέει ότι αν δω DVD και blu ray η διαφορά είναι η μέρα με τη νύχτα. Με άλλα λόγια διακρίνω μία χαρά το HD. Επίσης σε μεταδόσεις HD (αθλητικά) η διαφορά φυσικά είναι χαώδης. Εκεί που ίσως δεν μπορείς να καταλάβεις εύκολα τη διαφορά είναι μεταξύ 720p και 1080p. Ένα έμπειρο και παρατηρητικό μάτι (το δικό μου είναι και τα 2) μπορεί να διακρίνει διαφορές μεταξύ 720p και 1080p ειδικά όταν το video είναι full screen. Επίσης με το xbox360 η διαφορά είναι κάτι παραπάνω από εμφανής μεταξύ 720p και 1080p, ακόμη και στη 32άρα που είχα (σε σύγκριση με άλλη 32άρα HD Ready).

Τώρα αν μπορείς πραγματικά εσύ να παρακολουθήσεις σε 40 ίντσες από 1,4m τι να πω, θα έχεις βιονικό μάτι! Σκοπός όταν βλέπουμε κάτι στην τηλεόραση είναι να "χωράει" στο μάτι η οθόνη. Άσε που λόγω υποτίτλων (και αν δεν έχεις έχεις καλό αυτί και αγγλικά καλά) τους κοιτάς συνέχεια και εστιάζεις εκεί (ευτυχώς δεν το κάνω). Συνεπώς είναι πρακτικά ΑΔΥΝΑΤΟ από το 1,5 μέτρο να βλέπεις όλη την εικόνα που παίζει.

Ακόμη από την κουζίνα, μιλάμε για 7-8 μέτρα απόσταση, όταν είναι ανοιχτή και χαζεύω τηλεόραση μια χαρά δείχνουν και δεν έχω καν την αίσθηση ότι βλέπω θυροτηλεόραση.
ολα αυτα που λες δεν αναιρουν το οτι ειναι καλυτερα μια 55 αρα στα 3 μετρα απο μια 40 αρα...απλα λες βολευομαι...
 

gorath

Senior Member
16 August 2006
568
Alimos, Greece
Απάντηση: Re: Samsung UE F6500 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

ολα αυτα που λες δεν αναιρουν το οτι ειναι καλυτερα μια 55 αρα στα 3 μετρα απο μια 40 αρα...απλα λες βολευομαι...

+1

Το ότι βλέπεις σε οθόνες 100 ιντσών με βιντεοπροβολέα από τα 3 μέτρα προφανώς δεν είναι πρόβλημα.
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Με ενδιαφέρει τι βλέπει το μάτι μου. Το μάτι μου στα 3m με 40 ίντσες (40F6500) λέει ότι αν δω DVD και blu ray η διαφορά είναι η μέρα με τη νύχτα.

Φυσικά και μπορεί να είναι μέρα με τη νύχτα... Όχι όμως λόγω ανάλυσης... :rolleyes:
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Τώρα αν μπορείς πραγματικά εσύ να παρακολουθήσεις σε 40 ίντσες από 1,4m τι να πω, θα έχεις βιονικό μάτι!

Σκέψου ότι είναι σαν να βλέπεις μία 22άρα οθόνη από περίπου 75-80 εκατοστά...

Δεν είναι θέμα βιονικού ματιού , είναι συνδυασμός μαθηματικών υπολογισμών και Ιατρικής. Δες εδώ...

Στον κόσμο της υψηλής ευκρίνειας, τη "σωστή απόσταση θέασης" μπορούμε να την ορίσουμε ως εξής: είναι εκείνη η απόσταση (μέσες-άκρες πάντα) που δεν μας στερεί τα ωφέλη που φέρνει η ανάλυση των 1080 γραμμών στη λεπτομέρεια της εικόνας, αλλά παράλληλα δεν κουράζει τα μάτια μας υποχρεώνοντάς τα να κινούνται συνεχώς για να "απορροφήσουν" όλη την εικόνα της οθόνης (οι φίλοι και οι φίλες που έχουν κάποια στιγμή καθήσει στις πρώτες θέσεις μιας κινηματογραφικής αίθουσας καταλαβαίνουν ακριβώς τί εννοούμε). Με τα παραπάνω ως δεδομένα λοιπόν...

..παρακάτω ορίζουμε για τη "σωστή απόσταση θέασης" μία ελάχιστη απόσταση και μία μέγιστη απόσταση, σε μέτρα, αναλογικά με τη διαγώνιο της τηλεόρασης ή της προβαλλόμενης από τον projector εικόνα. Υπάρχουν διάφορες μέθοδοι για τον υπολογισμό της απόστασης αυτής, και δεν συμφωνούν όλες μεταξύ τους, έχουμε διαπιστώσει όμως ότι η πρακτικότερη είναι η εξής: "πολλαπλασιάζουμε τη διαγώνιο επί 1.5 για την ελάχιστη απόσταση και επί 2.5 για την μέγιστη". Αυτή η απλή εξίσωση δίνει μια καλή ιδέα του πού μπορεί να κινηθεί κανείς με το χώρο που έχει στη διάθεσή του. Βάσει αυτής, λοιπόν, παραθέτουμε έναν πίνακα με τις συνηθέστερες διαγωνίους της αγοράς σε τηλεοράσεις και εικόνα από προβολέα, συνοδευόμενες από τις αντίστοιχες ελάχιστες και μέγιστες αποστάσεις θέασης.


Τηλεοράσεις - αποστάσεις θέασης από την οθόνη
Διαγώνιος Ελάχιστη απόσταση Μέγιστη απόσταση
32'' / 81.28 cm 1.2 m 2 m
37'' / 93.98 cm 1.4 m 2.35 m
40'' / 101.06 cm 1.5 m 2.5 m
42'' / 106.68 cm 1.6 m 2.66 m
46'' / 116.84 cm 1.75 m 2.92 m
50'' / 127 cm 1.9 m 3.17 m
52'' / 132.08 cm 2 m 3.3 m
60'' / 152.04 cm 2.28 m 3.8 m
65'' / 165.01 cm 2.47 m 4.1 m


http://www.athinorama.gr/digital/faq/default.aspx?id=1

Αλλά και εδώ...

http://www.fullhd.gr/item/93-απόσταση-θέασης-και-υψηλή-ανάλυση.html
 

Amlet

New member
31 January 2010
50
Παιδια να ρωτησω. Για θεμα ghosting εχουμε κανενα βιντεο να το δοκιμασω? Η καποια αλλα τεστ για να την ρυθμισω. Επισης εαν ειναι ευκολο που μπορω να βρω διαφορες ρυθμισεις!

Ευχαριστω πολυ!
 

music_lover

Senior Member
5 November 2007
412
Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι θεωρουμε τοσο σημαντικο την υπαρξη 100hz panel και συνεπεια το motion interpolation οταν τα ξενα site στα reviews που κανουν επιλεγουν παντα να απενεργοποιουν τα συστηματα ομαλης κινησης στα games και τις ταινιες και την ενεργοποιηση τους μονο σε sports με το αιτιολογικο πως χαλανε την φυσικοτητα της ταινιας?
 

vas_papavas

Supreme Member
21 December 2010
8,849
Στα games επειδή είναι αλγόριθμοι επεξεργασίας της εικόνας αυξάνουν το lag.
Στις ταινίες 24p υπάρχει το judder το οποίο είναι μέσα στο υλικό της ταινίας. Μια τηλεόραση με 100hz παρεμβάλει καρέ. Για κάποιους η κίνηση είναι πιο ομαλή για κάποιους άλλους εισάγει βιντείλα και τεχνουργήματα στην εικόνα και φεύγει από το κινηματογραφικό πρότυπο.
http://reviews.cnet.com/8301-33199_7-57569102-221/what-is-the-soap-opera-effect/

Στην αρχή έβλεπα ταινίες με frame interpolation αλλά μετά το έβγαλα και πλέον τις βλέπω χωρίς αυτό. Βασικό είναι η πηγή σου και το μέσο προβολής να κλειδώνουν σωστά και όσο πιο κοντά στα 23,976
Στα sports 50i όπου υπάρχει γρήγορη κίνηση η προσθήκη καρέ βοηθάει στην ομαλότερη κίνηση. Χωρίς το frame interpolation μια τυπική lcd έχει ανάλυση 300-400 γραμμές με το frame interpolation φτάνει μέχρι τις 1080.
 
Last edited:

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Καλοθέατη Θανάση !!! :ernaehrung004:

Άρα, θα έχουμε κάποια στιγμή μετρήσεις και από μια 55άρα... :p

Ήρθε λοιπόν αυτή η στιγμή και τις προάλλες είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε και με μια 55άρα F6500...

O Θανάσης, στάθηκε εξίσου τυχερός με τον κάτοχο της 50άρας, όσον αφορά στο ότι έτυχε PSA πάνελ και δεν είχε καμμένα pixel, ελαφρώς λιγότερο τυχερός στο ότι το δικό του κομμάτι είχε περισσότερο clouding και περισσότερο τυχερός στο ότι είχε λιγότερο "μπλε" στο μαύρο, τόσο on-axis όσο και υπό γωνία. Και οι δύο τηλεοράσεις είχαν χαρακτηρισμένο ως P το πάνελ τους στον κωδικό του service menu, εν τούτοις, ενώ η macro λήψη της 50άρας ταιριάζει με την εικόνα του CMI-PSA που αναφέρεται εδώ, η macro λήψη της 55άρας φέρνει περισσότερο προς την αντίστοιχη εικόνα του Samsung-PSA:


Χρησιμοποιεί διαφορετικές μήτρες αναλόγως του μεγέθους η CMI; Σημαίνει κάτι άλλο το P το 2013; Έχει λάθος στο service menu της η μία από τις δύο τηλεοράσεις; :laugh:
Ερωτήματα που, χωρίς κατσαβίδι ή τη διαρροή κάποιου φρέσκου τεχνικού εγχειριδίου, δεν μπορούν να απαντηθούν με βεβαιότητα. Στο ζουμί της υπόθεσης πάντως, πέρα από τη διαφορά στην ποσότητα του clouding και της μπλεδίλας, τα δύο πάνελ εμφάνισαν πρακτικά την ίδια ικανότητα σε απόλυτες επιδόσεις.


On axis...


60 μοίρες...
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Αυτή τη φορά, ως πηγή χρησιμοποιήθηκε το WD Live SMP, οπότε στάθηκε δυνατό να αξιολογηθεί και η ικανότητα της συσκευής στην αναπαράσταση σημάτων 24p, όπου αρχικώς μια κρυάδα την εισπράξαμε: αναπαράγωντας κινηματογραφικό υλικό στα 24p με το Motion Plus απενεργοποιημένο, διαπιστώσαμε ότι αυτό αποδίδονταν με 3:2 pull-down και το γνωστό telecine judder. Μετά από ενδελεχές ψάξιμο στις ρυθμίσεις και έλεγχο με ειδικά pattern και γνωστές σκηνές αναφοράς, βρέθηκε ο συνδυασμός με τον οποίο πραγματοποιείται σωστή αναπαράσταση των 24p από εξωτερικό player, με 5:5 pull-down χωρίς το παραμικρό ίχνος frame interpolation: Motion Plus στο "Προσαρμοσμένο" με "Μείωση θολότητας -> 0", "Μείωση τρεμοπ. -> 0" και "Καθαρή κίνηση LED -> Ενεργ."

Aνεβάζοντας το "Μείωση θολότητας" στο 10, πήραμε τα γνωστά αποτελέσματα από τα motion tests των 50-60Hz:
...1080 γραμμές (με κάποια είδωλα) στο APDC@6,5ppf, ενώ στα δικά μας τεστ, σχεδόν 4 γραμμές (η τέταρτη απεικονίζονταν με καθαρά περιθώρια, αλλά εμφάνιζε σκούρα γκρι είδωλα από πίσω της)...
σε αυτήν όμως την περίπτωση, πραγματοποιείται μία σποραδική, ελαφρά εξομάλυνση σε κινηματογραφικό υλικό.


Εργοστασιακή προρρύθμιση, Κινήμ. ταινία:






Παρατηρούμε ότι και στην 55άρα, η εργοστασιακή προρρύθμιση του κινηματογραφικού mode βρέθηκε άκρως ικανοποιητική, γεγονός που υποδεικνύει πως η Samsung άρχισε πλέον να προσέχει αυτόν τον τομέα, τουλάχιστον από το συγκεκριμένο μοντέλο και άνω. Ο μέσος χρήστης που αναζητά να αντιγράψει ρυθμίσεις από το διαδίκτυο, το μόνο που χρειάζεται να κάνει, είναι να ενεργοποιήσει την "Καθαρή κίνηση LED", να απενεργοποιήσει αποθορυβοποιήσεις και δυναμικές αντιθέσεις/βελτιώσεις και να προσαρμόσει αντίθεση/φωτεινότητα με τα σχετικά pattern και την ένταση του οπίσθιου φωτισμού στον περιβάλλοντα φωτισμό του χώρου του.

Και μιας και αναφερθήκαμε στην αντιγραφή ρυθμίσεων, για να δούμε τί θα κάναμε, αν αντιγράφαμε στην τηλεόραση του Θανάση τις ρυθμίσεις από την τηλεόραση του φίλου με την 50άρα:






Μια τρύπα στο νερό θα κάναμε... :flipout:

Πέρα από το διαφορετικό αποτέλεσμα σε σχέση με την 50άρα, η τελική εικόνα έχει γίνει χειρότερη, με υπέρ του δέοντος σκοτεινό gamma και ανισορροπία στα σφάλματα του color decoding...
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Έχοντας πλέον την εμπειρία από τα non-standard color decoding των 51F5000 και 50F6500 και αφού το PSA της 55άρας φάνηκε να βαδίζει σε παρόμοια μονοπάτια, αποφασίστηκε να ακολουθηθεί η στρατηγική που εφαρμόστηκε στην πρώτη, κοινώς να θυσιαστεί η ακρίβεια στους 100% κορεσμούς, ώστε να πατήσουν σωστότερα οι ενδιάμεσοι. Μιας και υπήρχε και μεγαλύτερη άνεση χρόνου, εξετάστηκε και η ρύθμιση της κλίμακας του γκρι 10 σημείων, η οποία λειτούργησε ως όφειλε στη συγκεκριμένη τηλεόραση. Μετά από λίγο σκάλισμα (και αρκετά χασμουρητά από την ομήγυρη :silly: ), την αφήσαμε εδώ:






Ο οπτικός έλεγχος με τις γνώριμες σκηνές αναφοράς επιβεβαίωσε την ορθότητα της επιλογής, μιας και το πάνελ μας αντάμειψε ως επί το πλείστον με τους αναμενόμενους χρωματικούς τόνους.

Οι ρυθμίσεις που έδωσαν τα ανωτέρω αποτέλεσματα στη συγκεκριμένη τηλεόραση, ήταν (με italic, οι επιλογές που ήταν γκριζαρισμένες):

Εικόνα
Λειτ. εικόνας: Κινημ. ταινία
Οπ. φωτισμός: 12
Αντίθεση: 93
Φωτεινότητα: 46
Ευκρίνεια: 0
Χρώμα: 50
Απόχρ(Π-Κ): Π50-Κ50
Μέγεθος εικόνας: Σε πλήρη οθόνη
PIP: Απενερ.
Εφαρμογή λειτ. εικόνας: Όλες οι πηγές
ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ
Δυναμ. αντίθεση: Απενερ.
Τόνος μαύρου: Απενερ.
Απόχρωση δέρματος: 0
Μόνο λειτουρ. RGB: Απενερ.
ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ: Προσαρμοσμένη
ΚΟΚΚΙΝΟ: Κ44/Π6/ΜΠ0
ΠΡΑΣΙΝΟ: Κ25/Π45/ΜΠ10
ΜΠΛΕ: Κ0/Π12/ΜΠ45
ΚΙΤΡΙΝΟ: Κ52/Π50/ΜΠ12
ΚΥΑΝΟ: Κ2/Π52/ΜΠ50
ΜΑΤΖΕΝΤΑ: Κ46/Π14/ΜΠ51
ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΛΕΥΚΟΥ
R-Offset: 25
G-Offset: 25
B-Offset: 25
R-Gain: 25
G-Gain: 25
B-Gain: 25
Ισορ. λευκού 10p: Ενεργ.
Διάστημα 1: Κ0/Π0/ΜΠ-5
Διάστημα 2: Κ0/Π0/ΜΠ-2
Διάστημα 3: Κ0/Π0/ΜΠ-2
Διάστημα 4: Κ0/Π+2/ΜΠ-3
Διάστημα 5: Κ0/Π0/ΜΠ-5
Διάστημα 6: Κ0/Π+6/ΜΠ-8
Διάστημα 7: Κ-2/Π0/ΜΠ+3
Διάστημα 8: Κ0/Π+3/ΜΠ-9
Διάστημα 9: Κ-4/Π0/ΜΠ+4
Διάστημα 10: Κ0/Π+5/ΜΠ-10
Gamma: -1
Ειδικό μοτίβο: Απενερ.
Φωτισμός κιν. εικ.: Απενερ.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΙΚΟΝΑΣ
Τόνος χρώματος: Θερμός 2
Βελτίωση ψηφιακού ση...: Απενερ.
Φίλ. θορύβου MPEG: Απενερ.
Μαύρο HDMI: Κανονικό
Λειτουργία ταινίας: Απενερ.
Motion Plus: Προσαρμοσμένη
Μείωση θολότητας: 0 (σε ταινίες) / έως 10 (σε υλικό βίντεο)
Μείωση τρεμοπ.: 0
Καθαρή κίνηση LED: Ενεργ.
Βελτιστοπ. μαύρου: Απενερ.
ΛΥΣΗ ECO
Εξ/ση Ενέργειας: Απενερ.
Αισθητήρας Eco: Απενερ.
Κανένα σήμ. αναμ.: Απενερ.
Αυτόμ. απενεργ.: Απενερ.
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]
[td][/td]

Η φωτεινή εκπομπή του πάνελ, ορίστηκε στα ~119 cd/m². Η αντίθεση κατά πλήρες ANSI, μετρήθηκε στα 3190:1...


Η μικρότερη τιμή, σε σχέση με την 50άρα, οφείλεται καθαρά στο περισσότερο clouding της 55άρας, που ανεβάζει τον μέσο όρο του μαύρου στη σκακιέρα...



















 

velatis panos

AVClub Enthusiast
25 January 2011
1,279
Oπως εγραψε και ο jl δεν διακρινεις την αναλυση αλλα γενικα την ευκρινεια και το χρωμα στα bd.