Re: Η Onkyo αναγνωρίζει πρόβλημα σε AV ενισχυτές που κατασκευάστηκαν μεταξυ 2009 και
Ευχαριστουμε για την ενημερωση .
Μπραβο τους παντως για τον τροπο που λειτουργουν αναλαμβανουν την ευθυνη.
Το προβλημα δεν αφορα τους tx-sr 876 καθως εβαλα τον σειριακο αριθμο και μου εβγαλε οτι δεν αφορα την συσκευη μου.
Αλλωστε δεν αντιμετωπισα ποτε κανενα προβλημα με τον ενισχυτη μου (ειπα απλα να τσεκαρω ) .
Παντως στο site αναγραφει μια σειρα απο προβληματα και οχι μονο το δικτυο αντιγραφω απο το site
https://repair.onkyousa.com/eu/003_2012_eu.php?country=DEU&lang=en_GB
This program is for Onkyo EUROPE customers who are currently experiencing the loss of audio or network capabilities on their receivers.
Please select the specific symptoms your unit is experiencing below:
Loss of sound experienced on a specific channel
Loss of sound experienced on all channels
Speaker indicator on display is not showing
Speaker indicator on display is on
"Now Initializing..." message on display is showing constantly
Network settings in Setup Menu is grayed out (unselectable)
Loss of video on HDMI output
Noise/crackled audio comes out of speakers (after verifying speaker wires and audio connections are secure)
If your unit is not experiencing a loss of audio or network connection, you do not need to take these steps.
No action is required on your part at this time.