μην σε ανησυχει..ο τροπος που συναρμολογειται η τηλεοραση και τα εξαρτηματα τηε δεν χρειαζεται καν ιδιαιτερη γνωση για να αλλαξεις εξαρτημα,ακομα και το πανελ.η διαδικασια ειναι περιπου 10-15 λεπτα
Σωστα και ποιος θα το ρυθμισει ? καθε τηλεοραση οταν βγαινει απο το εργοστασιο ρυθμιζεται ως προς την κλιμακα του γκριζου και να αποδιδει σε καθε mode μια προκαθορισμενη θερμοκρασια το ιδιο συμβαινει και με το χρωματικο τριγωνο και με την καμπυλη gamma .
Οι ρυθμισεις αυτες αποθηκευονται στο service menu και για καθε πανελ ειναι μοναδικες εαν μπεις δηαλση στο service menu δυο ιδιων μοντελων θα δεις διαφορετικες ρυθμισεις . Η διαδικασια και η μεθοδολογια πχ το οργανο που θα χρησιμοποιηθει και το σημα που θα δοθει στην εισοδο περιγραφονται στο service manual .
Ρωτησα στον Ζαχο εξουσιοδοτημενο service της samsung και δεν γνωριζουν τιποτα γι αυτο τοποθετουν το νεο πανελ με τις ρυθμισεις του παλιου .
Το ιδια φανταζομαι κανουν ολοι .
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Καλησπερα,
Στις 03/02/2015 αγορασα απο το καταστημα Κωτσοβολος μια καινουργια τηλεοραση smart 3D UE48H6400AWXXH.
Ολα οηγαιναν καλα οταν εχτες εντελως ξαφνικα γυρνωντας στο δωματιο μου απο το μπαλκονι ανακαλυψα οτι η τηλεοραση ειχε ηχο αλλα οχι εικονα.
Την εσβησα , την ξανανοιξα , τις εβγαλα την μπριζα για 1 λεπτο αλλα τιποτα.Σημερα την πηγα στο εξουσιοδοτημενο service της samsung στην Καλλιθεα προκειμενου να κερδισω χρονο μιας και θελανε 3 εργασιμες μερες!!!! για να ερθουν απο την Samsung να την παραλαβουν.
Την πηγα και τους παρακαλεσα μιας και εκανα τον κοπο να την παω εγω να βρουν και να επισκευασουν την ζημια οσο πιο γρηγορα μπορουσαν μιας και ειναι η μοναδικη τηλεοραση που εχω.
Τελικα αφου τους καλεσα εγω το απογευμα μου ειπαν οτι ειναι το πανελ και οχι καποια πλακετα που δημιουργει το προβλημα και οτι δεν ειναι συνηθες να συμβαινει να εχει προβλημα το πανελ αλλα επεσα στην περιπτωση!!!!
Εγω ειμαι εξαιρετικα επιφυλακτικος στο να δεχθω 3 μηνων τηλεοραση κοστους 700 να μου αλλαχθει το πανελ αλλα βεβαια αυτοι ειναι καθετοι οτι αντικατασταση δεν γινεται μιας και εχει περασει η εβδομαδα αντικαταστασης.Τους ειπα οτι δεν ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι ενταξει μετα η τηλεοραση μιας και αλλαζει ουσιαστικα ολο το μπροστινο μερος και δεν ξερω αν "κολλησουν" ολα τα πλαστικα μερη αρμονικα οπως γινεται εργοστασιακα και οτι ειμαι πολυ απογοητευμενος με το γεγονος οτι ενω ακομα την ξοφλαω και δεν την εχω ακομα χαρει να μου παθει τετοια ζημια.
Θελω να σας ρωτησω αν πιστευετε οτι μπορω να εμπιστευθω να γινει η αλλαγη στο πανελ η θα πρεπει να επιμεινω στην αντικατασταση μιας και εχω ενημερωσει ηδη και τον δικηγορο μου για την περιπτωση της αγωγης και της καταγγελειας σε καθε νομιμη αρχη.
Ευχαριστω,
Νικος
Φιλε μου συμφωνα με την νομοθεσια ο καταναλωτης ειναι αυτος που επιλεγει τον τροπο με τον οποιο θα αποκατασταθει το ελλατωμα στο προιον και ειδικοτερα εαν εινα προιον χασει μια απο τις συνομολογημενες ιδιοτητες το πρωτο εξαμηνο θεωρειται οτι το ελλατωμα υπηρχε κατα την παραδοση . Νομος 3043/2002
http://eeke.gr/wp-content/uploads/2...ka-elattomata-kai-eleipsi-synomologimenon.pdf
Εγω αλλαξα τεσσερις τηλεορασεις samsung σε δυο μηνες λογω ελλατωματων δυο με καμμενα Pixels μια με clouding και μια με γραμμες θορυβου .
Στειλε ενα email στην samsung και ζητα να σου απαντησουν γραπτως και στειλε την απαντηση στο συνηγορο του καταναλωτη και στην γραμματεια καταναλωτη .
Ρωτα τον επσικευαστικο κεντρο για την διαδικασια που ακολουθουν για την ρυθμιση του πανελ για καθε modw ξεχωριστα ως προς την κλιμακ του γκριζου την καμπυλη γαμμα και το χρωματικο τριγωνο κα με ποιο οργανο θα κανουν την ρυθμιση .
Αφου σου πουν οτι δεν ξερουν για πιο πραγμα μιλας ζητα να μιλησεις με την εξυπηρετηση πελατων της Samsung τον κυριο Ζαφειριου και εξηγησε του οτι δεν δεχεσαι να σου αλλαξιουν το πανελ επειδη δεν εθα ρυυθμιστει το νεο και εξηγησε του την νομοθεσια που σου ανεφερα
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Αυτο ειναι το email που εστειλα εγω στην samsung για να παρεις μια ιδεα
Αγόρασα μια καινούργια τηλεόραση Samsung ue55h7000 το απόγευμα στις 10/4/2015 από το mediamarkt κατάστημα Ρέντη .
Η τηλεόραση έχει σειριακό αριθμό H10H3SCFA00263Y και όταν την έθεσα σε λειτουργία διαπίστωσα ότι έχει τρία κολλημένα sub-pixels στην πάνω πλευρά .
Τα δυο είναι στο ίδιο σημείο πάνω αριστερά, ένα sub-pixel πράσινο και ένα μπλε και το τρίτο sub-pixel είναι κόκκινο και βρίσκεται επίσης στην μέση της πάνω πλευράς στην τηλεόραση.
Ενημέρωσα άμεσα τον προϊστάμενο του καταστήματος στο Mediamarket και συμφωνήσαμε πρώτα να απευθυνθώ στην Samsung για να γίνει η αντικατάσταση της τηλεόρασης .
Στις 11/4/2015 επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας σας και γνωστοποίησα το πρόβλημα και επανέλαβα ξανά την επικοινωνία στις 14/4/2015 για να είμαι βέβαιος ότι καταγράφηκε το αίτημα μου καθώς μεσολάβησαν οι αργίες των ήμερων του Πάσχα.
Με τα πιο πάνω θεώρησα ότι έκανα όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να διαπιστώσετε ότι από την πρώτη στιγμή παρέλαβα ένα προϊόν που δεν πληροί τις συνομολογημένες ιδιότητες καθώς δεν έχει την ποιότητα που ο αγοραστής προσδοκά και έχει πραγματικό ελάττωμα
Μια εβδομάδα μετά στις 17/4/2015 με επισκέφτηκε τεχνικός της εταιρεία σας προκείμενου να διαπιστώσει το πρόβλημα .
Μπήκε στο service menu της τηλεόρασής και προσπάθησε με ένα κινητό τηλέφωνο να φωτογραφίσει τα κολλημένα sub-pixels, το μενού της τηλεόρασης όμως τα έκρυβε και στην συνέχεια βγήκε από το service menu και με την τηλεόραση στο dynamic mode και τις default ρυθμίσεις προσπάθησε να τραβήξει φωτογραφίες με το κινητό του τηλέφωνο .
Ο τεχνικός σας φωτογράφισε το μπλε sub-pixel και το κόκκινο καθώς το πράσινο δεν φαινόταν στις καρτέλες που έπαιζε η τηλεόραση .
Όταν έφυγε ο τεχνικός επανάφερα τις ρυθμίσεις μου στην τηλεόραση στο Movie mode και απενεργοποίησα τα φίλτρα Digital Clean View και Mpeg Noise Filter για την εξομάλυνση του θορύβου που διαθέτει η τηλεόραση καθώς και το φίλτρο Motion plus και τα κολλημένα sub-pixels εμφανίστηκαν καθαρά και τα τρία όπως φαίνονται στις φωτογραφίες .
Αυτή είναι η τρίτη τηλεόραση Samsung που αγοράζω με παρόμοιο πρόβλημα το γεγονος αυτό εχει καταχωριθει στον κωδικο πελατη που εχετε ανοιξει στην εταιρια σας με αριθμο 3300341489 .
Σήμερα ενημερώθηκα προφορικά από τον κύριο Ζαφείρη ότι η τηλεόραση είναι εντός προδιαγραφών
Παρακαλώ να μου απαντήσετε γραπτώς και άμεσα σχετικά με το αίτημα μου για την αντικατάσταση της τηλεόρασης καθώς ακόμα θέλω να έχω επίσημη ενημέρωση .
Σας επισυνάπτω τις σχετικές φωτογραφίες που τράβηξα και σας ενημερώνω ότι η παρούσα θα δημοσιευτεί προς ενημέρωση των καταναλωτών για την πολιτική της εταιρείας σας στα ειδικά με την εικόνα και τον ήχο forum
www.avsite.gr ,
www.avclub.gr καθώς και στο περιοδικό εικόνα και ήχος.
Εάν η απάντηση σας δεν είναι σύμφωνη με την υποχρέωση σας για αντικατάσταση της συσκευής όπως ορίζει ο νομός 3043/2002 και ο Αστικός κώδικας στα άρθρα 540, 554 & 555 θα κοινοποιηθεί προκείμενου να προασπιστούν τα συμφέροντα μου στην DAS για να ενεργοποιηθεί το συμβόλαιο με αριθμό 195398 της νομικής προστασίας που διαθέτω και στην γενική γραμματεία καταναλωτή .
Με επιφύλαξη παντός νόμιμού δικαιώματος μου
Βελλίνης Στέργιος