... Σε αναμονή του σεντονιου
.. πάει για αύριο.
Σε ρωτησα με τι εξοπλισμό γιατί ενδεχομένως να είχες παραδείγματα με λήψεις μεσαίου φορμα .. εκεί λόγω μεγέθους αρχείου και πολύ αργής ριπής οι πολλαπλές λήψεις είναι απαγορευτικές. Επιπλέον οσο μεγαλύτερος ο αισθητήρας τόσο πιο κλειστό διάφραγμα σε παίρνει να χρησιμοποιήσεις.
Η μπορεί να είναι τιποτε παπούδες που χρησιμοποιούν τις ψηφιακές σαν φιλμάτες
Τα φίλτρα βολεύουν .. το είπαμε .. αλλά χρειάζονται καλά φίλτρα και πάνω από ένα για να χρησιμοποιείς το κατάλληλο ανάλογα τον φωτισμό. Οχι να έχεις ενα 11στοπ και να σε οδηγεί σε λήψεις μιας ώρας σε χαμηλό φωτισμό.
Αυτοί με τις D810, A7RII κλπ. δεν μπορώ να φανταστω οτι έχουν μόνο ενα ..
Επιπλέον .. το πιο επικύνδυνο για την ασυνέχεια στην κίνηση είναι το focus stacking (λόγω απαραίτητων ρυθμίσεων ανα λήψη δύσκολο να μην κουνηθεί η μηχανή). Ομως πολλαπλές λήψεις είτε για να τιθασευτεί η δυναμική περιοχή είτε - ή μάλλον και - για λιγότερο θόρυβο στα σκοτεινά (οι Canon το χρειάζονται πιο πολύ) κάνουν πολλοί. Ακόμα και σε συνδιασμό με ND φίλτρα.
Διάβασε τι μας γράφει ο Emmanuel Coupe για μια λήψη του
http://avclub.gr/forum/showthread.php/20565-Magic-light?p=477113&viewfull=1#post477113
Δυστυχώς δεν είναι πια διαθέσιμη αυτή η φωτό αλλά την θυμάμαι ακόμα, είχε μεγάλη δυναμική περιοχή, σε χαμηλό φως γενικά το κάδρο αλλά κόντρα σε μια φωτεινή τρύπα στα συννεφα .. χρησιμοποίησε polarizer (2stop) & 2 λήψεις καθώς η κίνηση στα σύννεφα δεν ήταν και τόσο εντονη για ασυνέχειες. H μηχανή Canon 1Ds3 δεν ηταν και τοσο καλή στα σκοτεινα (3στοπ χειρότερη δυναμική περιοχή απο τους συγχρονους Sony FF αισθητήρες) οποτε ετσι πάλεψε και τον θόρυβο ..