Re: Απάντηση: Η Onkyo αναγνωρίζει πρόβλημα σε AV ενισχυτές που κατασκευάστηκαν μεταξύ
Καλησπέρα. Και ο δικός μου NR609 που αγόρασα απο το online από το Schlauershoppen.de εμφανίζει το γνωστό πρόβλημα. Επικοινώνησα με το Ευρωπαικό τμήμα Service, το οποίο με ενημέρωσε οτι επειδή η αγορά έγινε απο Γερμανικό κατάστησα θα πέπει είτε να το στείλω για δωρεάν επισκευή στην Γερμανία με τα μεταφορικά να επιβαρύνουν εμένα, είτε να απευθυνθώ στην Ελληνική αντιπροσωπεία για να μου το επισκευάσουν έναντι αμοιβής. Γνωρίζει κανείς αν ισχύει η επέκταση εγγύησης για δωρεάν επισκευή σε Ελλάδα? Από την Ελληνική Αντιπροσωπεία περιμένω ακόμη απάντηση.