Παντως εχω ενστασεις ως προς το "καλυτερο" σκηνοθετικα και φωτογραφικα.
Οι ακροβασιες της καμερας και τα αλα Μαλικ πλανα δεν συνιστουν καλυτερη σκηνοθεσια
Οταν τις εκανε ομως (για παραδειγμα) ο Ταρκοφσκι, τις θεωρουσατε καλυτερη σκηνοθεσια εεεε?:devil-smiley-029:
Για τη φωτογραφια, οφειλω να δωσω credits στο Searchers βεβαια. Ειδικα η σκηνη που περιμενουν την επιδρομη στο σπιτι, ηταν μαγευτικη. Βεβαια δεν θα το κανω αυτο ισα και ομοια με το επιτευγμα του Revennant, που με φυσικους φωτισμους πετυχε το καλυτερο αποτελεσμα απο εποχης Μπαρι Λιντον... Του Φορντ ηταν οντως σπουδαιο σα φωτογραφια. Το αλλο ειναι απλα εκτος συναγωνισμου!
Βλεπω επισης οτι δεν αναφερθηκες στην υπαρξη δευτερου (και μαλιστα εξαιρετικα παραπλησιου) επιπεδου στην ταινια του Ιναριτου, οποτε να θεωρησω οτι δε διαφωνεις και καθετα με το σχολιο μου?
Για τους Ινδιανους και τις εποχες εχεις βεβαια δικιο. Η αντιμετωπιση του ρατσισμου στο σινεμα και το ποσο μπροστα μπορει να ειναι μια ταινια απο την εποχη της, μου εφεραν στο νου αλλη μια ταινια που ειδα προσφατα και αξιζει να την προτεινω.
The young one (El joven) του Μπουνιουελ. Απο τις ταινιες του που δεν εχουν τυχει της δεουσας αναγνωρισης...