Κανονικά θα έπρεπε να γραφτώ σε κανένα φόρουμ μοτοσικλετιστών αλλά επειδή βαριέμαι την διαδικασία για ένα μόνο νήμα είπα να ρωτήσω στο δικό μας.
Στα τριάντα μου χρόνια και καθαρά για πρακτικούς λόγους αποφάσισα να πάρω δίπλωμα για μηχανη.
Η χρήση θα είναι μετακινήσεις από και προς στην δουλειά + άντε το πολύ καμιά βόλτα στη Χαλκιδική (90χλμ από εδώ που μένω). Budget.... βλέπουμε..... άλλα επειδή είναι πρώτη μηχανη πάμε για μεταχειρισμένη.
Αυτό που ψάχνω είναι ένας "καναπές με ρόδες" που να μην είναι τόσο αργός ώστε να γίνεται επικίνδυνος στον περιφερειακό και να έχει αυτονομία τουλάχιστον 100χλμ. Οι διαδρομές μου θα είναι 80% μέσα στην πόλη και 20% σε περιφερειακές οδούς και γενικά εκτός πόλης.
Η θέση οδήγησης θέλω να είναι εντελώς όρθια και όχι αγκαλιά με το ντεπόζιτο.
Επιδόσεις, αισθητική, τιμή μεταπώλησης κτλ δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα.
Έχω διάφορες απορίες:
Είναι αλήθεια ότι σαν νέος οδηγός πρέπει να ξεκινήσω με scooter ή παπί με λίγα κυβικά ή μπορώ να πάρω κατευθείαν μια κανονική μοτοσυκλέτα;
Το ύψος μου είναι 1.75 και το βάρος 110-120 κιλά. Το έξτρα βάρος και το ύψος πως πρέπει να με επηρεάσει στην επιλογή τύπου μοτοσυκλέτας; ( ή είναι κάτι που δεν παίζει πολύ ρόλο; )
και τέλος επειδή με βλέπω για μεταχειρισμένο, ας μου πει κάποιος πόσα χιλιόμετρα θεωρούνται πολλά (άρα μεγάλη φθορά και δεν αξίζει να ασχολούμαι) και μέχρι πόσο παλαιά (χρονολογικά) να κοιτάω για ευκαιρίες; Μια μηχανη π.χ. δεκαετίας με 50.000χλμ θεωρείται σαράβαλο;
Χωρίς να έχω την παραμικρή ιδέα και ίσως να είναι κακή επιλογή θεωρώ ότι ένα Yamaha Xmax ή Τmax είναι κοντά σε αυτό που θέλω. Απόψεις?
Υ.Γ. ...ναι έχω υπολογίσει και 500-600ε εξτρά για κράνος, μπουφάν, γάντια, μπότες.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια.
Στα τριάντα μου χρόνια και καθαρά για πρακτικούς λόγους αποφάσισα να πάρω δίπλωμα για μηχανη.
Η χρήση θα είναι μετακινήσεις από και προς στην δουλειά + άντε το πολύ καμιά βόλτα στη Χαλκιδική (90χλμ από εδώ που μένω). Budget.... βλέπουμε..... άλλα επειδή είναι πρώτη μηχανη πάμε για μεταχειρισμένη.
Αυτό που ψάχνω είναι ένας "καναπές με ρόδες" που να μην είναι τόσο αργός ώστε να γίνεται επικίνδυνος στον περιφερειακό και να έχει αυτονομία τουλάχιστον 100χλμ. Οι διαδρομές μου θα είναι 80% μέσα στην πόλη και 20% σε περιφερειακές οδούς και γενικά εκτός πόλης.
Η θέση οδήγησης θέλω να είναι εντελώς όρθια και όχι αγκαλιά με το ντεπόζιτο.
Επιδόσεις, αισθητική, τιμή μεταπώλησης κτλ δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα.
Έχω διάφορες απορίες:
Είναι αλήθεια ότι σαν νέος οδηγός πρέπει να ξεκινήσω με scooter ή παπί με λίγα κυβικά ή μπορώ να πάρω κατευθείαν μια κανονική μοτοσυκλέτα;
Το ύψος μου είναι 1.75 και το βάρος 110-120 κιλά. Το έξτρα βάρος και το ύψος πως πρέπει να με επηρεάσει στην επιλογή τύπου μοτοσυκλέτας; ( ή είναι κάτι που δεν παίζει πολύ ρόλο; )
και τέλος επειδή με βλέπω για μεταχειρισμένο, ας μου πει κάποιος πόσα χιλιόμετρα θεωρούνται πολλά (άρα μεγάλη φθορά και δεν αξίζει να ασχολούμαι) και μέχρι πόσο παλαιά (χρονολογικά) να κοιτάω για ευκαιρίες; Μια μηχανη π.χ. δεκαετίας με 50.000χλμ θεωρείται σαράβαλο;
Χωρίς να έχω την παραμικρή ιδέα και ίσως να είναι κακή επιλογή θεωρώ ότι ένα Yamaha Xmax ή Τmax είναι κοντά σε αυτό που θέλω. Απόψεις?
Υ.Γ. ...ναι έχω υπολογίσει και 500-600ε εξτρά για κράνος, μπουφάν, γάντια, μπότες.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια.