τρομερο επιχειρημα. Εσυ απλα τοσο καιρο αυτο ειναι καλο το αλλο ειναι καλο...αλλα δεν λες τι σημαινει η λεξη καλο και πως το οριζεις.
To τί είναι καλό και τί όχι δεν το ορίζω εγώ. Υπάρχουν διεθνείς οργανισμοί που έχουν μελετήσει ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ το θέμα και έχουν δώσει την απάντηση πολύ πρίν από εμάς εδώ. Να κάτσεις να διαβάσεις AES/EBU κανονισμούς καθώς και τα βασικά sticky νήματα της κάθε κατηγορίας. Επίσης να ψάξεις να βρείς νήματα ΠΡΙΝ ΤΟ 2008 να διαβάσεις.
Θα σου πω εγω λοιπον πως το οριζω και σε αυτο δεν θελει ουτε χρονια να ξερεις κατι ουτε τετοιες αρλουμπες. Τα vienna ηταν οτι πιο φυσικο ακουσα στην εκθεση.Φυσικοτητα στην φωνη....υστερα παει η αναλυση η σκηνη ο ογκος κτλ.εαν δεν εχεις φυσικοτητα και ακους μια φωνη αλλα ειναι 2 με 2,5 τονους πιο ψηλα αποτην κανονικη τι να το κανεις; (αναφερομαι στην εκθεση διοτι λογικα και εσυ ακουσες οτι ακουσα). Απο κει και περα pmc,kii,kef,triangle....ΔΕΝ ειχαν την φυσικοτητα των vienna. Aκομα και τα dali που τα χαν παρατημενα με ενα πολυμπριζο απλο και εναν ενισχυτη ,denon ηταν; pioneer; δεν θυμαμαι, ειχε πολυ φυσικοτερες φωνες απο pmc,kii,kef.
συνοψιζοντας.το dali σε αυτην την κατηγορια....παρεα με φοκαλ ειναι απο τα πιο φυσικα που εχω ακουσει.
απο tanoy που ειπες μακη δεν εχει τυχει να ακουσω προσεχτικα.
Κολοκύθια. Αυτά άκουσες. Αντε και με λίγο πουρέ. Σε ένα χώρο ότι να ναι, χωρίς να ξέρεις ακυρώσεις και ενισχύσεις , έρχεσαι και μας λές για φυσικά ακούσματα. Οτι να ναι όπου να ναι.
Και δεν πήγα στην έκθεση, ήμουν εκτός Αττικής. Και αν θέλω να ακούσω κάτι, το ακούω στο χώρο μου που ξέρω ότι έχει μια ωραία βύθιση από 125 έως 250 κύκλους κατα -2db, και αντιχήσεις στο θεό. Εσύ ξέρεις τη συπεριφορά των χώρων που πάς και ακούς; Σιγά μην ξέρεις.
φυσικοτητα....οταν τον ακους να τραγουδαει χωρις μικροφωνα και εισαι κοντα του ή ακομα και οταν σε καποια κομματια που μιλαει καποιος δεν τραγουδαει καταλαβαινεις τι γινεται. Εαν η φωνη μου ειναι παραπανω μπασα ή παραπανω πριμαριστη τοτε κατι δεν ισορροπει. πχ σε εσενα νομιζω οτι πριμαρει λιγο.
Να υποθέσω ότι έχεις ακούσει live χωρίς μικρόφωνα και από κοντά ΟΛΟΥΣ τους καλλιτέχνες από τους οποίους έχεις test tracks έτσι ? Και ξέρεις πώς ακούγονται και όταν γίνεται το mastering οπότε ξέρεις πώς αλλοιώνονται οι φωνές.... Βρε μήπως είσαι γιός του Γκολφίδη και μας το κρύβεις;;
Τα περισσοτερα ηχεια τινουν να ειναι πιο λαμπρα...γι αυτο ο περισσοτερος κοσμος προτιμαει τα εγγλεζικα ηχεια που ειναι πιο 'μουντα' συνηθως (δεν ειναι ολα τα εγγλεζικα ετσι πχ τα φθηνα της b&w) διοτι ερχονται πιο κοντα στην φυσικοτητα της φωνης.
Μόνο και μόνο για αυτή την χρωματισμένη πρόταση ΔΕΝ πρέπει να δίνεις συμβουλές σε κάποιον που δουλεύει δυο και τρείς μήνες για να πάρει ένα ηχείο της προκοπής να ακούσει.
παλι επι προσωπικου; αλλο ειναι το θεμα μας. γτ τετοιο κομπλεξ;
σου απαντησα με επιχειρημα και εσυ το πας επι προσωπικου λεγοντας για το τι εκανα εγω.
αλλα για να σου απαντησω....αλλα δεν ξερω ονοματα μηχανηματων και χαρακτηριστικα και τετοια πραγματα...αλλα ξερω να ακουω.
Εγω ειχα επαφη με την μουσικη αλλα ο χωρος του στερεο μου ηταν αγνωστος.
Λοιπον μπορω να σου πω τι ακουσα και οχι τι λενε τα χαρτια. κανενα χαρτι δεν θα σου πει οτι η φωνη ειναι φυσικη ή οχι παρα μονο οταν ακουσεις. Οπως κανενα χαρτι δεν θα σου πει εαν ενα ηχειο ειναι σφιχτο κτλ.
Σε αυτα τα χρηματα εγω εχω ακουσει αρκετα ηχεια διοτι ψαχνομουν αρκετα καιρο. Εαν εχεις επιχειρημα πες μου γτ το kef το θεωρεις καλυτερο....και το θεωρεις καλυτερα πες μας που το θεωρεις καλυτερο.
Καταρχην εχεις ακουσει menuet,zensor 1,3?
Είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΗΧΕΙΟ ΤΟ KEF. Δεν το καταλαβαίνεις και δεν πειράζει. Αλλά να προσπαθείς ΧΩΡΙΣ επιχειρήματα να μας πείσεις περί του αντιθέτου είναι ΤΡΑΓΙΚΟ. ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.
δλδ οταν το βιολι ξινει και δεν κλαιει ειναι φυσικο ε;και απλα ειναι προτιμηση;παω πασο.αυριο ξηλωνω τα καλωδια και βαζω καλωδιο 1mm εφοσον δεν υπαρχει φυσικοτητα.
Και πού ξέρεις ότι ο χώρος δεν έχει +3db αύξηση στις υψηλές συχνότητες και ξίνει το βιολί? Και το ρίχνεις στα ηχεία; Δεν το ξέρεις. Βασικά, δεν ξέρεις.