Δημήτρη , επειδή και εγώ σκέφτομαι την αγορά ενός ηλεκτρικού αλυσοπρίονου , τι ακριβώς κερδίζεις παραπάνω από ένα κλαδευτικό βενζινοκίνητο ,πέρα βέβαια από καυσαέρια , συντήρηση κλπ. έχω το 192Τ της stihl ,αυτό που το συμπληρώνει?
Γιατί τόση προσοχή κύριοι;Για πείτε....
Καλοδουλευτο Δημητρη εξαιρετικο εργαλειο
Άστον στην πρίζα για κάποιο διάστημα (χωρίς να το δουλεύεις) και δες αν ζεσταίνεται. Άλλαξα 2 για να καταλήξει η αντιπροσωπεία ότι είναι φυσιολογικό να ζεσταίνεται σε standby!
Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν θα μπορούσαν Δημήτρη, να βάλουν το διακόπτη πριν το κύκλωμα;Καλησπέρα
Τώρα τήν είδα τήν ερώτηση πού έκανα ένα flash back στίς παραλαβές.
Nίκο ακούγεται πολύ φυσιολογικό νά ζεστένεται στό πίσω μέρος πού είναι κοντά τό ροδάκι μέ τήν ρύθμιση τών στροφών,καί θά στό εξηγήσω.
Επειδή υπάρχει μέσα πλακέτα μέ ηλεκτρονικό κύκλωμα γιά νά κάνει μείωση τών στροφών,μόλις τό βάλεις στήν μπρίζα πηγαίνει η τάση στήν πλακέτα καί ίσως υπάρχει κάποιος μικρομετασχηματιστής mini επάνω στήν πλακέτα πού τροφοδοτεί τό ηλεκτρονικό κύκλωμα καί ζεστένεται ελαφρός,η ζεστένεται τό Triac πού χρησιμοποιείται σέ κύκλωμα μείωση στροφών,ο διακόπτης πού ενεργοποιεί τό μοτέρ είναι στήν έξοδο τού ηλεκτρονικού κυκλώματος μείωση τών στροφών,άρα καί κλειστό νά είναι τό μοτέρ,υπάρχει τάση από τήν μπρίζα γιά τήν πλακέτα τού ρυθμιστή στροφών.
Δεν θα μπορούσαν Δημήτρη, να βάλουν το διακόπτη πριν το κύκλωμα;
Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Oχι Νίκο,γιατί άν ήταν πρίν θά είχε σταθερές στροφές,τό μόνο πού γινόταν να υπήρχε άλλος ένα διακόπτης on-off (μικρότερος καί απλότερος) στό πίσω μέρος τού γωνιακού τροχού,πού θά άνοιγε ο χρήστης πρώτα τόν διακόπτη αυτόν καί μετά τό κλασσικό διακόπτη τού μοτέρ,αλλά κάτι τέτοιο θά ήταν δύσχρηστο,είναι κάτι στό περίπου σάν τίς TV,CD,DVD κ.τ.λ πού πάει η τάση στό πρωτεύων τού μετασχηματιστή καί στό κύκλωμα τηλεχειρισμού,όταν είναι κλειστή η συσκευή,γιά νά είναι stand-by,καί να ανοίξει μέ τό led υπερύθρων από τό τηλεχειριστήριο,γιαυτό υπάρχει καί μιά πολύ μικρή κατανάλωση ρεύματος.
Αυθτά είναι Κυριάκο, δύο Hamlet Bowl Gouges, το HCT083 και HCT084. Το ένα 3/8 και το άλλο 1/2.
...κι ένα Crown Bead Forming
που πήρα στο Dictum.
Εκτός και αν ο διακόπτης αυξομειώνει τις στροφές ανάλογα το βάθος στο πάτημα του, (όπως στους βιδολόγους)
τότε μιλάμε για on-off κατάσταση.
Οπότε γιατί δε μπορεί να μπεί πριν το κύκλωμα των στροφών?
China Town Welcome ! ! !
https://eu.banggood.com/Wholesale-W...ng-Fasteners-wp-Eu-1037700.html?rmmds=myorder
https://www.banggood.com/Metal-Stra....html?rmmds=myorder&ID=45586&cur_warehouse=CN
https://www.banggood.com/3W-E27B22-...html?rmmds=myorder&ID=515610&cur_warehouse=CN
https://www.banggood.com/5pcs-AC-22...-1206136.html?rmmds=myorder&cur_warehouse=USA
Πολυ χρησιμες οι λαβιδες Δημητρη, εχω και γω αρκετα παρομοια σετακια.
Παντως καθε φορα που χρειαζομαι, το χερι μου παει σε μια αμερικανικη λαβιδα απο τον πατερα μου, στιβαρη κατασκευη που δεν βλεπεις πια.
Βγαζει και η knipex καποιες γερές, αλλα κοστιζουν γυρω στο δεκαρικο η καθε μια. Αξιζουν ομως τον κοπο.
Ευχαριστώ! Καλύφθηκαν όλες οι απορίες!
Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτόν τον ρυθμιστή στροφών έχει (κόκκινος). Ο On-Off (μαύρος) απλά τον ξεκινάει. Δεν ρυθμίζει στροφές.
Επιστροφη σημερα και περασμα απο το Leroi του αεροδρομιου, ετσι για την χαρα.
Eιχε και παραλαβη απο Κινα 2 σετακια ρασπες με στελεχος 1/4" για δραπανα και 1/8" για εργαλεια τυπου Dremel.
Δεξια ξυλοστοκοι των 1.5 ευρω αποχρωσης σκουρας (δρυος) και ανοιχτης (natural/πευκου).
Koλλα στιγμης Gel Axton, 0,80 ευρω, για να τσεκαρω το 'συστημα κατα του στεγνωματος' και την 'χρηση μεχρι την τελευταια σταγονα' που ισχυριζεται ο κατασκευαστης...
Ρασπες ξυλου για δραπανο και ντρεμελ απο banggood. Mε μια προχειρη δοκιμη που εκανα φαινονται μια χαρα, απο αντοχη θα δουμε.
Λαστιχακια διαφορων μεγεθων, κολλα πλαστελινη UHU για να την δοκιμασω και ενα εξαρτημα για να κοβει τις ταινιες.