LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Είναι υποχρεωμένοι να έχουν για επισκευές για αρκετά χρόνια για κάθε μοντέλο.


Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

SkyNett

AVClub Enthusiast
15 October 2009
883
088c80551f4c5def91a0bb1895eab238.jpg


Back to the future:

ab8043a89b9e43e0386a4f5ee593bdf4.jpg



Sent from my iPad using Tapatalk
 

SkyNett

AVClub Enthusiast
15 October 2009
883
Είναι υποχρεωμένοι να έχουν για επισκευές για αρκετά χρόνια για κάθε μοντέλο.


Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μην βάζεις στοίχημα.


Sent from my iPad using Tapatalk
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Αν δεν έχουν ή θα κάνουν αντικατάσταση ή θα σου πουν κουλό ποσο για να μην επιλέξεις την επισκευή.

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Η 55b9 έχει 1300.

Αν και για τέτοια περίπτωση (για αυτό το κόστος επισκευης), δεν θα ξαναπήγαινα σε LG.

Edit: 1040 στο mediamark που έχει τώρα 20% επιστροφή eurobank.
 

SkyNett

AVClub Enthusiast
15 October 2009
883
Η 55b9 έχει 1300.

Αν και για τέτοια περίπτωση (για αυτό το κόστος επισκευης), δεν θα ξαναπήγαινα σε LG.

Edit: 1040 στο mediamark που έχει τώρα 20% επιστροφή eurobank.

Θα δούμε τι θα γίνει τελικώς. Όπως και να έχει απαράδεκτο να χαλάει 2 ετών τηλεόραση με αυτό τον τρόπο. Αν δεν καλυφθεί δε από extended warranty εκτός από το γεγονός ότι δεν θα να αγοράσω ξανά βίδα LG δεν διαθέτω και χρήματα τη χρονική αυτή στιγμή και θα μείνω με την 10ετιας Plasma.


Sent from my iPad using Tapatalk
 

etien4

Established Member
24 January 2015
184
Θα δούμε τι θα γίνει τελικώς. Όπως και να έχει απαράδεκτο να χαλάει 2 ετών τηλεόραση με αυτό τον τρόπο. Αν δεν καλυφθεί δε από extended warranty εκτός από το γεγονός ότι δεν θα να αγοράσω ξανά βίδα LG δεν διαθέτω και χρήματα τη χρονική αυτή στιγμή και θα μείνω με την 10ετιας Plasma.


Sent from my iPad using Tapatalk
Στειλτους ένα mail στην LG δεν νομίζω να σε αφήσουν έτσι για 3 ετών τηλεόραση...ότι κ χρήση να έκανες προφανούς μιλάμε για πρόβλημα του πάνελ

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nodens

Senior Member
26 August 2006
495
Χθες το βράδυ παρατήρησα κι εγώ, στη δική μου 55Β7 αγορασμένη τον 10/2017 (ούτε 3 τρία χρόνια δεν έκλεισε), μία οριζόντια λωρίδα στο κάτω μέρος της οθόνης (κατά μήκος και πιο έντονη στο κέντρο) με πρασινωπή (?) απόχρωση η οποία φαίνεται πιο έντονα με ορισμένα χρώματα στο background. Άλλες φορές φαίνεται και άλλες όχι, εξαρτάται.

Πήρα τηλέφωνο στην LG, μου δώσανε τα στοιχεία του τοπικού τους συνεργάτη και κατόπιν επικοινωνίας μαζί του, μου είπε ότι δυστυχώς αφού είμαι εκτός της διετούς εγγύησης και αφού δεν έχω κάνει επέκταση της εγγύησης, το κόστος αλλαγής του πάνελ είναι 1500 με 1600 ευρώ...

Ξαναπήρα στην LG αλλά δυστυχώς το μόνο που κατάφερα ήταν να γίνει καταγραφή του παραπόνου μου και τίποτα περισσότερο...

Έχω σκάσει πραγματικά. Από τη μία τα βάζω με τον εαυτό μου που δεν έκανε την 5ετή εγγύηση και από την άλλη με την LG που εμφάνισε πρόβλημα τόσο σύντομα και χωρίς καμία τρελή χρήση (Netflix, PS4 και λίγο TV σε γενικές γραμμές).

Υ.Γ. Το Pixel Refresh δε βοήθησε.
 

Evil 13

AVClub Enthusiast
24 August 2008
909
Θα δούμε τι θα γίνει τελικώς. Όπως και να έχει απαράδεκτο να χαλάει 2 ετών τηλεόραση με αυτό τον τρόπο. Αν δεν καλυφθεί δε από extended warranty εκτός από το γεγονός ότι δεν θα να αγοράσω ξανά βίδα LG δεν διαθέτω και χρήματα τη χρονική αυτή στιγμή και θα μείνω με την 10ετιας Plasma.


Sent from my iPad using Tapatalk
Τι εγινε τελικα φιλε με το προβλημα σου?
 

SkyNett

AVClub Enthusiast
15 October 2009
883
Re: Απάντηση: LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Τι ενέργειες έκανες ακριβώς? Γιατί εγώ έφαγα άκυρο...

Τίποτα ιδιαίτερο μίλησα με την LG πήραν την τηλεόραση και διαπίστωσαν ότι δεν ευθυνόμουνα για το πρόβλημα. Έφαγες άκυρο σε ποια περίπτωση?


Sent from my iPad using Tapatalk
 

SkyNett

AVClub Enthusiast
15 October 2009
883
Update: Σε πρώτη φάση η LG θα καλύψει τη ζημιά όπως και μου μεταφέρθηκε από την εταιρία που έχει αναλάβει την επισκευή. Σε δεύτερη φάση μου είπαν ότι θα αλλάξουν το panel. Σε Τρίτη φάση μου ανακοίνωσαν ότι θα κάνουν αντικατάσταση τελικώς χωρίς να γνωρίζω τι ακριβώς σημαίνει αυτό (αναμένω επόμενη ειδοποίηση). Kudos στην LG για την υποστήριξη αν και είμαι αισίως πάνω από μήνα χωρίς TV.


Sent from my iPad using Tapatalk