...
- PROS:
- Standards are actively and thoroughly tested on all helmets sold with ECE certification
- Very low peak energy allowable (only 275 g)
- Extensive battery of testing for a variety of safety-related features.
- Eight headforms for a larger range of testing variables
- CONS:
- Curbstone anvil and single strike equal very low-energy testing, arguably too low for the higher speeds in the United States
- Fixed helmet strike positions make it possible to cheat the impact testing
- Headform variety can mean displaced center of gravity during testing, reducing impact energy in tests by up to 20 percent
...
Τα λίγα Αγγλικά μου μεταφράζουν το bold ως:
"Οι σταθερές γωνίες κρούσης κάνουν δυνατή την εξαπάτηση του τεστ πρόσκρουσης".
Αυτό που εγώ κατανοώ, είναι ότι η συγκεκριμένη αναφορά έιναι μια γενικότητα: ότι η μεθοδολογία των τεστ πρόσκρουσης έχει αδυναμίες, οι οποίες όμως, δεν εντοπίζονται μόνο στο συγκεκριμένο κράνος --εκτός αν ο συντάκτης θέλει να πει οτι το κράνος τα πήγε τόσο καλά, που έπρεπε να "κλέβει" στο τεστ.
Το εντυπωσιακό είναι ότι η ίδια παρατήρηση θα έπρεπε να υπάρχει σε όλα τα υπόλοιπα τεστ που παρατέθηκαν, κάτι που, παραδόξως, δεν γίνεται.
Δεν προσπαθώ να κρίνω τους κρίνοντες, αλλά επειδή παλιά μου έτυχε να χρειαστώ κράνος σε, ευτυχώς, όχι πολύ σοβαρό ατύχημα, την έβγαλα καθαρή με ένα των πολύ λίγων χιλιάδων δραχμών -έπεσα σε προπορευόμενο αυτοκίνητο, χτύπησα στο πορτ μπαγκάζ που του έκανα μια ευμεγέθη λακούβα και το κεφάλι μου μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο σπάζοντας το πίσω παρμπρίζ. Προς Θεού, δε λέω ότι το φτηνότερο κράνος είναι το καλύτερο, αλλά διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως ότι χωρίς κράνος είναι καλύτερα από ένα φτηνό κράνος.