Μακάρι..
Ο VINCENT εξομοιώνει τα hz της TV με τα FPS που δεν είναι το ίδιο ακριβώς..Εδώ φαίνεται και ο επαγγελματίας YouTuber (stop the fomo) από τον επαγγελματία calibrator που χρησιμοποιεί και το YouTube (hdtvtest)
Ο ένας τρέχει να φτιάξει βίντεο, ο άλλος περιμένει να βγουν σωστά συμπεράσματα και υπεύθυνες απαντήσεις από τους αρμόδιους.
Όχι ότι και ο hdtvtest δεν μπορεί να κάνει λάθος, αλλά φαίνεται να είναι πιο υπομονετικός και δεν τρέχει να βγάλει είδηση προς κατανάλωση για να κερδίσει μερικά views.
Εδώ φαίνεται και ο επαγγελματίας YouTuber (stop the fomo) από τον επαγγελματία calibrator που χρησιμοποιεί και το YouTube (hdtvtest)
Ο ένας τρέχει να φτιάξει βίντεο, ο άλλος περιμένει να βγουν σωστά συμπεράσματα και υπεύθυνες απαντήσεις από τους αρμόδιους.
Όχι ότι και ο hdtvtest δεν μπορεί να κάνει λάθος, αλλά φαίνεται να είναι πιο υπομονετικός και δεν τρέχει να βγάλει είδηση προς κατανάλωση για να κερδίσει μερικά views.
Ο VINCENT εξομοιώνει τα hz της TV με τα FPS που δεν είναι το ίδιο ακριβώς..
Σε άλλο video που αφορά τα VRR-LFC..Του το έχουν γράψει πολλοί στα σχόλια και δεν απάντησε ποτέ..μια χαρά τα λέει ο Βιντσέντος
δεν νομίζω οτι ειπε πουθενά οτι ειναι το ίδιο, αλλά.. αφου τα Ηz και fps πρεπει να ειναι ίδια, για να μην έχουμε screen tearing.. και τα Ηz θέτουν limit στο πόσα fps θα δούμε...
Does that mean that your frame rate is limited by your screen’s refresh rate? No; they are two separate things. Remember that FPS is how many frames your gaming computer is producing or drawing, while the refresh rate is how many times the monitor is refreshing the image on the screen. The refresh rate (Hz) of your monitor does not affect the frame rate (FPS) your GPU will be outputting. However, if your FPS is higher than your refresh rate, your display will not be able to display all of the frames your computer is producing, so although the refresh rate doesn’t technically limit the frame rate, it does effectively set a cap.
Frame rate is typically used as a gaming benchmark for measuring the performance of hardware, drivers, games and APIs like Vulkan and DirectX. In this case the monitor’s refresh rate doesn’t matter because the frame rate is just used as a number to measure the gaming performance. A higher frame rate is better. However, when you’re actually playing a game, the display’s refresh rate does effectively limit the frame rate β�� if you have an 80hz display and your computer is capable of outputting 120 FPS, your screen will still only be able to show 80 different images per second.
If the frame rate your computer is producing is different (either higher or lower) that the refresh rate of your monitor, you may experience a glitch known as screen tearing, where information from two or more frames is shown in a single screen draw. It is important to note that screen tearing does no damage to a display or graphics card.
https://www.avadirect.com/blog/frame-rate-fps-vs-hz-refresh-rate/
Σε άλλο video που αφορά τα VRR-LFC..Του το έχουν γράψει πολλοί στα σχόλια και δεν απάντησε ποτέ..
Όλα αυτά που λες δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που αρχικά είπα..Στα σχόλια γράφει ο καθένας το μακρυ και το κοντό του. Υπάρχουν fanboys και hater της κάθε εταιρείας και του κάθε reviewer. Και είναι από τους ελάχιστους που προσπαθεί να παραμείνει ανεξάρτητος και αντικειμενικός και να υποδείξει τα ελλατωματα/bugs της κάθε εταιρείας/τεχνολογίας, για να υπάρξουν μελλοντικές διορθώσεις.
Δεν ξέρω τι είπε ή δεν είπε για το συγκεκριμένο θέμα, σημασία έχει ότι για να μην έχουμε tearing, πρέπει hz και fps να είναι ίδια και ότι το limit είναι τα 120 hz του πάνελ.
Άρα το μέγιστο που έχει νόημα, είναι τα 120fps αφού και 180fps να βγάζει το pc μας δεν θα μπορούμε να τα δούμε. Άσε που απειροελάχιστοι θα καταλάβουν διαφορά πάνω από 120hz.. και όλα αυτά μόνο στα competitive games και όχι σε όλα.
Όλα αυτά που λες δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που αρχικά είπα..
Επιπλέον δεν κατηγόρησα τον Vincent που δεδομένα είναι ο περισσότερο επαγγελματίας από όλους αυτούς αφού είναι επαγγελματίας calibrator..
Κάνε αναζήτηση στα βιντεάκια του για VRR-FREESYNC και LFC και θα καταλάβεις τι έχει μπερδέψει στο συγκεκριμένο βίντεο..
Λογίζει το output της TV/κονσόλας σε HZ ως πραγματικό FPS τη συγκεκριμένη στιγμή..
Συμφωνώ με όλα όσα λες και έτσι είναι.. Έχει κάνει λάθος όμως στο συγκεκριμένο video..αμαύρωσες το ονομα του Αγίου Βινσέντζου λέγοντας οτι εχει μπερδέψει hz με FPS.
βρε, αυτό σου γράφω τοσα μηνύματα παραπάνω.. οτι και να τα έχει μπερδέψει, στην τελική για τον end user που συνδέει pc/κονσόλα στην tv, ισχύει αυτο που λέει ή μπερδεύει.
Ηz και FPS πρεπει να ειναι ίδια για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. και εμας ως χρήστες και οχι εξεταστές τεχνικών όρων, δεν μας ενδιαφέρει τι εχει μπερδέψει με τι, αλλα το αποτέλεσμα.
εχει νόημα το pc να βγάζει 180FPS και η τηλεόραση να ειναι 120hz? Θα έχουμε κάποιο υπαρκτό ώφελος;
μηπως θα ηταν προτιμότερο (να μην ζορίζουμε και το pc άσκοπα) να εχει το pc 120FPS δηλ. οσα Ηz ειναι και η τηλεόραση μας; ή ακόμα καλύτερα.. να ειναι μεταβαλλόμενα (VRR) οπου Hz και FPS πηγαίνουν μαζί;
Συμφωνώ με όλα όσα λες και έτσι είναι.. Έχει κάνει λάθος όμως στο συγκεκριμένο video..
Ο λόγος που έχει κάνει λάθος είναι ότι δεν είναι τόσο εξειδικευμένος με το gaming, όσο στην εικόνα..
Επιπλέον σε άλλο του video εξυμνεί την Samsung q950 soundbar ως την καλύτερη dolby atmos, αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα..
Έκαστος στο είδος του.
Το ποσό καλός είναι στη δουλειά του δεν μπορεί να αμφισβητηθεί, στην εικόνα τουλάχιστον.
Τα εξηγεί τόσο ωραία και τόσο απλά,που μπορεί να μεταδόσει εύκολα γνώση ακόμα σε εμάς που ασχολούμαστε από χόμπι.
Είμαστε off topic όμως..
+1Φαίνεται ότι μετά το Covid έχει σταματήσει να κάνει calibration και το μονο του εισόδημα είναι το youtube. Κάνει και βιντεάκια εκτος εικόνας που φαίνεται ότι πληρώνεται από τις εταιρίες για να τα κάνει.
Χωρίς VRR-ALLM και αυτά..Έχουμε κανένα νεότερο με VRR και ALLM? Χλωμό το βλέπω να προστεθεί πλέον. Μάλλον μας κορόιδεψε η Sony. Ήδη κυκλοφόρησαν τα νέα μοντέλα.