αλλο λεμε... οι κονσολες οταν ρενταρουν κατι σε 1080 60p για παραδειγμα, κανουν upscale se 4k 60p (αναλυση δηλ.) και βλεπεις "τεχνητο" 4κ στη τηλεοραση σου.
Ειτε εχεις εσωτερικα render 1080, eite se 2k eite se 4k, το αποτελεσμα ειναι παντα 4κ (αν βεβαια εχεις 4κ τηλεοραση και ρυθμιση στη κονσολα για output se 4k).
Δεν λεω οτι ειναι πραγματικο 4κ, αλλα μεσω upscale.
Aλλιως , το upscale το κανει η τηλεοραση σου , αφου παλι εχει 4k πανελ ... ακομα και 1080 να δεχτει, θα το κανει upscale σε 4κ , με χειροτερο αποτελεσμα τις περισσοτερες φορες.
Οι διαφορε ομως δεν ειναι μονο στην αναλυση... πχ μπορει να ειναι σε features... οπως το ray traycing, σκιες, particles (καπνος, ομιχλη κλπ.)
Αν δηλ. μια κονσολα εχει την επιλογη (αυτη που ειπε ο Τασος), δεν αλλαζει (συνηθως) μονο η αναλυση και το frame rate... μπορει ν αλαζουν και καποια features.
Αυτα πολλες φορες ειναι ευδιακριτα, αλλες φορες οχι.. αναλογα το παιχνιδι.
Εγω τις περισσοτερες φορες το βαζω στο performance για να εχω τα 60p κι εκει παιζω (και στο αλλα mode καμια φορα για να δω τι ακριβως "χανω" σε ποιοτητα).